• Lid sinds 4 januari 2013

De Beren

Roosendaal

WPJC Lauwen heeft nog geen foto toegevoegd

1. WPJC Lauwen's profielfoto
    WPJC Lauwen heeft een recensie geschreven voor De Beren

Hier een verslag van mijn etentje, gewonnen op de vakantieveiling.nl.
    Het begon al bij mijn tafelreservering, wat volgens de waardebon verplicht was. De jongeman die ik aan de lijn had, zei dat een reservering niet noodzakelijk was.

Bij aankomst in de Beren, werdt mij aan de counter medegedeeld dat ik wel had moeten reserveren. De waardebon ingeleverd bij de jongedame aan de counter, er was gelukkig nog een tafeltje beschikbaar.

Er lag al een driekeuzemenu voor ons dus gelijk een keuze gemaakt.
    Nadat we een keuze hadden gemaakt, en wat te drinken besteld, kwam een in paniek zijnde serveerster aangelopen. We hadden uit een ander menu moeten kiezen. Een foutje is snel gemaakt, dus we gingen weer kiezen. Na ons voorgerecht te hebben ontvangen, kregen we nogmaals een voorgerecht. Dit was van onze eerste keuze. De serveerster kwam weer boos aangelopen, foutje in het systeem.

Toen kwam ons hoofdgerecht. Mijn partner zijn palmpje was leeg, dus bij de bedienende jongen een nieuwe besteld. Hij liep weg en we kwamen tot de ontdekking dat er geen bestek was. De serveerster maar weer eens geroepen en ze liep boos op zoek naar bestek. We moesten er toen nog om lachen met het tafeltje naast ons, als we met onze handen willen eten gaan we wel naar de Mac.

Na het bestek gekregen te hebben, gevraagd aan onze serveerster waar het bestelde Palmpje bleef. Had U dat nog niet gehad dan? Nee, anders vragen we er niet om. Ik zal wel aan de bar er om gaan zeuren, zei ze vol goede moed. Maar u raad het al, ook dit had geen effect. Ondertussen was het hoofdgerecht op, dus nog maar 'ns de serveerster erop aanspreken.

Maar mevrouw ging hier niet over, de fout lag bij de bar. Ik maakte hierbij de opmerking dat "je toch wel heel idioot moet zijn, om een klant 3 keer te laten vragen om een palmpje". Hierop zei ze dat ze zich niet liet beledigen, en met mij niet meer in gesprek ging. Nou daar zit je dan, buitenspel..

Na afloop bij de counter gaan afrekenen, ging ze ineens excuses maken, toen ik zei dat ik vond dat ik alle recht had om iets ervan te zeggen na al dat amateurisme, zei ze wederom dat ik haar beledigde.

Hierop heb ik tegen haar gezegd, dat haar gedrag niet gepast is, en heb ik het pand verlaten en de serveerster zal me nog lang heugen.

Een gezellig avondje uit is het niet geworden,

Bedankt Beren! Maar niet heus.