1. Bij binnenkomst direct verrast door de gezellige huiselijke sfeer. Achter aangekomen een prachtig uitzicht in een goed verzorgde ambiance. Ondanks het feit dat praktisch alle tafels waren gereserveerd, werd er direct gezocht naar een oplossing zodat wij toch aan een tafeltje konden plaatsnemen. De prijzen op de menukaart vond ik verrassend laag, om die reden had ik geen hoge verwachtingen. Maar wat hebben wij heerlijk gegeten. Het vlees was mals en werd opgediend met groenten. Daarbij wat patat, krieltjes en sla met koude pasta in een heerlijke dressing op drie aparte bordjes gestapeld op een bordenrekje. We hebben genoten, de bediening was soms wat warrig maar zeer correct, vrolijk en serieus geinteresseerd in de mening van de klant over het eten en drinken.

Zeker een aanrader als je voor weinig geld (2x hoofdgerecht, nagerecht en een paar glazen drinken voor €50.00) goed wilt eten.