• Lid sinds 20 januari 2016

1. BBQ Restaurant Delft

Delft

BBQ Restaurant Delft

Delft

Vincent vd Leek heeft nog geen foto toegevoegd

1. Vincent vd Leek's profielfoto
    Vincent vd Leek heeft gereageerd op een recensie van BBQ Restaurant Delft

Ben het met u eens fam rodenburg

2. Vincent vd Leek's profielfoto
    Vincent vd Leek vindt de recensie door Marja voor BBQ Restaurant Delft leuk

Een heel gezellig restaurant, heerlijk gegeten, voor ieder wat wils. De gastheer heel gezellig en de bediening heel vriendelijk. Zeker een aanrader, zijn al een paar keer geweest en gaan zeker nog vaker lekker BBQ'en en steengrillen.

3. Vanavond weer gezellig en lekker gegeten. Via vakantie veiling een bon gewonnen. Maar ook zonder bon ga ik hier meer terug komen. Zijn er nu voor de 6e keer geweest. En bij binnenkomst word je gelijk vriendelijk begroet. Je tafel staat klaar. En je kan lekker aanvallen. Zoals altijd keuze genoeg. Zowel vlees, vis en salade bar perfect in orde. En de eigenaar die zelf constant langs komt. Vriendelijk personeel. En alles weer naar wens. Voor ons dus alles een dikke 10 waard.
    Groetjes van de taxichauffeur

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  6. Vincent vd Leek's profielfoto
    Vincent vd Leek heeft gereageerd op een recensie van BBQ Restaurant Delft

Ik vind dit echt schandalig dat u dit restaurant zo negatief beschrijft. Ik ben hier nu 5 keer geweest. Je word netjes begroet. Drank genoeg aangeboden. Wijn is goed. En de sfeer is heel huiselijk. Het eten is altijd goed. En net wat de persoon van de directie zegt' hij vraagt onder het eten of alles naar wens is. En achteraf bij betalen doet hij dit ook. Had gelijk u beklag gedaan. Maar niet achteraf dit restaurant zo in discrediet brengen.