• Emmerblok 2 - aan industrieterrein Borchwerf II
  • 4751 XE
  • Roosendaal
  • Nederland

Gratis parkeergelegenheid voor de deur!

Bezorgrestaurants in de buurt van De Beren

di 11:00 - 22:00

1391984714 53
1495911999 60
1688919814 54

1. Heerlijk gegeten, goede bediening en gezellige sfeer!

2. We hebben heerlijk gegeten, de bediening was heel vriendelijk en ondanks dat het helemaal vol zat met gasten hebben we niet lang hoeven wachten voor we konden genieten van de uiterst smaakvolle gerechten.
    Bestek en toiletten waren netjes, kortom… wij zijn diep tevreden.

3. Vandaag gegeten bij De Beren Roosendaal. We hadden Chateaubriand besteld. Het kwam aan-een-stuk op een plank. Ik vroeg of de kok dat niet in stukken wilde snijden, maar het werd altijd zo gebracht en ik had toch een steakmes(je). Ik heb vaker chateaubriand gegeten, maar ik ben nog nooit zo behandeld. Uiteindelijk na veel aandringen werd een mes uit de keuken gebracht en kon ik het zelf in plakken snijden. Het was lekker, maar bij het afrekenen bleek de prijs niet zoals op de site en op de menukaard vermeld € 55,- maar werd € 60,- in rekening gebracht. Ze zeiden dat dat kwam omdat we er met z'n tweeën van gegeten hadden, duhhh... het eten was lekker, maar de bediening slecht. Wij komen hier nooit meer.

6,3
  4. We aten voor 300 euro, maar een paar glaasjes kraanwater voor de peuters kon er niet af.
    Fles water kost 5,50.
    Dame blanche was met melkchocolade. Bah, dat moet echt puur zijn.
    Dare to share eten waren veel te grote porties. Ze adviseren er 4 pp, maar zelfs 2 was al te veel. Het zijn geen kleine hapjes, maar volledige maaltijden.
    Geen leuk personeel, niet aardig, vrolijk. Jammer van ons feestje.

3,9
  5. Jolien De Waegenaere

Via de albertheijn de high tea geboekt voor 17 50
    Wij kwamen aan en mochten buiten zitten maar niet ver van de deur vandaan.
    We kregen verse thee, maar welke thee het was was er snel met een stickertje op geplakt met stickers van iets anders , dit was niet netjes.

We kregen niks om de theezeefjes in te doen, de eerste gang was heerlijk, maar helaas geen bordjes gekregen dus maar het schoteltje van de thee gebruikt. Een nieuwe kan thee vragen was nog niet makkelijk, personeel kijkt je niet aan kijken meer naar de grond, zijn erg afstandelijk.
    Na lang wachten kregen we een nieuwe kan thee.

De volgende gangen waren niet echt lekker, we kregen geen vers fruit maar fruit uit de vriezer, op de site stond duidelijk dat het wel vers was.
    Worstenbroodjes en macarons hebben we niet gekregen stond wel op de site.

Tweedemaal thee vragen duurde ook lang voor het er was.

Normaal betaal je 25 euro dit vind ik het echt niet waard!!
    Wcs waren ook niet fris.
    Jammer hier al 2 keer eerder geweest voor avondeten dat was wel lekker, wij gaan niet snel meer terug...

5,1
  6. Ria van Ballegooijen

We hebben ons laten verrassen met shared diner,
    Nou we waren zeeer verrast.
    Het was TOP, SUPER, HEERLIJK, niets dan lof, ook voor de bediening.
    We komen zeker vaker terug,. Ga zo door!

7. Jan Bergwerf

8. Alida Muizer

Zo jammer dat je na de lockdown wil uiteten en 1,5 uur moet wachten op je eten. Oja als je binnenkomt niet melden dat 2 voorgerechten op zijn en de wachttijd meer dan 1 uur kan bedragen. Geen zout en peper op tafel. Gsmba's smaakloos en patatjes koud.
    Dan de prijs nog omhoog voor alleen maar aller slechtste is.

4,9
  9. Bediening was het ergste van alles! Zo onvriendelijk heb ik echt nergens meegemaakt. Gewoon onfatsoenlijk gedrag. We waren met nog 1 tafel de enige gasten op dat moment binnen en hebben letterlijk op 3 sateschotels circa 55 minuten gewacht!! En toen we het hadden gemeld was er niet eens een reactie.
    Waarschijnlijk de enige plek in de buurt, maar voor ons NOOIT meer op hier deze locatie!! Liever nog de MacD er naast :-)

10. Ondanks de eerdere negatieve recenties heerlijk gegeten bij de Beren.
    Vlotte en vriendelijke bediening gewoon heel goed.

11. Sabine uding

Het eten was goed.
    Bediening daarentegen erg slecht! Chagrijnige meiden en niet vriendelijk.
    We werden dringend verzocht onze kindjes aan tafel te zetten want ze waren geen kinder restaurant.. Beetje jammer met al die beren aan de muur, plafond enz.
    Daarnaast moesten we erg lang op het eten wachten, toen we het eindelijk hadden waren ze een maaltijd voor een vd kindjes vergeten..dus NOG langer wachten.
    Eerste en laatste keer dat wij hier waren.

12. Kimberly

De bediening was ronduit slecht! Chagrijnig!! Moesten zelf vragen of we nog wat mochten bestellen.. de tent zat nog niet eens voor de helft vol. Wij waren met 2 kinderen, of deze niet te druk wilde doen want het restaurant was niet gericht op kinderen???? Maar wel 100 teddieberen en kindermenu's en berenijsjes serveren??
    Wij komen hier nooit meer.

13. Wij kwam afgelopen zaterdag rond half 5, restaurant was redelijk leeg en onder tafel lagen nog etens resten. Het eten is flauw en smakeloos.

14. 1ste kerstdag met 5 personen hier gegeten. Na anderhalf uur gingen we eens vragen waar ons voorgerecht bleef. Toen kregen er 3 van ons hun voorgerecht, de 2 anderen moesten nog 20 minuten wachten voordat zij hun voorgerecht kregen. Dat kan toch niet. Na het nuttigen van ons voorgerecht kwam ook ons hoofdgerecht niet, na 3 kwartier moest ook daar om gevraagd worden. De entrecote's waren ook helemaal niet goed gebakken. Met veel tegenzin hebben we betaald, maar we zijn totaal niet tevreden en erg teleurgesteld. Het was het geld echt niet waard.

1,5
  15. Onbeperkt spareribs gegeten.. vreselijk lang moeten wachten en iedere keer 1 ribje per persoon en dan ruim 15 minuten wachten voor volgende ribje terwijl we de enige klanten in de grote zaak in Roosendaal waren rond 15:00 uur.. erg storend

3,6
  16. 19_10 bezocht na opening, slechte service 1 uur op mijn lunch gewacht. Slecht humeur bediening, als je er wat van zegt, snauwen ze nog uit, nooit weer.

17. We zijn hier geweest, maar het blijft bij één keer. Wat jammer van de centen.
    Geen klantvriendelijke bediening. We mochten niet aan de hoge bartafel zitten met 2 personen.
    Breekbrood met smeersels besteld, niet ontvangen, wél op de rekening.
    En last but not least, weinig meegemaakt dat in een restaurant op een woensdag om 18uur het tapbier op is.
    De reactie was, dat ze binnenkort gaan verbouwen, vandaar.
    Wat ik al schreef, weinig klantvriendelijkheid.

2,9
  18. jan musters

Met het gezin even uit eten, bij het naar wij dachten een meer gerenommeerd (weg) restaurant. Tot onze grote verbazing werden aan onze verwachtingen niet voldaan. Het restaurant niet schoon, het ruikt er niet fris. Het eten is niet echt lekker, maar de rekening is in die contest erg hoog. Drankprijzen belachelijk hoog zelfs.
    Kortom een erge tegenvaller, die als de bediening niet vriendelijk was geweest ons gelijk hadden doen weggaan. Een volgend keer, zeker voor die prijs, kun je beter kiezen voor een echt restaurant.

1,3
  19. Eten prima maar een biertje voor 6 euro 50 is erg schrikken belachelijk zelfs! Betaal ik niet eens in een sterren restaurant!

20. Gistermiddag dachten we lekker onderweg naar huis bij de Beren te gaan eten in Roosendaal. We kwamen om 4 uur aan en er zat op dat moment nog niemand op het terras. Lekker rustig dus, zodat we snel ons eten zouden krijgen. Vooraf was brood en calamares besteld en kregen eerst alleen de calamares en 5 minuten erna pas het brood met smeersels. Ondertussen werd het al wat drukker maar we hadden al besteld dus dat moest geen probleem zijn. Echter kregen wij pas 50 minuten na binnenkomst ons eten. Waarschijnlijk hadden de zalm en de angus burger al die tijd op het vuur gestaan want die waren heel donkerbruin gebakken en droog. Omdat we zo lang op het eten hadden moeten wachten hebben we het achteraf helaas niet gelijk teruggegeven, maar wel bij het betalen van de rekening aangegeven dat het eten veel te doorbakken was en kregen daarvoor de drankjes gratis. Dat is een aardig gebaar maar wij hadden liever lekker van het eten willen genieten.

21. Geen aanrader! Duurde lang voor je je eten kreeg, personeel niet echt vlot. Patat rauw en koud. Nee geen aanrader!

22. Jammer genoeg was het niet goed bevallen, ik had voor het hoofdgerecht gekozen voor een berenbout (gegrilde beenham in honing marinade) tot mijn grote verbazing kreeg een best groot stuk op mijn bord. Maar toen begon de ellende, 90 procent been geen ham te bekennen! Na dat ik het bekend had gemaakt bij de bediening werd er gelachen en gevraagd of we nog een dessert wilde… nee dus! Doe maar zo snel mogelijk de rekening en gillend naar huis!

2,8
  23. Vanavond spareribs en saté gegeten bij de Beren. Lekkere IPA van de Molen erbij. We hadden een goede tafel, de bediening was correct en het eten goed. We hadden geen voor- of nagerecht. Je krijgt en betaalt wat je bij een eetcafé mag verwachten. Vorige maal net voldoende, deze keer ruim voldoende, dus een zeven.

24. Zondagavond met 9 man waaronder een aantal kids bij restaurant de beren gegeten.
    We hadden allemaal goede ervaringen bij de beren keten, goed en degelijk eten, geen flauwekulletjes, daar kwamen we dan ook voor.
    We werden vriendelijk ontvangen, er was zelfs witte trapist op de tap wat ik echt een pluspunt vind. We bestelde het hoofdgerecht en nog wat stokbrood als voorgerecht, ja als je op zondag uit eten gaat met 9 hongerige mensen, dan weet je dat wat stokbrood als voorgerecht geen overbodige luxe is, want dan kan het hoofdgerecht even op zich laten wachten.
    Na ongeveer een half uur begon het gelazer, slechts 4 van de 9 gerechten werden uitgeserveerd waaronder een stuk varkensvlees wat 400 gram moest wegen. Waarschijnlijk was het stuk vlees direct in de pan gegooid nadat we besteld hadden… Ook hadden we een berenbout besteld… gortdroog, gelukkig hadden we de witte trapist om het weg te spoelen. Na een minuut of 10 elkaar appelig aankijken zijn degene met een hoofdgerecht toch maar begonnen met eten… helaas waren de spare ribs niet de kwaliteit die we gewend waren van de beren… droog, koud en met een beetje een laffe swirl erover en inmiddels koud… na twee keer een serveerster te hebben aangesproken die " aan de keuken ging vragen waar de rest bleef" helaas zonder resultaat. Na nog eens 10 minuten kwam de rest aan. De helft van de friet met snacks voor de kids en de sliptong. (Zonder saus) gelijk de serveerster verzocht om de overige snacks en de saus na te leveren aangezien de rest inmiddels al ver klaar met het vermalen van het vlees was. De snacks werden uiteindelijk nadat iedereen klaar met eten was door de kok zelf gebracht. Met excuses, het was nogal een zootje in de keuken. Oh echt joh. De saus voor de vis hebben we nooit meer gezien, (ondanks meerdere keren vragen) nja. Iedereen aan tafel heeft recht op een droge bek van het eten, dus ook degene die vis heeft genomen.
    Er werd ons nog wel gevraagd of het gesmaakt had. Iedereen aan tafel keek teleurgesteld naar beneden… zou het zin hebben om eerlijk te zeggen dat het eten eigenlijk helemaal niet zo goed was? Nog voordat iemand iets kon uitbrengen was de serveerster weer gevlogen… en wij na het nagerecht ook, jammer het had zon leuke avond moeten worden… Dat was het overigens ook wel, maar daar heeft het eten bij de beren niet aan bijgedragen 😫

25. We hebben een gezellige avond gehad met lekker eten en drinken.

26. Nou wij lunchen bij de Beren. Waren er al een keer geweest toen ze pas open waren. Wij onze bestelling geplaatst. De koffie en de thee waren er zo. En toen wachten op de lunch. Wachten wachten wachten. Wij al eens gekeken of er al iets kwam uit de keuken. Na een uur gevraagd waar het eten bleef we kregen als antwoord ,,duurt lang hè,, Maar hij ging toch op de computer kijken en toen verdween hij in de keuken. Na nog een kwartier zijn we opgestaan en hebben ons netjes afgemeld. Geen commentaar kregen, wel goedkope lunch.

27. Prima ontvangst en aardig personeel. Ons driegangen diner was lekker en ook genoeg voor een volwassene. De prijs ten opzichte van wat je krijgt is prima. Pas je verwachtingen aan aan het soort restaurant wat je bezoekt.

28. Zeer slechte service. 4 keer vragen om iets en nog niet krijgen. Ze zijn hier goed in het negeren van gasten.

29. Wat een slechte service en eten hebben ze daar.
    Totaal geen smaak aan het eten gewoon niet heen gaan.
    En de service is ook super slecht nooit meer!
    De Beren is niet meer het oude concept.

30. Eten is redelijk voor de prijs! Maar wat een slechte bediening. Bij onbeperkt eten moet je 30/45 min wachten op volgende, steeds maar 1 tegelijk. Op gegeven moment bedrijfsleider bijgekomen, nou die kan ook beter gaan vakken vullen. Wat onprofessioneel en slechte bediening.

2,3
  31. Het eten is wel lekker maar de bediening is waardeloos, erg ongestructureerd. Ze weten van elkaar niet wat ze doen. De hoeveelheid eten vond ik karig. Je krijgt een eenpersoons portie saus voor 3 personen. Ik had sate, all you can eat. Ik kreeg 2 miezerige stokjes en op het volgende stokje moest ik een half uur wachten. Mijn advies is dat je beter bij de Mac kunt gaan eten, die zit een deur verder. Dan heb je meer waar voor je geld.

4,3
  32. Zeer slechte service, onbeperkt sate duurt 30/45 min voordat je de volgende sate heb.

2,7
  33. a de jong

Het eten was prima. En ook nog voor een schappelijke prijs. Ze zijn ook kindvriendelijk.

34. Volle bak binnen vanavond, behoorlijk druk en rumoerig. De bediening deed hun best, maar kon niet verhullen dat het allemaal wat minder geworden is. Drie-gangenmenu voor net geen € 20. Vaak drankjes willen opnemen. Een paar foutjes bij de levering. Met name nagerecht Reijpenaar wordt schraal aangeboden. Eindoordeel: voldoende, maar niet meer dan dat.

35. Erg lang moeten wachten op ons eten, meer dan 1.5 uur. Jammer dat het niet gemeld werd. We hadden een 3gangen menu, nu hadden we gewoon geen tijd voor een nagerecht. Er werd ook geen compromis gedaan, met de rekening.

36. Wij zijn hier op een maandagavond voor de verjaardag van de vrouw des huizes eens onbeperkt spareribs gaan eten met onze 4 kinderen en vonden het heel erg tegenvallen. De eerste ronde kwam na zeker een uur wachten op tafel en voor de volgende ronde was ook bijna zoveel tijd benodigd. Als we telkens vroegen hoelang het nog ging duren, werd er gezegd dat dit werd nagegaan, maar kwamen dan niet meer aan de tafel om te vertellen hoelang nog. Kinderen werden best ongeduldig en zo valt je verjaardagsfeestje toch wel in het water. Bij het afrekenen werd er niet gevraagd of alles naar wens was geweest, anders had ik dat zeker meteen verteld. Via de beren ook een enquete ingevuld en aangegeven dat er zeker tel. contact mocht worden opgenomen, maar dat is teveel moeite...
    Ons zie je hier niet meer en zoeken voortaan wel een ander adresje om een leuke avond te hebben.

37. Marcel en chantal

Heerlijk gegeten. Vriendelijk geholpen.

38. Het was heel gezellig afgelopen maandag bij de beren. De bediening was erg vriendelijk alleen wat ik echt jammer vind is dat de tomatensoep wel van Unox leek en die kan ik thuis ook eten en we waren met 10 personen en kregen twee schaaltjes friet erbij dat is natuurlijk veel te weinig, we konden gewoon bij bestellen alleen het duurde erg lang voordat de friet kwam en dat je vlees al op of koud was. Ook op de rekening bleek dat we de friet die later kwam gewoon nog moesten afrekenen dat vond ik zelf slechte service. Ik zelf zou hier niet snel nog een keer naar toe gaan

4,3
  39. Voor een goede hap tegen een schappelijke prijs kun je in deze pub-achtige entourage terecht.

40. Zeker een aanrader, niet duur met kwalitatief zeer goed eten en drinken.

41. Annie wierikx

Net zoals vorig jaar weer goed verzorgd, het eten heel goed.

42. Wij waren hier nog niet eerder geweest. We kozen voor de spareribs. Deze zijn te veel voorgegaard en vallen zo van het bot. Niet helemaal onze smaak. Erger was echter dat een aantal botten versplinterd waren en ik dus allemaal stukjes bot in m'n mond had. Er werd gezegd dat ze een slechte partij ribben binnen hadden gekregen en dat ze al geklaagd hadden bij de leverancier. Tja... voor ons niet voor herhaling vatbaar

43. A.Krouwel

Onze lunch soep vergeten kwam na mijn uitsmijter moest er wel om vragen.
    Kale uitsmijter waar nog geen tomaatje bij lag helemaal niks.
    Was ook gelijk allerlaatste keer.

44. Anja Lazeroms

Heel vriendelijk personeel en goed eten. Alles kwam vlot achter elkaar niets te klagen.

45. Wij kwamen voor onbeperkt spareribs eten. Direct een tafel, zeer krap, je kon nauwelijks op je stoel gaan zitten.

Spareribs zagen er uit alsof ze zo van de grill kwamen, maar smaakten niet zo. Het leek erop alsof ze waren voorgegaard en alleen voor de show nog even op de grill gelegen hadden. Zeer weinig saus, duidelijk met de bedoeling dat je op eigen kosten meer saus gaat bestellen. Twee van ons namen een drankje maar 1 van ons niet.

Bediening zeer onvriendelijk en lang moeten wachten op de spareribs. Toen vroegen wij of wij konden afrekenen. Nou, toen begon wederom het wachten en wachten en wachten. Ineens kwam er iemand anders naar onze tafel. Wij werden duidelijk gemaakt dat wij ons niet aan de afspraak hadden gehouden en de regels dus niet hadden nageleefd... Pardon? Welke regels?

Nou, wij werden dus aangesproken omdat wij dus verplicht waren een drankje te bestellen en omdat een van ons dat niet had gedaan, werden wij dus op onze vingers getikt. Op onze vraag hoe wij dat dan hadden kunnen weten, wees zij op een kaartje wat op onze tafel lag. Wij waren dus verplicht om de huisregels te lezen. Deze lees je dus pas als je al zit en dan moet je dus al een drankje per persoon bestellen.

Wat een bitere nasmaak zeg en dat voor 1 drankje te weinig. Hier komen wij dus nooit meer.

46. Slecht!! We gingen er voor een lekkere lunch dachten we. Nee dus. De ene burger was ijskoud van binnen. De ander nog niet lauw. Broodjes niet lekker (moeten die misschien nog worden afgebakken?). Friet warm en koud gemengd. Alsof er koude friet door heen is gehusseld. Sfeer van het pand is gezellig. En de koffie was lekker. Bediening mwa. Ik adviseer als je daar eet iets te nemen wat niet warm geserveerd hoeft te worden. Toen de norse serveerster vroeg of het had gesmaakt en mijn tafelpartner niet enthousiast reageerde zei ze oke. En liep weg.

1,7
  47. Alles niet echt warm. Geen gebakken uien op mijn hamburger terwijl dit wel op de kaart stond. Bij navraag kreeg ik ook geen excuus. Slechte bediening en zeker niet voor herhaling vatbaar. Bij de vorige kok was het beter.

1,4
  48. Nooit meer. Vieze tafel. Onvriendelijk en sloom personeel, vergeten steeds van alles terwijl er maar een paar tafels bezet waren. Biefstuk medium besteld, was rauw en koud. Boontjes erg slap, weinig friet. IJsje vergeten te brengen. Gaan vaak uit eten maar hier nooit meer, al krijgen we het gratis.

1,2
  49. Tessa 100 punten

Wij komen hier erg vaak en gaan eigenlijk altijd tevreden naar huis! Het eten is heerlijk en de bediening doet zijn best (dat is goed te zien!). De sfeer is heel erg gezellig met allemaal beertjes en het is ook leuk voor de kinderen die kunnen lekker spelen in de speelhoek! Het dessert viel wel tegen maar voor de rest genieten wij er elke keer weer van!

51. Bereslecht

Hele slechte service! Voorgerecht en hoofdgerecht besteld.. komen ze na een uur met het hoofdgerecht! Meerdere keren om gevraagd waar ons voorgerecht bleef, maar dan toch het hoofdgerecht eerst serveren. Bij het hoofdgerecht direct gevraagd om extra friet! 3x om moeten vragen omdat we al bijna klaar waren met eten. Komen ze uiteindelijk met de verkeerde frietjes aan! Mensen naast ons hadden hetzelfde probleem! Geen excuses gehad niets! Toetje heerlijk bij Mac Donalds gehaald! Pfff wat een slechte service! Hier ga ik nooit meer naartoe.

3,3
  52. Na op een zondagavond lekker bij de beeren te hebben gegeten, besloten om nu maar eens voor het onbepekt sliptong eten te gaan. Aangezien we erg lang op onze eerste bestelling moesten wachten (pp 2 lekker gebakken tongetjes) maar meteen een nieuwe bestelling opgegeven. Dat duurde en duurde en bij navraag na 20 min. bleek dat er een communicatiefoutje was en dat ze gauw zouden komen. Er kwam per persoon na een tijdje 1 bleek tongetje en we hebben maar meteen weer een bestelling geplaatst. Die boot met vis liet eveneens weer lang op zich wachten en na weer 1 bleek tongetje p.p. hebben we de handdoek maar in de ring gegooid en zijn thuis koffie gaan drinken met onbeperkt koekjes eten daarbij.

53. Op zaterdag 25 oktober 2014 hier met zijn viertjes gegeten. Goed dat we gereserveerd hadden, want het zat bomvol. Het is wel erg Amerikaans massaal. We kregen snel een aardig plekje aan het raam. Het eten was erg lekker. Let wel op dat je warme sauzen nog bij de goedkope prijzen bij moet betalen. Dat kost dan €2,- extra. De bediening was zonder meer goed. Wel allemaal jong volk, maar ze deden het prima. Ook de rekening viel best wel mee.

54. Het is er zó slecht en het gaat zó langzaam dat die goedkope prijzen vanzelf weer duur worden.

3,5
  55. c.w.kooijmans

Woensdag 28-5-2014 samen met mijn dochter en kleindochter zijn wij gaan eten, om 6 uur precies volgens afspaak werd onze tafel aan gewezen. Het was niet druk. Na onze drankjes werd onze bestelling opgenomen, toen begon het wachten. Om kwart voor zeven kwam ons voorgerecht. Dat was goed maar op het hoofdgerecht moesten we wachten tot half acht. Na enkele vragen aan personeel waar het eten bleef heb ik gezegd dat het binnen 5 minuten op tafel moest staan anders zouden we weg gaan. Nu het werd op tafel gezet. Mijn onbeperkte sliptong (2 stuks); de een was niet gaar en de andere was verpieterd. Dat was onbeperkt..

56. Hdekoning14

57. Onlangs doordeweeks terwijl wij op doortocht waren een keer gegeten met z'n tweeën in dit eetcafe en wij waren zeer tevreden over het eten, de lekkere spareribs en schnitzel, geserveerd door het enthousiaste, behulpzame personeel.

Je kunt aan de inrichting zien dat dit een echt familie restaurant is, overal beren en een leuke kinderspeelhoek, wij willen hier zeker nog eens terug naar toe gaan met ons kind!

Al met al absoluut een aanrader als je lekker ongedwongen een hapje wil eten zonder veel poeha.

58. Lekker betaalbaar in een gezellige en kindvriendelijke sfeer gegeten in het weekend met mijn gezin. Vriendelijk en beleefd personeel, behulpzaam met de kinderstoel die op de stoel geplaatst moest worden..
    Na de vele positieve aanraders toch maar eens zelf gaan proberen!

Ook leuk voor de kinderen met een film hoekje en oh ja een "echte Beer" die in het Eetcafé nog even kwam voor de kinderen..

Wij komen zeker terug!

59. PC Elsevier

Mijn ervaring (hebben jullie even?)

Op maandag voor kerst 2013 gingen we eens gezellig uiteten met de familie. Dus met volle moed naar de Beren in Roosendaal. Na een gezellig borrel kwartiertje aan de bar, die barman was de enige gezellige in die zaak!! Konden we naar onze tafel. Helaas waren ze een tafel vergeten te reserveren voor ons, terwijl wij toch echt ruim van te voren hadden gereserveerd. Uiteindelijk een wankele tafel in een hoekje gepropt met drie kinderen erbij.

Na het bestellen kwam het voorgerecht redelijk snel. Toen we daarmee klaar waren, hebben we meer dan een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Toen mijn zwager uiteindelijk ging zeuren bij de eigenaar, kwamen dan eindelijk wat hoofdgerechten op tafel. Helaas was het maar de helft van wat we besteld hadden. Na wat klachten tegen de bediening kwam de eigenaar zeggen dat het druk was in de keuken en dat we daar maar begrip voor moesten hebben. Uiteindelijk na veel gezeik vanuit hem, kwamen de andere gerechten op tafel. Nadat ik had gezegd dat de andere gerechten nu koud waren, moest ik maar niet zeuren want die stonden maar net op tafel volgens die muts. Nou die stonden er al tien minuten, muts!

Nou hebben wij zelf ook een horeca bedrijf, maar als ik zo zou reageren tegen mijn gasten (ja, wij hebben gasten en jij hebt klanten), dan zou mijn zaak zo failliet zijn.

We hebben ook gelachen hoor, er vallen paaseieren naar beneden daar! Ja u leest het goed, wij waren een dag vóór kerst daar en de paaseieren vallen naar beneden. Helaas dan weer wel op het hoofd van mijn vrouw. Weer geklaagd bij de bediening, maar er werd erg lacherig over gedaan. Nooit niets meer van gehoord.

Nou is onze vriend daar toevallig die gezellige barman (helaas lezers, de gezelligste hebben ze maar ontslagen) en tegen hem liepen ze ons in de zeik te nemen. Gelukkig weten we alles wat er is gezegd.

Ik verwachte aan het eind van de avond op zijn minst een excuus, maar natuurlijk niet. Hij blijft een botte persoon!!

Met vriendelijke groet, Een gast met maar een eetcafetje en een asociale schoonmoeder (dat zeggen ze dus over ons daar!!)

60. Olaf Baarendse

Op een maandag in januari hier gegeten. Ondanks de negatieve beoordelingen hiervoor toch de gok gewaagd en is goed bevallen! De sfeer in het eetcafe is gezellig en knus. Voordeel van het dagmenu (op maandag onbeperkt spareribs voor 10 euro) is dat het op maandag gezellig druk is tov. andere eetgelegenheden. Bediening is vriendelijk en snel. Eten was goed, spareribs bijgevraagd, geen probleem. Kinderen waren jarig, bij dessert volgde er een verrassing. Kortom voor 63 euro met vier personen goed en lekker gegeten. Prijs/kwaliteitverhouding is prima!

61. Bereslecht... Saté gegeten maar qua smaak had het ook zojuist uit de diepvries kunnen zijn. Te eten ja, maar echt lekker is het niet. Weinig sate saus die kant en klaar uit een emmer komt.

62. Vanavond mijn eerste beleving bij de beren gehad. Ik was met mijn vrouw, We werden netjes ontvangen en naar tafel begeleid. Drankjes werden snel gebracht nadat deze op waren genomen door een jongedame. Hebben het driegangendiner op en werden keurig bediend. Gezellige sfeer met vrolijk en servicegericht personeel. Lekker gegeten voor een hele leuke prijs, zeker een aanrader!!

63. Mooie tent met lekker eten. Maar wat een verschrikkelijke service. Op een doordeweekse dag gekomen en ze hebben totaal geen oog voor de klant. Staan ze bij elkaar te kletsen, zo onprofessioneel. Die dag was het rustig, maar vergeten toch de menu kaart aan je te geven. Vervolgens zelf maar om gevraagd. Daarna bij het bestellen gevraagd of je mayo bij de frietjes krijgt ja is het antwoord. En ja hoor die vergeten ze later te geven bij de frietjes! Vraag je er alsnog om krijg je het maar zonder lepel... uhhh hoe moet ik dit dan opscheppen? Tevens vergeten ze de bestelde stokbrood met kruidenboter te geven (was ons voorgerecht!). Nou en dat op een doordeweekse dag terwijl het er zo rustig was. Hou me hart vast als het drukker is en je hier in het weekend hier komt! Wij komen hier niet meer terug, zo jammer omdat het eten wel top is!!

64. Op een zondag naar de Beren. Werd er gevraagd of we gereserveerd hadden?
    Hier stonden we wel van te kijken. Na 10 minuutjes aan de bar gewacht te hebben, werden we naar een tafeltje gebracht.W e hebben het 3- gangen menu gegeten. En dit was top!
    Vriendelijke bediening, en voor de kinderen kwam er een beer in de zaak.
    Echt leuk! Wij komen zeker terug!

65. Ik had lamskoteletten besteld, toen ik mijn gerecht kreeg was koud. Daarna kreeg ik het warm terug en moest ik opnieuw om mijn saus vragen.
    Toen ik aan het gerecht begon was het vlees taai, smaakloos en zelfs rauw!
    Ik ben zwanger en vind dit dus onacceptabel!
    Ik heb mijn gerecht niet op kunnen eten, (na de eerste hap taai vlees had ik het ook niet op gegeten als het niet rauw zou zijn).
    Uiteindelijk moest ik dus wel mijn gerecht afrekenen, terwijl ik het niet op heb kunnen eten!

1,1
  66. Fam.Franken

We hadden gereserveerd voor 6 personen op 2e paasdag en werden ontvangen bij de ingang. We moesten eventjes wachten aan de bar op onze tafel maar dat was niet zo heel erg. Het duurde niet lang voordat we aan ons tafeltje konden en werden goed bediend door een jongedame. Drankjes werden goed aangevuld! Helaas duurde het wel eventjes voordat we aan ons hoofdgerecht konden beginnen. We hebben een klein uurtje gewacht, we kregen uitleg hierover van de bediening dat dit kwam door de drukte en ze is daarna gelijk gaan vragen in de keuken hoe lang het nog duurde. Kort daarna kregen we ons hoofdgerecht, we hadden allen wat anders en het smaakte heerlijk. Voor het lange wachten kregen we nog een extra schaal frietjes wat bij ons goed uitkwam! Al met al was het een gezellige avond en komen wij zeker nog een keer terug!

6,7
  67. Bah varkensschnitsel besteld met franse friet! De groente was verstopt onder het vlees. Na 2 happen vond ik al dat er een vreemd smaakje aan de schnitzel zat. Maar ik had erge honger dus at door. Maar na elke hap kreeg ik een bieze vettige nasmaak en het vet bleef ook nog eens op mijn gehemelte plakken en de franse friet was niet goed doorgebakken! Netjes melding gemaakt aan de bediening! Even later kwam de manager! Ik heb toen uitgelegd wat het probleem was en gezegd dat ik niets anders hoefde omdat mijn eetlust bedorven was. Bij het afrekenen werd gezegd dat de chef gezegd had nooit klachten te krijgen! Toen ik vroeg of de chef zelf geproefd had zei ze ik denk het niet! maar voor het ongemak heb ik 1 drankje van de rekening gehaald!! Aangezien ik geen zin had om een scene te maken zijn we weggegaan. Wat mij betreft nooit meer!!

68. Uitbuiken_graag

Eerste keer is direct de laatste keer geworden. Chagarijnige ontvangst bij binnenkomst. Uiteindelijk bij onze tafel aangekomen ons eten besteld. Bij een beresteak verwacht ik een steak, rundvlees dus. Ik had echter de kleine letters niet gelezen dat dit een varkensteak was, zeg maar een grote karbonade. Dat begon al lekker, mayonaise had een vreemde smaak, vreemd merk of zo. Cappuccino achteraf was zo sterk dat ze het beter een espresso hadden kunnen noemen. Overigens zie ik hier berichten dat men de prijs vind meevallen maar als ik nuchter kijk naar 3 plankjes friet, een hamburger, een grote karbonade en een frikandel met 5 consumpties voor €60,- dan kan ik niet zeggen dat dit goedkoop is. Als ik in Essen eet betaal ik minder, krijg ik kwaliteit en een zeer vriendelijke service. Vond het een hoog randstadgehalte hebben, zo ook het personeel niet echt vriendelijk. Kortom, eenmaal maar nooit meer, had beter bij de McDonalds kunnen gaan eten.

69. Kees en Yvonne

Ook wij hebben met drie personen een slechte ervaring bij de Beren eetcafé Roosendaal. Krappe zitplaats direct naast de kassa ondanks reservering. Kipkrokantschnitzel gortdroog (2x), gefrituurd en afbrokkelende paneerlaag. Geen lepeltjes bij de zeer kleine bakjes saus voor twee personen. Geen flesje La Trappe blond, terwijl dit wel op de kaart stond (alleen van de tap). Wegens geen voorgerecht 45 minuten wachten op hoofdgerecht wat lang is voor dit type restaurant. Dudok gebak was niet vers en kouder dan bijbehorende vanille-ijs. (mogelijk door Koninginnedag). 1 persoon had spareribs die waren wel goed, alleen jammer dat de pittige peri-perisaus er al dik overheen gesmeerd was i.p.v. los erbij. Geen aanrader, behalve als je op maandag voor 10 euro onbeperkt spareribs wil eten.

4,1
  70. Bediening is erg jong en onervaren, tegen het klungelige aan.
    De groenten zijn niet gaar.
    Het vlees is wel redelijk.

Absoluut geen aanrader, het is net alsof er alleen maar leerlingen werken om de personeelskosten te drukken, wat zwaar ten koste van de kwaliteit gaat.

71. Hier een verslag van mijn etentje, gewonnen op de vakantieveiling.nl.
    Het begon al bij mijn tafelreservering, wat volgens de waardebon verplicht was. De jongeman die ik aan de lijn had, zei dat een reservering niet noodzakelijk was.

Bij aankomst in de Beren, werdt mij aan de counter medegedeeld dat ik wel had moeten reserveren. De waardebon ingeleverd bij de jongedame aan de counter, er was gelukkig nog een tafeltje beschikbaar.

Er lag al een driekeuzemenu voor ons dus gelijk een keuze gemaakt.
    Nadat we een keuze hadden gemaakt, en wat te drinken besteld, kwam een in paniek zijnde serveerster aangelopen. We hadden uit een ander menu moeten kiezen. Een foutje is snel gemaakt, dus we gingen weer kiezen. Na ons voorgerecht te hebben ontvangen, kregen we nogmaals een voorgerecht. Dit was van onze eerste keuze. De serveerster kwam weer boos aangelopen, foutje in het systeem.

Toen kwam ons hoofdgerecht. Mijn partner zijn palmpje was leeg, dus bij de bedienende jongen een nieuwe besteld. Hij liep weg en we kwamen tot de ontdekking dat er geen bestek was. De serveerster maar weer eens geroepen en ze liep boos op zoek naar bestek. We moesten er toen nog om lachen met het tafeltje naast ons, als we met onze handen willen eten gaan we wel naar de Mac.

Na het bestek gekregen te hebben, gevraagd aan onze serveerster waar het bestelde Palmpje bleef. Had U dat nog niet gehad dan? Nee, anders vragen we er niet om. Ik zal wel aan de bar er om gaan zeuren, zei ze vol goede moed. Maar u raad het al, ook dit had geen effect. Ondertussen was het hoofdgerecht op, dus nog maar 'ns de serveerster erop aanspreken.

Maar mevrouw ging hier niet over, de fout lag bij de bar. Ik maakte hierbij de opmerking dat "je toch wel heel idioot moet zijn, om een klant 3 keer te laten vragen om een palmpje". Hierop zei ze dat ze zich niet liet beledigen, en met mij niet meer in gesprek ging. Nou daar zit je dan, buitenspel..

Na afloop bij de counter gaan afrekenen, ging ze ineens excuses maken, toen ik zei dat ik vond dat ik alle recht had om iets ervan te zeggen na al dat amateurisme, zei ze wederom dat ik haar beledigde.

Hierop heb ik tegen haar gezegd, dat haar gedrag niet gepast is, en heb ik het pand verlaten en de serveerster zal me nog lang heugen.

Een gezellig avondje uit is het niet geworden,

Bedankt Beren! Maar niet heus.

72. Afgelopen maandag onbeperkt sparerib wezen eten met 4 volwassenen en 3 kinderen bij de beren in het nieuwe horecacluster Roosendaal. De reservering, bevestiging en herinnering gaat keurig. Ontvangst goed en vriendelijk. Om 18:00u zat het nog niet vol, maar alles was gereserveerd.
    We wilde een voor- en hoofdgerecht, maar om 19:30u moeten we weer verder dus vragen we of dit geen probleem is. Nee, dat moet makkelijk lukken. De drankjes worden keurig opgenomen en of we er 2 mandjes stokbrood bij willen, prima. Had al door dat dit 3,95 per mandje ging kosten.
    In onze sector liepen 2 bedienden die alles opnamen. De 1 had niet veel zin in grote groepen, waardoor een pottige jongen er een beetje alleen voor stond. Die werkte zich een slag in de rondte.
    We bestelde een tomaten- en championsoep, meloen met ham, salade geitenkaas en 4 kipnuggets. Dit laatste was eigenlijk een kindermenu, maar kon zonder toeten en bellen ook kaal als voorgerechtje. Als dat mogelijk is, pas dan ook de prijs van 6,25 aan. Nu voor 4 stukjes echt lekker kipnuggets belachelijk veel betaalt. Alle voorgerechten waren zeer smakelijk, met name de salade geitenkaas en de genoemde nuggets. Zeer krokant.
    Tussen 18:30u en 19:00u liep het helemaal vol, wat leiden tot fouten. Om 19:00u kwamen onze hoofdgerechten. Een heerlijke goed bereiden Mixed Fish, 4x sparerib die lekker mals was en veel frieten. Onze dochter had een grote friet, dus die hebben we maar een schaal gegeven want een bord of plank in het geval van de Beren was er niet. Voor onze zoon kwam er niets, zijn bestelling van Schnitzel met franse friet was genoteerd als kleine friet. Kan gebeuren, de muziek staat ook veel te hard. Dit zou worden recht gezet, maar ondertussen was hij ook maar begonnen aan een schaal met friet. Uiteindelijk toen iedereen klaar was, kwam zijn schnitzel op een navulbord, die hebben we gewoon aangepakt.
    Vrouw en dochters moesten ondertussen gaan, wij zijn nog even blijven zitten tot de schnitzel voor de helft weg was, teveel friet van tevoren, en op de rekening gewacht. Als je dan een kleine friet en de schnitzel ziet staan is de lol er helemaal af, maar de 4 kipnuggets was de druppel. De 2,- ging van de rekening af, heb betaald en liep teleurgesteld weg. Werd nog wel netjes aangesproken door de manager en ze zou het nog met ons goed gaan maken.
    Het eten is prijs/kwaliteit prima, vooral de hoofdgerechten. De voorafjes en drankjes net iets te prijzig. Heb nog netjes geprobeerd hun site qua beleving in te vullen met dit verhaal, maar dat is niet gelukt. Ik zou zeggen: muziek zachter, mensen moet je horen praten en lachen en zij moeten niet proberen de muziek te gaan overstemmen.
    Als je iets toezeg moet je het ook communiceren en waarmaken anders kun je beter zeggen “sorry, maar het past niet in ons concept”, voorkomt teleurstellingen.
    Volgende keer gaan we lekker zitten bij de Delifrance en de kinderen laten we los in de Mac. Weet zeker dat we de helft minder kwijt zijn en er meer plezier aan beleven.