• Lid sinds 11 juni 2013

2. 50's Diner

Eindhoven

Jam Jamm

Someren

Wilfred heeft nog geen foto toegevoegd

1. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Markt 8
    Internationaal Asten

Prima café-restaurant. Van binnen redelijk klein, maar met een behoorlijk terras buiten. Eten is geweldig. Lekker en behoorlijk qua grootte. Prijs-kwaliteit is ook dik in orde. Wij hebben op het terras een lunch genuttigd. Dat was medio augustus en het weer was prima. De bediening was ook prima en vriendelijk. Minpuntje vinden we dat het hier niet autovrij is en dat de auto's tussen het terras en het café rijden. Het toilet bereiken voor minder mobiele personen kan een uitdaging zijn, je moet via een trap naar beneden.

2. Wilfred's profielfoto
    Wilfred vindt 50's Diner leuk

Wilfred

3. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Jam Jamm

Leuke knusse broodjeszaak aan het grote Wilhelminaplein in Someren. Verse soep, salades, belegde broodjes etc.
    Broodje bal gehakt (Pikant) was heerlijk. Vriendelijke bediening!

4. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Kasteelpoort
    Internationaal Helmond

Hier gegeten voor/tijdens de jaarlijkse kasteeltuinconcerten op vrijdagavond. Ik ben verrast door de kleine oppervlakte van dit restaurant. Door een (stevige) tent aan het restaurant zijn er toch de nodige zitplaatsen. Grootste plus is natuurlijk het uitzicht op het mooie kasteel. Echter op deze avond is het behoorlijk druk, dus uitzicht ho maar. (10.000 Bezoekers bij het concert). Er is een aangepast keuze menu, en ik maakt gelukkig een goed keuze. Vrienden van me niet, en die komen er vanaf met een " lapje" vlees. Met alleen wat frites erbij net te karig, voor deze prijs. Nagerecht was overigens prima. De service is uitstekend.

5. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Surabaya

Wat een heerlijke kennismaking met de Indonesische keuken. Met een schotel Indonesia van vele gerechten kunnen proeven. Heerlijke smaken geproefd, bediening was goed, en de prijs was ook goed. Minpuntje waren de wat krappe tafeltjes.

6. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor De Kantine

Heerlijke burgers worden hier geserveerd. Dit is wat anders als fastfood-burgers of frietpan-burgers. Heerlijke broodjes worden bij de burgers geserveerd. Hoe je ze moet eten is even een uitdaging, deze burgers zet je niet zomaar aan de mond. Een vork en een mes bieden gelukkig uitkomst.
    Naast de burgers worden ook andere gerechten aangeboden, en er is ruime keuze in het bier-aanbod.
    Er worden ook geregeld activiteiten georganiseerd (bv. pubquiz).

7. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Rhodos

Naar onze mening, het beste Griekse restaurant wat we kennen. Dat ligt vooral aan de kwaliteit en de prijs. Prima in orde. De bediening is vriendelijk, maar ze laten wat omzet liggen. Er wordt onvoldoende gelet op lege glazen, zodat je zelf de bediening moet attenderen op dat je nog iets wil drinken.

8. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Taverna Nikos

Heel lekker gegeten, goede kwaliteit. Saladebar te eenvoudig van opzet, te weinig keuze. Bediening zeer vriendelijk, we moesten echter tussen de gerechten net te lang wachten. Geduld om een drankje bij te bestellen was nodig.

9. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor KetelHuis
    West-Europees Eindhoven

Eten was goed, de keuze echter beperkt. De service was uniek, vrij van vorm en luid qua volume ( werkte op de lachspieren) Om eens in een voormalige industriële ruimte te dineren was wel aardig. Nadeel dat er geen drankenkaart was ( wijnkaart wel aanwezig)

10. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor De Eetkamer
    Internationaal Asten

Voor mij het beste restaurant wat je in de Peel kunt vinden. Ik was dit jaar helaas niet eerder in de gelegenheid, maar dit weekend weer eens een bezoek gebracht. Met het verrassingsmenu een zeer goede keuze gemaakt, het was helemaal top. Bediening was ook goed, we hebben een gezellige avond gehad.

11. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Mangiare

Prima eten, keurige en gezellige bediening. We zaten in de sfeervolle overdekte tuin op 6-11, met de terrasverwarming aan. Omdat het zo zacht was buiten, zorgde de terrasverwarming voor iets te veel hitte. We komen nog een keer terug. Voor de goede kwaliteit, moet je overigens ook goed betalen. Het is een Italiaans restaurant in de duurdere prijsklasse.
    Het is een beetje een ballentent waar mensen graag op chique komen. We waren met enkele mannen, dus er was voldoende voor ons te zien. Als je jezelf stoort aan dat soort gezelschap, is deze tent misschien niet geschikt.

12. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor De Klaproos

Beste friettent/cafetaria van Asten. Hier weten ze wat in teams werken is. Je hoeft nooit lang te wachten. We zweren overigens bij hun satésaus.

13. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

Hoe men dit restaurant waardeert is te zien aan de klanten. Hier zit altijd volk, door de week goed bezet en in het weekend zit het altijd vol. Een beetje zon, en het terras zit vol (dat zouden de buren ook wel willen). Van oudsher een mexicaans restaurant, maar met de huidige eigenaren is er een meer toegankelijke kaart. Het menu "dos amigo's" blijft voor mij een topper, die ik wel eens met een maat van me bestel (wordt onbeperkt aangevuld). Ook menige lunch hier gebruikt, en die is altijd goed. KInderen kun je ook goed meenemen. Verwacht geen vijf sterrenrestaurant, dat is het zeker niet, en de prijs is ook te doen. Gezelligheid is hier wellicht het juiste sleutelwoord.

14. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Gasterij Krabbendam

De sfeer is afhankelijk waar je zit. In het voorste gedeelte zit je heel gezellig en die krijgt een dikke 8, echter als je in achterste gedeelte moet gaan zitten, is het een mager zesje ( hele witte, klinische ruimte) Het gemiddelde maar genomen.

De service, kan beter door even door te vragen bij een klant. Als die bijvoorbeeld een radler bestelt, en je komt terug met een alcoholvrije radler, omdat je die andere niet in het assortiment hebt, deel dat dan al op voorhand met de klant. Misschien wil die geen alcohol vrije radler. Als je een uur daarna diezelfde klant nog eens bijna 15 minuten laat wachten op een besteld pilsje, dan is een hoog cijfer halen niet meer mogelijk. De gastvrouw zelf heeft door een goede uitleg en presentatie de 7 weten te redden. Ps. Het viel me overigens op hoeveel bediendend personeel er rondliep. Dat zou met één minder ook makkelijk moeten kunnen.

Het eten was op zich heerlijk, helaas was het vishoofdgerecht aan onze tafel teveel afgekoeld. Daarnaast anno 2015 loop je achter als je geen alcoholhoudende radler, ice tea green of water met een smaakje (bv dubbel fris) in je assortiment hebt.

De prijs is normaal voor dit segment. Voor mij nog opvallend, als je een surprisemenu wilt, ligt er een verplichting dat met de hele tafel te doen. We hebben deze optie daarom niet aangekaart, terwijl 4 van de 6 wel interesse hadden. Je ziet dat wel eens vaker, maar is naar mijn mening niet klantgericht. Als je met vieren aan een aparte tafel zou hebben gezeten, ging het wel. Met de eerder genoemde kwalitieits-opmerkingen kom ik hier ook op een 7.

15. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor De Barrier

Een restaurant met een prima keuken en correcte, vriendelijke bediening. De inrichting is eenvoudig en ietwat gedateerd. De hazenpeper was voortreffelijk.
    Tip voor de eigenaar; Ik zou vanuit de keuken geen telefoongesprekken voeren, het halve restaurant kan meeluisteren.

16. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Ons Jongens

Dit restaurant met wat vrienden bezocht. We hebben inderdaad een prima verzorgde avond beleefd. Een jong enthousiast team, heerlijke gerechten en een goede sfeer.
    Het is een klein en knus restaurant, waar het menu van de chef wordt aangeboden (geen a-la-carte). Laat je er zeker niet door weerhouden, de aangeboden menukeuze is fantastisch.
    Restaurant zit in het betere segment qua kwaliteit/prijs etc.

17. Wilfred's profielfoto
    Wilfred heeft een recensie geschreven voor Bie de Tantes

Een leuk restaurant met een brabants tintje. Met een groep van 13 personen hebben we hier begin juni met heerlijk weer, buiten gedineerd.
    We hebben heerlijk gegeten en gedronken, met een prima sfeer en leuke bediening. De amicale houding van de gastvrouw vonden wij geweldig ( hoewel ik denk dat er ook mensen zijn die hieraan moeten wennen)