Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1960
  1. Wij hebben hier heerlijke voor ons nieuwe gerechten gegeten. De bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam bij het uitkiezen van de gerechten. De verlichting kan wel ietsje minder en de temperatuur iets omhoog.

2. Christina

Zoals altijd uiterst lekker gegeten!
    De bediening nog beter dan vorige keren.
    Een blijvertje!

3. Gezellig weekend in Rotterdam afgesloten met wat sushi! Prettig verrast door de kwaliteit voor een all you can eat; petje af. Zat niet al te vol dus het was wat gehorig, pluspunt was wel dat het allemaal vrij vlot ging hierdoor.

4. Besteld om 13.15 Bezorgd om 15 uur.
    Eten was koud service heel slecht.
    Kan beter niet online bestellen op zondagmiddag bijna 2 uur om te bezorgen.
    Echt heel slecht geen excuus of zo eten koud.
    Zeer slecht bedrijf.

5. Peter Galiart

6. Internationaal Rotterdam

Bij binnenkomst kwam er al een ‘kleinere’ kalende man chagrijnig naar ons toe met de vraag of er al bier was genuttigd. Dit zonder enige aanleiding, omdat dat niet qua gedrag enz het geval was.
    We waren met een groep van ong 25 personen (dit wisten ze van te voren want was volgens afspraak). Ze deden er alles aan om het ons niet naar de zin te maken. Er was een vaste prijsafspraak, waarbij er veel dingen tussendoor niet werden gegeven, zodat we weer snel weg zullen gaan was ons idee hoe alles overkwam. Het eten was van niet van al te hoge kwaliteit (gewoon simpel) en dat was een grote teleurstelling. Kortom: nooit meer naar dit restaurant met geen 1 vrolijk/enthousiast personeelslid met minder dan middelmatig eten!
    Jammer en een grote teleurstelling van de avond…

1,2
  7. Internationaal Rotterdam

Mike

8. Internationaal Rotterdam

Heel sfeervol, vriendelijke bediening, royale porties en alles uitstekend verzorgd.
    Heel smakelijk gegeten.

Groetjes uit limburg.

9. Vriendelijk personeel. Redelijk eten.

10. M Janssen

Vandaag voor het eerst hier geweest met mijn moeder. Heel vriendelijk ontvangen en er hing een gezellige sfeer in het restaurant. Ik heb genomen wat me door de bediening aangeraden werd en ik was positief verrast. Eten zag er goed uit en smaakte heerlijk. Eigenlijk niks op aan te merken. Kom snel nog een keer terug.

11. Leuke zaak! Erg lekker gegeten en attente bediening.

12. T. Rademaker

Rustig uit eten met familie bij Happy Italy o de kop van Zuid. Half zeven een tafel. Kwart over zeven klaar! Snel, snel, veels te snel alles en iedereen staat onder druk. Niet leuk, afknapper. Gaan we niet meer doen. Dit is niet uit eten. Zeer teleurgesteld over het jachten en jagen.

13. Nederlands Rotterdam

Geraldine

Gezellig, heerlijk gegeten en aardige bediening.

14. T.J.L.Rensen

Het was weer geweldig, leuke bediening, goede servies en lekker eten.
    Een pluim voor iedereen.

15. Nederlands Rotterdam

Luuk Gelsing

We komen niet vaak in Rotterdam maar hier gaan we vaker eten. Een eerlijk restauarant. Eenvoudige gerechten goed bereid. Lekkere wijnen. En ze houden van rugby.

16. P. Visser

Vandaag weer geweest… Heerlijke uiensoep, alleen vandaag heel dunnetjes, niet wat we gewend zijn… Maar teruggenomen en niet hoeven betalen. Dan Lasagna besteld… Erg droog en verbrand. Mevrouw vroeg wat er mis was, maar zij vertelde dat er niets aan mankeerde, dan ben ik dus de zeurder! Sorry hoor… Paar keer heerlijk gegeten, maar nu beneden peil! Nieuwe kok? Maar voorlopig ff niet meer!

17. Midden-Oosters Rotterdam

Eten was overheerlijk. Vriendelijk personeel en snelle service.

18. Vertaal van English naar Nederlands

SCAMMERS! KEEP AWAY!

This restaurant goes by the name of "Ciao", "Ciao Marco" or "Ciao Pirandello".

Went there because my dutch friend and I had a food coupon. They told LIES all along, keep offering drinks or bread as if it was free but of course bill it in the end for an outrageous price. We ask for normal beer, we get a pint... We say we have twenty euro on the food coupon and want take out, they say take out is not possible with the card but that we can have a 3 courses meal for 20€ for both of us. We asked again and made them repeat several times to be sure we had understood clear. Shady? Yep... Got billed THREE TIMES that amount and even 20€ is way to expensive for that experience. Again, KEEP AWAY!!

19. Als je van de Thaise keuken houdt moet je bij Eetcafe Thailand zijn. Keuze genoeg en alles wordt vers bereid. Wij werden hartelijk ontvangen door de eigenaar, die alles in goede banen leidt. Wij hadden gekozen voor het meest complete luxe menu, vers gemaakt met de goede thaise ingrediënten. Wat een geweldig restaurant is dit toch. Wij zijn dolgelukkig met dit pareltje van een Thais restaurant. Een heerlijke avond gehad. Hulde voor het gehele team in de bediening en in de keuken. Knap, dat jullie dit hoge niveau jaar op jaar kunnen vasthouden. Ben & Marijke.

20. Wat een vriendelijke mensen hier. Vrolijk en ze denken met je mee. Het eten is heerlijk en veel. Wat je niet op kan gaat vanzelfsprekend mee naar huis in bakjes. Niemand die daar moeilijk over doet. De sfeer is gezellig en relax. Je waant je even in Thailand. Deze mensen werken hard voor hun klanten en kennen hun vak. We vinden het altijd fijn om hier te komen.

21. Heerlijk kalfslever met uien gegeten. De lever was om te zuigen!!
    De bediening was vriendelijk en attent. Aanrader om daar te gaan eten!!!!

22. Internationaal Rotterdam

Heerlijk gegeten! Hoofdgerecht was lauw, maar werd gelijk opgelost! Prima bediening!! Aanrader!

23. Nederlands Rotterdam

JN de Graaf

Hier zullen we vaker komen! Een goede sfeer, jong en oud door elkaar, echt heerlijk gegeten en vriendelijke, attente bediening. Het heeft een nadeel, parkeren is crime.

24. Van willigen

Pas geluncht viel erg tegen.
    Lunch menu van 27, 50 besteld.
    Dan mag je toch wel iets verwachten.
    Voorgerecht was een stukje zalm op een wat verlept blad sla gelegd weinig smaak en stelde niks voor.
    2e menu vis viel ook tegen.
    Kwaliteit was voorheen toch echt anders.
    Het lijkt te massaal re worden helaas.
    Jammer dat dit restaurant achter uit gaat.
    78,00 betaald maar dit was het niet waard👎

25. Lunchroom Rotterdam

2 Keer in 3 min langs gekomen om eten op te nemen terwijl we zeiden nog de kaart te willen lezen. Zure mosselen gekregen. Aangegeven en 2 serveersters geven aan dat wij de eerste waren dit aangaven en deed of ze water zagen branden. De ene serveerster zegt dat het verse mosselen zijn de andere zegt nee ze komen uit blik. Wij hebben het bord terug gegeven en vragen verder niet wat we in de plaats daarvan willen qua gerecht. Heel asosiaal dus! De redrn was dat ze over 10 minuten gingen sluiten. Pardon? Een klant geven of ze ff willen dooreten en er niet iets van de kaart of een kleine selectie of hapje kunnen aanbieden vind ik ronduit laag niveau. Deze typen serveersters horen niet in de horeca thuis en al helemaal niet een restaurant te runnen.

1,4
  26. Zoals altijd, heerlijk gegeten bij een Echte Italiaan. Top!

27. Heerlijk eten en heel vriendelijk personeel. Eigenaar maakt overal een praatje en er heerst een gezellige huiselijke sfeer.

28. Jan van Lier

Een warm bad! Na de lichte teleurstelling dat er nog geen kerstversiering was hebben we heerlijk geluncht.
    Je hebt het gevoel verwend te worden. Mooie gerechten, gul gevulde wijnglazen, uitstekende bediening door mensen die met trots en liefde vertellen over de historie van Old Dutch.
    Old Dutch is prijzig maar de prijs - kwalitet verhouding van het lunchmenu is goed.
    Eenn fraai monument, waar je als Rotterdammer trots op bent en waar de Rotterdamse sfeer rondwaart.
    Wij komen zeker terug, met kerstversiering!

29. Afgelopen zondag waren we er weer eens. Nog steeds prima eten en vriendelijke en vlotte bediening. Ondanks de drukte.

30. M. van Heelsbergen

Zoals gewoonlijk gezellig en heel lekker. Blijft voor herhaling vatbaar.