ma 12:00 - 21:00

1430281904 64
1509062080 62
1520316391 62

1. J. Geerts

We zijn op een buitengewone onbeleefde manier ontvangen. We hadden gereserveerd en ons eerste drankje voor ons staan. De manager nam de bestelling op en liet duidelijk blijken dat hij zich door vooroordelen laat leiden. Jullie hebben eerder de brouwerij bezocht, dus zullen wel lastig zijn. En dat zonder aanleiding. We waren te verbouwereerd om meteen te gaan. Absoluut geen aanrader!!!

3,2
  2. Ik was met mijn ouders uit eten. Wij hadden een burger, uitsmijter en een zalm. De zalm was zo klein dat het 1 hap was en ik dus al uit gegeten was, terwijl mijn ouders net begonnen waren.
    Als tegemoetkoming kreeg ik een bakje friet. Nou uiteindelijk mij helemaal vol gegeten aan de friet… De rekening was 95 EURO! Had niet echt het idee dat ik in een restaurant zat maar een cafetaria. Omdat je vol wordt gestopt met friet. Als je iets aangeeft wat niet zint. Maar wel 95 EURO BETALEN! NOOIT MAAR DAN OOK NOOOIT MEER!

2,7
  3. Wij hebben het gerecht Hertog Jan stoofvlees gegeten. Volgens mij kun je dit gerecht beter Hertig Jan Stoof noemen, want mijn echtgenote had zegge en schrijven 3 kleine stukjes vlees tussen de saus met groenten en ik 5 kleine stukjes, dus er zat niet echt vlees in. In tegenstelling tot de goulashsoep, daar zat wel voldoende vlees.
    De smaak van deze gerechten was zonder meer goed.

6,7
  4. By far het slechtste restaurant waar ik ooit heb gegeten. Ruim 19 euro voor een handje rucola sla 4 schijfjes komkommer een hele tomaat in 4 partjes gesneden en wat dressing uit een flacon erop gespoten die geen smaak had. 6 Scampi' s zonder enige smaak waren een tantaluskwelling. Het personeel onbeschoft, de keuken een puinzooi, koks die meer zaten te appen dan te bakken. Wat een amateuristische bende. Geen enkele keer smaakt het of alles naar wens gehoord. Ongeïnspireerde bende. 1 TIP stop ermee en verkoop de toko aan mensen met passie. Iets wat hier ontbreekt.

5. Wilbrink

Vanavond gaan dineren bij alt arcen. Het begon goed, maar zakte snel naar een dieptepunt. Het voorgerecht was snel geserveerd en smaakte goed. Daarna hebben we na 2 keer te vragen, een anderhalf uur op het hoofdgerecht kunnen wachten. Dit was gezien de prijzen een regelrechte tegenvaller. Er kwam zelfs geen excuus van de bediening voor het lange wachen. Èèn keer maar nooit meer.

6. H.van Veldhuizen

Vanmiddag geluncht, was prima, daarom besloten om vanavond het diner ook daar te gebruiken. Dit was echter een bittere teleurstelling, het voorgerecht (Scampi’s) was prima, het hoofdgerecht, een biefstuk was ronduit slecht, de biefstuk was zo taai als mij schoenzolen, de hond was er wel gelukkig mee, dien is waarschijnlijk minder kieskeurig. De bediening was slecht, niet 1 x meer langs geweest om te vragen of we nog wat drinken wilden, maar ongeïnteresseerd bij elkaar staan kijken. Ook bij het afrekenen. Niet gevraagd of het heeft gesmaakt! Jammer voor de-prachtige ambiance!

7. Piet van der Stegen

De bediening en de sfeer is prima. Jammer van de gefrituurde lekkerbekjes. Te lang gebakken waardoor deze veel te hard waren. Eigenlijk moet je zoiets niet uitserveren.

8. Jacques

Gezellig, prima eten. Volop sfeer

9. A.Janssen

We hadden een mooi tafeltje aan de Maas, de prijzen voor frisdrank zijn schrikbarend hoog, maar het eten, werd gepresenteerd op een heel groot langwerpig bord, en dat op een ronde tafel, is erg onhandig, verder was het schandalig dat er salade op lag die enkele dagen oud was, zonder smaak, helemaal verlept, voor deze prijzen, moet het beter kunnen. Ook voor mayo en mosterd moeten betalen, wat standaard bij gerecht hoort.

10. Chris 4202 punten

Hier laatst gegeten met familie, waarvan er vier vegan aten. Er was helaas weinig keuze voor vegans. Als voorgerecht konden we enkel "gegratineerde" champignons kiezen, maar dan zonder de kaas. Dit was daardoor een erg saai gerecht. Als hoofdgerecht konden we enkel de vegetarische burger kiezen, maar omdat ze geen vegan mayonaise o.i.d. hebben, zat er niets bij de bijbehorende frieten. De burger was niet mijn smaak, maar verder wel prima en de rest was hier wel heel tevreden over. Ik vind het zonde dat ze zo weinig ingericht zijn op vegans (ondanks dat ze wisten dat we vegan kwamen eten), ze hadden makkelijk een veel hoger cijfer kunnen verdienen.

De sfeer is er uitstekend. Het is een mooie plek aan het water, het terras en restaurant zien er prima uit en het zat goed vol (maar niet te vol). Je kunt er dus zeker lekker zitten. Eén minpuntje was dat er een hondje op het terras was toegelaten die soms naar mensen en een andere hond begon te blaffen.

De service vond ik prima. Het personeel was vriendelijk, snel genoeg, zag er verzorgd uit en deed haar best om vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. Een echte gastvrouw of -heer was er niet, maar wellicht moet je dat ook niet verwachten bij een dergelijke brasserie. Evenwel was ik hier tevreden over.

Concluderend lijkt het me een prima eetgelegenheid voor mensen die geen moeite hebben met dierlijke producten. Als je vegan bent zou ik het zeker aanraden voor een drankje, maar niet direct om er te gaan eten.

11. Wij hebben hier heerlijk gegeten.
    Er is een glutenvrijekaart en er wordt zorgvuldig met een glutenvrij dieet omgegaan. Hierdoor kun je zorgeloos genieten van heerlijke gerechten.
    Bediening is vriendelijk en hebben zichtbaar plezier in hun werk.

12. 12 juni met 4 personen ‘s avonds gegeten.
    Onvriendelijk en onervaren personeel. Een aantal voorgerechten waren incompleet. De verkeerde wijn werd geserveerd en het vlees van een hoofdgerecht was nog rauw. De rekening klopte niet en de toiletten waren smerig. Ik schaamde mij voor mijn gaste die ik had uitgenodigd. Ik had toch beter mijn best doen bij het uitkiezen van een restaurant.

5,5
  13. 03 Juni geluncht: er is maar 1 soort droge witte wijn per glas beschikbaar, een chardonnay, bovendien werd deze niet op goede temperatuur geserveerd; de appelpannenkoek werd geserveerd met de appelschijfjes aan de onderkant, nog nooit meegemaakt, maar het kan natuurlijk! De pannenkoek was wat dik en daardoor niet helemaal gaar, melig. De bediening kan vriendelijker!

14. Heerlijk geluncht met mooie en lekkere gerechten op het terras aan de Maas. Vriendelijke en vlotte bediening! Een aanrader!

15. Helen Voerman

16. We hebben genoten. Fijne, leuke en vlotte bediening. Mooie tafel in de veranda met prachtig uitzicht over de Maas met mooie zonsondergang. Eten was heerlijk en leuk ‘vuurwerk’ (nl 55 jarig huwelijksdiner) bij het dessert. Prijs-kwaliteit is goed.

17. John en Adrie

Top terras aan de Maas met super goed eten en geweldige bediening. Zeer mooie zaak/restaurant.

18. Lemmen.

Heerlijk geluncht. Eten was héérlijk en vlotte bediening. Niet duur!

19. Hermans

Eten was echt goed. 1Groep van 13 mensen. 12Mensen hadden hun eten. De 13e bijna 10 min. Later. Bediening nog in de leer. Geen probleem. Mensen nog niet allemaal klaar met eten worden de borden al opgeruimd door een vrouw. Sorry. Schandalig. Wordt ook niets gevraagd. Lunch van andere mensen anders had ik daar al gereageerd. Dit beveel ik dus echt niet aan. Complimenten aan de kok maar niet aan die vrouw.

20. Wat een ongeinteresseerd en chagrijnig personeel. Mooie locatie maar nul gastvrijheid, met uitzondering van de scholieren die er rond liepen, zij waren een voorbeeld voor het 'echte' personeel. Ondanks dat, nooit meer!

21. A.Duursma

Lekker eten en een geweldige plek aan de maas,
    Alleen heel erg jammer dat de bediening niet capabel was op de dag dat wij hier gegeten hebben, kreeg de indruk dat ze de afwasser maar met drankjes lieten lopen.
    Vuile glazen van de eerdere gebruikers van ons tafeltje bleven zeker 1 uur staan.
    Wat het eten betreft voor herhaling vatbaar maar de bediening is/was zo slecht dat ik deze plaats bij niemand zal aan bevelen. (Tip voor de eigenaar geef een ieder een eigen route en stuur de bediening op cursus). De drankjes zijn veel te duur. Het zegt genoeg dat de kok uit eindelijk de tafels liep ui te ruimen.

22. Isabelle

Lekkere aspergegerechten, goede wijn, prettige ligging. Service en bediening kan beter.

23. Vandaag gaan lunchen bij Alt Arce samen met onze kleine dochter. Bij binnenkomst (buiten) waren er veel tafels leeg, maar stonden deze vol met vuile borden en glazen. Terwijl er toch voldoende personeel aanwezig was. Gaan zitten onder de glazen overkapping, maar al snel verhuisd naar het terras toen daar een plek vrij kwam: onder die overkapping was het namelijk niet uit te houden van de warmte, wat mij betreft de plank volledig misgeslagen wat betreft materiaalkeuze. Eenmaal besteld, stond de soep binnen 1 minuut op tafel. Op zichzelf prima natuurlijk, ware het niet dat de soep koud was. Vervolgens hebben we een uur moeten wachten op de volgende gerechten, omdat ze dit 'vergeten' waren. En ook mocht ik bij de pannekoek zelf de poedersuiker gaan afhalen bij de bar. Kortom, waardeloze bediening. Naast ons zijn ook twee koppels weg gegaan omdat ze meer dan een kwartier op reeds bestelde drank moesten wachten. Het personeel is wat mij betreft dan ook niet geschikt/ervaren genoeg, maar het mag natuurlijk allemaal niets kosten (gezien de lage leeftijd). In het verleden een prima keuze, maar volgende keer slaan we deze zaak over. Tot slot: €4,90 durven vragen voor een 0,3 hertog jan weizen? Dan begrijp je het dus helemaal niet.

3,7
  24. Goed eten; slechte bediening.

De medewerkers van het restaurant zijn erg jong en kunnen het allemaal niet overzien. Tafels worden niet of erg laat afgeruimd waardoor het allemaal erg rommelig oogt.
    Bij binnenkomst mogen wij een tafel voor 4 personen uitzoeken. Zodra wij plaats hebben genomen duurt het ongeveer 5 minuten voordat iemand de bestelling voor de drank op komt nemen. Een menukaart krijgen wij niet dus wij doen het met de kaart die op de tafel aanwezig is. Na enige tijd wordt de bestelling opgenomen. De tafel is verder niet gedekt en bestek hebben wij niet.
    Bij het serveren van het voorgerecht wijzen wij de bediening erop dat er geen bestek aanwezig is. Het bestek, welke in een mapje met servet wordt bezorgt, wordt in een stapel op tafel gelegd en niet per persoon neergelegd; onder het mom, zoek het zelf maar uit.
    Bij het afruimen van het voorgerecht wordt de halve tafel afgeruimd, de andere helft blijft staan.
    Hierop spreek ik de manager aan en geef aan dat er wel erg veel misgaat deze avond. De manager, een jonge meid van amper 20, geeft aan hier de medewerkers op aan te spreken waarna ook de rest van de tafel wordt afgeruimd. Bij het serveren van het hoofdgerecht gaat het andermaal mis, wederom hebben wij geen bestek en het afruimen verloopt wederom slordig.

Na de maaltijd hebben wij nog een gesprek met een medewerker van het restaurant en deze geeft aan dat het de hele dag erg druk is geweest. Dit mag uiteraard nooit een excuus zijn maar ons zien ze daar niet meer.

5,3
  25. Vanavond, 24-08-2017, op basis van recensies op couverts.nl, met 6 pers. Bij Alte Arce gaan dineren. Wat een ongezellige tent! Het eten was niet slecht, de zonnebloempitten op de carpaccio werden niet gewaardeerd evenmin als de berg olijvenringen die over de carpaccio uitgestrooid was. Het vlees, de zalm en de tonijn waren goed. Jammer dat er geen verse jus d'orange geserveerd kon worden, het was op, ook een gin-tonic was niet mogelijk omdat de gin op was en de ijskoffie was ook op! Om 20.00 Uur kwam een serveerster met veel herrie met een rolcontainer langsrijden om de kussens van de terrasstoelen op te halen, terwijl wij nog zaten te eten! Om 20.30 Uur liep het personeel al druk op te ruimen en schoon te maken! Als je dan vroeg wil sluiten neem dan geen reservering om 19.00 Uur meer aan! Voor ons geen Alte Arce meer.

26. Prima geluncht vandaag. Een Broodplank Alt Arcen gepakt met soep vooraf. Vissoep zeer lekker. Preisoep viel ook in de smaak.
    Broodje carpaccio mist wel een sausje of crème. (Truffelcreme?)

Uitzicht is heerlijk aan de maas. Bediening prima in orde. Veel runners, weinig dienbladen om lege glazen op te halen… ;-)

Enige minpunt is de merken frisdrank. Nep bitter lemon en nep cassis en die ice tea green van Nestea is echt nasty. Bied dan gewoon glazen fris aan met green tea uit een 2 liter pak.

Voor de rest prima. Zal dit zeker aanbevelen, prima zaak!

27. Ruben 14 punten

Met afstand het slechtste restaurant, waar ik heb mogen eten. Het eten en de service waren beide bedroevend. Echter het uitzicht is schitterend, dus een kop koffie drinken is geen straf.

1,6
  28. Mw. W.G. Baar

Heerlijk gegeten. Alles klaargemaakt met vers fruit en verse groenten. Gezellig personeel. Goede sfeer. Prachtig uitzicht over de Maas. Voor herhaling vatbaar

29. Hele vriendelijke en behulpzame correcte bediening, vlug eten en netjes. We hadden een tafel voor twee bon... We konden kiezen uit voorgerecht en hoofdgerecht en koffie of thee na. Geweldig en gezellig.

30. Gisteren koffie gedronken op het fraaie terras, maar... de onvriendelijke bediening en de wel zeer lange wachttijd waren verschrikkelijk. Heel erg jammer, maar ik kom hier nimmer weer!!

5,9
  31. Gezinmetkindjes

Onvriendelijk en onbehulpzaam personeel, zeer lange wachttijden hoewel er weinig klanten waren en fouten in de bediening en in de rekening!

Alt Arce, beste terras van Limburg en tweede van Nederland, dan vraag ik met af hoe erg het gesteld is op die andere terrassen van Nederland want dit was echt een ramp! Ok, het uitzicht is mooi en het terras ziet er leuk uit, maar daar stopt het ook, want hier is klant allesbehalve koning! We zaten in de eerste lentezon en vroegen de parasol dicht te laten, omdat het te koud was in de schaduw. Eerst liegt de dienster dat wij door die parasol niet in de schaduw zullen komen te zitten en daarna mompelt ze erg onbeleefd tussen haar tanden dat die parasol toch open moet of we dat nu willen of niet!

We bestellen een hapje: brood met tapenade en aïoli. 1 uur later (!) wordt dit geserveerd, samen met ons hoofdgerecht! Wat heeft dat nog voor zin! We zaten als eerste op het terras en toch moesten we meer dan een uur wachten op enkele omeletten, kaaskroketten, hamburgers en slaatjes. Hoewel we met 8 personen waren, kwamen ze opeens met 9 hoofdgerechten af. Foutje kan gebeuren, maar om dan te blijven strijden met de klant dat die dit toch besteld heeft, gaat te ver! En dan zwijgen we nog over het feit dat er wit brood gevraagd werd en donkerbruin geleverd werd, dat er ketchup gevraagd werd en toch een extra mayonaise op de rekening kwam. En mocht het dan nog allemaal met een glimlach gebeuren, maar de dienster was echt arrogant. En een visslaatje in Nederland mag toch best wel wat lokale vis bevatten in plaats van scampi en gerookte zalm.

Jammer, want het is ook binnen een mooi pand met veel potentieel. Doe jezelf een plezier en neem een picknick mee als je in Arcen met zicht op de Maas wil eten.

3,6
  32. Jose Martens

Ons favoriete restaurant in Noord Limburg. Kreeg voor mijn 25 jarig jubileum een lunch de luxe bon, dus op naar Arcen, een ritje van 80 km enkele reis. Vooraf gebeld of we terecht konden met de bon, "ja hoor, komt u maar gezellig binnen huppelen!"
    Daar aangekomen had er eerst een voucher geprint moeten worden, niet gedaan helaas, wist ik niet, stom. Wifi in de zaak dus ik vroeg: kunt u hem voor mij printen dan? Nee, dat kon niet. U kunt hier wel eten, maar niet voor die bon. Nou als een simpel printje maken nog te veel moeite is, hoef ik hier ook niet tegen contante betaling te eten. Het kon de dame in kwestie geen bal schelen. 160 Km voor niets gereden. Jammer, Alt Arce en Arcen we zullen niet snel meer terug komen.

33. Rob kleintjens

Via vakantieveiling geweest en in 1 woord GEWELDIG!! Mooi restaurant, vriendelijk personeel en het eten was super!! Een echte aanrader! Wij komen hier zeker terug!!

34. Jan Plasman

Vanmiddag wilden we iets drinken, maar na 10 minuten kwam er nog niemand bedienen. Toen ik naar de bar stapte om tegen de ober te zeggen dat ik dit schandalig vond, was zijn antwoord : Oké.

35. Vandaag hier ons moederdag cadeautje van de kinderen gebruikt. Aan de telefoon een vriendelijke aardige man, aan tafel een vriendelijke, behulpzame dame die ons bediende. Lunch was lekker. Een soep naar keuze, een mandje brood, en een salade naar keuze. Zag er goed uit en smaakte voortreffelijk. Lekker rustig gezeten met mooi uitzicht over de Maas. Aan te raden.

36. Leuk restaurant met uitzicht over de Maas. Bediening vlot en vriendelijk. Eten in 1 woord geweldig. Zeker aan te raden.

37. Vroeg gegeten (5 uur) vriendelijke bediening, als voorgerecht kippensoep en uiensoep, beide goed, mandje lekker brood erbij, als hoofdgerecht 2 schnitzels, 1 met champ. 1 met pepersaus, goed te eten, niet heel bijzonder, beetje nattige paneer, geen krokant korstje te bekennen, jammer. Saus al helemaal over vlees heen, beter los serveren. Als nagerechten de dame blanche en crème brulee, prima ijs, mooie porties.

6,7
  38. Een slechte service als je met meerdere mensen aankomt om te kunnen genieten van alles wat Arcen te bieden heeft. Ook jammer is dan om te vernemen dat ze niet een hoek kunnen maken met tafels om meerdere mensen service te kunnen bieden. Dit restaurant zal ik niet aanbevelen bij vrienden en bekenden

1,5
  39. Eten valt mee, maar de bediening weet niet wat ze doen. Prosecco bestellen en een rosé cava krijgen. Wachttijden extreem lang. Terras is erg mooi; een goede horeca ondernemer zou er een mooie tent van kunnen maken...

3,5
  40. Dave de Das

Zeer slechte service, onervaren personeel, om over de smaak van het eten nog maar niet eens te beginnen... Hier ga ik nooit meer heen.

41. Vanmiddag heerlijk gelunchd bij Alt Arce, bediening was vlot en vriendelijk. Niet lang hoeven te wachten. Brood met brie en walnoten was heerlijk, en geen probleem als je er nog iets extra's bij wilde bestellen (tomatensalsa).

En de locatie is natuurlijk top, zo aan het water, met een heerlijk zonnetje. Binnen zag het er ook sfeervol uit. Ik zou hier graag nog eens terugkomen.

42. Prima 4 gangen gegeten. Komen hier vaker als we in Arcen zijn. Zijn altijd tevreden. Goede service en prima eten in een gezellige omgeving.

43. Poffertjes besteld, tot onze verbazing zat hier geen boter op.
    Volgens de bediening kwamen ze uit de oven en werden ze altijd zonder boter geserveerd.
    Deze poffertjes hebben in ieder geval nooit een poffertjespan gezien.
    Kortom slecht.

44. Heerlijk gegeten, snelle bediening en supervriendelijke serveersters

45. Afgelopen weekend er gegeten, eten is prima! Lang gewacht voordat het eten kwam, zowel bij voor en hoofdgerecht.. Als je het opmerkte kwam het erop neer dat je niet moest zeuren. Zeer onvriendelijk personeel! Dit kwam ook weer terug bij het betalen.

5,7
  46. Goed en lekker gegeten. Je kan er heerlijk buiten zitten.

47. Heerlijk gezeten op het terras aan de maas, wat een prachtige lokatie! Leuke vlotte bediening! Genoten van een lekker cocktail en heerlijk gegeten. We komen zeker terug!

48. Met mijn ouders en onze 2 dochters zijn we gisteren gaan eten bij Alt Arce. Wat een drama, de vissoep en aspergessoep had geen smaak, alleen zout wat we proefden. Komkommer lag uitgedroogd op onze borden. Mijn dochter had schimmel in de ravioli en was lauw, volgens de ober waren het kruiden, nou het was wel degelijk schimmel. Jammer genoeg werd hier verder niks mee gedaan. Verder was het bestek en de glazen niet schoon, al gehele indruk was vies. Jammer want we hadden wat te vieren, dit was echt een domper en ik raad het niemand aan

3,2
  49. Na een winterse fietstocht een warm onthaal bij Alte Arcen.
    Complimenten voor de bediening, jong maar vriendelijk, alert en
    behulpzaam. Eten was heerlijk, kortom we komen zeker een
    keer terug bij jullie restaurant. Vriendelijke groet Nelleke en Roel Boer,
    Zutphen.

50. Even naar de markt in Arcen op zondag 24-06-2013. Helaas slecht (koud) weer, dan maar even lunchen bij Alt Arce 2 boeren omeletten besteld met frites voor €8.50. Voor de frites werd 2.50 geteld, de omelet was zeer slecht, het was een eierkoek met uien tomaat en paprika en er zat geen smaak aan. Heb hem dan ook half laten staan.

3,6
  51. Gegeten met een bon van vakantieveilingen, na de recensies gelezen te hebben ging ik van het ergste uit. Maar het eten zag er prima uit (het is geen sterren restaurant ) smaakte prima, vlees/vis was perfect. En de appeltaart met ijs na was helemaal top! Kortom heerlijk gegeten!! Aanrader!

52. Heerlijk gegeten bij Alt Arce met 4 volwassenen en 1kind. Bediening was ondanks 1 mevrouw in de bediening toch nog vlot. Mijn man koos voor een veilige schnitzel (hij is een lastige eter) die heerlijk was. Verder ook tevreden gezichten bij ons. Redelijke prijzen en verse produkten. Wij hebben genoten:-)

53. We hadden allebei gekozen voor het wildtrio, dit was koud en veel te gaar. Toen we er iets van zeiden vertelde ze ons dat het vlees voorgegaard wordt en daarna opgewarmd, dit kan echt niet.En het glaasje wijn komt uit de tap, ook geen aanrader.
    Jammer doe er wat aan.

1,9
  54. Carla Ossendrijver

Nadat we het eten besteld hadden, moesten we bijna twee uur wachten to we het kregen!!
    Degene die ons hielp was niet aardig. Het eten was goed, maar smaakte na het lange wachten niet meer.

5,1
  55. Komen terug op 22 september 2012.

Eenmaal hier gegeten en genoten, was er heerlijk.

Op 22 september, mijn verjaardag, kom ik zeker eten. Mooi uit zicht op het water!

56. hans 382 punten

Na een bezoek aan de floriade hier vrijdag 27 juli gegeten. De bediening is onder de maat, op 1 actieve jongen na maar de meisjes zijn allemaal ongeinteresseerd. Waren met zessen en zaten leuk op het terras aan het water. Tafeltjes waren vies van de vorige gasten maar er kwam niemand op het idee er een doekje over te halen. Duurde lang eeer we wat te drinken konden bestellen en na een vlot voorgerecht duurde het ook weer erg lang voor het hoofdgerecht. Nagerecht was ok. Voor 19,95 was op zich prijs kwaliteit ok maar kan beter. Met moeite hebben we nog een tweede drankje kunnen krijgen. Kortom locatie buiten prima maar hier moet echt iets aan de bediening gedaan worden!!

57. Hebbe een heerlijke avond gehad ete was super en de bediening was heel vriendelijk

58. Een grote tegenvaller. De soep ging nog maar het hoofdgerecht, rijst met kip, was echt smakeloos. De biefstuk was te ver door en de borden waren zo heet dat je je handen er aan brandde. De mayonaise werd opgediend in een plastic zakje!!!! Restaurant onwaardig. Toen ik er wat van zei werden de schouders opgetrokken en dat was het. Ik kan alleen maar zeggen NIET GAAN ETEN. Zonde van je smaakpapillen en je geld.

2,4
  59. Anne 116 punten

Hier onlangs gegeten met een vriendin, vanwege de goede ervaring die ik vorig jaar had. Helaas vond ik het deze keer maar matig.
    Toen ik vorig jaar hier (alleen) at, kreeg je nog een etagere met patat en gebakken aardappeltjes en salade. De gebakken aardappeltjes waren nu verdwenen. Wel hadden we erg lauwe patat. Dat was jammer. Geserveerd met een zakje frietssaus. Kleine moeite om dit misschien in een klein schaaltje te serveren? De warme groente smaakte goed.
    De vlees en visgerechten waren OK, maar niet echt heel bijzonder. De dame die ons bediende zagen we alleen om het eten uit te serveren.
    Een nagerecht hebben we niet genomen. IJssalon Clevers, die er vrijwel naast ligt, heeft overheerlijke ijscoupes.

6,1
  60. tja, kortgezegd een enorme tegenvaller. Het pand en de locatie zijn leuk. De bediening en het eten laat echter te wensen over. We hebben het maar snel naar binnen geschoven en z.s.m. weer vertrokken. Het vispotje was gloeiend heet terwijl de mixed grill (met wel 4 ministukjes vlees) bijna koud was. De patatjes ook lauw. Toen we om een beetje mayonaise vroegen kregen we 2 zakjes !!!!! fritesaus. En dat in een restaurant. Moet niet gekker worden.

61. Pat Janssen

Leuk restaurant denk je, maar dan binnen een totaal gebrek aan sfeerverlichting, bij het bestellen van eten ook maar gevraagd of we wat mochten drinken. Tijdens het eten doen ze er alles aan om je te mijden, want drinken opnieuw bestellen is niet de bedoeling. Eten is goed en lekker, maar de sfeer en de bediening zijn waardeloos. Ze hebben het te goed blijkbaar want anders liet ik iemand voor de drankjes zorgen.

62. Ook wij zijn gisteravond met onze vakantieveiling-bon gaan eten bij Alt Arce. Om 18.30 aangekomen en we kregen een zeer netjes keuzemenu aangeboden (echt voor ieder wat wils!) Voor, tussen, nagerecht minimaal 3 keuzes, hoofdgerecht +- 8 keuzes. De soep en meloen met ham, groentelasagne en coupe vanille smaakte prima! Niks op aan te merken. Bediening was erg vriendelijk. Alleen 1 onzekere serveerster die vaak met de drankjes aan een verkeerde tafel stond. De rekening wel even goed checken (wij hadden er 2 drankjes op staan die niet door ons besteld waren). Onder aan de streep, om 21.00 uur buiten en prima gegeten!

63. Betsie, Peter, Wendij en John

Beste mensen,
    als ik al die verhalen lees van onze vorige schrijvers wordt je bang en zeker met 'n bon van vakantieveiling. Maar goed het kwaad was geschied en we gingen kijken of deze verhalen op waarheid berusten. Op 3 feb 2012 rond 19.30u in Ald Arce, we konden onze plaats zelf uitzoeken, dus langs het raam. 'n Vriendelijke jufrouw kwam de bestelling opnemen, de keuze met zo'n bon was snel gemaakt. De drank en de soep was snel geserveerd, evenals het koude voorgerecht. na een 2e concumptie te hebben besteld was het hoofdgerecht net zo snel geserveerd als onze 2e consumptie en.... indien er naar onze menig iets te weinig was konden we bijbestellen. Vrij snel daar na het ijs. Over het algemeen kan en moeten we zeggen dat dit echt perfect was en dat we niet konden geloven wat onze vorige schrijvers hier deden vermelden. Rond de klok van 21.10 u hadden we afgerekend. Verder willen we vermelden dat vooral onze dank ook uit gaat naar de heren in dat witte kostum, de koks. Heren een dikke pluim en dit moest gezegd worden. En die buitenlandse bediening, ze spraken vloeiend Nederlands en erg vriendelijk. Ald-Arce, ga zo door.

64. Gisteren bij Alt Arce geweest, in het bezit van een waardebon van vakantieveilingen. Dat hebben we geweten, zeker 40 mensen die na ons binnen kwamen, hadden hun eten eerder dan wij. Nadat ik de bediening hierop aansprak, kregen we een rondje van de zaak. Na 2 uur(!!) kregen we dan eindelijk ons hoofdmenu........ Het eten was redelijk, de bediening vriendelijk, het is ons echter opgevallen dat je met een waardebon heel lang moet wachten, waarbij ze dan hopen dat je daardoor ook heel veel drinkt. Wij hebben daardoor bewust niets meer besteld, en de koffie thuis gedronken. Dit was voor ons de allerlaatste keer in dit restaurant . Jammer, als je al mee doet aan vakantieveilingen, doe het dan wel goed !

4,5
  65. Met een vakantiebon hier gegeten, Het begon veelbelovend met een lekker soepje en salade, Het hoofdgerecht, pasta met garnalen was ronduit slecht, er zat geen smaak aan. Ook de huisgemaakte vegetarische lasagne was zeer matig. Er kwam een groep van 12 personen binnen en direct waren wij buiten beeld. Het probleem met het hoofdgerecht werd opgelost met twee gratis glazen rode wijn. Alhoewel het personeel zij best deed was dit ook minimaal.

66. We hebben tot twee keer toe niet zo'n goede ervaring met de bediening gehad. De eerste keer wilden we iets drinken op het terras na een middagje fietsen. Na de bestelling opgenomen te hebben kregen we het eerste drankje vrij snel, de tweede bestelling kwam na meer dan een half uur en een aantal keren vragen. De tweede keer wilden we iets eten, we kregen een tafeltje aangewezen en daarna gebeurde er niets meer. Er werd nog niet eens gevraagd wat we wilden drinken. Nadat er na ons nog een aantal mensen kwamen en die al uitgebreid zaten eten zijn we maar zonder iets te eten of drinken naar buiten gelopen.

67. Wij hebben verschillende keren gebruncht in Alt Arcen en komen helemaal vanuit Landgraaf, vooral ook om de mooie omgeving. Wij waren steeds zeer tevreden maar vandaag waren we er met een voucher van vakantieveiling en wat ons opviel was dat de kwaliteit wel heel erg achteruit is gegaan, het zag er niet smakelijk uit, lege schalen enz.
    Kant en klare producten, jammer maar zegt mij wel genoeg waarom ze op vakantieveiligen staan.
    Voor ons dus niet meer, ook niet zonder voucher.

68. Wij waren hier ook met een bon van vakantieveilingen. Je weet dat je een 4-gangen menu krijgt dus ook dat je niet kan kiezen uit een hele kaart. We konden kiezen uit een speciale kaart voor vakantieveilingen met genoeg keuze voor iedereen. Het eten was gewoon lekker, maar ook wij hebben heel lang moeten wachten op onze gerechten. We kwamen om 17.45 uur en zaten uiteindelijk om 20.45 uur aan het dessert. Vooral de tijd tussen het voor- en hoofdgerecht was erg lang terwijl het volgens ons allemaal al klaargemaakte gerechten zijn. Maar goed, de bediening was goed en het eten was lekker. Maar we gaan hiervoor niet nog een keer speciaal naar Arcen.

69. W.Janssen

Met voucher van vakantieveilingen uitstekend en lekker 4 gangenmenu gegeten voor uitstekende prijs.

70. Wij komen regelmatig met ons gezin brunchen bij alt Arce en vinden het zeer gezellig en vooral ontzettend lekker en uitgebreid. De gerechten zijn zeer smaakvol en er is een ruime keuze. Persoonlijk vind ik het echt niet duur want je Krijgt Eigenlijk meerdere gangen en drinken erbij.
    Tot snel maar weer !

71. Omdat wij vorig jaar zo goed bij jullie gebruncht hebben wilden wij het nog eens overdoen. Helaas was het deze keer niet zo goed, we moesten erg lang wachten. We hadden een serveerster die geen Nederlands verstond, kleindochter kreeg cola over haar kleren en hiervoor werden geen excuses aangeboden. Er waren geen witte broodjes. En ik vind de prijs erg duur geworden, denk niet dat we nog terug komen.

72. Super bediening. Eten liet te wensen over. Een veel te pittige tomaten soep. Het leek wel of de kok met de peper was uitgeschoten. Vervolgens een biefstuk die meer qua kleur leek op gekookt vlees. Groenten en salade waren ok

5,7
  73. Heb hier vanavond gegeten, zonder van te voren de recensies te lezen op deze site. Ik had een mixed grill besteld en deze was met twintig minuten op mijn tafel. De leuke hulp die het bracht waarschuwde netjes dat het bord erg heet was, waar het vlees op lag. Dat klopte, het bord was warm maar het vlees was minder warm. De frieten waren zelfs lauw. Jammer...

Voordat ik ging bestellen vroeg ik aan de medewerkster die mij bediende of ik ook met visa kon betalen. De medewerkster had geen idee en moest vragen (?). Het viel mij op dat ik ruim tien minuten moest wachten op mijn tweede drankje. De medewerkster had het op haar zak computer ingetoest maar de oudere dame achter de bar vond glazen poleren en opruimen belangrijker dan aan mijn drankje te beginnen.

De prijs kwaliteit verhouding viel mij mee. Ik heb voor een mixed grill en vier drankjes 26,85 betaald, dit was prima te doen.

Wanneer het mooi weer is zit je hier prima aan de Maas.

74. J. van Doorn

Vandaag hier gegeten met een bon van vakantieveilingen. Er wordt niet verteld dat het een toeristenmenu is, je kunt niet kiezen. Soep was heerlijk, hoofdgerecht matig. Als nagerecht geen ijs genomen maar koffie, dit stond wel op de rekening. Na hier iets van gezegd te hebben is het eraf gehaald. Het is niet voor herhaling vatbaar, helaas.

75. Wanda Vogelezang

Na een dagje varen neergestreken op het mooie terras in de zon. Na een drankje, besloten om te blijven eten. Dat hadden we beter niet kunnen doen. Om 18.00 uur besteld, een salade voor mijn man en een mandje stokbrood voor mij als voorgerecht. Als hoofdgerecht allebei asperges met zalm. Om 19.00 uur maar eens gevraagd waar het voorgerecht bleef, na mensen die na ons waren gekomen al aan hun dis te zien zitten.

Excuses, foutje in de keuken, met een paar minuten zou het voorgerecht er zijn. Ter compensatie kregen we wat te drinken van het huis. Om 19.20 uur was daar dan de salade van mijn man. Na nogmaals navragen en nog eens 10 minuten later was daar dan ook mijn stokbrood. Als diabeet neem je je voorbereidingen (medicatie) op je eten, en zolang moeten wachten is niet echt een pretje voor je bloedsuiker. 20.15 uur kwam het hoofdgerecht.
    Het hoofdgerecht was matig. Een bord met een bleek aandoende maaltijd. De zalm was gestoomd, evenals de bleke krieltjes en de ongare asperges. Het enige smakelijke was de Hollandaise saus.

Zonde hoor van zo'n mooie plek aan de Maas!

76. ad en josé

Zeer slechte ervaring.

In eerste instantie leek de bediening vlotjes te verlopen, begeleiding naar tafeltje en opnemen van drankje en menu ging heel snel. Maar toen...een uur moeten wachten voordat we uberhaupt al ons stokbrood met kruidenboter kregen. Toen bleek ons voorgerecht ook nog ´weggegeven´ te zijn aan een tafel die ruim na ons binnen kwam. Voordat het voorgerecht kwam waren we dus al anderhalf uur! Verder.

De bediening lette amper op en er was helemaal niemand die die jonge meiden aanstuurde.

Het eten was matig, asperges waren taai, prijs en kwaliteit in vergelijking genomen en dan daarbij de slechte bediening in aanmerking genomen aan de dure kant.

Wat verder storend was, is dat het personeel niet optrad bij rond rennende kinderen die tegen de tafeltjes aanknallen zodat je je eten en drinken moet redden.

Wij komen er in ieder geval niet meer, hoe mooi het uitzicht dan ook kan zijn.

3,2
  77. Zondag 12 juni gezeten, 's middags met de koffie en 's avonds met een hap eten. Het uitzicht maakt een hoop goed. Het eten is ronduit waardeloos! Koud, en slecht de tournedos komen uit de regenereer en zijn droog een glas wijn bij je eten bestellen doe dat gelijk met je eten bestellen, ons glas kwam nadat wij het eten op hadden. Personeel is zeer ongeïnteresseerd en werkt volledig langs elkaar heen. Leuk voor een kop koffie (ook al ging het daar al fout) geen bedrijf welke met drukte kan omgaan, zonde van de lokatie.

1,6
  78. Tessie 137 punten

Goede ervaringen. Brunch was ook uitstekend en uitgebreid. Vriendelijk personeel. De sfeer is goed en je hebt een mooi uitzicht over het water. Veel keus op de kaart. Ik ga er regelmatig heen, aanrader.

79. Een late reactie maar beter laat dan nooit hier gegeten op 9 april met een vakantieveilingenbon(2 dus)

Vlotte bediening, want ze moeten wat meters maken, buiten op het terras gezeten, heel mooi uitzicht op de Maas.

Voorgerecht;Aspergesoep en Salade voortreffelijk op smaak en heerlijk brood als voorgerecht.

Hoofdgerecht Vis en Vlees ook heel erg lekker en voldoende garnituur in een Piramide op tafel, werd netjes bijgevuld na vragen.

Nagerecht Dame Blanche ook erg lekker, al met al een geslaagd etentje, en voor herhaling vatbaar.

Gr Bert en Anita.

80. mandy lamers

Waardeloos, iets anders kunnen we er niet van maken. We hadden een bon gekregen, nou zonde van die bon. We hebben een uur en een kwartier moeten wachten op ons voorgerecht. Toen kwam de bediening vragen of we het al hadden gehad, niet dus. Toen was het wachten op ons hoofdgerecht, duurde ook weer drie kwartier. De kwaliteit hiervan was zeer slecht. De bediening kwam met een drankje van het huis omdat het zo lang duurde en er waren problemen in de keuken. We hadden ijs bij ons menu maar we hebben koffie besteld anders hadden we er weer een uur gezeten en met twee kinderen is dit zeker geen doen. Ik weet zeker dat ze ons hier niet meer terug zien...

2,8
  81. Wilma van Ruth

Wij hebben hier gisteren gegeten en het is ons goed bevallen: Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening en een prachtig uitzicht op de Maas!

Wij komen hier zeker terug.

Wilma, Frans en Peter van Ruth.

Eindhoven.

82. Ernest Huiskens

Ik kom geregeld eten bij Alt Arce, de sfeer is goed, en de bediiening ook.

Je krijgt hier echt waar voor je geld en misschien nog wel meer.

De chef komt een praatje met je maken en is oprecht geinteresseerd in onze mening.

Ik ben een zeer tervreden gast.

83. Bij binnenkomst direct verrast door de gezellige huiselijke sfeer. Achter aangekomen een prachtig uitzicht in een goed verzorgde ambiance. Ondanks het feit dat praktisch alle tafels waren gereserveerd, werd er direct gezocht naar een oplossing zodat wij toch aan een tafeltje konden plaatsnemen. De prijzen op de menukaart vond ik verrassend laag, om die reden had ik geen hoge verwachtingen. Maar wat hebben wij heerlijk gegeten. Het vlees was mals en werd opgediend met groenten. Daarbij wat patat, krieltjes en sla met koude pasta in een heerlijke dressing op drie aparte bordjes gestapeld op een bordenrekje. We hebben genoten, de bediening was soms wat warrig maar zeer correct, vrolijk en serieus geinteresseerd in de mening van de klant over het eten en drinken.

Zeker een aanrader als je voor weinig geld (2x hoofdgerecht, nagerecht en een paar glazen drinken voor €50.00) goed wilt eten.

84. Leuke ligging, heerlijk gegeten voor een niet al te dure prijs..

De bediening is vriendelijk en er heerst een leuke ambachtelijke sfeer..

85. Juni 2010

Het is een mooie locatie met een mooi terras aan het water.

Maar ... het eten stond binnen een mum op tafel. Dat is snel dachten we, hoe kan dat nu?
    Het was niet lekker en heel erg doorgeslagen. In dit restaurant garen ze "alles" voor, dus het vlees was vreselijk taai. We hebben hier over gesproken met de bediening en gezegd dat dit zonde is van de producten. Tijdwinst gaat hier voor kwaliteit. Geen aanrader dus of het moet voor koffie zijn.

2,3
  86. Slordige bediening, wel 4 verschillende bediendes aan tafel gehad.

Het ging al fout bij het voorafje, niet gekregen...was naar het verkeerde tafeltje gebracht.

Het hoofgerecht heeft veel goed gemaakt, mixed grill met friet, gebakken krieltjes en een salade, erg lekker en mals en voor een hele mooie prijs.

87. De sfeer en de bediening zijn vrij aardig, alleen als ze met afruimen een bestekdeel laten vallen schoppen ze dat voor zich uit naar de keuken (dit is niet erg gepast). Het duurde wel vrij lang voor je eten kreeg.

88. Tom 462 punten

Gisteren bij Alt Arce gegeten en nog net op tijd voor een lunchgerecht. Het bestelde stond in een mum van tijd op tafel en de kabeljauwfilet werd vergezeld door een plateau met drie diepe borden respectievelijk voorzien van een flinke portie 'oma frieten', krieltjes in een heerlijke saus (maar niet te overdadig) en op het onderste bord lag een uitgebreide slalade. Mayo ontbrak ook niet en dit alles voor het vriendelijke prijsje van 13,50 euro. De portie was dus zo ruimbemeten dat het gemakkelijk voor een hoofdgerecht van een diner kon doorgaan.

Samen met het fraaie uitzicht vanaf het terras over de Maas, is dit dus een prima eetadresje.

89. D* 5 punten

Ik eet hier meerdere keren per jaar en dan vooral in de zomer vanwege het mooie terras aan de Maas.

De Prosecco is hier heeerlijk!

Jammer dat die 22,- euro per fles is..

90. Gisteren op het terras van Alt Arce wat gegeten en gedronken.

Ondanks een slechts voor de helft bezet terras was de toestand chaotisch. Na de drankjes te hebben besteld kwam de bediening met 2 flesjes zonder glazen, oeps.................!

Na enkele minuten werden glazen gebracht (zonder viltjes eronder).

Nadat we om de kaart hadden gevraagd duurde het een hele tijd (het was niet erg druk) voor er iemand kwam vragen of we al iets hadden uitgezocht. Toen dat werd gebracht kregen we brood erbij in plaats van de bestelde frites.

Bij het openen van een kuipje roomboter flink geschrokken, de boter liep er uit alsof het olie was, helemaal gesmolten (niet in de koeling gestaan?). Gelukkig niet over mijn kleding, dit ging maar net goed.

Tenslotte om de rekening gevraagd en de bediening presenteerde ons een rekening van 110 Euro. Geconfronteerd met mijn verbaasde gezicht snapte hij dat er iets niet klopte (we waren met 2 personen) en kwam na enig rekenwerk met het juiste bedrag op de proppen. De fooi hebben we toen maar achterwege gelaten.

Het viel mij verder nog op dat de bediening diverse keren (minimaal 3x) met een bestelling bij de verkeerde tafel stond en niet meer wist waar een en ander afgeleverd moest worden. Ook zag ik gasten die hun soep binnen moesten gaan halen (wordt deze niet aan tafel geserveerd?). Gezien het feit dat de prijzen bij Alt Arce gemiddeld hoger liggen dan bij de overige horeca in Arcen vond ik het zwaar tegevallen. Arcen is een leuk dorp maar Alt Arce?

91. Jacq.Rijs Oostrum

Mila en ik zijn vaste gasten bij jullie aan de Maas. Bijna wekelijks zijn we er en drinken koffie of eten iets kleins.

Wat mij opvalt is, dat bij erge drukte de bordjes "gereserveerd"op tafel staan. De mensen die alleen voor een kopje koffie komen durven dan nergens gaan te zitten.

Als je bij het bordje "gereserveerd" nog bij zou zetten"vanaf 16.30u. "bv. dan was het tafeltje om 16.30 u. ook vrij.

Vriendelijke groeten,

Jacq. Rijs.

92. Net een weekendje Limburg gehad, ook een nachtje Arcen en heerlijk gegeten bij Alt Arcen. De garnalencocktail is aan te raden en de vleesspies was ook super. Gezellige ambiance.

93. Heerlijk, vers, gezellig. Goede bediening.

94. Afgelopen zondag hier heel heerlijk gegeten.
    We hadden een perfect plekje op het terras, met een schitterend uitzicht over de Maas. Bediening was heel goed (alhoewel we wel ong. 7 verschillende mensen aan onze tafel hebben gehad).
    Voor het dessert zou ik een iets uitgebreidere en luxe assortiment kiezen.

95. Eind juli hapje gegeten hier, schitterende locatie en terras met uitzicht op de Maas.
    Helaas waren de "huisgemaakte" poffertjes opgewarmde supermarktpoffertjes.
    We hadden met 7 man poffertjes besteld en kregen (na dik een uur) twee borden met ieder 40 poffertjes en twee vorken?! Omdat het zo druk was werd ons verteld... niet duur maar helaas ook niet goed...

2,7
  96. Mooie ligging aan de Maas, zeker als je op het terras kan zitten. Eten is goed, vooral de uiensoep is zeer aan te bevelen.

Bediening uiterst vriendelijk.

97. Marjan 955 punten

Heerlijk gegeten! Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Prachtige locatie met een gezellige inrichting.

98. Fam.Geertjens

Erg lekker gegeten,mooi uitzicht op de maas. Bediening was erg vriendelijk. Echt een aanrader!

99. Zeer lekker gegeten,meisje van de bediening met kort blond haar was erg goed voor ons! in totaal SUPER!

Volgende pagina