• Lid sinds 9 januari 2012

Sittard
  3. -

Parkstad Plaza

Kerkrade

zittesj mechelke heeft nog geen foto toegevoegd

1. zittesj mechelke's profielfoto
    zittesj mechelke heeft een recensie geschreven voor Yumi

Laatst met vrienden gaan eten; werden in het bijgebouwde gedeelte geplaatst. Keken uit op de ongepoetste ramen met de stickers er nog op van de vorige eigenaar. Slordig en erg vies. Hapjes waren erg vet. Komen waarschijnlijk nog wel eens terug, maar voorlopig niet !

4,7
  2. zittesj mechelke's profielfoto
    zittesj mechelke heeft een recensie geschreven voor Snackpoint Fortuna

Een typisch geval van mensen die het wel even denken te kunnen; een eigen zaak hebben. "Winkeltje spelen" denken ze dan. Volgens mij zitten er nieuwe eigenaren in, ben er laatst geweest en "mevrouw" lag languit op een stoel tegen de muur op geleund, heel luidruchtig aan het praten met een andere klant.
    Spullen waren niet voorradig en toen ik daar kritiek op leverde kreeg ik een grote mond. Een meisje uit de bediening probeerde het nog een beetje goed te maken, maar het kwaad was al geschied. Ben naar een andere friture gegaan waar de bediening een stuk minder snel is, maar wel heel gemeend vriendelijk.
    Hoop dat deze mevrouw op tijd inziet dat je heel makkelijk een paar klanten kwijt raakt, maar dat het héél lang kan duren tot je ze weer terug hebt. En ik heb al met een aantal mensen gesproken die ook niet meer tevreden waren / zijn.

3. zittesj mechelke's profielfoto
    zittesj mechelke heeft een recensie geschreven voor Parkstad Plaza

Zeker weten de beste wok van Limburg. Is inderdaad best wel massaal, maar daar is goed op ingesprongen qua inrichting.

Al met al altijd weer geslaagd, we gaan zondag weer met vrienden; de kinderen mee want die vinden het ook helemaal te gek. Van alles een beetje; sushi, lekkere kip, en niet te vergeten die overheerlijke salades!

4. Hebben zeker lekker gegeten, maar kan qua gastvrijheid , bediening en inrichting beter. Ook hebben ze de Griekse smaak té zeer "verhollandst" als je mij vraagt.

5. zittesj mechelke's profielfoto
    zittesj mechelke heeft een recensie geschreven voor Restaurant Kreta

6. zittesj mechelke's profielfoto
    zittesj mechelke heeft een recensie geschreven voor Down Under

Afgelopen zaterdag met vrienden gaan eten bij Down Under.
    Was wederom tot in de puntjes verzorgd, ondanks alle drukte.
    Heb de dames al een compliment gegeven voor de vriendelijkheid. Ik ga reclame maken voor deze zaak!

7. zittesj mechelke's profielfoto
    zittesj mechelke heeft een recensie geschreven voor Bie de Tantes

We zijn vandaag met een grote groep ( 21 pers ) gaan eten bij de tantes.. Moet zeggen dat ik erg benieuwd was naar wat me te wachten stond; had op deze site al e.e.a. gelezen.
    We waren allemaal moe na een lange wandeling, maar ik moet zeggen de ontvangst was heel fijn. Hebben allemaal heerlijk gegeten, lekker ouderwetse limburgse kost!
    Bediening was ook super- vriendelijk, dus ik neem aan dat de tante af en toe gewoon een slechte dag heeft; en wie niet?
    Komen hier in de zomer nog een keer terug met de kids!