Bezorgrestaurants in de buurt van Kasteelpoort

Online eten bestellen

ma Gesloten
di Gesloten

• Bezorgen

ma Gesloten
di Gesloten

1587119247 79
1650282001 84

1. Ik zat daar aan het bier uit te kijken op dat prachtige Helmondse kasteel, plotseling zag ik een rat van 50 cm voor bij wandelen in die sloot. Nee ellende heb ik genoeg gezien daar.

2. Heerlijk en gezellig gegeten bij een mooi en gezellig sfeertje.
    Nooit geweten dat dit restaurant bestond maar nu komen wij zeker terug

3. De Greef

4. Carla astil

We hebben lekker gegeten. Was prima! De bediening was ook heel vriendelijk en attent. Enige minpuntje was dat het hondje niet mee naar binnen mocht. Werd wel opgelost door ons een tafeltje buiten aan te bieden. Verder prima omdat het weer het nog toe liet. Zou fijn zijn als dat ergens te vinden zou zijn geweest. Maar verder zeker tevreden en een fijne avond gehad!

5. Tomasz Zegota

Eten was heerlijk, sfeer en bediening ook niks te klagen.

6. Oude Wesselink

Wij hebben hier gegeten op een vrijdag avond met zes personen. Het eten was heerlijk en er was voor elk wat wils.
    De sfeer was top en de bediening was heel vriendelijk. Het personeel deed enorm zijn best om het iedereen naar zijn zin te maken. Wij waren er die avond vanwege een jubileum, daar werd op een fantastische manier op gereageerd. Kortom wij hebben een fantastische avond gehad en komen hier zeker terug.

7. Weer heerlijk gegeten en mogen genieten van de geweldige omgeving. Je zit midden in het centrum en toch heerlijk rustig en met een uitzicht op het mooie kasteel van Helmond.
    Vriendelijk personeel. Men heeft oog voor de gasten en denkt mee in speciale eet/drink wensen. (niet dat dit in ons geval nodig was)

Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Aandacht maakt alles mooier… en beter!
    De presentatie en smaak van gerechten zijn prima. De locatie is prachtig. De algehele service en de wijze van benadering bij ontevredenheid over het eten laat te wensen over. Meer klant- en servicegerichtheid en klantvriendelijkheid zou op zijn plaats zijn. Dit heeft bij ons tot een onprettige nasmaak van ons avondje uit gezorgd, jammer!

9. Ik ging voor de heerlijke uitsmijter, helaas stond deze niet meer op de menukaart en nog erger, ze waren niet bereid er een voor mij te maken. Enorme tegenvaller.

10. Onlangs dronken mijn vrouw en ik een kopje cappuccino bij De Kasteelpoort. In de overigens prachtig aangebouwde serre.
    Ik vind het een behoorlijke afknapper als de bediening, meteen na het nuttigen van de koffie, direct de tafel afruimt. Niks nagenieten, óf een nieuwe consumptie óf wegwezen. Deze actie geeft mij een gevoel van ONgastvrijheid. Niet voor herhaling vatbaar dus!

2,4
  11. Het is alweer een tijdje geleden, maar ik wil toch graag even mijn ervaring hier opschrijven. Ik ben hier komen eten met een grote groep waarbij een gehandicapte, dus we zaten beneden want ze hebben geen lift (waar je normaal zou eten). De sfeer was hierdoor toch wel bepalend, naar beneden.
    Hun toilet (hoewel maar 1) was schoon en wel gehandicapte vriendelijk. De mensen waren heel vriendelijk en hielpen heel goed.
    Omdat we met een grote groep waren (14) moesten we van te voren opgeven wat we wilden eten, dus werden namen omgeroepen om de juiste mensen hun eten te geven. Het eten was niet zo fantastisch. Als voorgerecht had ik tomatensoep, die was heel goed maar veel te veel. Ik denk dat het echt beter zou zijn als dat veel minder zou zijn. Als hoofdgerecht had ik de cheesy burger. Hier zaten zoveel uien op dat het de smaak echt bepaalde. Ook was het bord donker, en de ingrediënten ook, dus je zag niet wat je at. Ook zat je na 3 happen vol, maar ook hier was de burger veel te groot, waardoor die ook niet opgegeten terug ging. Dit is heel jammer, want het waren gewoon goede ingrediënten die nu de kliko in gingen. Het viel me heel erg op dat de enige groente bij mij de ui was, die onder de saus zat. Dit was voor de mensen met een biefstuk of de vis echt een gemis, sinds die enkel een kleine maiskorfje kregen en nog wat andere dingetjes die er meer voor versiering lagen. Het toetje waren 3 soorten ijs, die allemaal ook bij de andere keuzes voorkwam. Dit vond ik jammer want ik had het gekozen om geen munt ijs te krijgen, maar dat had ik er zelf bij moeten zeggen/vragen.
    Ook vond ik het jammer dat hier geen kraanwater werd geschonken, terwijl er genoeg gedronken werd door allen, alleen dure flessen. Maar hier hebben wij toen voor gekozen om toch te laten schenken.
    Over het algemeen vond ik het niet zo lekker en het meeste echt zonde van het geld. Persoonlijk (hoewel ik niet heb betaald dus de eindstreep niet heb gezien) vond ik het te veel geld voor subpar eten.
    Wel fijn dat we onze bloemen in water konden zetten tot we naar huis gingen.
    Ik ben hier eerder wezen eten voor de lunch, en toen was het veel beter (toen had ik de caesar salade). Voor de lunch was het een goede hoeveelheid, maar ik zag dat dezelfde hoeveelheid 's avonds werd geserveerd als voorgerecht, en dat is echt veel te veel en heel jammer van de dressing, warme kip en sla mix met gedroogde tomaat.

4,1
  12. Hier gegeten voor/tijdens de jaarlijkse kasteeltuinconcerten op vrijdagavond. Ik ben verrast door de kleine oppervlakte van dit restaurant. Door een (stevige) tent aan het restaurant zijn er toch de nodige zitplaatsen. Grootste plus is natuurlijk het uitzicht op het mooie kasteel. Echter op deze avond is het behoorlijk druk, dus uitzicht ho maar. (10.000 Bezoekers bij het concert). Er is een aangepast keuze menu, en ik maakt gelukkig een goed keuze. Vrienden van me niet, en die komen er vanaf met een " lapje" vlees. Met alleen wat frites erbij net te karig, voor deze prijs. Nagerecht was overigens prima. De service is uitstekend.

13. Super avond gehad! Top tent, super bediening, geweldige locatie, top sfeer! We komen zeker weten nog een keer terug!!

14. M Wessel

Het eten was uitmuntend, de jus d'orange aan de kleine kant. Helaas moest er broodnodig gesnoeid worden, waardoor het geheel wat rommelig overkwam. Al met al een prima plek om eens heerlijk te genieten!

15. Rudy Tielen

Wij hebben met een groep het verassingsmenu gegeten in de Kasteelpoort. Heerlijk gegeten en lekkere wijn voor zeer acceptabele prijs. Veel variatie in verse producten! Telkens een schilderij op je bord. Hier moet je terugkomen!

16. Op 22 september hebben mijn moeder en ik heerlijk gegeten bij de kasteelpoort. We hadden een verassingsmenu.

Super locatie en vriendelijke bediening. Super lekker eten, zeer verassend en mooie kunstwerkjes op je bord.

17. Wij gingen voor het vier gangen verrassings menu.

De eerste gang scampi’s, mooi enkel weinig scampi's, namelijk 1 ½, verder wel een mooi gerechtje.

De tweede gang was lamsrackje eenvoudig maar wel lekker.

De derde gang Zeewolf met groentjes, mooi gerecht, jammer dat met de vis niet meer gedaan was (flauw van smaak), de groenten waren wel mooi bij dit gerecht.

Als vierde gang op verzoek kaasplankje (Mediterraans) met vijgenbrood, heerlijk.

Als afsluiter een gewone koffie.

Wij komen graag nog eens terug

18. Leon Witte

19. Alex Mulder

Buitengewoon lekker gegeten, gerechten zagen er prachtig uit en het personeel is betrokken, vriendelijk en heeft kennis van zaken. De combinatie met het filmarrangement is een aanrader! Dit was een verassingsmenu, wat ons erg positief verrast heeft.

20. We hebben gebruik gemaakt van het film arrangement. Voor ong 30 euro p.p kun je dineren en naar een film naar keuze.

Bij binnenkomst werden we hartelijk ontvangen door de gastheer. We kregen een verrassings menu. Een divers menu en smaakte ons zeer goed. Vooral het toetje was heerlijk! De gastheer serveerde ons heerlijke wijn en had duidelijk kennis over de wijnen die hij serveerde.

Al met al een hele gezellige avond gehad met goede sfeer en zeer goede service. Zeker een aanrader!!

21. Super lekker gegeten in een hele mooie omgeving met geweldig vriendelijke bediening die het je echt naar de zin proberen te maken en aan je wensen proberen te voldoen! Super!
    Is zeker voor herhaling vatbaar en dan zorg ik ervoor dat we niet naar de film hoeven :)

22. Himmelreich & Carpentier

In een review elders werden de Risotto balletjes genoemd als "die moet je eten". En terecht. Mijn vrouw nam de risotto balletjes en ik het voorgerecht met de bospaddestoelen. Mijn voorgerecht was prima, maar ik had toch de risotto balletjes moeten nemen. De hoofdgerechten waren heerlijk net als de wijn (met alle uitleg).
    Zoals daarna de koffie werd geserveerd: we kunnen ons niet herinneren, dat wij dat ooit zo hebben gekregen. Dat we ook nog eens de tafel hadden met uitzicht op het verlichte kasteel, maakte de avond helemaal goed. Een aanrader dus.

23. Rob Michiels

We zijn hier inmiddels veelvuldig geweest voor zowel lunch, drankje en diner en dat zegt al genoeg! Unieke toplocatie, leuke sfeer, gastvrij en en heerlijke gerechten. Een echte aanrader!

24. Zijn hier inmiddels enkele keren geweest, voor zowel een drankje, lunch als diner en het is meer dan voortreffelijk. De nieuwe eigenaren hebben gastheer/vrouwschap hoog in het vaandel staan en zorgen voor een buitengewoon aangenaam sfeertje. De zeer persoonlijke en toch informele touch, perfecte locatie, heerlijk eten dat tot in de puntjes is verzorgd en extra's bij superlekkere koffie maken dit restaurant tot dé aanwinst van Helmond! Wij komen hier met veel plezier!

25. marc teeuwen

Gisteren lekker op het terras gezeten. Ik vind het een top locatie met een fijne sfeer. Hier komen we zeker terug.

26. Heb er gisteren voor het eerst paar jaar weer gegeten. Bleken nieuwe eigenaren. Lokatie helemaal top natuurlijk met uitzicht op Kasteel en tuin. De kaart is verrassend goed voor Helmond. Eten was echt lekker en prima geprijsd. Met z'n 3-en hoofdgerecht + wijnen was ik 110 euro kwijt, incl tip. Aanwinst in Helmond. Ik kom zeker snel terug.