• Lid sinds 3 juli 2021

Boca

Houten

Van Ree Patat

Hoorn

Wilma heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Délifrance

We kregen een onaardige en een bijdehandje als kelner, die ons zeer onsympathiek bediende.
    Hij beschermd de klanten niet tegen agressieve andere klanten.

Het eten was niet bijzonder…

Wij komen om een heerlijk broodje te eten wat zij niet serveren, het enige wat wij wel kregen waar een kelner die met ons in discussie wilde gaan, hier zitten klanten echt niet op te wachten. Wij willen ontspannen!

1,8
  2. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Boca
    Internationaal Houten

In eerste instantie zaten we op ons gemak bij dit bedrijf, maar later werden voortdurend lastiggevallen door een medewerkster die ( om haar een serveerster te noemen, is te hoog gegrepen ) ons het ene drankje na het andere drankje (zoals een gans) door de strot wilde duwen.
    We hebben een uur in deze eetgelegenheid gezeten en gedurende ons bezoek is zij 6 keer bij ons langsgekomen met de vraag of wij “nog wat” wilden drinken. Echt bizar!!

Het eten was niet bijzonder.

2,6
  3. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft gereageerd op een recensie van Van Ree Patat

Hoi Daan,
    Herkenbaar!

4. Wilma's profielfoto
    Wilma vindt de recensie door Daan voor Van Ree Patat leuk

Vroeger kwam ik graag patat halen bij Van Ree in de stad, maar dat was ongeveer 10 jaar terug. Iedereen die van buiten Hoorn kwam vertelde ik dat ze hun patat moesten proeven. Nu schaam me ik ervoor dat er vier vestigingen van deze snackbar in mijn stad staan. De patat van Van Ree is nu te vaak te vaak hard, donkerbruin en bitter. Soms heb je geluk en is het vers en nog wel te eten. Ook de milkshakes smaken niet goed. Je proeft blokken waterijs met een chemisch smaakstofje.

Het personeel is niet bepaald klantvriendelijk te noemen. Ik kwam nog niet zo lang geleden na 19:30 een patatje halen en werd belachelijk gemaakt door het personeel dat ik zo laat nog honger had en patat wilde eten. Alsof ik er niet bijstond en niet kon horen wat er gezegd werd. Een andere keer zat ik meer dan 30 minuten op mijn bestelling te wachten. Toen vroeg ik of mijn bestelling al klaar was. Ik moest geduldig op mijn beurt wachten kreeg ik te horen, want het was druk. Na nog eens 10 minuten wachten bleek dat ze mijn bestelling aan iemand anders hadden meegegeven. Het personeel heeft het blijkbaar erg gezellig met elkaar achter de toonbank, maar er is niemand daar die zich om de klanten bekommert.

Ik zal hier voorlopig niet meer terug komen om eten of drinken te halen.

5. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Van Ree Patat

Wilma

In een woord verschrikkelijk! De patat was niet bijzonder, de service was slecht en onsympathiek. Je mag niet om je bonnetje vragen, maar wel afrekenen.
    Ze hebben bij ons eten in rekening gebracht (wat we niet hadden besteld) met pijn en moeite heb ik het mijn geld teruggekregen.
    Een excuus kon er niet vanaf en nog een brutaal hoofd op de koop.