Nieuwste foto's in Stein

Laatste updates in Stein

1. Gerarda's profielfoto
    Gerarda heeft een recensie geschreven voor Brasserie Steinerbos

Het eten is prima maar de bediening is waardeloos. Je moet zelf gaan vragen of je alsjeblieft mag bestellen, ze zien niet dat glazen leeg zijn, een kwartier moeten wachten op een glaasje cola, stuntelige bediening loopt als een kip zonder kop rond en de rekening klopt ook niet. Jammer! Ze laten heel veel geld liggen.

2. nicole koekelkoren's profielfoto
    nicole koekelkoren heeft een recensie geschreven voor Brasserie Steinerbos

nicole koekelkoren

Lekker gegeten en vriendelijke bediening.

3. Treeshs's profielfoto
    Treeshs heeft een recensie geschreven voor Luna
    Eetcafé Stein

Vandaag in de zaak geweest met mijn echtgenoot, eten was niet mogelijk ivm te weinig personeel werd gezegd. Gekozen voor alleen een drankje te doen. 15 Min later kwam een gezelschap binnen met 5 personen. Dit gezelschap werd een tafel aangewezen en konden wel eten? En NIET gereserveerd! Mss goed om personeel beter te instrueren om alert te zijn om eerst de gasten die eerst nee kregen te waarschuwen dat eten bestellen weer mogelijk is en wij de keuze konden maken of we er nog gebruik van willen maken.
    Het is de tweede keer dat ik teleurgesteld naar huis ben gegaan. De eerste keer. Vitelli tonato met veel sla en atjar, is geen sateh. Heb het laten staan want het broodje was doorweekt door de sla en atjar het geheel was onsmakelijk. Weggegooid geld, vr gr TH.

4. Marjan Puts.'s profielfoto
    Marjan Puts. heeft een recensie geschreven voor Azië
    Chinees-Indisch Stein

Marjan Puts.

Kom vele jaren hier en altijd super lekker.
    Kan het iedereen aanbevelen. 🤗

5. Jose van de Ven's profielfoto
    Jose van de Ven heeft een recensie geschreven voor Brasserie Steinerbos

Jose van de Ven

Heel vriendelijk en informatief personeel. Brunchen heel lekker maar eerst de kroket eten anders koelt het te veel al. Ga er zeker vaker naar toe. Heeft het huiskamer gevoel met heerlijke uitgebreide lunch.

6. marlou vossen's profielfoto
    marlou vossen heeft een recensie geschreven voor Luna

marlou vossen

Ruime keuze, alles was goed; eten, bediening en sfeer.

7. Collard's profielfoto
    Collard heeft een recensie geschreven voor Luna
    Eetcafé Stein

Eten was goed. Fijne bediening. Alleen jammer dat plekken in zg huisjes bezet waren.

8. Jose van de Ven's profielfoto
    Jose van de Ven heeft een recensie geschreven voor Brasserie Steinerbos

Jose van de Ven

We hebben een lunch. Genomen. Die werd geserveerd met heerlijk molenaarsbrood. Prettige informatieve bediening.

9. Njr's profielfoto
    Njr heeft een recensie geschreven voor Big Rib Counter

Slechte ervaring. Aangezien veel dicht was deze keer maar weer eens bij Big Rib besteld. Ik gaf aan half 6 bezorgen. Kreeg om 16.50u een mail dat het 50 min zou duren. Uiteindelijk stonden ze er om 17u. Bloedchagerijnige man aan de deur. Sprak volgens mij geen NL of had daar iig geen zin in. Kroketten leken qua grootte meer op kipfingers. Erg hard en droog. Frieten waren wel oke. Viel vies tegen deze keer!!

10. Aetkaffe De Grous's profielfoto
    Aetkaffe De Grous heeft gereageerd op een recensie van Aetkafee De Grous

Fijn dat het zo goed bevallen is. Ook wij vonden het gezellig dat u er was en graag tot een volgende keer. Team de Grous.

11. Aetkaffe De Grous's profielfoto
    Aetkaffe De Grous heeft gereageerd op een recensie van Aetkafee De Grous

Geachte mevrouw Saes. Dank u wel dat u ons hebt gewezen op de foutieve prijstabel op de site van eet.nu. We hebben dit laten aanpassen naar de juiste versie. Wat betreft de schnitzel betreuren wij dat dit niet aan uw verwachting heeft voldaan. Jammer dat we dat niet op dat moment hebben kunnen oplossen voor u.
    Met vriendelijke groet, team de Grous.

12. Aggie hegt's profielfoto
    Aggie hegt heeft een recensie geschreven voor Aetkafee De Grous

Aggie hegt

Voor ons was het de eerste keer.
    We vonden het super lekker, goede bediening en gezellig zitten.
    Voor herhaling vatbaar!

13. H saes's profielfoto
    H saes heeft een recensie geschreven voor Aetkafee De Grous

Allereerst wil ik zeggen, stel de prijstabel opnieuw in in want die klopt niet meer op de site. Soep was heerlijk. De schnitzel van mij was veel te hard gebakken, als je er dan nog maar een heel klein beetje saus erbij krijgt, nee het was niet zoals ik t me had voorgesteld, volgens de recensies. Nee voor dat geld had ik t me anders voorgesteld SORRY 😞 ANNIESAES.

14. ton snackers's profielfoto
    ton snackers heeft een recensie geschreven voor Brasserie Steinerbos

Het park en attracties zijn oké.
    Het probleem is de brasserie waardeloos je staat minimaal 30 minuten in een eindeloze rij, ik ga er echt nooit meer heen of ik neem alles zelf mee.
    Hier kan men echt heel veel geld verdienen

1,9
  15. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft een recensie geschreven voor Friture Stein

Zonder verwachtingen hier onze woensdagmiddaglunch besteld en het was adequaat. Ze hebben een volle menukaart met tientallen diverse gerechten, maar ik denk dat ze beter af zouden zijn als ze deze inkorten en gerechten zoals 'Friet Mexico' niet zouden maken.

16. Moreno's profielfoto
    Moreno heeft een recensie geschreven voor Friture Stein

Moreno

Ik verheugde me op een lekkere friet mexico met burger. Vol verwachting nam ik een hap van mijn bestelling. Wat blijkt? De slapste frieten die ik ooit ben tegengekomen. Had beter noodles kunnen bestellen. Erg jammer.

Burger was ok.

17. Annette van de Riet's profielfoto
    Annette van de Riet heeft een recensie geschreven voor Eten en Drinken Hole 19

Annette van de Riet

We beginnen maar met de tafels zelf schoonmaken erg vies. Pannenkoek erg vet en niet smakelijk

18. Ton's profielfoto
    Ton heeft een recensie geschreven voor Luna
    Eetcafé Stein

Voor de Eerste keer hier gegeten. Uitsmijter de luxe. Waar was de luxe? Ik kreeg 13 reepjes spek, 2 gele en 3 groene reepjes paprika (ja ik heb geteld). Ui was amper te vinden, als extra een klodder braadvet.
    Wat me nog het meeste opviel. Dat van het ruim aanwezige personeel niemand lachte of zelfs maar een glimlach had. Mag dit niet?

2,8