Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brummen verdeeld zijn.

Valentijn

Nette snackbar, goed en lekker eten. Aardige en vriendelijke meid achter de counter.

Wim Elbertsen

Vrijdag 17 november 2017 in 't Kromhout genoten van een uitstekend diner. Het (wild)gerecht was heerlijk, evenals de Vitello Tonato welke vooraf werd geserveerd. Ook de overige drie uit ons gezelschap waren dik tevreden. De sfeer was, zoals we hier gewend zijn, gezellig en gemoedelijk. Kortom, we hadden een erg geslaagde avond.

Sophie Hendrikse

Heel goed en lekker eten en goede service, leuk meisje achter de kassa!

Marjan van Kessel

Personeelsuitje van ziekenhuis Rijnstate bij Grandcafé 't Kromhout in Brummen. Een prachtige, lange, gezellige tafel was gedekt. Het eten werd tegelijk opgediend en dat aan zo'n groot gezelschap,chapeau! Het eten zag er niet alleen Schitterend uit, maar het smaakte ook voortreffelijk. Complimenten werden door collega's gegeven voor het fantastische eten en en de gezellige ambiance. Het personeel was klantvriendelijk en de eigenaar Frank van der Heide gaf een korte en leuke toespraak. Wij vonden allen dat het eten met liefde was bereid en dat proefden we zeker. Daarom Grandcafé 't Kromhout een dikke tien verdiend. Een supergezellige avond gehad!!! Voor herhaling vatbaar bij Grandcafé 't Kromhout Brummen.

Bianca hilvers

Super gezellige avond gehad. Je kan er heerlijk eten en personeel is erg vriendelijk. Kortom een erg geslaagde avond gehad.

Het was een waar genoegen om een hapje te eten bij t Kromhout. Echt heel gezellig. Het eten was heerlijk en je kon wel merken dat hier een kok met verstand van zaken in de keuken stond. Ze hebben ook een grote bierkaart en alles was erg lekker en verzorgd. De bediening was heel vriendelijk. Echt een plek om aan te raden aan vrienden om een keer neer te strijken.

Wat een verschrikkelijke tent! Vrouwelijke personeels lid kan niet lachen, politie voor de deur om wat gasten op te halen.
    Al met al, niet voor herhaling vatbaar!

Slechte ervaring! Biefstuk was redelijk maar de diepvriesgroenten een regelrechte aanfluiting! Het personeel was (te) jong en onervaren.
    Meest erge was nog dat het personeel roddelde over net vertrokken gasten.

Lage prijs, goei kwaliteit, veel opties, grote porties

11. Pannenkoekenhuis Brummen

I. BERENDSEN

Vandaag hele slechte pannenkoeken. Wat van gezegd, geen goede reactie hier op. Komen elke week. En nou niet meer

12. Pannenkoekenhuis Brummen

H.Hoevers

In een woord geweldig. Iedereen was zeer tevreden. Bediening was goed pannenkoek erg lekker. We waren hier al vaker geweest en komen zeker nog terug. Een aanrader.

Bij binnenkomst aangeschoten minderjarigen. Personeel nodigt vriendenkring uit om gezellig te chillen blijkbaar. En bier word aan minderjarigen verkocht. Ruikt naar aangebrand vet. Gaat meteen in je kleren zitten. De gehaktbal was ranzig. De pindasaus erg lekker. Half gare friet, wel veel maar niet lekker. Veel aanbiedingen maar niet voor mij.

14. Pannenkoekenhuis Brummen

Tijdens een fietstochtje hebben mijn man en ik koffie met "verse" appelgebak besteld bij de Reuvershoeve.

Helaas was de appeltaart nog bevroren.
    Wij hebben ons oprecht verbaasd dat een restaurant als deze geen vers appelgebak heeft.
    Zorg er dan in ieder geval voor dat het gebak ontdooit is als je het serveert!

Voor ons eens maar nooit weer!

15. Pannenkoekenhuis Brummen

Goede ervaring, lekker gegeten ook de kids, en een vlotte bediening. De kids en ouders hebben ook genoten van de knuffelbare dieren.

16. Pannenkoekenhuis Brummen

Pascale vd Meijden

Wij hebben zaterdag met onze kleinzoon bij de Reuvershoeve gegeten. De reservering via; eet nu gedaan. En dat was top. Enkel onze naam gegeven, en ons tafeltje stond al klaar. Vriendelijke bediening. Veel aandacht voor onze kleinzoon van 3,5 die het allemaal prachtig vond. Er is buiten een speeltuin, en allemaal beesten. Jammer dat er binnen niet een speelgelegenheid is voor de kinderen. Ik vind wel dat hij erg duur is. Het was heerlijk, maar prijzig. Wij zouden de volgende keer als wij pannenkoeken gaan eten voor een ander restaurant kiezen. Ondanks dat onze beleving prima was.

De tent zelf heeft niet veel sfeer maar als er een mooie zon schijnt is de sfeer al veel beter. Je kunt er ook goedkoop patat halen en je krijgt ook heel veel patat voor 1 euro. Helaas is de patat meestal niet goed gebakken. De euroacties zijn wel heel goed.

Laat de kinderen regelmatig wat halen. Maar dit keer zelf ff halen. Het thema vd country frites is helemaal doorgevoerd naar de prijskaarten. Dat ziet er goed uit. Is over nagedacht. Gaat niet mee in prijsstunts zoals de andere cafetaria's in het dorp. Zaak was heel schoon. En werd vriendelijk geholpen. Denk dat hij dat ook moet uitbuiten De frites was zelfgemaakt maar heb wel eens lekkerder zelfgemaakte gegeten. Nijmegen bij Van Vurens Smaak was prima en het vet schoon.

Heerlijke zelfgemaakte friet. Bijzonder leuk personeel. Eten wordt leuk gepresenteerd

20. Pannenkoekenhuis Brummen

Mooie locatie, lekkere pannekoek, snelle service. Er is zelfs een dunne pannekoek te bestellen. Er wordt rekening gehouden met voedselallergie.

vetklep

Aardige chinese mensen achter de bar, 10/10 sevice. Patat goed te eten en de sauzen zijn ook heerlijk. 10/10 would eat again

22. Internationaal Brummen

ellen jurriens

heerlijk eten van top niveau en ontzettend leuke spontane bediening

23. Chinees-Indisch Brummen

Heel lekker gegeten met 2 personen. Persoonlijke aandacht en Service was perfect.

24. Internationaal Brummen

de jong

Om 18.15 binnen en om 20,01 het hoofdgerecht, na aandringen. Niet echt ontspannend. Om 20.30 uur haastig weg ivm thuiszorg die zou komen. Geen tijd dus voor dessert. Zeer beperkte kaart. Prijs in geen verhouding tot het geleverde. Prijs op 1 sterrenniveau. Eten smakelijk, misschien wel door de trek inmiddels.

Dries

Op zich een prima tent met aardig personeel, ik ben blij dat ze niet die standaard diepvriesfriet serveren die je vaak bij andere tenten krijgt. De country frietjes zijn lekker (maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik ook wel eens lekkerdere verse frieten heb gehad). Ook de snacks zijn lekker.

2 verbeterpuntjes

- De gebakken friet wordt bestrooid met kruiden, als er friet over is van de vorige bestelling dan wordt die nog even terug in het vet gegooid, dit proef je, dit hoeft niet als je de porties vooraf goed inschat en is niet bevorderlijk voor de kwaliteit van het frietvet.
    - Jammer dat je de friet zelf bij de balie moet ophalen als je gaat zitten, die 10 meter kan er bij drukte toch wel vanaf, wel zo klantvriendelijk.

26. Pannenkoekenhuis Brummen

M.Janssen

Zoals gewend weer zeer goed. Alle 8 personen waren zeer tevreden!
    Tot een volgende keer.

27. Italiaans Brummen

De werknemers zijn altijd vriendelijk. Je kan hier bij Marmaris goed eten.

28. Pannenkoekenhuis Brummen

Anderhalf jaar geleden waren mijn vrouw en ik al dik tevreden toen we onze 60ste verjaardag vierden in de Reuvershoeve. Gistermiddag kwam ons 40 jarig huwelijk aan de beurt. Het kon haast niet beter dan de eerste keer maar toch was het zo: alles was tot in de puntjes verzorgd en er werd met verschillende diëten rekening gehouden. Onze gasten waren dan ook zeer tevreden. Geen wanklank gehoord dus het wordt dit keer een dikke tien.

29. Internationaal Brummen

Raymond Welhuis

Heerlijk gegeten! Uitstekende relaxte sfeer en uitstekende service!

30. Internationaal Brummen

Annelies koster

Super lekker gegeten. Keurige bediening. Klein en gezellige sfeer. Ga zo door op deze weg