Nieuwste foto's in Heemstede

Laatste updates in Heemstede

1. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor China Palace
    Chinees-Indisch Heemstede

Geen ster waardig, om 1630 besteld leveren om 1800 pas.1830 bellen geen resultaat want de telefoon werd er opgegooid daarna geleverd zonder contact.

De loempia's waren niet krokant vol vet gezogen en vielen uit elkaar. Loempia's niet gaar vol met taugé, bijna geen vlees en erg lauw. Saté die we erbij besteld hadden was compleet doorgeslagen en gortdroog. Ook niet te eten, dus 27 euro betaald voor een totaal verprutst diner!

Geen aanrader niet bestellen hier. Nog nooit zo iets smerigs gegeten

2. Bussemaker Ed's profielfoto
    Bussemaker Ed heeft een recensie geschreven voor Brasserie Boudewijn

Bussemaker Ed

Nieuw concept in een oud restaurant. Was erg rustig voor de zaterdagavond, meestal geen goed teken. In het voorste en mooiste deel van het restaurant zit je op hoge krukken, niet erg aantrekkelijk, was daar ook leeg. Zaak hangt vol met plastic kunst bloemen waardoor het eerder een Chinese sfeer krijgt. Interieur is rommelig en de tafeltjes misstaan niet op de camping. Bediening is vlot en vriendelijk. Er is keuze aan een veelheid aan kleine gerechten. De zalm was smaakloos en had een slechte bite, de witte asperges te lang gekookt en de stikky ribs een lichte ammonia smaak door het invriezen. De beef tartar was smakelijk en creme brulee was goed . Eten redelijk maar prijzig.

3. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Sari
    Chinees-Indisch Heemstede

Super lekker gegeten, maar de ruimte mag wel een keer een update krijgen….

4. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor Brasserie Boudewijn

Keuze uit diverse kleine gerechten. Die gerechten komen zonder patat of rijst en groente. Om een beetje voldaan naar huis te gaan heb je al snel 3 a 4 gerechten nodig. Alleen patat erbij te krijgen tegen betaling, geen rijst. Geen groente of salade wordt bij de gerechten geserveerd. Zeer vriendelijke bediening. De prijs na een avondje loopt hier wel erg stevig op t.o.v. vergelijkbare concurrenten.

5. Verschoor's profielfoto
    Verschoor heeft een recensie geschreven voor Southern Cross

Verschoor

Vertaal van English naar Nederlands

Good company, good food and drinks!
    Recommend everybody to go and dine there!

6. Pascal's profielfoto
    Pascal heeft een recensie geschreven voor Mr. Sushi

Geen freeroll gehad wel besteld.
    Bestel voortaan ergens anders!

• Eindcijfer 2,6
    2,6
  7. Nico's profielfoto
    Nico heeft een recensie geschreven voor Family
    Nederlands Heemstede

Enorm slechte service en onbeschofte mensen die daar werken
    Ga er nooit meer heen

8. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Nolita Heemstede

Gisteravond hier gegeten met z’n vieren. Een heel gezellige, mooie gelegenheid met vriendelijk personeel, maar er zijn wat aandachtspuntjes wat het eten betreft. Zo was de focaccia vooraf bremzout. Echt niet lekker. We hebben dat doorgegeven. De pizza’s vonden wij heerlijk maar lauw. Misschien waren de borden niet voorverwarmd of stonden ze al een tijdje klaar? De cappuccino’s na afloop waren ook lauw. De melk niet goed verwarmd soms? Dat was jammer. Hopelijk volgende keer beter.

6,7
  9. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Canette

Vanavond hier voor de X keer hier gegeten, super lekker. Tong was perfect, canard erg lekker.
    Bediening gewoon heel goed, heel erg verbeterd. Attent, vriendelijk gewoon goed!
    Wij komen zeker weer graag terug ☺

10. Steph's profielfoto
    Steph heeft een recensie geschreven voor Asian Delights

Een jaar later zijn we weer langs geweest. Dit keer hadden we de Ti pan ossenhaas en Pekingeend besteld. Het wat ontzettend lekker. Heerlijk!

11. van Emmerik's profielfoto
    van Emmerik heeft een recensie geschreven voor Southern Cross

van Emmerik

Heerlijk gegeten en wat een culinaire beleving met elke opgediende gang.
    Het personeel is heel deskundig en bijzonder vriendelijk.
    Het restaurant is zeker een Michelinster waardig.

12. Monique Draijer's profielfoto
    Monique Draijer heeft een recensie geschreven voor De Konijnenberg
    Pannenkoekenhuis Heemstede

Monique Draijer

Wij hebben heerlijk gegeten bij de Konijnenberg. Een "ouderwetse" pannekoek met appel en rozijnen. Heerlijk. Met een Tiramisu als toetje. Zeer vriendelijke en vlotte bediening, ondanks de drukte.

13. R..M. Goldsteen's profielfoto
    R..M. Goldsteen heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Canette

R..M. Goldsteen

Hier 2e kerstdag een Kerstmenu gegeten.
    Niets anders dan lof
    De gerechten waren stuk voor stuk van buitengewone kwaliteit, en heerlijk van smaak.
    De bediening was perfect en dat allles voor een redelijke prijs. Voor mij een 10 met een griffel.

14. Falco's profielfoto
    Falco heeft een recensie geschreven voor Cheval Blanc

Bij Cheval Blanc was alles piekfijn geregeld tot in de haarpuntjes. Als eerste de ambiance, een prachtig restaurant dat een warm gevoel geeft. Het bedienend personeel was naast vriendelijk, georganiseerd en professioneel, ook zeer kundig. Het menu is gebaseerd op wat er op dat moment verkrijgbaar is en zal dus nooit vervelen. Er wordt bij Cheval Blanc op Champions League niveau gekookt. Bij elke gang was het oprecht genieten zonder dat je moet zoeken naar wat je nu eigenlijk aan het eten bent.

Dit alles, in combinatie met het gastheerschap en de prachtige wijnen, maken Cheval Blanc een absolute aanrader.

Heel erg bedankt en tot de volgende keer!

15. Stichting NHP Investments's profielfoto
    Stichting NHP Investments heeft een recensie geschreven voor Catering De Dreef

Stichting NHP Investments

Het was oké, maar de presentatie was slecht, de opwarm bakken waren echt heel vies, had wel even een doekje overheen gehaald mogen worden, en de pasta’s zelf waren heel zout, en te ver door gekookt, was heel slap.

Lasagne was flauw en smaakloos en de mozzarella dat leek niet eens op mozzarella, leek gewoon op plakken kaas. Jammer. Had er namelijk heel veel van verwacht door jullie mooie website.

De mensen waren niet echt heel erg te spreken over het eten helaas.

Klantenservice ook niet hééél aardig ofzo.

16. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Family
    Nederlands Heemstede

Vandaag via thuisbezorgd een bestelling geplaatst.
    Zeer teleurstellend waren wel op tijd maar alle sauzen naast de broodjes, frikandel speciaal naast het bakje zonder saus, kaassouffle zat geen frituur kleur aan.
    Bestelde hamburgers waren oke kwa vulling maar niet warm.
    Al met al een slechte ervaring, geen sterren voor deze club.

17. Loe Rondema's profielfoto
    Loe Rondema heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans

Loe Rondema

Het eten en drinken was zeer goed.

• Eindcijfer 9,6
  18. Joke Vos's profielfoto
    Joke Vos heeft een recensie geschreven voor Brasserie Boudewijn

Vrij dure zaak voor wat je krijgt. Dit geld voor een voorafje en hoofdgerecht. Voor een voorgerecht betaal je altijd nog €9,50 ook al is het minder. Erg kleine porties. Ook het hoofdgerecht hoor. De friet en gebakken aardappeltjes moet je apart betalen a €5, per stuk voor 5 personen. Heel weinig voor zoveel personen. Ook geen groenten of salade erbij. Een paar stukjes snijboon onder mijn vis. Vraag aan de klanten of ze groenten en friet of aardappeltjes willen. Dan hoef je ook niks weg te gooien en wordt het zeker opgegeten. Heel jammer dit! Je betaald genoeg toch. En dan de rosé. Hij was lekker hoor. De inhoud wordt ook steeds minder🙃Maar €5,95 vragen voor een glaasje rosé dat gaat mij te ver. Het wordt steeds gekker met die drankjes. Dit ook aangegeven, en dan krijg je een verhaal van extra kosten van hun kant. In een ander restaurant zijn ook lekker wijntjes voor €1,50 minder. Te duur restaurant voor wat je krijgt. Matig dus. Mij zie je hier niet meer. Service was redelijk.

19. Tessa's profielfoto
    Tessa heeft een recensie geschreven voor De Konijnenberg
    Pannenkoekenhuis Heemstede

Het kan echt een leuke tent zijn. Vroeger heel vaak gegeten als kind. Echter nu heel slecht. Personeel moet nog heel erg veel leren
    Er liepen twee mensen rond die het wel leken te snappen maar die waren meer bezig met joviaal doen tegen de klanten dan met bestellingen. Voorbeeld: ik vraag pepsi max, dat is er niet blijkt. Dat is geen punt uiteraard maar als ik dan iets zonder suiker bestel en je geeft me gewone cola met de mededeling ja wat u wilt hebben we niet dan snap je het niet..kom dan aan tafel terug en zeg goh we hebben wel cola zero, natuurlijk is dat net zo goed.
    Sate echt geen 18 euro waard en de stoofpot zijn droge stukjes vlees voor 19 euro.
    Vooraf stokbrood zijn uit elkaar getrokken, Ja letterlijk getrokken, pistoletjes die mijn dochter van vier nog netter kan afsnijden.
    Nee. We gaan hier nooit meer eten.

3,2
  20. P. De Jager's profielfoto
    P. De Jager heeft een recensie geschreven voor Het Oude Slot
    Kleine eetwaren Heemstede

P. De Jager

Op zondag 7 mei vierde ik mijn 70 ste verjaardag met kinderen en kleinkinderen met een royal high tea bij slot Heemstede.
    Werkelijk alles wat fout kon gaan ging ook fout:
    1 voor de kleinkinderen was de tafel niet gedekt
    2 het bubbeltje dat zou worden geschonken werd vergeten, moest ik om vragen. Werd vervolgens slordig op tafel gezet.
    3 kwaliteit van het eten was matig
    4 lauwe thee die maar zeer beperkt werd geschonken.
    5 enkele dagen later kreeg ik de nota, daarop werden de vergeten kleinkinderen twee keer gerekend!
    6 na correctie van de nota( zonder enig excuus) heb ik deze direct betaald, om vervolgens twee weken later een aanmaning te krijgen.
    7 toen ik hierop reageerde werd er nauwelijks excuus gemaakt.

Al met al een zeer teleurstellende ervaring.