Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Brummen verdeeld zijn.

1. Anja Koornstra

2. Maurits Jansen

3. Ingke Musa-Bosch

4. Sandra Baar

Onverwacht gehaktballen & friet voor mijn echtgenoot besteld. Hij is een groot liefhebber van gehaktballen en deze vond hij overheerlijk. Ook de frieten waren heerlijk.
    Ondanks de drukte werd het vlot bezorgd. Het was netjes verpakt, complimenten.

5. Pannenkoekenhuis Brummen

Heerlijke pannenkoeken.
    Alleen valt het op dat de pannenkoeken ondertussen kleiner en dunner geworden zijn.
    De prijs is uiteraard hetzelfde gebleven....
    Bijzondere keus.. al snap ik wel dat je hierdoor meer omzet draait en meer toetjes en voorgerechten verkoopt.
    Bediening is ook erg wisselend, ook laatste keer lang moeten wachten voor iemand überhaupt doorhad dat we wilden afrekenen.

Verder wel een aanrader.

6. Paul Zwinenberg

7. Vandaag met 11 volwassenen en 3 kids gegeten bij t zwientje, we werden prettig ontvangen en door vriendelijk personeel naar de tafel begeleid, bediening goed en het vlees en salade s ruim voldoende aanwezig kortom was super, hier komen we terug.

8. Verwaayen-Peters

Eerste kerstdag bij jullie gegeten met onze grote familie.
    Alles was top geregeld ook voor de kinderen was er een een speciale kinderenhoek met veel speelgoed, dus ook zij hebben zich prima vermaakt.
    Voldoende vlees en salades en lekker ijs als nagerecht en dit alles voor een prima prijs.
    Dank je wel voor deze geweldige service!

9. Internationaal Brummen

B oosting

Vanavond ontzettend lekker gegeten met een perfecte gastheerschap. Gr Ben/Greetje

10. Eten, prima service, hygiene zeer goed.

11. Zeeer slecht service, ze geven verkeerde bestelling mee, bel je er over dan zeggen ze dat ze een notitie maken voor de volgende keer, ze hebben ook een bezorgservice op hun mannier, alleen niet om hun fout op te lossen, gewoon een slechte zaak daar.

1,1
  12. Pannenkoekenhuis Brummen

Christine Teunissen

Last minute feestje georganiseerd.
    Inzet Wouter en team was fantastisch! Super sfeer, heerlijke hapjes, goede bediening en ook nog eens een terrasgedeelte voor onszelf die sfeervol was aangekleed!
    Wie wil er niet zo jarig zijn? Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
    Een aanrader voor ieder die iets te vieren heeft.

Nogmaals dank Wouter Westdijk, we genieten nog na!

13. Pannenkoekenhuis Brummen

aaltjevanoene

Echt goed en vriendelijk personeel!

14. Pannenkoekenhuis Brummen

Maud Landeweer

Super gezellig personeel en vooral lekker eten voor een betaalbare prijs. Top!

15. Pannenkoekenhuis Brummen

Heerlijke pannenkoeken gegeten, ondanks dat we een kwartier voor sluitingstijd aankwamen, werden we met open armen ontvangen. Vriendelijke bediening en erg leuke sfeer! Wij komen zeker terug.

16. Pannenkoekenhuis Brummen

Voor het eerst gegeten, het was erg druk en we moesten wachten op een plaatsje. Maar dat ging toch snel.
    Complimenten voor de organisatie, bediening vriendelijk.
    Eten heerlijk, en we werden vlot bediend.

17. Gisteravond 1 juni 2019 wezen eten bij 't Zwientje.
    We hadden bonnen van social deal om 2 uur spare ribs te eten.
    Eerst moesten we de auto verzetten want die stond op hun parkeerplaars die was voor de snackwagen die er ieder ogenblik aan kon komen geen probleem maar moest ergens anders in de woonwijk maar ff een plekje zoeken.
    Na een sumiere uitleg kregen we onze drankjes en een plankje met stokbrood niet mis mee.
    De spare ribs kwamen eigenlijk meteen op tafel en er werd gezegt je mag gewoon voor de tweede portie vragen als je je bord maar helemaal leeg hebt en zeker weet dat het op komt.
    Wij aan de spare ribs bleken zo droog taai koud en oud te zijn als mn schoen zool zat geen kraak of smaak aan volgens ons gewoon in de magnetron opgewarmd geen marinade of niets er op of over.
    Het salade buffet was ook maar heel erg karig eniet zelf gemaak en ook lauw en oud leek wel of het zo bij de lidle of aldi weg kwam op de fotos ziet het er alemaal heel etg mooi lekker en netjes uit maar als je er binnen komt en het eten ziet is het in werkelijkheid niet zo.
    Wij stonden met een half uurtje 3 kwartier weer buiten.
    Met een gevoel van nou was dit het.
    Wij zullen hier ook nooit weer terug komen en zullen het ook niemsnd aanraden om hier te gaan eten.
    Overgens kijken ze ook niet zo nauw met de leeftijd met drank onze zoon is 16 en hij kon rustig een alcoholisch drankje krijgen ze keken wel door de vingers.

18. Pannenkoekenhuis Brummen

Léon Meesters

Vandaag 1 mei 2019 pannenkoek gekozen met shoarma. Shoarma lag als oud vuil op de pannenkoek. Shoarma was droog en stoffig zeg maar blikvoer.
    Dit moet je niet willen verkopen.

19. Wim en Pleuny

20. Heb er heerlijk gegeten met de kinderen die het mij hadden aangeboden om dat ik 70 jaar werd.

21. Een leuke eettent de patat mag wel wat knappperiger worden, verder goed.

22. Internationaal Brummen

Heerlijk gegeten.

Voortreffelijke bediening.

Mooie ambiance.

23. Pannenkoekenhuis Brummen

Ik heb met 150 mensen mijn 95e verjaardag gevierd in restaurant Reuvershoeve. Dankzij de uitstekende verzorging, het vriendelijke personeel, de mooie ruimte en een geweldig lunchbuffet van vlees, vis en vegetarisch is het een geslaagd feest geworden. Allen die hieraan hebben meegewerkt bedank ik hiermede hartelijk. Jan de Graaf.

24. Pannenkoekenhuis Brummen

Uiteten bij de Reuvershoeve is een vast prik voor mij en mijn familie. Van een snelle hap op een doordeweekse avond tot de bruiloft van mijn zus, alles is hier tot in de puntjes geregeld. Top service, en een ontzettende fijne sfeer. Je voelt je ten alle tijde welkom. Ook al heb je (zoals ik) een glutenallergie, je kunt hier fantastisch eten. Met alles wordt rekening gehouden!
    Toppers zijn het hier bij de Reuevershoeve!

25. Neeltje de Vries

Het eten was erg goed, ook de bediening was vriendelijk. De steak was een tikkeltje te zout en aan de stoelen zou ook wel wat mogen gebeuren. Niet fijn om hier twee uur op te zitten. Verder ben ik te vreden. Gr.

26. Marieke Jansen

Vorige week vrijdag heerlijk met mijn gezin bij ‘t Zwientje gegeten. Voldoende vleeskeuze en lekkere voorgerechten. Vriendelijke uitleg en bediening door Suze. Zeker een aanrader!

27. Jan Tieben

Afgelopen zaterdag bij 't Zwientje gegeten. Werden prima ontvangen. Hadden een leuk tafeltje. De voorgerechtjes zijn erg fijn, o.a. lekkere champignons, sausjes, stokbroodje met kruidenboter, ed. De vitrine met vlees was goed gevuld, zo was er o.a. wild zwijn, gehaktballetjes, biefstuk, ed. Het drinken werd perfect in de gaten gehouden door Lorenzo en zijn collega. Linda, de eigenaresse, doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.
    Het eten afgesloten met een lekkere likeurkoffie.
    Komen zeker terug. J en J..

28. Pannenkoekenhuis Brummen

We kwamen met z'n vieren naar de Reuvershoeve. Pannenkoeken worden voor 2 personen gebracht. De andere twee kwamen 8 minuten later. Ga je met z'n vieren uit eten, dan behoor je ze allemaal tegelijk te bezorgen aan tafel. Dat zou een verbeterpunt moeten zijn. Dit is ons al vaker gebeurd. Heel vervelend dit.

29. Pannenkoekenhuis Brummen

Marleen Hop

Heerlijk genoten. Een echte aanrader. Heerlijk eten. Goede bediening. Gezellige sfeer. Top locatie. Sfeervolle 'tent'. De keuze is reuze.

30. PAS OP.
    Luxe BBQ arrangement waardebonnen Veilingkans.
    Vanaf juni geprobeerd telefonisch te reserveren voor 15 augustus (verjaardag onze zoon)
    maar volgens de eigenaresse was deze maand nog niet in te boeken en moesten we de volgende maand nog maar eens bellen.
    5 Juli gebeld, maar had ze geen agenda bij de hand en reageerde niet op de 4 mailtjes die we stuurden, uiteindelijk na twee weken, via telefonisch contact bleek dat tot 23 september er geen plaats meer was voor waardebonnen van Veilingkans.nl.
    Op de vraag wanneer er dan wel terecht konden, was er nog plaats op 7 oktober om 18:00.

Bij aankomst bleek het restaurant gesloten en alle reserveringen te zijn geannuleerd.
    De norse eigenaresse die in de deuropening stond, zei dat we een mail hadden gekregen.
    Nadat we uitgelegd hadden dat dit niet zo was, waarschijnlijk omdat we telefonisch.
    Gereserveerd hadden, snauwde ze dat we een mail moesten hebben gehad.
    Als we dit hadden geweten, zouden we dan met onze gasten voor de deur hebben gestaan?
    Waarop ze haar schouders ophaalde.

Op de vraag waarom het was geannuleerd: i.v.m. het evenement Dance Fever.
    Dit evenement was in het begin van het jaar al bekend, waarom plaats je dan nog reserveringen.
    Wij hebben altijd recht om te annuleren, mensen met een waardebon boeken toch wel, snauwde ze ons toe.