Nieuwste foto's in Heemstede

Laatste updates in Heemstede

1. Willem's profielfoto
    Willem heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans
    Nederlands Heemstede

Sinds lange tijd weer eens gedineerd Bij Bomans. Het is er door de jaren heen alleen maar beter op geworden. Heerlijke gerechten met bijpassende wijnen. Bediening en service met een lach. In de zomer maar weer lekker op het terras aan het water dineren.

2. Salt heeft een nieuwe foto
  7. Salt heeft een nieuwe foto
  8. Pieter B. de Groot's profielfoto
    Pieter B. de Groot heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans

Pieter B. de Groot

Wat 'n teleurstelling! Met partner hier gegeten maar nooit meer Bij Bomans! Na 'n teleurstellende binnenkomst (stank van de keuken bij het entree en 'n onaangename gastheer), leek 't even de goede kant op te gaan (vriendelijk meisje), maar werd het daarna weer minder. O.a. te zoute soep, smakeloze tonijn sashimi, stugge tournedos en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat 'n afknapper.

9. Yvonne Lumbantobing's profielfoto
    Yvonne Lumbantobing heeft een recensie geschreven voor Sari

Yvonne Lumbantobing

Echt superlekker gegeten en een hele vriendelijke bediening! Wij komen graag nog een keer terug!

10. Red Orchids heeft een nieuwe foto
  17. A.J.M. Smit's profielfoto
    A.J.M. Smit heeft een recensie geschreven voor Southern Cross
    Internationaal Heemstede

A.J.M. Smit

Het kerstdiner was fantastisch, veel variaties, uitstekend sfeer en een hele goede bediening en zeer gezellig.

18. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans
    Nederlands Heemstede

Met de AH zegeltjes met korting gegeten. De keuze werd op een boodschappenlijstje voorgelezen. Het eten was pover en de doperwtjes uit blik. Het personeel deed haar best maar dachten dat de eigenaar Bomans heette, wat niet zo bleek te zijn. De rondbuikige baas/chef in een sjofele trui die zijn buik behoorlijk accepteerde, liep druk in het rond, verwelkomde gasten en maakte met iedereen praatjes behalve met ons. Er was duidelijk onderscheid tussen mensen die kennelijk uitstraalden geld te hebben en wij die kwamen eten met de kortingsactie van Albert Heijn. De gastheer keurde ons geen blik waardig en negeerde ons gezelschap volkomen. Als je mee doet met zo'n kortingsactie moet je dat zien als investering en juist je van je beste kant presenteren. Wij waren van plan Bij Bomans met kerst te gaan dineren maar na deze negatieve ontvangst en het slechte visitekaartje dat werd afgegeven hebben wij daar van afgezien. Bij Bomans? Godfried zou er een mooi verhaal over kunnen schrijven maar positief zeker niet. Ze laten zich enorm kennen. De bolbuikige gastheer voorop!

19. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Bij Bomans
    Nederlands Heemstede

De prijs/ kwaliteit verhouding is ver te zoeken!
    Zeer prijzig en niet echt lekker. Wel fantasieloos.
    Jong meisje in de bediening. Erg aardig maar moet t nog leren. Haar collega niet vriendelijk en ongeïnteresseerd.
    Jammer. Wij komen niet meer terug.

20. Gerrit-Jan's profielfoto
    Gerrit-Jan heeft een recensie geschreven voor Asian Delights

Gerrit-Jan

We waren een dagje naar Zandvoort gegaan en op de terugweg kwamen we dit restaurant tegen. Op de hoek van een winkelstraat in Heemstede. Het was na 18:00uur en we konden dus gratis parkeren, dat scheelt! We hebben een Sam Sing menu besteld en konden kiezen uit 3 gerechten. Alles smaakte prima en de bediening was ook goed!

21. Vera's profielfoto
    Vera heeft een recensie geschreven voor De Vleeschhouwerij

Gezellig restaurant, leuke sfeer bediening okay, eten matig, en een totale afknapper dat je voor een karaf kraanwater 3.50 Moet neerleggen. Totaal redelijk gegeten voor een veel te hoog bedrag. Ik kom er niet meer terug.

22. Jannette's profielfoto
    Jannette heeft een recensie geschreven voor La Via
    Italiaans Heemstede

Het meisje van de bediening was erg aardig en vond het erg vervelend dat het eten zo slecht was de pizza niet gaar en de pasta s veel te vet we hebben het laten staan de eigenaar gaf totaal geen respons we moesten veel te veel afrekenen de prijzen zijn ook veel te hoog. Geen reclame voor Chateaubriand erg jammer allemaal gr jannette.

23. C's profielfoto
    C heeft een recensie geschreven voor Mandarin
    Chinees-Indisch Heemstede

Wij hebben vandaag afgehaald. Helaas smaakte alles hetzelfde en de vleesgerechten dreven in het vet. Buiten de kale nasi en bami alles afgestort. Misschien weer eens kritisch kijken naar de keuken lijkt me geen overbodige luxe.

24. Tante Bep heeft een nieuwe foto