Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brummen verdeeld zijn.

1. Rebecca van Beek

Zeer slecht behandeld. We hadden eindelijk na voor de zoveelste keer gebeld te hebben een reservering kunnen plaatsen voor 28 oktober met een bon van veilingkans. Zonder bon hadden we al veeeeel eerder kunnen reserveren. Toen we aankwamen, bleek dat er volgens hun geen reservering was. De eigenaresse stuurde ons weg zonder ook maar verder te kijken in de agenda voor een andere datum te plannen of zo. Ze zei dat ze contact op zou nemen met veilingkans en dat zij het bedrag maar aan ons moesten terug betalen. Nou lekker klant onvriendelijk of niet dan.

Koud, Kil, Geen enkele service. Wij gaan hier zeker NOOIT meer naar toe.

2. Pannenkoekenhuis Brummen

Karin Kühlkamp

Wij hebben hier ons personeelsfeest mogen vieren en daarvoor is het een perfecte plek. In combinatie met de georganiseerde activiteiten door Peter Oversteegen was het weer een gezellig middag. De BBQ smaakte heerlijk en de kinderen mochten mee in de keuken om hun eigen pannenkoek te maken. De omgeving is prachtig en iedereen heeft zich vermaakt.

3. Pannenkoekenhuis Brummen

Mandy Spork

Heerlijk gegeten in een super leuke locatie! Jammer alleen dat de bediening zich niet zoveel liet zien daardoor geen dessert meer kunnen bestellen. We komen zeker nog een keer terug om het over te doen! TIP, bediening laat je zien 😉 bestellen we de volgende keer alsnog een dessert!

4. Pannenkoekenhuis Brummen

Ora Hoogendam

Prima eten en bediening. Aardige mensen. Toiletten goed en schoon. Parkeergelegenheid volop.

5. Pannenkoekenhuis Brummen

Vandaag voor het eerst gegeten bij de reuvershoeve met onze kleinkinderen.
    Zeer vriendelijke ontvangst.
    Vriendelijke vlotte bediening en een heerlijke pannenkoek gegeten.
    Voor herhaling vatbaar.

6. Pannenkoekenhuis Brummen

Een aanrader! Onlangs met het eigen gezin (2 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 en 4,5 jaar) en directe familie (3 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar) een verrassingsuitje gehad. Hartelijke en persoonlijke ontvangst, een ruime tafel op een rustig deel van het terras, ruime keuze aan dranken en gerechten, alles van uitstekende kwaliteit (en erg lekker!) en een vlotte en gastgerichte bediening. Prima ingespeeld op de drukte, wat niet te merken is aan de kwaliteit, de aandacht en de snelheid. Erg fijn en zeker aan te bevelen!

7. Ooit hier geweest en toen was het top… nu hadden we een bon van veilingkans gekocht maar helaas lukte het niet om deze te verzilveren… eigenaren reageren amper op emails (telefonisch afspreken mag niet al heb je ze aan de lijn :-() uiteindelijk hebben we na klagen bij de veilingsite ons geld retour gekregen. ZEER klant onvriendelijke eigenaren! Wij zijn voorgoed genezen.

8. w.mosterd

9. Jacqueline Sjardin

Heerlijk vegetarisch gegeten. Keuze uit 4 hoofdgerechten. Mooie plek. Groot terras waarbij de tafels niet allemaal op elkaar staan. Hierdoor hadden onze honden voldoende ruimte om te liggen zonder in de weg te liggen.

10. Pannenkoekenhuis Brummen

Hilbert

Mooi locatie waar je lekker buiten kan zitten. Kinderen kunnen leuk buiten spelen en de kaart bied voor iedereen wat. De pannenkoeken zijn super!

11. Pannenkoekenhuis Brummen

Corné van het Loo

Heerlijke pannenkoeken en een goede service. Verder is de locatie geschikt voor alle gelegenheden. Ook is het leuk voor kinderen en kun je lekker buiten zitten.

12. Pannenkoekenhuis Brummen

Mariska

Genoten van een heerlijke middag op het terras. Onze kleine smurf kon er heerlijk spelen in de speeltuin en op de skelter in de kinderboerderij. (Hij had dan eigenlijk ook geen tijd voor zijn pannenkoek, waar ook nog een leuk cadeautje bij zat!). Ik had zelf de “vooruit met de geit”, echt een aanrader. Vlotte bediening, prachtige en goed verzorgde locatie en lekkere wijn 😊. Wij komen graag weer een keer terug.

13. Pannenkoekenhuis Brummen

Pannenkoeken keuzes te over. Hartig en zoet. En alternatieven voor niet-p.k.-eters.
    De varianten van zoete koeken zijn heerlijk. En, steeds blijft de echte pannenkoeksmaak bewaard.
    De warme sfeer en ongedwongen en toch correcte bediening doen je je thuis voelen.

14. Pannenkoekenhuis Brummen

Vandaag met mijn vrouw pannenkoeken gegeten bij restaurant de Reuvershoeve. De pannenkoeken zijn bijzonder lekker en de sfeer is goed en de bediening is vriendelijk. Je kunt er punten sparen die later weer ingewisseld kunnen worden. Al met al een aanrader in de regio.
    Hans Post - Eerbeek

15. Frederique

Super vriendelijke jonge bediening. Blonde dame heeft ons geholpen. Daarnaast was het vlees erg lekker, zou iets meer keuze kunnen zijn. Vond de baas wat minder gastvrij, kon ook een moment opname zijn.

16. Pannenkoekenhuis Brummen

Alexandra Brouwer

Geweldig verzorgd 50ste verjaardagsfeest gehouden. Alles tot in de puntjes verzorgd!
    Bedankt voor 'n onvergetelijke dag, het was super lekker de Brummense Braai en alles er omheen.
    Voor alles 'n dikke 10+!

17. Pannenkoekenhuis Brummen

Eten erg lekker. Bediening onaardig en ongeïnteresseerd. Voelden ons ondanks mijn verjaardag niet echt welkom geheten.
    Zullen deze zaak niet aanraden.

18. Pannenkoekenhuis Brummen

Geert Leerink

Na de jaarlijkse fietstocht van de vereniging op 24-06-2018 hebben we genoten van een goede en lekkere BBQ bij de Reuvershoeve. Bediening was zeer attent en de prijs kwaliteit verhouding goed. G Leerink

19. Afgelopen weekend bij 't Zwientje wezen eten met twee personen. Er was weer voldoende keus met het vlees. En wat ook heerlijk was. waren de salades. Wat je ook moet proberen zijn de champignons die samen met de sausjes, stokbrood, en gefrituurde uienringen vooraf worden geserveerd. Alles bij elkaar maakt dit een geslaagde avond.
    De speciale koffie als afsluiting van de barbecue maakt het af.
    Naderhand buiten op het terras nog even gezeten met een lekker drankje.
    Complimenten aan de kok, komen zeker terug.

20. Anita Kentson

Wij hebben heerlijk bij jullie gegeten. Vriendelijke bediening en een aardige kok uit Leiden! Komen zeker nog een terug als we weer eens in Brummen zijn.

21. Echt een snackbar zonder poespas voor een meer dan schappelijke prijs en correcte bediening. Qua sfeer is het wat het is. Schone omgeving en rustig publiek.

22. Zeer onsympathieke eigenaresse!! Klantvriendelijkheid ver te zoeken!!
    Gereserveerd middels onlinereservering van Groupon. s Middags nog verzocht of er 2 personen extra konden meekomen. Dit was geen probleem en ze had het genoteerd onder onze naam. 50 km. moesten wij ervoor rijden en bij aankomst zei ze dat wij niet op de lijst van die dag van Groupon voorkwamen. Ze was onverbiddelijk, dacht niet oplossingsgericht mee (was ook laatste mogelijkheid voor ons omdat de volgende dag de voucher verlopen was). Ze gaf geen krimp en zei dat we bij Groupon moesten zijn. IJskoude uitstraling, geen excuses, niets! Later te horen gekregen van Groupon dat onze reservering er wel opstond maar was geannuleerd!! Rara door wie??? Precies, natuurlijk beter betalende klanten gekregen zonder een voucher! Zeer onbetrouwbaar!! Daar komen wij uiteraard nooit meer!!!

23. Moniek

24. M.M. Comman

Vaker hier gegeten en het was altijd heerlijk! De locatie is fantastisch, 1ste pinksterdag was het prachtig weer en konden we buiten eten. Het lijkt dan wel vakantie! Service en prijs/kwaliteit verhouding is prima!

25. Daniel natrop

Het eten is echt fantastisch geniet er echt van. Prijs zal wel ietsje meer zijn maar daar is de kwaliteit ook na. Eten met echte smaak inplaats van goedkoop eten waar geen smaak in zit. Af en toe moet je wel effe wachten maar die man moet het ook vaak alleen doen.

26. Naar aanleiding van de eerdere recensie mail ontvangen van Groupon. De reservering is geannuleerd. Als je dit soort dingen op internet zet ben je niet meer welkom vond de eigenaar. Alsof we er nog uberhaupt zouden willen gaan eten. NEE dus.

27. Vreselijke zaak mensen zijn en de werknemers niet gast vrij. Eten kwam koud bij ons aan. Na ons beklag geen normaal antwoord.

28. Jos Bouwman

Goede service.
    Prima locatie.
    Goed en erg lekker gegeten, perfect!
    Prijs/kwaliteit is Top.
    Kom zeker nog eens terug!!!

29. Reservering met groupon bon. Onaangenaam mail terug, voorcde vegetarier geldt een toeslag van €5. Dit staat niet vermeld bij Groupon en klopt dus niet. Ja maar we zijn een bbq restaurant is het antwoord. Nou hoe moeilijk kan het zijn. Slechte klantenservice, zeg maar geen klantenservice.

30. Heerlijk gegeten op deze geweldige locatie, midden tussen alle mooie oldtimers. Zeer diverse lunchkaart, prachtige ervaring!