Op dit adres zit nu: Audrey's

1371461905 74
1416820254 68
1431939703 73
1620932821 72
1643611995 75

1. J van Hierden v Bergen

Vorige week bij het kromhout met twee personen geluncht. Bestelling mosterdsoep, land brood met ham kaas, een ei, kroket. De mosterd soep was er niet daarvoor in de plaats tomatensoep. De tweede gast gerookte zalm. Die was er niet, dus ook een twaalfuurtje. Daar zij allergisch is voor knoflook, de soep weggelaten waar knoflook inzat, er was geen andere soep. nNg een ijsthee besteld.
    Bij het eten merkten wij dat err geen ham op het brood zat.
    De serveerster geroepen maar zij deed hier niets mee. Bij het afrekenen moesten we het volle pond betalen. Of wij hier nog eens komen, ik denk het niet.

2. Ria Dierking

Heerlijke pure gerechten. Biologische producten en heerlijk vegetarisch gegeten. 👍

3. Paul Wolvekamp

't Kromhout serveerde een bijzonder goed 3-gangen dinner bij ons thuis in Leuvenheim, lokale producten, aardige bediening - mooie verassing, gaan we vaker doen.

4. Diny van Engeland

Meerdere keren koffie/thee gedronken en geluncht op veranda/terras/binnen, geweldig mooie plek en vriendelijke bediening. Begin juni een nieuw begin voor t' Kromhout, opstart met allemaal nieuwe mensen/medewerkers, dan kan en mag het ietsje langer duren voor je de koffie of anders krijgt, dit was voor iedereen wennen. Maar dit alles is ruimschoots ingehaald, ik heb 14 oktober nog net voor de nieuwe Corona sluiting van de Horeca, bij t' Kromhout binnen geluncht, dit was heerlijk en prima voor elkaar!

5. Vanmiddag het plan, we gaan is effe lunchen bij het nieuwe Kromhout te Brummen. Ontvangst was prima, zeer vriendelijke bediening, koffie en thee zag er goed uit. Het 12 uurtje minder. Vond de kaart ook niet bijzonder, beetje rommelig. Keus viel op het 12 uurtje. Landbrood was vers en lekker, ham en kaas zag er redelijk uit kroket was niet van de beste fabrikant maar goed gebakken en warm van binnen. Eier salade was slecht, matige hoeveelheid en uit een bakje. Soep was ronduit slecht hebben we ook terug gestuurd. Niet op smaak en zurig het leek wel tomatensaus. Serveerster 2× terug geweest naar de keuken. Zij probeerde het op te lossen. Leek wel of ze de bui al zag hangen. Garnering van tomaat en/of komkommer met beetje dressing niet te vinden.
    Alleen wat droge sla. Werk zelf in de horeca, maar hier valt veel te verbeteren.
    Misschien in de toekomst nog een herkansing, maar voorlopig niet!

3,7
  6. Niet druk en duurt toch lang voordat lunch is geserveerd.

Lage kwaliteit voor een veel te hoge prijs.

Een broodje hamburger met enkel een klein plakje bacon en wat ketchup. Geen groente, geen friet; 13 euro.

Sla met wat korrels bulgur en wat stukjes niet echt vers lijkende gerookte zalm; 12 euro.

Erg teleurstellend voor een heel leuk ogende gelegenheid met overigens keurige toiletten.

7. Heerlijk gegeten. We konden op de varanda zitten, in de avondzon was het geweldig. Burger was heel lekker, geroosterde groenten heerlijk. Zalig dessert. En hele goede service.

8. Anita Kentson

Wij hebben heerlijk bij jullie gegeten. Vriendelijke bediening en een aardige kok uit Leiden! Komen zeker nog een terug als we weer eens in Brummen zijn.

9. Wim Elbertsen

Vrijdag 17 november 2017 in 't Kromhout genoten van een uitstekend diner. Het (wild)gerecht was heerlijk, evenals de Vitello Tonato welke vooraf werd geserveerd. Ook de overige drie uit ons gezelschap waren dik tevreden. De sfeer was, zoals we hier gewend zijn, gezellig en gemoedelijk. Kortom, we hadden een erg geslaagde avond.

10. Marjan van Kessel

Personeelsuitje van ziekenhuis Rijnstate bij Grandcafé 't Kromhout in Brummen. Een prachtige, lange, gezellige tafel was gedekt. Het eten werd tegelijk opgediend en dat aan zo'n groot gezelschap,chapeau! Het eten zag er niet alleen Schitterend uit, maar het smaakte ook voortreffelijk. Complimenten werden door collega's gegeven voor het fantastische eten en en de gezellige ambiance. Het personeel was klantvriendelijk en de eigenaar Frank van der Heide gaf een korte en leuke toespraak. Wij vonden allen dat het eten met liefde was bereid en dat proefden we zeker. Daarom Grandcafé 't Kromhout een dikke tien verdiend. Een supergezellige avond gehad!!! Voor herhaling vatbaar bij Grandcafé 't Kromhout Brummen.

11. Bianca hilvers

Super gezellige avond gehad. Je kan er heerlijk eten en personeel is erg vriendelijk. Kortom een erg geslaagde avond gehad.

12. Het was een waar genoegen om een hapje te eten bij t Kromhout. Echt heel gezellig. Het eten was heerlijk en je kon wel merken dat hier een kok met verstand van zaken in de keuken stond. Ze hebben ook een grote bierkaart en alles was erg lekker en verzorgd. De bediening was heel vriendelijk. Echt een plek om aan te raden aan vrienden om een keer neer te strijken.

13. Wat een verschrikkelijke tent! Vrouwelijke personeels lid kan niet lachen, politie voor de deur om wat gasten op te halen.
    Al met al, niet voor herhaling vatbaar!

14. Slechte ervaring! Biefstuk was redelijk maar de diepvriesgroenten een regelrechte aanfluiting! Het personeel was (te) jong en onervaren.
    Meest erge was nog dat het personeel roddelde over net vertrokken gasten.

4,5
  15. Personeel drukker met elkaar dan met de klanten en duidelijk onervaren. Vermoedelijke vaste klanten krijgen alle aandacht. Eten was in orde maar niet bijzonder.

16. Vanavond voor het eerst hier wezen eten met onze familie. Wat een aangename plek om hier te dineren. De bediening met name Irma (als ik het goed heb) heeft ons super bediend. Zeker een aanrader om nog eens terug te komen.

17. Wij kwamen met een gezelschap van 4 personen rond 17:00u aan, duidelijk het tijdstip van wisseling van de wacht.
    Het meisje dat ons de tafel wees, vergat (...) ons de kaart te brengen, dus na zelf vragen werd deze gebracht door weer iemand anders. Meisje 1 verscheen later in eigen kleding weer ten tonele en ging aan de bar zitten. Duidelijk einde werktijd.
    Buiten was het redelijk druk, binnen niet. Personeel onderling redelijk luidruchtig en totaal niet op elkaar ingespeeld.
    Een oudere man (of vaste klant, of medewerker) liep telkens van buiten naar binnen met een glas bier in de hand. Kwam over als licht aangeschoten en in ieder geval niet sympathiek.
    Al met al kregen wij niet een welkom gevoel en was de bediening zeer traag.
    Eten werd geserveerd door een vriendelijke jongeman die wél servicegericht was en ook bij tijd en wijle kwam vragen of alles naar wens was.
    Eten was prima, alleen overheerst als herinnering jammergenoeg de ergernis omtrent het personeel en de luidruchtige bierglasdrager.

18. K. Bosman

Erg lekker gegeten in een knusse, huiselijke sfeer We voelden ons echt welkom.
    De bediening was erg vriendelijk en de gerechten waren goed gebalanceerd en zeer lekker.
    De borden waren goed vol en netjes opgemaakt. Het was dan ook heel prettig dat de prijs niet hoog was voor het geen dat wij kregen. Ik raad het restaurant zeker aan omdat het een fantastische ervaring was.

19. Wij wilden na het bezoeken van de Kunstmarkt even een wijntje drinken. De enige wat oudere dame in de bediening gaf zwaaiend aan dat ze ons gezien had. Maar een bestelling opnemen was blijkbaar te veel werk. Na 20 minuten wachten vonden wij dat wel genoeg en hebben we onze biezen maar weer gepakt.

20. Bart Oudendijk

Heerlijk gegeten. Prima service, ontspannen en ongedwongen sfeer.

21. Paar weken geleden bij 't Kromhout wezen eten, helaas viel dit tegen ten opzichte van de vorige keer. Het eten was niet allemaal gaar, en moest ook aardig lang wachten. Als het nu druk was geweest hadden we dat anders gezien, maar zoveel mensen waren er niet om te eten.
    Hopelijk als we volgende week weer komen eten dat het wel gaar en warm is.

5,7
  22. Bianca hilvers

Je kan hier echt heel erg leuk en gezellig eten. Op zoek naar een leuk en gezellig restaurant echt aan te bevelen.

23. Anouk van der post

Een erg leuk en sfeervol restaurant. Vriendelijk personeel. En het eten is erg erg lekker. Echt aan te raden.

24. Greet van Dijk-Diephout

We waren met 6 personen en hebben allen heerlijk gegeten. Frank weer zelf in de keuken is een 'GOUDEN' besluit! Ook gastvrouw Irma mag van ons blijven en voegt in deze rol duidelijk iets toe. We komen graag terug. Ga zo door!!

25. Voor ons YouTube kanaal VakantieVloggers gaan wij heel Nederland door om op vakantie te gaan en de leukste 'uit eten' plekjes en steden te bezoeken. Toen wij bij het Kromhout aan kwamen in Brummen na een lange terug reis vanaf Limburg hebben we onwijs genoten van de heerlijke spareribs gemaakt door Frank! Helaas hadden we de camera niet bij ons, maar wij komen snel terug om bij 't Kromhout een video op te nemen voor ons kanaal! Frank je bent een top chef! Een eigenaar die elke dag zelf in de keuken staat is wel een échte 'vakman'. :) En de bediening is super vriendelijk en gast gericht! Een aanrader dus! Tot snel!
    Liefs Ilse en Anne

26. Het is al weer een paar weken geleden dat wij (collega's en ik) hier heerlijk hebben gegeten. Een verrassingsmenu samengesteld door de chef kok.. heerlijk. Ook de bediening was erg vriendelijk en de sfeer in het pand geweldig!! Wij komen zeker nog eens terug.

27. B.Bleumink

Prima sfeertje, gezellige en warme inrichting. Prima gegeten, zeker weer voor herhaling in de nabije toekomst.

28. Mijn 2de ervaring bij Het Kromhout in Brummen was geweldig. Op mijn heen reis naar een onderonsje. Bestelde een portie spareribs en ik zegt dit niet vaak, maar wat waren die gruwelijk lekker! Volgende keer staat het Kromhout weer op mijn rit als ik op doorreis ben.

29. Lekker gegeten, zeer goede en attente bediening en gezellige gelegenheid aan de Markt in Brummen.

30. Bianca Wengelaar

Al jaren de aanwinst van Brummen op een pracht lokatie. Regelmatig bezoeken we dit restaurant vanwege de vakbekwame eigenaar, zijn medewerkers, de sfeer en vooral niet te vergeten de kaart. De ossenhaaspuntjes zijn nergens te overtreffen. Een échte aanrader voor de bezoeker van het restaurant.

Bianca Wengelaar

31. Peter de Ruig

Op zaterdag 03-10-2015 hebben mijn vrouw en ik uitstekend en voor een prima prijs in uw sfeervolle restaurant met vriendelijke bediening gegeten. Vriendelijke groeten, Peter de Ruig, Haarlem

32. Piet en Gerdina de Kant

Afgelopen zondag heerlijk bij jullie gegeten. Voor mijn vader en goede kennis, beiden ver op leeftijd, was het een zeer geslaagde avond. Zij bedanken jullie voor de uitnodiging om te genieten van een fijne visschotel, die jullie voor hen hadden samengesteld.

33. Na een lange reisdag gewoon even lekker lokaal eten. Prime bediening. Gemoedelijke sfeer en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Goed bereid en smakelijk. Klein puntje van aandacht is de kwaliteit van de gebruikte groente, in ons geval bloemkool; wel goed endente maar geen smaak. Advies is om eens te stomen? En bio groente produkten te gaan gebruiken. Veel meer smaak en voedingswaarde.

34. henk kapper

Zeer goed/sfeervol restaurant. ik heb met mijn vrouw en 2 kinderen afgelopen zaterdag hier gegeten. We werden vriendelijk ontvangen door de gastheer, we kregen onze tafel aangewezen en we werden heel vlot geholpen door de bediende. We kregen de kaart uitgereikt en ik vroeg of de keuken rekening kon houden met mijn dochter want die heeft namelijk een lactose intolerantie, en dat was geen enkel probleem.

We hadden de keuze doorgegeven aan de bediening, de voorgerechten duurden niet lang, 10 minuten ongeveer aangezien het aardig druk was. Mijn vrouw had de carpaccio en ik de salade salmon, het was erg verrukkelijk.

De hoofdgerechten waren ook erg uitmuntend. De kinderen hadden een snackmannetje en een pannenkoek. Mijn vrouw had de zalmmoot uit de oven en ik had de mixed grill. De smaak was erg top en het vlees was erg mals. Je proefde hier wordt met liefde gekookt. De drankjes werden keurig in de gaten gehouden en op tijd bijgeschonken, dus ook daarmee geen problemen. De eigenaar is zeer vakbekwaam en zijn personeel.

Kortom, een echte aanrader voor goed eten en goed personeel en een lekker ongedwongen sfeer. Ga zo door.

35. Lekker gegeten en bijgekletst met een vriendin. Gekozen voor het dagmenu. Betaalbaar en heerlijk! Gezellige, ongedwongen sfeer.

36. jemaatstaaf

Zeker met Pinksteren weer gebleken dat zelfs 17 man personeel de drukte in Brummen niet aankonden. Oud brood met een kroket en een kleine of grote portie sla... waar dat verschil vandaan kwam weet ik niet. Mensen die we hebben weg zien gaan nadat de bestelling te lang op zich liet wachten. Schandalig. Dit zijn wij niet gewend van dit restaurant.

37. Vandaag naar de pinkstermarkt geweest. Toen zagen we een leuk terras en dachten we, eerst even naar het toilet. De bril zat erg los, de voorkant waar de knop zit om door te spoelen ontbrak, prullenbak was overvol, alles lag ernaast. Koffie met appelgebak besteld. De koffie werd gebracht in plastic(!) bekers. Ons werd verzocht om af te rekenen terwijl we het gebak nog niet hadden. Hier nog 2x om moeten vragen, evenals om een roerstaafje voor de koffie. Totaal niet voorbereid!

39. Gister met zakenpartners heerlijk gegeten bij 't Kromhout in Brummen. Als voorgerecht een heerlijke Rundercarpaccio welke ook goed en mooi op het bord was gereserveerd. Als hoofdgerecht steak van 't kromhout. Vlees was erg mals en goed van smaak. Ook de service van het bedienend personeel was erg goed. Kortom reden om zeker vaker te komen. Complimenten voor de keuken en bediening.

40. il0l0

41. Super zaak! Leuk personeel en goed eten! Ga zo door!!

42. Merel Vermeer

Leuk restaurant waar je je thuis kunt voelen, ook al ben je uit. De sfeer was goed, de bediening was vriendelijk en het eten smaakte heerlijk.

Er staan interessante gerechten op de kaart waardoor ik lastig kon kiezen. Dat wordt nog eens terugkomen dus.

43. Afgelopen zondag een bezoekje gebracht met mijn moeder aan het Kromhout op aanraden van culinaire vriend. We kwamen binnen en hun maandelijkse Luie zondag was in volle gang, het was heel druk en gezellig met live muziek.

Geen tafeltje was er op het terras vrij, maar een ander vriendelijk stel bood ons aan om bij hun aan te schuiven. Er kwam een man bij ons aan de tafel en verontschuldigde zich voor de drukte en nam onze bestelling op, wij vermoeden dat dit de eigenaar was. We hebben een uitzonderlijk leuke gezellig middag gehad.

Rond een uurtje of 5 half 6 hadden wij wel zin om een hapje te eten, aangezien we ook nog terug moesten naar het midden van het land. We vroegen of het ondanks de drukte mogelijk was een stukje te eten, dat was geen enkel probleem. Wij hebben een prima stukje gegeten en zijn er uitstekend en goed bediend, ondanks de drukte.

En ook een hele fijn rood vol en fruitig wijntje gedronken, hier was duidelijk gekeken naar kwaliteit. Het Kromhout krijg daarom van mij een ruime voldoende.

Richard.

44. Afgelopen weekend samen met mijn man hier voor het eerst gegeten. Wij vinden het een Top restaurant met uitstekende bediening. Het eten smaakte heerlijk en de sfeer was goed.
    Er werd ook echt aandacht aan ons besteed en wij kregen goede informatie over de wijnen die zij serveren. Wij komen hier zeker terug.

45. Ed en Sonja

Tijdens onze fietstocht toevallig in Brummen terechtgekomen. We pauzeerden in centrum Brummen voor een drankje in de zon. Het was gezellig druk op het terras met een leuke, swingende live-muziek. We zijn blijven 'plakken' tot na het diner. Prima sfeer, lekker eten en de Brummense mensen en bediening waren de vriendelijkheid zelve. Kortom: een heerlijke zondagmiddag / -avond gehad.

46. Wim Elbertsen

Heb alleen maar leuke en goede ervaringen, maar ja, ben sinds kort inderdaad familie, en ben blij met zo'n goede gastheer als Frank.

Mijn tip: ga zelf eens gezellig naar 't Kromhout en oordeel dan, het zal je waarschijnlijk best goed bevallen!

47. Ik was erg nieuwsgierig naar 't Kromhout, zeker na alle wisselde recensies gelezen te hebben. Na hier gegeten te hebben kan ik alleen maar positief zijn.
    Mijn vrouw en ik werden netjes ontvangen en naar onze tafel begeleid. We hebben een drankje besteld en kregen de menukaart aangereikt. Nadat wij deze gesloten hadden kwam de bediening onze bestelling op nemen. De bediening was jong, de ene jongen kwam redelijk onervaren over en de andere jongen werkte duidelijk al een aantal jaren in de horeca. Beide jongens waren overigens netjes en correct.
    Over het eten niks dan lof. Het vlees was goed bereid, de aardappeltjes smaakten heerlijk en de frietjes waar ik om gevraagd had kreeg ik binnen een paar minuten.

Ik kon vanuit onze plek de keuken in kijken en ook al was het druk kreeg ik geen gespannen indruk. De vrouwelijke kok lijkt precies te weten wat ze doet en stuurt het keukenpersoneel aan.

De sfeer was gezellig, het personeel gaat goed met elkaar om en heeft tijd voor de mensen. Het was een geslaagde avond en we komen zeker nog eens terug.

48. De bediening aan tafel was goed maar wat is het in mijn ogen toch slecht dat de eigenaar alleen maar oog heeft voor zijn vaste gasten en daar ook mee gaat borrelen buiten. Bij verlaten van de zaak kan er niet eens vriendelijk "tot ziens" vanaf. Echt héél slecht!! Eten was op zich ok maar verder geen aanrader.

4,9
  49. Ik ben er al vaker geweest en ik blijf er terug komen, zegt wel wat! Toegegeven: de nieuwe kok is nu echt beter geworden. Ze was eerder al goed, maar heeft zichzelf nu absoluut overtroffen: het eten was heerlijk!

Vooraf stokbrood genomen met uiteraard kruidenboter, maar ook een heerlijke tapenade. Als vooraf had mijn dochter (9) tomatensoep, welke echt heerlijk was en ook de carpaccio was in de juiste verhoudingen gegarneerd. Bij het hoofdgerecht kreeg mijn dochter spareribs die ze heerlijk vond en het vlees viel van gaarheid ook van het bot af, zoals het hoort... Mijn filet de porc was qua gaarheid precies net gaar, waardoor ook deze nog heerlijk mals was met nog een lekkere bouillonsmaak en een heerlijk krokantje bovenop. Zelf zat ik toen propvol, maar dochterlief kent de dessertkaart en aangezien zij daar een aangepast toetje krijgt (lactose intolerantie), moest ook die nog verorberd worden, wat dan voor mij weer een smakelijk gezicht was.

Drinken werd keurig in de gaten gehouden en tijdig bijgeschonken, dus ook daarmee geen problemen. Er was echter hooguit het probleem dat er een meisje rondliep dat graag met mijn dochter wilde spelen, die daar geen zin in had. Maar zelfs dàt werd door het personeel (zonder er om te vragen) keurig opgelost door de vader even in te seinen (wij zaten binnen, hij zat buiten). Dus het personeel denkt ècht met de klanten mee!

Kortom: wij blijven zeker terug komen!!

50. Allereerst wil ik kwijt dat ik een super avond heb gehad! Het eten was heerlijk en vooral in verhouding met de prijs, smaak, hoeveelheid en netheid zijn top. De opmaak was leuk en niet met teveel fratsen wat ook niet bij het restaurant zou aansluiten.

Het personeel loopt er stuk voor stuk netjes en verzorgd bij, veel jonge mensen wat past bij wie volgens mij de eigenaar is, ook een jongere man. Niet de klassieke uitstraling qua personeel, maar lekker van deze tijd; jong, modern, vriendelijk, vrolijk en een eigen stijl. De service spreekt mij persoonlijk daarom aan door de jongere mensen en de afstemmingen van hen met de gasten.

Binnen of buiten eten is beide gezellig en naderhand op het terras nog wat drinken maakt het voor mij een geslaagd avondje UIT-eten.

Een aanrader voor iedereen die lekker positief is en dit graag deelt en geniet van een variatie van verschillende mensen in doen en laten; geldt voor zowel het personeel als mede gasten.

Ohja en als je uit eten wilt gaan en graag binnen een half uur een volle buik wilt hebben, raad ik aan bij een nabijgelegen cafetaria etcetera te gaan eten.

51. Fijn proever

Vorige week gegeten bij het kromhout nadat het mij door diverse mensen was aangeraden. Helaas viel het nogal tegen. De bediening was vriendelijk maar echt ondermaats. Het duurde erg lang voordat iemand ons kwam helpen, ook tussen het eten door. Drinken werd meerdere keren pas na opnieuw vragen gebracht. De tafel heeft de hele avond vol gestaan met lege glazen. Ook na een verzoek om het leeg te ruimen werd niet gereageerd.

Het eten was om meerdere reden onvoldoende: de voorgerechten waren erg eenvoudig; de voorgerechten waren vlak van smaak en misten smaakelementen waarvoor je uit eten gaat; één van mijn tafelgasten vond het vlees heel droog en gewoonweg vies. Daar bleef het niet bij.. meerdere hoofdgerechten waren wederom vlak of eenzijdig van smaak. Dranken waren verder ook prima, misschien alleen wat aan de dure kant.

Het pand en het uitzicht zijn overigens prachtig, al is de akoestiek zoals velen al opmerken niet prettig.

Kortom: hoewel het restaurant een redelijke prijs vraagt voor een driegangenmenu en het mooi, simpel eten wil bieden in een leuke omgeving, ben ik van mening dat er nog enkele stevige verbeterpunten liggen voordat dit restaurant alle lovende kritiek waarmaakt. Ik krijg het gevoel dat de "hype" van het eten in zo'n leuk dorp de overhand neemt.

2,4
  52. Anoniem

We wonen in Brummen en gingen er eten. Het eten is op zich niet heel slecht. Al moet je er op letten dat je ook alles krijgt wat bij je lunchgerecht hoort.
    De bediening is echter onbespraakt ("De bier?") en onbeschoft (-je zit net- "wat willen jullie eten?" en als je dan de kaart eerst wil zien, ben je lastig. 5 minuten later "en willen jullie nog eten of eh.")
    De toeristen achter ons werden nog onbeschofter behandeld. We hadden last van plaatsvervangende schaamte. En waren de gay grapjes onder het personeel zeer ongepast.

2,1
  53. Na lang wachten (de zaak was zo goed als leeg!) kwam dan eindelijk de bestelde salade, beter gezegd: sla, een enorme hoeveelheid sla, waarop en tussen schijfjes komkommer, stukjes tomaat en verkoolde kaas gefrommeld waren.
    Als dat lange wachten bedoeld was om ons nog eens drank te laten bestellen, dan zou men zich moeten realiseren dat er ook mensen zijn met een smallere beurs, die dat wel willen maar niet kunnen! De wijn was daarentegen goed en in ruime hoeveelheid ingeschonken. De sfeer, daarover geen oordeel, je moet ervan houden, niet mijn smaak. Bediening oké, maar niet meer dan dat.
    We probeerden kromenhout voor de tweede keer, maar voor ons hoeft het niet meer! Wat een slechte keuken/zaak.

3,4
  54. Ik heb met mij gezin heerlijk gegeten bij dit restaurant, wij werden door de eigenaar vriendelijk ontvangen en wat hij zelf noemt " zijn woonkamer" en dat klopt zo hebben wij het zeker ook ervaren. ook het personeel was vriendelijk en gedreven. het eten was zeer goed en mooi afgestemd qua porties. kortom wij hebben een gezellige avond gehad. goede sfeer!

55. Wim van der Linden

Onlangs een erg prettige culinaire ervaring beleefd in dit bijzonder gemoedelijke café-restaurant. De bediening was vriendelijk en uitnodigend, maar waar het ons om ging was tongstrelend. De kok wist van onze keuzes van de menukaart een uitermate uitdagend gerecht te creëren, waar duidelijk uit bleek dat hij de fijne kunsten van een goede keuken door heeft. We hebben genoten van zowel het voorgerecht als van het hoofdgerecht, en wanneer je dan denkt dat dit alles ruim voldoet aan je verwachtingen word je alsnog blij verrast met een smaakvol opgemaakt nagerecht, zodat je zeer voldaan nageniet van een letterlijk heerlijke avond! Kortom, onze ervaring, zeer aan te bevelen.

56. Van het weekend gegeten en wij waren teleurgesteld. Prijs ligt behoorlijk hoog voor hetgeen dat je krijgt.

Vorig jaar in de zomer hadden we nog zo heerlijk gegeten. Waren tenminste koks die wisten waar de peper en zout molen stond. Opmaak van de borden was toen veel beter. En de smaak en garing was toen perfect. Nu is het gewoonweg heel simpel en vlak. Jammer, jammer, jammer.

Wel zeer vriendelijk personeel.. maar wel personeel met zeer weinig ervaring!

57. Snap niet dat mensen er goed hebben gegeten.. Het eten was heel vlak van smaak. Smaakte echt nergens na.. Zeer jammer!!!

58. Vanavond van een 5-gangen diner genoten wat ons aangeboden werd. Mijn partner en ik hebben overheerlijk gegeten van de gerechten die we voorgeschoteld kregen. Tot in de puntjes verzorgd!! De sfeer, ambiance en gastheerschap; we hebben het heerlijk gehad!!

59. Bar slecht gegeten. Stonden geen echte koks, denk meer hobby koks. Vlees was erg droog. Ik hoorde ze nog zeggen "Haal even een stukje vlees uit de vriezer", dus volgens mij is het vlees daar niet vers. De vis smaakte ook al heel muf en dan de saus, duidelijk saus uit een pakje: zat geen diepte in, heel vlak, met lichte vel vorming. Sla was zelfs een beetje bruin aan de randen. Ongelooflijk. Wat een amateurs. Enigste plus punt was de zaak zelf, zag er mooi en verzorgd uit. Bediening was prut, totaal geen ervaring. Kom er nooit meer.

3,4
  60. Kim Kamphuis

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en zeer behulpzaam met dieet wensen! Leuk ingericht en toch beetje jeugd sentiment aangezien ik als kind in Brummen heb gewoond! Echte aanrader!!!

61. Ik heb hier samen met mijn vrouw gegeten, en het was ronduit geweldig. Het restaurant zat helemaal vol, en toch werd elke tafel zo goed mogelijk verzorgd. Echt een top avond gehad en echt een aanrader voor iedereen.

62. Vond het niet zo super, het eten kwam niet van een echte kok. Het was niet op smaak en de garing klopte ook niet. De bediening kwam niet goed over, weer een paar van die studenten.

3,5
  63. Met ons gezin in dit mooie, sfeervol ingerichte restaurant gegeten . Alles smaakt heerlijk, wordt met zorg klaargemaakt en de opmaak van de borden is top. Frank en zijn team maken er een echt feestje van voor hun gasten. Zeer aan te bevelen , een aanwinst voor Brummen en we komen gauw weer.

64. Marloes

Bij binnenkomst bij ’t Kromhout worden mijn tafelgenoot en ik vriendelijk ontvangen door de gastheer. Hij begeleidt ons naar onze tafel. De tafel ziet er verzorgd uit met een passend bloemetje.
    Als de menukaart wordt gebracht wordt ons gevraagd of wij wat willen drinken. Na rustig in de kaart gekeken te hebben maken wij een keuze voor een voor- en hoofdgerecht. Mijn tafelgenoot en ik genieten van de wijn en kijken om ons heen. Het restaurant is aardig gevuld. De keuken is goed te zien door een open ruimte. De koks zijn zichtbaar hard aan het werk. Als onze voorgerechten worden geserveerd valt het mij meteen op dat deze mooi zijn opgemaakt. Hier zie je de hand van een vakman. Het voorgerecht smaakt uitstekend. Tussendoor worden onze glazen bijgevuld. De bediening is vriendelijk en ziet er verzorgd uit. Het hoofdgerecht ziet er wederom prachtig uit. De smaak van het eten is voortreffelijk. Als bijgerechten zijn er friet, warme groenten en rauwkost. De bediening vertelt ons dat we groenten en friet kunnen bij bestellen. Het vlees is goed gebakken en de saus smaakt heerlijk. De warme groenten zijn vers wat een verademing is. Als nagerecht hebben wij ons laten verrassen door de kok. Dit heeft een prachtig opgemaakt bord tot gevolg met daarop verschillende soorten nagerechten. Onze avond was zeer geslaagd. De rekening viel mee. ’t Kromhout hanteert gangbare horecaprijzen.

’t Kromhout is een leuk restaurant – lounge waar je gezellig kunt dineren of een drankje kunt nuttigen. De sfeer is uitstekend, de bediening is vriendelijk en de koks zijn capabel. ’t Kromhout is een aanwinst voor Brummen.

65. Deze week weer bij Restaurant ’t Kromhout gegeten.
    Het nieuwe team voelt als een warm bad.
    Gelukkig is ook het eten van boven gemiddelde kwaliteit.
    De hele samenhang, bediening, eten en service is top!
    Dit keer hebben wij de geflambeerde ossenhaas uitgeprobeerd.
    Die is wat ons betreft een absolute aanrader.

66. Slecht! Kwamen bij dit restaurant terecht vanwege de veelbelovende reacties, maar helaas ervaren wij dit toch heel anders. Lang moeten wachten, eten te taai, bediening wist niet hoe ze hier mee moesten omgaan. Slechte zaak dus. En friet bij het eten, zit toch niet bij een snackbar. Het antwoord was sorry meneer de aardappeltjes zijn op. In 1 woord slecht restaurant en zonde van het geld, want de prijzen weten ze dan wel weer. Ons zie je hier zeker nooit meer terug.

2,4
  67. Wiebelende tafel en erg lang wachten op het eten! Verder wel redelijk lekker gegeten; geen topkwaliteit, maar niet slecht.

6,3
  68. Ik heb hier gisteren met me vriendin gegeten, erg gezellig en bovenal erg lekker.
    We kennen deze zaak nog van de vorige uitbater, wat een verschil de zaak is licht & fris qua uitstraling en zeer sfeervol aangekleed. De aankomst is als goed een zee van kaars licht op het terras. Geweldig!!

Ga zo door!

69. Afgelopen weekend gegeten.
    Het eten ligt inderdaad geweldig mooi op het bord.
    Maar zodra je het eet proef je dat het niet van echte kok komt.
    Helaas.
    Geen aanrader van onze kant.
    Gelukkig was het eten qua prijs redelijk.

70. Wij hebben hier afgelopen zaterdag met een vriendenstel geweldig gegeten, en genoten van ouderwets goed gastheerschap.

De bediening was erg goed, en gezellig, het eten was mooi qua opmaak en zeer goed van smaak. na het eten hebben we in de gezellige lounge nog genoten van een heerlijke cappuccino. een heerlijke afsluiter van een geslaagde avond.

Wij waren hier op aanraden van vrienden en komen zeker terug.

71. Helaas had ik meer verwacht van hun eten nu ze op het marktplein een nieuwe locatie hebben. Werd niet serieus omgegaan met mijn allergie, en personeel stond luidruchtig te verstellen dat de dressing uit een potje kwam. Daarnaast vond ik ze niet echt vriendelijk antwoord geven op mijn vraag en ook niet behulpzaam. En erg jammer dat als je naar het toilet gaat, dat je het gevoel heb dat je nog in de vierjaargetijden zit.

Plus punt is alleen de aankleding in het restaurant.
    Ik had gehoopt dat er meer kwaliteit zou zijn. Jammer!

3,6
  72. Ondanks het feit dat het een zeer drukke avond was, met vlak naast ons een wat luidruchtigere groep van 25 personen, uitstekend hier gegeten.

Alles wat de keuken verlaat om op tafel geserveerd te worden ziet er keurig verzorgd uit. Ook de grootte van de porties zijn meer dan voldoende. Bij het hoofdgerecht wordt meer dan voldoende garnituur geserveerd.

Het nagerecht was, omdat we zelf niet konden kiezen, op advies van de bediening. Een uitstekende keuze!

Goede bediening, die ook de tijd neemt om aandacht aan de gasten te besteden.

Echt een aanrader voor een leuk en gezellig avondje uit eten.

73. Ik heb hier een week geleden gegeten op een drukke zaterdag avond. Zéér leuke en vriendelijke bediening. Zie je helaas niet zo vaak meer in de horeca. De gerechten waren zéér smakelijk en ziet er super mooi opgemaakt uit. Een echte aanwinst voor het mooie dorp brummen. Wij komen hier zeker nog vaker. Dank u voor deze zéér fijne avond.

74. Wij hebben hier sinds de opening meerdere keren gegeten, en keer op keer een heerlijke avond.

De bediening weet wat ze doet, een mooie wijnkaart. en bovenal een zeer goede huiswijn.

De keuken is goed in wat ze doet, de gerechten zijn zeer goed op smaak, mooi opgemaakt, en een juiste verhouding qua portie's .

De locatie is in 1 woord geweldig triomfantelijk op het markante dorpsplein.

75. Uitstekend gegeten in een leuke ambiance met vriendelijke bediening. Mooie kleine kaart met prima gerechten en een uitstekende wijnkaart.
    Mijn ervaring is positief met dit restaurant en zal het zeer zeker vaker gaan bezoeken. Ik beveel het van harte aan!