• Lid sinds 22 februari 2010

Nose 4 Food

Zeist

Lemonia - De Nieuwe Griek

Utrecht

Robin de Haan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Robin de Haan's profielfoto
    Robin de Haan heeft een recensie geschreven voor Nose 4 Food

Lekker eten, vooral de eigen verse patat. Vriendelijke, gezellige bediening.
    Aanrader, ook voor catering !!!!!

2. Robin de Haan's profielfoto
    Robin de Haan heeft een recensie geschreven voor Alt Arce
    Nederlands Arcen

Bij binnenkomst direct verrast door de gezellige huiselijke sfeer. Achter aangekomen een prachtig uitzicht in een goed verzorgde ambiance. Ondanks het feit dat praktisch alle tafels waren gereserveerd, werd er direct gezocht naar een oplossing zodat wij toch aan een tafeltje konden plaatsnemen. De prijzen op de menukaart vond ik verrassend laag, om die reden had ik geen hoge verwachtingen. Maar wat hebben wij heerlijk gegeten. Het vlees was mals en werd opgediend met groenten. Daarbij wat patat, krieltjes en sla met koude pasta in een heerlijke dressing op drie aparte bordjes gestapeld op een bordenrekje. We hebben genoten, de bediening was soms wat warrig maar zeer correct, vrolijk en serieus geinteresseerd in de mening van de klant over het eten en drinken.

Zeker een aanrader als je voor weinig geld (2x hoofdgerecht, nagerecht en een paar glazen drinken voor €50.00) goed wilt eten.

3. Robin de Haan's profielfoto
    Robin de Haan heeft een recensie geschreven voor Lemonia - De Nieuwe Griek

Helaas een zeer slechte ervaring bij dit restaurant.

De zaak ziet er prachtig uit, maar dat is dan ook het enige positieve dat ik over dit restaurant te schrijven heb. Bediening chagrijnig rondloopt. Het wachten op je eten is belachelijk lang. En niet alleen op je eten wacht je gemiddeld een uur, zo ook op je drinken. De hoeveelheden die je krijgt zijn erg klein, wel moet ik zeggen dat wat je kreeg lekker was.

De live muziek was leuk, totdat de eigenaar zelf ging meezingen.. wat een verschrikking.

Ik ga hier nooit meer naar toe.

2,7
  4. Robin de Haan's profielfoto
    Robin de Haan heeft een recensie geschreven voor Taverna Nikos

Op 21-02-2010 gegeten.

Bij binnenkomst waren we blij verrast met de entourage en de verzorgde uitstraling van het restaurant. De vriendelijke en prettige bediening maakte dat plaatje compleet. We kozen een menu met voor-, hoofd- en nagerecht. Echter wilden wij een ander voorgerecht, dit was geen probleem, kostte een eurootje extra, geen probleem dus. Werkelijk de lekkerste spanakoppita gegeten ooit.... Ook het hoofd- en nagerecht was erg goed.

Het is dat we te ver wonen om er voor dit restaurant heen te rijden, maar als we in de buurt zijn komen we zeker weer langs!

De prijzen zijn overigens niet hoog vonden wij.

Zeker een aanrader voor de liefhebbers van goed Grieks eten.