Laatste updates in Heemstede

1. Jhoerit's profielfoto
    Jhoerit heeft een recensie geschreven voor Asian Delights
    Chinees-Indisch Heemstede

Gisteren was ik met me vriendin gaan eten, het was een zondagavond erg druk op het moment, we hadden gelukkig een tafel geserveerd. We hadden een 3 gangen menu peking Sam Sing bestel, het eten was erg lekker, sfeer is gezelig, vriendelijke bediener. Tot slot we waren zeer tevreden.

Groetjes Jhoerit,

2. Houtman's profielfoto
    Houtman heeft een recensie geschreven voor Restaurant MT

Afgelopen vrijdag met 13 personen bij MT voortreffelijk drie gangen gegeten, het was volle bak en een aangename zweer en aardig personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

3. Wilma Frederiks's profielfoto
    Wilma Frederiks heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans
    Nederlands Heemstede

We hebben lekker gegeten. De service stelde ons deze keer behoorlijk teleur. We meldden bij binnenkomst dat we tegen 8 uur klaar wilden zijn in verband met een voorstelling in de Luifel. Twee van ons bestelden het menu, maar er was eigenlijk geen tijd voor het nagerecht. Het duurde erg lang vor de voorgerechten en vervolgens de hoofdgerechten werden geserveerd.

4. Yolanda's profielfoto
    Yolanda heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans
    Nederlands Heemstede

Wat is dit restaurant veranderd in negatieve zin. Jammer.
    We drinken met twee personen een glaasje rosé op het terras en moeten dan bijna 10 euro afrekenen.
    Op de kaart lazen we echter dat een glas 3,90 kost.
    Bij navraag werd mij gemeld dat het bedrag op de kaart een fout had en nog veranderd moest worden.
    Of ik het verschil terug wilde hebben?
    Daar gaat het mij niet om, toon de goede prijzen en vertel niet dat er een fout op de kaart staat of verander dat snel.

5. Michaeltang 's profielfoto
    Michaeltang heeft gereageerd op een recensie van Restaurant MT

dat vind ik heel jammer voor u. als u dat had aangegeven dat u na het bezoek van ons restaurant mt nog ff ergens anders na toeging had ik de hek opengelaten.

6. Houtman's profielfoto
    Houtman heeft een recensie geschreven voor Restaurant MT

Wij eten regelmatig bij MT met veel eet plezier, of het nu vis of vlees is het smaakt altijd heerlijk.
    En Uiterst vriendelijke mensen.
    Min punt ; dat het er nog niet erg druk is, daar zij er nog geen jaar draaien, aan het eten kan het volgens mij niet liggen.

7. Margaretha van den Outenaar's profielfoto
    Margaretha van den Outenaar heeft een recensie geschreven voor Restaurant MT

Margaretha van den Outenaar

Ik had -als gast- mijn auto op het tegenoverliggende parkeerterreintje gezet.
    Volgens het bordje bij de ingang kon je parkeren van 18.00-01.00
    Na het -matige- eten zijn wij nog even langsgewipt bij vrienden in de buurt.
    Toen wij om kwart voor 12 de auto wilden pakken, had dit uiterst gast-vriendelijke restaurant de slagboom neergelaten!!
    Ik kon dus niet met de auto weg en moest midden in de nacht naar huis lopen.
    Een restaurant met een dergelijke mentaliteit zou niemand moeten bezoeken.
    Echt een schandalige mentaliteit!!!!

8. Sven de Bakker's profielfoto
    Sven de Bakker heeft een recensie geschreven voor Restaurant MT

Sven de Bakker

Eten bij MT was geen succes. De zalm bij het voorgerecht was dusdanig koud dat je wist dat het uit de diepvries kwam. Er zat een zeer vissige smaak aan.

De sintjacobschelpen waren aangemaakt in een te vet kaassausje waardoor je de coquilles niet meer proefde.

We hadden als hoofdgerecht een satetje met satesaus waar de klonten nog in zaten. We hebben dit gerecht voor de helft laten staan.

De ossenhaas was in plakjes gesneden waardoor dit mooie stuk vlees nu vooral hard van struktuur was geworden. De pittige saus over het vlees leuk op de saus die je bij de chinees over de babi pangang krijgt. Bij elk gerecht overigens een overvloed aan zilveruitjes.

We zijn niet gebleven voor dessert of koffie.

9. Landgoed Groenendaal heeft een nieuwe foto
  18. Landgoed Groenendaal heeft een nieuwe foto
  19. A.l.Bauer's profielfoto
    A.l.Bauer heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans

A.l.Bauer

Ik vond de gemberthee een aanfluiting. 3 dikke schijven gember in een theeglas warm water. Hier kan meer aandacht aan besteed worden. Suggestie: theeglas warm water met een paar flinterdunne schijfjes gember en een schijfje Citroën. Honing was wel aanwezig.

20. Jessica van Es's profielfoto
    Jessica van Es heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans

Jessica van Es

Ik heb een leuke en lekkere high tea gehad met een vriendin. Goeie service, vriendelijk personeel, eten drinken top, werd ook steeds bijgevuld. Alleen jammer dat ik op tijd had gereserveerd en mails heb gehad en het personeel niet wist dat we kwamen, maar is gelukkig goed opgelost. Voor herhaling vatbaar.