Van Ree Patat in Hoorn

1486732059 50
1519223305 49
1584205797 50

1. Slecht patat. Stelletje oplichters

2. Vandaag bij de snackbar kar van van Ree geweest. Eerst schraapte ze de bak leeg waar nog wat achtergebleven harde kleine stukjes in zaten. Toen ik zei dat ik dit bakje niet wilde schepte ze uit de olie de nieuwe voorraad patat. Maar ik kreeg zo weinig patat en zo weinig mayonaise voor 4,10 euro dat ik naar huis ben gegaan om de patat te wegen. Er zat precies 70 gram patat in het bakje. Ga zo door Van Ree maar mij zul je niet meer zien. In de 40 jaar dat ik bij deze zaak kom is hij in de loop der jaren 80% achteruit gegaan.

3. Patat is veel te doorbakken, werkelijk waar niet te eten. Satésaus werd koud geserveerd. Vervolgens werd er een bekertje satésaus in de magnetron verwarmd wat resulteerde in vrij droge saus. Ook stond die patatbakker lekker buiten te roken, werkelijk geen gezicht zo voor je tent. Conclusie, ik kom daar nooit meer.

4. Fijn dat er vermeld staat op de website dat de zaak wegens vakantie gesloten is tot 31 juli prima service.
    Maar niet heus!!!!

5. Momenteel is het al maanden waardeloos zo slecht taai dubbel gebakken heel veel afvalstukken niet eens behoorlijke patat waardeloos.

2,7
  6. Vandaag patat en diverse snacks gehaald. In de zaak aan het Aagje Dekenplein stonden de klanten keurig (met een mondkapje op) op hun beurt te wachten. Het personeel stond achter de toonbank zónder mondkapje op het eten te bereiden. Toen ik daar een opmerking over plaatste kreeg ik te horen dat het dragen van een mondkapje voor hun niet nodig was, omdat het boven de frituurinstallatie 175 graden is... Volgens hun 'baas' was een mondkapje dan ook niet nodig. Tijdens het wachten constateerde ik dat de handen van de medewerkers regelmatig gebruikt werden om over neus en gezicht te vegen... In deze, voor iedereen moeilijke tijden, een aanfluiting eersteklas... Het voelde als een dikke vinger naar de klant! Mij zien ze daar niet meer!

7. Personeel is onbeschoft, hebben geen tijd voor de klant maar wel voor hun collega’s om gezellig te staan ouwe hoeren, staan te eten achter de toonbank en likt zijn vingers af om vervolgens patat in te scheppen! De jongen achter de toonbank vond het schijnbaar te veel moeite wat ik vroeg want hij stond me zuchtend aan te kijken...

Top snackbar in de Bangert! Dus niet!! Zeker geen aanrader

8. Wilma 33 punten

In een woord verschrikkelijk! De patat was niet bijzonder, de service was slecht en onsympathiek. Je mag niet om je bonnetje vragen, maar wel afrekenen.
    Ze hebben bij ons eten in rekening gebracht (wat we niet hadden besteld) met pijn en moeite heb ik het mijn geld teruggekregen.
    Een excuus kon er niet vanaf en nog een brutaal hoofd op de koop.

9. Slecht personeel: Nu voor de derde keer wat gehaald op het aagje dekenplein op vrijdagavond 16-5-2021 en weer niet gekregen wat ik had besteld.
    Ik bestelde 1 patat met dubbel mayo, 1 frikandel speciaal met curry saus, 1 ham kaas soufflé en 1 bakje satésaus, ik moest best wel lang wachten op de bestelling terwijl het niet druk was alleen het personeel was vrij druk met elkaar bezig, na een minuut of 15/20 werd er door één van de meiden omgeroepen dat er een bestelling klaar was maar ik kon het moeilijk verstaan omdat zij met haar rug naar de winkel stond en dus eigenlijk tegen de muur stond te schreeuwen ik ging er vanuit dat dit mijn bestelling was en nam hem in ontvangst gelukkig ging ik buiten kijken of de bestelling klopte en u raad het al het was niet in orde wat in de tas zat want wat zat er in de tas een dubbele patat met enkel mayonaise 1 kaas soufflé een bakje curry saus en 1 bakje satésaus gelijk weer naar binnen gegaan en kenbaar gemaakt dat de bestelling niet goed was ik kreeg te horen dat wat er in de tas zat dat ik dat besteld had maar dat het waarschijnlijk aan het mondkapje lag dat de bestelling niet goed was doorgekomen, er werd mij toen verteld dat er gauw een frikandel speciaal gemaakt zou worden wat ik weigerde omdat mijn andere spullen dan tegen die tijd koud zouden zijn geworden ik zei dat ik mijn geld terug wou hebben omdat dit nu voor de derde keer gebeurde, toen vertelde een personeelslid dat ik ook zelf op de kassa had kunnen kijken of de bestelling in orde was maar zij besloot toch maar om mijn geld terug te geven maar met de boodschap dat dat niet normaal is!! Wat ik op zichzelf vreemd vind is dat ik in elke winkel die ik kom er een mondkapje gedragen moet worden, maar dat het personeel 4 man totaal maling hebben aan die regel en gewoon zonder mondkapje handschoentjes hun werk doen terwijl ze wel met etenswaren werken.

10. Vroeger kwam ik graag patat halen bij Van Ree in de stad, maar dat was ongeveer 10 jaar terug. Iedereen die van buiten Hoorn kwam vertelde ik dat ze hun patat moesten proeven. Nu schaam me ik ervoor dat er vier vestigingen van deze snackbar in mijn stad staan. De patat van Van Ree is nu te vaak te vaak hard, donkerbruin en bitter. Soms heb je geluk en is het vers en nog wel te eten. Ook de milkshakes smaken niet goed. Je proeft blokken waterijs met een chemisch smaakstofje.

Het personeel is niet bepaald klantvriendelijk te noemen. Ik kwam nog niet zo lang geleden na 19:30 een patatje halen en werd belachelijk gemaakt door het personeel dat ik zo laat nog honger had en patat wilde eten. Alsof ik er niet bijstond en niet kon horen wat er gezegd werd. Een andere keer zat ik meer dan 30 minuten op mijn bestelling te wachten. Toen vroeg ik of mijn bestelling al klaar was. Ik moest geduldig op mijn beurt wachten kreeg ik te horen, want het was druk. Na nog eens 10 minuten wachten bleek dat ze mijn bestelling aan iemand anders hadden meegegeven. Het personeel heeft het blijkbaar erg gezellig met elkaar achter de toonbank, maar er is niemand daar die zich om de klanten bekommert.

Ik zal hier voorlopig niet meer terug komen om eten of drinken te halen.

11. De bediening is zeer slecht! Ter verdriet van mijn kind mocht ze geen spikkels bij kopen voor een softijsje dat ze net gekocht heeft. Dus een groot gebrek aan kwaliteit en klantvriendelijkheid!

12. Vorige week voor het eerst bij van Ree geweest. De patat in de bak zag er goed uit maar in de zak zat veel oudbakken patat met snippers (ook nog veel te zout) en kroketten die oud smaakten. Vandaag weer geweest, verteld over de oude kroketten, werd niet op gereageerd. Een gehaktbal hadden ze niet, gevraagd om een alternatief. Geen antwoord, dan maar een karamel ijs je besteld. Vervolgens krijg je softijs met onderin een paar druppels bruine vloeistof die voor karamel moet doorgaan.
    Kortom geen zaak waar je graag terug komt. Gebrek aan kwaliteit en klantvriendelijkheid staan daar hoog in het vaandel.

1,4
  13. Gister even bij van Ree geweest. Waardeloos, ongemotiveerd personeel.
    En de friet was een zak gruis.

1,1
  14. Was altijd dol op van ree. Helaas niet meer het geval paar keer goed beroerd geweest de laatste keren en is niet meer zoals het was. Heel jammer hoop dat hier wat mee gedaan word.

3,4
  15. Charlotte

Heerlijk brosse en krokante patat, lekkere groentekroketten! De portiegrootte was precies goed.

16. Vroeger was van Ree de lekkerste. Nu absoluut niet meer. Vieze slappe vette patat. Veelste duur en smaakt gewoon niet meer goed.

2,5
  17. Van Ree patat was met de nadruk op was lekkere frites.
    Dat is veranderd met al die neven zaken met ongemotiveerd en onbeschoft personeel. De prijs kwalitijd is ver te zoeken.
    Frites is zeer slecht (kruimels uit de pan wat je niet moet verkopen als frites)
    klein vleeskroketje wat op zich redelijk smaakt maar niet voor de prijs van een elite kroket die bij zijn concurrent wel heerlijk is voor een voordelige prijs. Schoonmaken van de tafels en toonbank mag ook wel wat meer aandacht hebben. Ik begrijp dat mensen steeds meer thuis gaan bakken en zeker als je ziet wat een merk kroket in de supermarkt kost. Frikadellen kosten inkoop bijna niks maar worden prijzen voor gevraagd alsof het een schaars product is.
    Nee voor mij geen VanRee.

2,2
  18. Ik kom eigenlijk altijd bij van ree in de huesmolen.
    Al drie keer heb ik een van ree burger besteld, en elke keer zat er ananas tussen terwijl ik specifiek had gevraagd zonder ananas.
    Dit keer weer, maar dit keer keek ik het even na voor dat ik naar huis ging. En je zult het wel raden weer ananas!
    Ik had het vriendelijk verteld en er werd mij een beetje schaapachtig aan gekeken. Uiteindelijk gewacht op de nieuwe van ree burger.
    Kom ik thuis was mijn van ree burger veranderd in een broodje met kaas en een hamburger er tussen.
    Dus geen ei en verdere garnering. Echt ongelofelijk.
    Wat een simpele zielen daar.

4,3
  19. Na vandaag voor mij geen Van Ree meer tijdens het naar huis fietsen met mijn kleindochter van 3 en onze bestelling van 22,50 scheurde begin Commandeur Ravenstraat de hengsels van het papieren tasje af waar mijn hele bestelling inzat. De bestelling lag verspreid over straat de frikandellen speciaal was een smeerboel de kroketten waren geknapt de berenhap was een ravage de frikandel gewoon was geplet en de patat lag verspreid over straat. Nadat ik mijn kleindochter veilig op de stoep heb gezet kon ik mijn bestelling letterlijk en figuurlijk bij elkaar rapen. Kreeg vaan een bewoonster van de Commendeur Ravenstraat een boodschappen tas en ben teruggefiets naar de Van Ree nadat ik had uitgelegd en de stukkende tas had laten zien. Kreeg ik nieuw patat en moest bijbetalen voor iets meer oké daarna heb ik nog 7 minuten moeten wachten op mijn patat waarop een klant reageerde dat ik even geholpen moest worden want anders is de rest koud. Nou ik had beter de rest op de balie kunnen laten staan want de rest van de bestelling was koud en zo ontsmakelijk om te zien dat niemand ermee trek in had. Alleen de nieuwe patat was warm. Het was een heel duur patatje geworden de service was zwaar werd totaal geen acht op geslagen dat het kwam door hun papierentas die gescheurd is bij de hengsels. DUS IK NOOIT MEER EN VOOR ANDERE WAARSCHUW IK VOOR DIE PAPIERENTAS WANT HET WORDT ZO EEN DUUR HAPJE. BIJ VAN REE IS DE KLANT GEEN KONING!!!!

20. Wat voorheen (15 jaar geleden) goed was en een begrip in Hoorn met de zelfgemaakte patat is verleden tijd helaas. Met meerdere zaken onder dezelfde naam kan ook de verkeerde kant opgaan door o.a. Onbekwame.
    Leidinggevende en personeel met een houding tegenover de klant van wat moet jij nou weer.
    Slechte service / duurt te lang / onbeschoft.
    Kwaliteit van de patat is gewoon slecht (al 3 keer allemaal kruimel patat gehad) kroket rundvlees lijkt wel een bitterbal (veel te klein) voor een veel te hoge prijs.

Jammer, maar bij deze zaken kom ik niet meer.

3,6
  21. Vandaag bij de Huesmolen voor 4 personen patat besteld. Voorheen was dat een flinke zak vol. Nu was het erg weinig 4 kleine borden kunnen vullen, veel geld betalen voor weinig. Ook bij de hamburger speciaal geen extra groente garnituur, geen augurken, wat voorheen wel werd geserveerd. Wij gaan niet meer bij van Ree halen. De patat smaakt ook niet meer zoals vroeger. De bediening niet aardig…

22. Voor drie personen patat besteld bij van Ree op de Spoorsingel. Bij thuiskomst blijkt dat er veel te weinig in de zit, nog niet eens genoeg voor twee personen. Tegenvaller, ze zijn niet royaal…

1,2
  23. Wat een negatieve onzin allemaal, helemaal niets mis met Van Ree lekkere patat goede snacks en prima service helemaal top.

24. Was vandaag bij de van ree op de strip geweest.
    Stond 8 man te wachten in dat kleine hokje, en pas na 20 minuten wachten kwam ik erachter.
    Dat de leidinggevende rustig pauze zat te houden.
    Was maar 1 meisje echt aan het werk terwijl ze er met ze 3en waren.
    Duurde bij elkaar 45 minuten dat ik me eten had en dan kom je thuis en kom je erachter dat er aantal snacks ontbraken. De patat was ook niet goed, allemaal kleine harde stukjes.
    Van ree is niet meer wat het geweest is.
    Ik kom er niet meer, dit was de druppel.

25. Helaas vanmiddag slechte ervaring bij van Ree op de markt. 2 Ongeïnteresseerde meisjes in de wagen bestelling 2 patat krijg het laatste uit de bak sommige stukjes keihard wel 3 x teruggegooid en in de zakjes geschept net genoeg voor 2 kinderpatatjes. Teleurstelling met wat ik gewent ben op de koepoortsweg. Heb nog wel de beleeftheid op kunnen brengen om ze niet publiekelijk voor schut te zetten.
    Wel geconstateerd dat dit geen reclame is voor van Ree.

2,5
  26. Vertaal van English naar Nederlands

Heb vandaag vanaf 18.15 uur serieus een half uur moeten wachten tot ik mijn eten mocht bestellen. Daarna nog zeker 20 minuten tot het klaar was. Wat is het een traag en onplezierige zaak geworden zeg! Hoorn Kersenboogerd.

27. Heel veel kleine stukjes worden meegebakken, soms meer dan 50%. Patat wordt niet goed uitgeschud altijd en wat over is voor teruggegooid en opnieuw gebakken.

28. Sorry voor mijn negatieve reactie alvast want misschien was het een moment opname? Maar word daar tussen de bedrijven door weleens schoongemaakt? De toonbank zat vol met vlekken, de grond was vies en rommelig, de tafels waren smerig. Echt ik twijfel of ik nog weleens daar binnen stap! Tip; maak vaker schoon per dag. Ik kan eventueel helpen? Wel betaald! 😀

29. Sorry maar patat smaakt naar oude oli,en niet 1 maal maar elke keer.
    Dus zeker niet lekker.!( vestiging in Kersenboogerd)

4,5
  30. Net patat gehaald. Mega weinig voor wat we betaald hebben en opgewarmde patat.

31. Er hangt een hele negatieve sfeer in de zaak. Het personeel is behoorlijk onaardig tegen elkaar en ze maken elkaar belachelijk waar de klant bij staat.

De enige reden waarom wij hier nog kwamen was omdat de patat goed is.Twee weken geleden waren wij van plan om patat te halen maar helaas stonden wij om 20.05 uur voor een dichte deur. Het personeel was nog binnen aan het schoonmaken dus ik tikte op het raam.

Al het personeel keek op maar niemand nam de moeite om ons aan te spreken. Een van de werknemers knikte zo van, ''wat moet je'' dus ik gebaarde naar mijn telefoon omdat wij op internet zagen dat Van Ree om 21.00 uur zou sluiten. Wat uiteindelijk een vergissing bleek te zijn.

We wilden even een van de werknemers spreken maar ze bleven allemaal behoorlijk arrogant staren en gingen daarna gewoon weer verder met hun bezigheden alsof wij onzichtbaar waren.

Sinds deze actie van Van Ree hebben wij besloten om nooit meer daar heen te gaan.

32. Vond de frites altijd heerlijk maar de laatste paar keren waren de frites veel minder van smaak, versheid en kwaliteit; erg jammer ik weet niet wat de oorzaak is. Het lijkt wel of er veel oude frites blijven liggen die even opgewarmd bij de nieuwe wordt gedaan

33. Sander Janssen

Bijzonder tevreden wederom, heerlijke pommes-frites gehad! Chapeau! Ga zo door!!

Joe Joe

34. Marlies

Wat een bende!!! Heb patat zo weggemieterd.

35. Voor de tweede keer op rij (met twee weken er tussen) mega slechte patat, half zwart, bah.. Ik dacht dat ik de eerste keer gewoon pech had, maar ditmaal weer zo. Ik kom voortaan niet meer.

36. Snackbar van Ree Bangert en Oosterpolder prima tentje! In het begin veel dicht geweest, maar draait nu op volle toeren.

Personeel erg jong, af en toe wat foutjes, maar ook hun moeten dit leren.

Verder is de service goed. Ze zijn vriendelijk en spontaan en heb het gevoel dat de klant voorop staat.

Het hokje ziet er schoon uit ondanks de leeftijd die deze vestiging ook met zich mee brengt!

Ik zeg ga zo door!

37. HB Hoorn

Hopeloze vreetschuur waar alleen de patat goed is en het onvriendelijke personeel hard werkt. Als je wilt lachen en wilt zien hoe een Russisch foodconcept uit 1930 nog in vol bedrijf is vooral naar Van Ree gaan.

38. Super, beste patat van Hoorn.

39. Voor de zoveelste keer is Van Ree in de bangert ineens dicht. Geen briefje niets. Meerdere malen al verkeerde bestelling, geen saus of snack oid niet mee gekregen. Wat Van Ree vroeger was is het helaas niet meer

40. Ben al jaren niet bij Van Ree geweest maar wat is dit achteruit gegaan. Vette slappe patat. Niet meer de krokante patat van jaren geleden.

41. Vandaag bij Van Ree in de Kersenboogerd geweest. Waardeloos. Slappe patat (of nouja, je kan het beter gewoon aardappel noemen, het was bijna rauw) en het personeel snapt blijkbaar ook niet het verschil tussen verschillende kroketten. Vroeger was dit een prima tent, maar tegenwoordig, gadverdamme.

42. Van ree word met de week slechter. Patat slap, bakje saus vergeten, broodje kroket zonder broodje en zonder mosterd, wat een aanfluiting.

43. Brenda van der Gracht

Ik kwam binnen, het personeel draagt geen zorg voor kwaliteit. Waren aan het klieren onderling. De leidinggevende die gooide pinda saus in de frituurpan. Ze hebben geen goede communicatie onderling. Friet smaakt naar frituur. Niet meer naar Van Ree patat van eerst. Was m'n favoriete patat zaak, nu niet meer. Ik kom hier niet meer. En het was ook smerig in de tent.

44. Alleen maar kruimels, onvriendelijk personeel wat heel druk met hun mobieltje is. En koude, halfgare kroketten. Nooit meer Van Ree!

45. Wim Swart

Zeer slechte ervaring, wilde zojuist voor mijn collega's en mijzelf patat bestellen om het zo op te halen, maar werd afgekat door medewerkster: nemen alleen bestellingen op voor groepen, niet voor drie of vier man. Kan het aan de balie bestellen, dit is absoluut niet klantvriendelijk. Betwijfel of ik nog terugkom voor snacks.

46. Vandaag was de laatste keer Van Ree in de Kersenboogerd voor mij. Helaas te vaak slechte service meegemaakt. Dit keer had ik een verkeerde bestelling meegekregen, dus teruggegaan. Tot mijn verbazing krijg ik te horen dat ik misschien wel het verkeerde heb meegenomen. Ik had een half uur gewacht op mijn bestelling en dan hoor ik echt wel het verschil tussen 1 kroket, 1 kalfsvleeskroket, 1 frikandel en 1 frikandel speciaal met ketchup of wat ik meekreeg een hotdog en een hamburger. Bovendien had mijn bestelling er dan nog moeten staan. Geen excuses van de medewerker, maar wel chagrijnig de bestelling opnieuw gemaakt. Thuis bleek de bestelling weer verkeerd, frikandel speciaal was met curry en de kroket was een andere variant. Een foutje maken kan gebeuren, maar los het dan wel klantvriendelijk op (zelfs als je denkt dat de klant fout zit). Ik kom niet voor mijn lol terug en nu kom ik helemaal niet meer.

3,1
  47. In december patat gehaald in de snackwagen op de nieuwe plek bij "Deentje" aan de Strip. Echt prima patat. Sinds kort staat het nieuwe tentje er en ik ging lekker patat halen. Wij waren zeer teleurgesteld. Minstens een derde weggegooid. Kleine stukjes en knetter hard. Onwijs jammer, want onze eerste ervaring was goed.

48. Ik wilde wat bestellen maar heb 10 minuten voor de toonbank gestaan en werd niet geholpen. Het personeel was met elkaar bezig met privé zaken te bespreken, wat ze de avond ervoor hadden gedaan. Dus geen oog voor de klanten en dit is al meerdere keren gebeurt. Dus ben ik weer weggegaan zonder te bestellen en zonder eten.

Dit was dus voor mij de laatste keer dat ik er heen ben gegaan, zulke mensen horen daar niet.

49. richard mulder

Ik kwam gister bij Van Ree rond 20:30. Ik wilde wat bestellen. Ik kon alleen snacks bestellen, dus geen patat, omdat ze nodig moesten schoonmaken. Geen voorraadje patat, dus ging ik naar huis met lege maag.

Ik kom best vaak bij Van Ree maar dit sloeg echt alles

50. Vandaag patat gehaald bij het station hoorn. Weet niet wat ze met de patat gedaan hebben, was niet te eten. Ook de loempia ging zo de vuilnisbak in, want die was bedorven! Nee, Van Ree is niet meer wat het eens was, voorlopig halen wij geen eten daar meer!! Zonde hoor, was altijd goed, maar de laatste tijd is de kwaliteit sterk achteruit gegaan!

51. Vandaag naar Van Ree geweest, wat een slechte service. Eerst wordt de helft van mijn patat vergeten. Gevolg; steenkoude snacks. Opmerking van de medewerkers "nee hoor dat kan niet snacks zijn nog warm". Dus niet, kon gewoon bij thuiskomst snacks in de magnetron doen. Ronduit vies.

52. Met weemoed denk ik terug aan de tijd dat van Ree alleen nog een kraampje had vlakbij het station. (En een rijdende kraam op de zaterdagmarkt) De enorme aardappels werden uit een aanhangertje gehaald en voor je neus tot friet verwerkt.
    Helaas is dit niet meer....
    Onlangs een patatje gehaald, maar het waren meer verbrande kruimels. Wat wel frieten waren had een vieze nasmaak en ook de kroket smaakte meer naar het vet waarin deze had liggen bakken, dan naar kroket.
    Nee, van Ree is wat mij betreft vergane glorie.

53. Anne Mieke

Ik heb een frietje gehaald bij van ree. Wat is er gebeurd met de lekkere friet van vroeger. Lekkere, grote, krokante friet, met de smaak van aardappel. Nu ziet het er slap en donker uit. Kom op, lieve mensen van van Ree. Zoek die lekkere grote bint weer op en investeer weer in kwaliteit. Ik reken op jullie. Doe jullie best. Tenslotte betalen we ervoor.

2,9
  54. Patat smaakte naar frituur die al dagen oud was. Zo smerig, dit nooit meer! Is al een poosje terug, ik hoop dat de kwaliteit terug komt met goed personeel.

1,4
  55. Ik word altijd goed geholpen en als ik bijvoorbeeld iets niet heb of er iets anders is helpen ze je meteen goed ! Een super snackbar met heerlijke patat

56. tineke mes

Nergens is de patat zo lekker als hier, goede service met vriendelijke bediening.

57. Vandaag weer eens een "vette bek" gehaald bij van Ree.
    We zijn er een tijdje niet geweest omwille van de kwaliteit en
    niet geven waarvoor je betaalt hebt. Maar goed iedereen verdient een 2de kans. Dus zoals gezegd vandaag maar weer eens proberen. Gemiddeld bestellen we gauw voor €20 en méér, dan mag je gewoon toch wat verwachten. Begrijp me goed of je nou voor €50 of €1 bestelt het moet gewoon goed.
    Maar wederom komen we van een koude kermis thuis. Patat niet goed gebakken, de rest zoals frikadellen, kroketten en dergelijke koud. Jammer maar dat was de laatste keer. De kwaliteit is gewoon slecht. M'n heeft het drukker met elkaar dan met hun klanten. Telefoon, roken buiten enzovoort.

3,6
  58. Patat gehaalt bij van Ree op de markt. Personeel had het druk met eigen telefoon. Patat was veel te lang gebakken, halve zak weggegooit. Als ik de andere recensies lees mag van Ree wel wat aan de kwaliteit doen van het patat bakken en aan zijn personeel.

59. monique de vries

Heerlijk hebben we t altijd gevonden, de patat van van Ree. S middags keken we al uit om s avonds patat te eten. Wat is het toch jammerd van van Ree dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan. Als je binnen komt is niemand die je vriendelijk gedag zegt. Het is er zeker niet schoon, maar de hoofdzaak is zeker wel dat de patat zoveel dubbel gebakken stukjes bevat dat je bijna 2 porties extra moet nemen wil je genoeg hebben. De kaassoufle's dermate donker zijn dat we ze niet op hebben gegeten. Ik vind het super jammer want de traditie op vrijdagavond van Ree laten we voortaan voorbij gaan.

1,1
  60. Afgelopen dinsdag waren we weer eens in Hoorn en dan is het altijd vaste prik dat we een patatje gaan eten bij van Ree in de stad.
    Altijd erg lekker.
    Nadat we binnen waren werden we na 5 min toch nog geholpen,het meisje achter de balie had het erg druk met haar telefoon.
    Onze bestelling werd aangenomen en ze verdween weer achter haar telefoon.
    Vind het zelf niet kunnen maar hebben wel weer genoten van het patatje.

61. Fam. Visser

Zo we hebben het na lange tijd (slechte ervaring) weer eens geprobeerd. Patat bij Van Ree... Meteen voorlopig weer de laatste keer!

De patat is lekker, tenminste ALS je patat krijgt en niet alleen maar kruimels en restjes. Dan de hoeveelheid, je vraagt voor 2 personen maar je krijgt er net aan 1. En hoeveel kan er verkeerd gaan aan een bestelling. Patat oorlog is met uitjes... geen uitjes, een frikandel speciaal met curry... geen uitjes en met ketchup....

Zo slecht! Jammer hoor, ben weer diep teleurgesteld, voorlopig geen Van Ree patat voor ons....

62. Als ik patat moet halen is van ree mijn eerste keuze, het is erg lekker en ben eigenlijk altijd tevreden over het eten geweest. Het is er alleen wel erg druk, waardoor je soms lang moet wachten.

63. Niets boven de van Ree. Het is alleen een beetje duur, maar verder is het fantastisch!

64. Verreweg de lekkerste patat van Noord-Holland! Voor zulke patat wil ik graag wat extra's betalen. Jammer dat iedereen het zo lekker vindt, waardoor het altijd beredruk is!

65. De patat is super!

Maar het softijs is top! Heerlijk vers en lekker romig.

Ga je mee? Een softijsje halen bij van Ree?

66. Janice kouwenberg

Heerlijk zelfgemaakte patat altijd hier. En eindelijk Fernandes in de koelkast!

67. Heerlijk eten!

Maar jammer van sommige personeelsleden die zich heel onprofessioneel gedragen, dat die er nou nog steeds werken is mij een raadsel.

Voor de overige personeelsleden : ga zo door!

68. Heerlijke patat en een goeie service, heb er goeie ervaringen mee.

Het personeel eet er indd. aan de toonbank maar dat kan volgens mij ook niet anders, want zo groot is het er niet en het is er altijd erg druk, dus tijd om te eten is er volgens mij niet.

Ik kom er graag terug.

Gr, José

69. Heerlijk eten, leuke mensen, gewoon helemaal top!

70. Lekker eten! Jammer genoeg vinden de medewerkers dat ook en zijn ze aan het eten aan de toonbank.

71. De friet is erg lekker, alleen jammer van dat ongemotiveerde en onvriendelijke personeel dat er werkt. (mijn ervaring)

72. Kwaliteit is goed maar de bediening is abominabel! 4 pubers en één wat oudere moederfiguur die vooral met elkaar druk zijn of met de armen overelkaar bij de bakkende patatten staan en geen enkel contact maken met de klanten. Alsof je helemaal onzichtbaar bent! Ik ben er al twee keer weggelopen. Geen goede beurt van Ree!

73. De patat is er heerlijk.

Ik ben dik tevreden, oke, af en toe duurt het wat langer maar het is er ook altijd erg druk.

74. Medewerker bedrijf

De patat is lekker.
    We halen met het bedrijf zo gemiddeld om de week op vrijdag. We weten inmiddels dat we de bestelling na moeten kijken, want er gaat nogal eens iets mis.
    Vandaag was het alleen wel heel erg.
    Jammer, want de patat en het eten op zich zijn goed.

Allereerst een fout met afrekenen. 40,50 euro had 35,75 euro moeten zijn. Best een verschil.
    En 3 van de 6 snacks ontbraken en 1 snack teveel, niet besteld. De ontbrekende snacks mochten we later op komen halen met een kroket extra. Prima! Alleen toen was weer 1 van de 3 snacks verwisseld voor iets anders. Erg jammer.

De medewerkers waren veel in gesprek. De een zat tegen de ander te klagen/roddelen over een andere collega. Misschien iets te veel afgeleid van het echte werk?!?

6,5
  75. ontevreden

Hoezo lekker eten?
    Gaat niet lukken als je keer op keer een verkeerde bestelling meekrijgt.
    Lekker snel? Helemaal niet, want er is meer interesse in de vrienden die langskomen dan voor de klanten.
    Eten aan laten branden, geen probleem, lukt vaak.

En als je dan eens de juiste bestelling krijgt is deze net genoeg voor 1 persoon ipv 2.

76. Heerlijke patat. Echt heel lekker. Alleen jammer dat ik geen telefoonnummer kan vinden van hun nieuwe vestiging in Hoorn.

77. Heerlijke patat, leuke en vlotte bediening. Werd bij binnenkomst vriendelijk gedag gezegd. Ik vond het er al met al heel goed en schoon uitzien, ga daar zeker nog heel vaak komen.

78. Patat was lekker maar miste wel 2 kaassouffle en een broodje mexicano, 31 mei 2009

79. De patat is heerlijk.

80. Van Ree heeft absoluut de lekkerste patat en sauzen van heel Hoorn. Verse friet gemaakt waar je bij staat. 't Enige en grote minpunt vind ik dat eeuwig en altijd de uitjes al ver voor sluitingstijd op zijn. Dus mocht je ooit bij van Ree iets met uitjes willen bestellen, neem dan bijvoorbaat je eigen gesnipperde uitjes mee.

81. seger bauwens

super lekker! het liefst zou ik er elke dag eten. lekkere knapperige frietjes, in tegenstelling tot die slappe deegslierten van de mac en de febo

82. s de boer

ik begrijp niet waarom mensen die er naar eigen zeggen regelmatig komen deze zaak een 6 of onvoldoende geven.waarom eet je er dan als je ontevreden bent!zo triest...de patat is er heerlijk!en ze werken er erg hard,het is daar erg druk.

83. Het is erg lekker maar duurt lang voordat het geserveerd is

6,5
  84. Mevr. dingemans

Wij gaan nog steeds graag naar van ree.
    heerlijke patat en wat het personeel betreft heb ik alleen maar lof over hun.
    Wij gaan altijd op een vaste dag maandag misschien dat er op andere dagen weer andere mensen staan.
    nee hoor ze zijn altijd heel klantvriendelijk en van roddels heb ik nog niks gemerkt.

85. Michael Cramer

te lekker om alles te beschijven en de patat daar zou ik een moord voor doen zo lekker

86. Ton Vonk

Heeft een goede naam moet uitkijken dat ze die niet verliezen,laatste tijd patat te lang gebakken. Jammer dat je niet telefonisch kan bestellen

6,1
  87. erg lekker maar het duurt nogal lang...

88. Ben het volledig met de vorige recensist eens. Heerlijke patat en dat voor iemand die eigenlijk niet eens van patat houdt.

89. Veruit de beste patat in hoorn. Maar als het daar op eet zijn ze wel te beroerd om de patat naar je te brengen.