Hier zie je hoe de meningen van de Eet.nu bezoekers verdeeld zijn.

2 20067
4 19920
  1. Gezellig borrelen, eten met mooi uitzicht.

2. Internationaal Wolfheze

Vlotte bediening en hartelijk personeel. Heerlijk voorgerecht en de dorade was voortreffelijk. Prijs kwaliteit is heel goed. Komen zeker terug. Glutenvrij is geen probleem.

3. We always enjoy Brick and invite our friends here, however last night we had to wait very long for each step, e.g only for menu we waited 15 min, for the main course 40 min, for desert 30 min, and for the bill another 15 min. In total we spent 3,5h in the restaurant which felt too long and tiring...

4. Heerlijk gegeten… 100 meter verderop bij de concurrent. Na op vrijdagavond rond 1930 via eet.nu een reservering voor zaterdag 1730,8 personen te hebben gedaan, kregen we aangekomen bij het pannenkoek gebeuren te horen dat meneer echt geen tijd had gehad om zijn reserveringen na te kijken. Ik vond dat een behoorlijke minachting jegens je gasten, en nee, dan ga ik niet wachten op een tafel en ik ga ook niet aan de tafel naast de deur, in de tocht, waar iedereen zijn zooi op gooit zitten. Erg jammer.

5. Chinees-Indisch Putten

Veel keuze in voorgerechten (vooral heerlijke garnalen) maar ook voor de tepan yaki en wok was er een ruime keus. Maar ik denk dat als het er echt druk is de wachttijden flink kunnen oplopen, nu was het er gezellig druk. Eten was goed.

6. Ingrid Visser

Heerlijk gegeten. Lekkere wijnen, zowel de witte (sauvingion blanc) als de rode (merlot). Gastheer en gastvrouw top. Voor herhaling vatbaar.

7. Slechte service, onbeschoft aan de telefoon.

8. Fesevur

9. Internationaal Weert

Fesevur

10. Internationaal Velp nb

CB

11. Italiaans Weert

Fesevur

12. Ria en Wim

Gisteravond met vrienden beukenootjes gegeten bij de Beuk, top concept gaan we zeker weer doen! Echt een aanrader !

13. Hans Hubers

Ontzettend leuke avond met overweldigend eten. Ronduit perfect.

14. Ad Daamen

Voor het eerst een bezoek gebracht aan 'Eigenwijs'. Heerlijke lunch gehad. Je kunt kiezen voor kleine gerechtjes bv. soep, broodjes warm of koud, saté, krulfrietjes met mayonaise, salade, etc. Klein formaat zodat je bijvoorbeeld 3/4 gerechten kunt kiezen. Hebben wij in twee etappes gedaan. Het eten wordt warm en sfeervol gepresenteerd en geserveerd. De bediening is heel vriendelijk. Het is een heel leuk concept en zoals vorige recensenten hebben aangegeven heel gezellig om te doen. Op een zaterdag als vandaag is reserveren een must anders heb je kans geen plek te krijgen rond lunchtijd, zo druk was het.

15. Nederlands Sneek

Wie immer wieder super.

(Vertaling door Eet.nu)

Zoals altijd weer super.

16. Nederlands Haarlem

Prettige gezellige sfeer, heerlijk eten en goed wijntje. Uitgebreide bier kaart 👍

17. Voor de snelle honger een broodje kebab gehaald en de prijs/kwaliteit verhouding krijgt van mij een 9

18. Bodine van der kroft

Heel erg leuk en lekker! Wij hebben alleen niet alles gekregen als wat beloofd stond op de bon. Dat was wel jammer!

19. Heerlijk gegeten, gastvrij, snelle bediening.

20. Voor een kop koffie met gezelligheid ga je naar La Baguette.
    Heerlijke koffie met een likeurtje en een stuk oven verse appeltaart. Genieten.

21. Al 27 jaar ons lievelingsrestaurant. Zowel met als zonder kinderen komen we hier heel graag en vaak. Heerlijk en gastvrij! Een echte aanrader.

22. Zaterdagavond varkenshaassate plate gegeten. Sate was prima. De salade erbij was om te huilen, 2 plakjes komkommer, 2 kleine schijfjes onrijpe tomaat met wat krulsla. De frietjes smaakten goed maar erg weinig.

Er werd ons gevraagd of we ook extra ketchup of mayonaise wilden, dat werd beiden geleverd in vingerhoedjes formaat... Op de rekening stond vervolgens 80 cent voor de mayo en 80 cent voor de ketchup.

Verder viel ons op dat de narcissen die op de tafels stonden minstens vorige week al waren uitgebloeid en het was te veel moeite om het groen van de kerstversiering op te ruimen die hing er nog vrolijk.

Kort en goed voor een plate gerecht van 15 Euro, in feite dus 15.80 Euro erg mager, bij een gemiddeld broodje kaas krijg je in een fatsoenlijk restaurant of cafe al meer salade erbij. Slechtste eetervaring in Vlissingen ooit!

23. jeroen en sandra

Lekker gegeten.

24. Els Wesselink

Heerlijk gegeten waarbij zeer vriendelijk personeel voor een fijne avond heeft gezorgd.

25. Je zal maar 'n ijsje halen en dat ijsje is te klein en er zit te weinig dip op..mijn god huilie huilie x

26. Geweldig gegeten. Prima bediening. Voor dat geld fantastisch

27. Eten was erg goed. Alleen het voorgerecht was een beetje schraal. Ik had de meloen met ham genomen. Het was 1 plakje ham met 2 miezerige stukjes meloen en dat voor €7,50. Dat was een beetje jammer.

6,5
  28. Nederlands Zelhem

Bouweensubliemteam.nl

Gezellige ambiance
    Fijne vlotte bediening

29. Heerlijk gegeten, en snelle bediening. Vriendelijk personeel. Alleen werd aan de tafel naast ons gefondued, helaas geen afzuiging. Ons eten werd overheerst door de geur vd fondue. Misschien handig om voor een fondue een speciale plek apart te houden. Verder hebben we genoten.

30. M.I meijer

Heel slechte ervaring, ik vond de hamburgers er altijd zo lekker uitzien maar ik mag geen augurk, eerste 2 keer dat ik vroeg om een hamburger zonder augurk, zat ie beide keren helemaal vol met kleine stukjes augurk. Na lange tijd nog een keer geprobeerd, weer besteld zonder augurk, nu kreeg ik meteen ook geen sla en tomaat.. blijkbaar ben ik een lastige klant, nu was dus echt de laatste keer