Nieuwste foto's in Heemstede

Laatste updates in Heemstede

1. SeT's profielfoto
    SeT heeft een recensie geschreven voor Popsuiker
    Kleine eetwaren Heemstede

Wij hebben een half uur gewacht op een stokbroodje en een uur op de hoofdmaaltijd. De sla die we erbij kregen was verlept en had zwarte randen toen we daar een opmerking over maakten werd er gezegd dat sla voor konijnen is?? Dame van de bediening komt zeer nors over. Toiletten waren vies. Wij komen hier niet meer terug

2. M.T.G.'s profielfoto
    M.T.G. heeft een recensie geschreven voor Family
    Nederlands Heemstede

Wij kwamen hier regelmatig voor een drankje en soms een klein hapje, maar ik denk dat dit nu de laatste keer is geweest.
    De tosti die besteld was was zeer bruin, tegen donkerbruin aan en hard en ik heb bedankt er voor zonder dit aan te raken. Er werd ook niet aangeboden om een nieuwe tosti te bereiden Eigenaresse kwam op hoge poten naar buiten wat er mis was met de tosti en liet het ook aan andere gasten op het terras zien. Daarna zei zij spottend tegen de dames die bij de ingang zaten… nog een tosti?
    Zij zei ook: u hoeft bij mij geen tosti meer te bestellen.
    Ze begon mij gewoon in het openbaar voor gek te zetten tegenover de andere klanten op het terras.
    Daar heb ik binnen bij afrekenen wat van gezegd, maar toen bleek de tent te klein. Zij begon te schreeuwen en moest en zou haar gelijk hebben. Als ik de volgende keer weer zou komen zou zij de deur dichtdoen. Ook is zij verleden jaar een keer heel erg uitgevallen tegen mijn partner toen die in haar ogen iets verkeerds zei.
    Deze dame heeft een zéér kort lontje en als zij haar dag niet heeft pas dan op met haar en zeg a.u.b. niet te veel of stap op.
    Haar man zou dit zeer zeker anders aangepakt hebben is veel klantvriendelijker.
    Deze dame is niet zo geschikt om problemen met klanten op een vriendelijke manier op te lossen.

3. PePe's profielfoto
    PePe heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans
    Nederlands Heemstede

Het is een hele leuke locatie. De sfeer is prima en de bediening top. Het eten is super, zeker voor de prijs. Zeker een aanrader om te gaan lunchen, dineren of gewoon voor een kopje koffie of thee.

4. Ralph's profielfoto
    Ralph heeft een recensie geschreven voor Vita Nova
    Snackbar Heemstede

Altijd goede snacks en schotels altijd grote porties vriendelijk personeel.

5. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor Sari
    Chinees-Indisch Heemstede

Het voorgerecht (loempia en goreng) was zeer neutraal van smaak. Echter de rijsttafel (bijzonder) maakte dit meer dan goed.

6. Rob Bedijn's profielfoto
    Rob Bedijn heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans

Rob Bedijn

De 1e ervaring was boven verwachting. Voorgerecht, (Vitello Tonato) was mooi geserveerd en meer dan royaal. Smaak uitstekend. Hoofdgerecht, Surf & Turf gelukkig niet zo royaal als het voorgerecht maar ruim voldoende en met een prachtig stukje Ossenhaas en 4 grote garnalen op een bedje van groenten. Desert was voor mij een Kiss of Fire (koffie met cointreau en Tia Maria en Slagroom). Stond niet op de kaart maar geen probleem. Was ook naar de zin. Prijs is zeker niet te hoog maar prima voor de kwaliteit. Conclusie: zeker de moeite waard. Wij komen zeker eens terug om op het terras te lunchen.

7. Elles's profielfoto
    Elles heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans
    Nederlands Heemstede

Weer heerlijk gegeten vanavond. Het was heel druk maar toch nog door de aardige serveerster een tafeltje voor twee kunnen bemachtigen aan het water. Heerlijke carpaccio vooraf, deze is zo heerlijk en qua prijs echt niet duur. Hoofdgerecht was ook weer lekker en als toetje de bossebol met roodfruit, slagroom en ijs. Deze is super lekker en echte aanrader. Kortom was weer lekker en gezellig.

8. Sylvia's profielfoto
    Sylvia heeft een recensie geschreven voor De Vleeschhouwerij

Sylvia

Wij hebben laatst met een dinerbon voor het eerst bij de Vleeschhouwerij gegeten, dit was een hele leuke ervaring. Het personeel was erg vriendelijk, wat wij erg belangrijk vinden en het eten was super! Wij gaan er zeker vaker eten!

9. C.A. van Eijk e.c.'s profielfoto
    C.A. van Eijk e.c. heeft een recensie geschreven voor Southern Cross
    Internationaal Heemstede

C.A. van Eijk e.c.

Perfect, prima smaken, niets op aan te merken!

10. S&T's profielfoto
    S&T heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans
    Nederlands Heemstede

Alles was wel, totdat we voor het eerst in ons leven de tournedos terugstuurden omdat deze niet medium maar gewoon doorbakken was en zelfs harde randen rondom had. Tot onze grote verbazing werd het bord door de serveerster (!!) linea recta teruggebracht met de mededeling dat dit volgens de kok WEL een medium gebakken tournedos was. We hebben het erbij gelaten om de sfeer van dit cadeaudiner voor onze moeder niet te verpesten. Erg jammer.

11. Jhoerit's profielfoto
    Jhoerit heeft een recensie geschreven voor Asian Delights
    Chinees-Indisch Heemstede

Gisteren was ik met me vriendin gaan eten, het was een zondagavond erg druk op het moment, we hadden gelukkig een tafel geserveerd. We hadden een 3 gangen menu peking Sam Sing bestel, het eten was erg lekker, sfeer is gezelig, vriendelijke bediener. Tot slot we waren zeer tevreden.

Groetjes Jhoerit,

12. Houtman's profielfoto
    Houtman heeft een recensie geschreven voor Restaurant MT

Afgelopen vrijdag met 13 personen bij MT voortreffelijk drie gangen gegeten, het was volle bak en een aangename zweer en aardig personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

13. Wilma Frederiks's profielfoto
    Wilma Frederiks heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans
    Nederlands Heemstede

We hebben lekker gegeten. De service stelde ons deze keer behoorlijk teleur. We meldden bij binnenkomst dat we tegen 8 uur klaar wilden zijn in verband met een voorstelling in de Luifel. Twee van ons bestelden het menu, maar er was eigenlijk geen tijd voor het nagerecht. Het duurde erg lang vor de voorgerechten en vervolgens de hoofdgerechten werden geserveerd.

14. Yolanda's profielfoto
    Yolanda heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans
    Nederlands Heemstede

Wat is dit restaurant veranderd in negatieve zin. Jammer.
    We drinken met twee personen een glaasje rosé op het terras en moeten dan bijna 10 euro afrekenen.
    Op de kaart lazen we echter dat een glas 3,90 kost.
    Bij navraag werd mij gemeld dat het bedrag op de kaart een fout had en nog veranderd moest worden.
    Of ik het verschil terug wilde hebben?
    Daar gaat het mij niet om, toon de goede prijzen en vertel niet dat er een fout op de kaart staat of verander dat snel.

15. Michaeltang 's profielfoto
    Michaeltang heeft gereageerd op een recensie van Restaurant MT

dat vind ik heel jammer voor u. als u dat had aangegeven dat u na het bezoek van ons restaurant mt nog ff ergens anders na toeging had ik de hek opengelaten.

16. Houtman's profielfoto
    Houtman heeft een recensie geschreven voor Restaurant MT

Wij eten regelmatig bij MT met veel eet plezier, of het nu vis of vlees is het smaakt altijd heerlijk.
    En Uiterst vriendelijke mensen.
    Min punt ; dat het er nog niet erg druk is, daar zij er nog geen jaar draaien, aan het eten kan het volgens mij niet liggen.

17. Margaretha van den Outenaar's profielfoto
    Margaretha van den Outenaar heeft een recensie geschreven voor Restaurant MT

Margaretha van den Outenaar

Ik had -als gast- mijn auto op het tegenoverliggende parkeerterreintje gezet.
    Volgens het bordje bij de ingang kon je parkeren van 18.00-01.00
    Na het -matige- eten zijn wij nog even langsgewipt bij vrienden in de buurt.
    Toen wij om kwart voor 12 de auto wilden pakken, had dit uiterst gast-vriendelijke restaurant de slagboom neergelaten!!
    Ik kon dus niet met de auto weg en moest midden in de nacht naar huis lopen.
    Een restaurant met een dergelijke mentaliteit zou niemand moeten bezoeken.
    Echt een schandalige mentaliteit!!!!

18. Sven de Bakker's profielfoto
    Sven de Bakker heeft een recensie geschreven voor Restaurant MT

Sven de Bakker

Eten bij MT was geen succes. De zalm bij het voorgerecht was dusdanig koud dat je wist dat het uit de diepvries kwam. Er zat een zeer vissige smaak aan.

De sintjacobschelpen waren aangemaakt in een te vet kaassausje waardoor je de coquilles niet meer proefde.

We hadden als hoofdgerecht een satetje met satesaus waar de klonten nog in zaten. We hebben dit gerecht voor de helft laten staan.

De ossenhaas was in plakjes gesneden waardoor dit mooie stuk vlees nu vooral hard van struktuur was geworden. De pittige saus over het vlees leuk op de saus die je bij de chinees over de babi pangang krijgt. Bij elk gerecht overigens een overvloed aan zilveruitjes.

We zijn niet gebleven voor dessert of koffie.

19. Landgoed Groenendaal heeft een nieuwe foto
  20. Landgoed Groenendaal heeft een nieuwe foto