1. Beste lezers van deze site.

Inmiddels komen wij (als Sluizenaars zijnde) al ruim 10 jaar bij Oud Sluis. Wij vallen in de categorie "spaarders" en een heel jaar lang leggen wij iets opzij om de pijn wat te verzachten als we aan het eind van de geweldige avond de rekening moeten voldoen. Ook al is het een behoorlijk bedrag, toch zijn mijn vrouw en ik van mening dat het elke euro meer dan waard is. Ik zal hier niet verder ingaan op de kwaliteit van het gebodene. Het lijkt me volledig overbodig om iemand die al jarenlang de 3 Michelin sterren heeft en al jarenlang de nummer 1 van Nederland is, door ons als liefhebbers verder te recenseren.

In de ruim 10 jaar hebben wij alleen maar positieve ervaringen, misschien moet je soms wel eens wat wachten maar wat is 10 minuten als je er (wij tenminste) tussen de 4 en 5 uur aan tafel zit. Overigens maakt Sergio altijd even een praatje met je aan het eind van de avond als de "rust" enigzins terug is gekeerd.

Wat ons betreft: Sergio en je team ga zo voort. Veel succes toegewenst.