BBQ Restaurant Delft in Delft

Heerlijk gegeten
    Deze keer BBQ
    Was weer heel gezellig.

Tafel 4
    Ga de volgende keer misschien voor het arrangement met sloep huur.

2. Paula Van Beelen

Wij hebben afg. zaterdag (4-3-2017) het 30-jarig huwelijksetentje van onze ouders gevierd bij BBQ Restaurant Delft.
    Het was echt top geregeld aangezien wij met zo'n 45 man waren. Was het goed te doen, alles werd netjes bijgevuld als er iets op was. De bediening was ook top, je hebt eigenlijk geen moment zonder drankje gezeten.
    Dit was zeker voor herhaling vatbaar!!
    Het personeel was ook vriendelijk en behulpzaam.
    En mijn ouders en familie hebben genoten van deze avond!!

3. Het was goed vertoeven en goed gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Voortreffelijk heerlijk gegeten soep vooraf keuze uit 2 soorten stokbrood kruidenboter div. sausen en vlees teveel om op te noemen en ook div. soorten vis.
    Drinken is erg betaalbaar geen 3,25 voor een drankje maar je geloofd het niet 2,10.
    Personeel zeer klantvriendelijk kortom een zaak om veel vaker terug te komen wat we zeker zullen doen al moeten we ervoor uit Arnhem komen.

5. Heerlijk kwalitatief eten en een gezellige sfeer. Zeker een aanrader!

6. Onverwachts kwamen wij bij dit restaurant terecht, we zaten aan tafel 1, het concept zoals dit restaurant is ingericht was voor ons volkomen nieuw en hebben we nog nergens anders gezien. Gastheer kwam uit leggen hoe e.e.a. in zijn werk ging aan tafel en gaf goede adviezen.
    De soepen waren lekker (2 soorten), het vlees en de saladebar, hadden een goede sortering precies genoeg voor een klein restaurant als deze. Onze keuze van bereiden was steengrillen en daar namen we de tijd voor, dus van rauw vlees o.i.d. was totaal geen sprake (uiteindelijk maak je zelf je eten aan tafel klaar). De serveerster verzorgde de drank ook goed. Het toetje van ijs, keuze uit 4 smaken, met slagroom was heerlijk en een bak koffie als afsluiting.
    De prijs van onze avond praten we niet over, die was sowieso goed.
    Een ding is zeker, we gaan er nog een keer eten. Gastheer en serveerster je ziet ons terug, het was prima!!

7. Ibtissam

Heerlijk gegeten! Ik raad het iedereen aan. We hebben genoten van de halal vleeswaren, ook goed de indeling gemaakt wat halal is en wat varkensvlees is. Een nette maar ook een gezellige restaurant. Zou wel leuk zijn als je nog meer varianten hebt qua halal vlees, maar verder TOP!

8. Heerlijk gegeten.
    Pindasaus kun je apart bestellen.
    Vriendelijke en vlotte bediening.
    Gr. Ceuk.
    Tafel 2

9. Wij zijn sinds 2013 enkele keren (4 a 5x) bij dit restaurant geweest en telkens weer hebben wij goed gegeten (en gedronken) in een gezellige sfeer. Ditmaal was het meubilair vernieuwd met zeer comfortabele stoelen. Gastheer Danny heeft ook de nodige humor en het blijft een restaurant om weer terug te keren. (Hetgeen binnenkort in februari of maart weer gaat gebeuren).

10. Vanavond weer gezellig en lekker gegeten. Via vakantie veiling een bon gewonnen. Maar ook zonder bon ga ik hier meer terug komen. Zijn er nu voor de 6e keer geweest. En bij binnenkomst word je gelijk vriendelijk begroet. Je tafel staat klaar. En je kan lekker aanvallen. Zoals altijd keuze genoeg. Zowel vlees, vis en salade bar perfect in orde. En de eigenaar die zelf constant langs komt. Vriendelijk personeel. En alles weer naar wens. Voor ons dus alles een dikke 10 waard.
    Groetjes van de taxichauffeur

11. Een heel gezellig restaurant, heerlijk gegeten, voor ieder wat wils. De gastheer heel gezellig en de bediening heel vriendelijk. Zeker een aanrader, zijn al een paar keer geweest en gaan zeker nog vaker lekker BBQ'en en steengrillen.

12. Vind het werkelijk onbegrijpelijk dat er zo veel positieve reacties staan. Ik vraag me af of het echte recensies zijn.
    Wij kwamen hier via vakantieveilingen, eens en nooit meer. Het enige positieve is dat ik na verloop van deze bon hem alsnog kon inleveren.
    Bij binnenkomst was direct duidelijk dat de inrichting aan alle klanten schort. Armoedig en zelfs de kerstboom en kerstversiering stond er nog halverwege januari. En deze versiering was niet eens mooi.
    Het eten was ook niks bijzonders en de bediening evenmin. Erg zonde van het geld. Je moest zelf je brood snijden en constant naar het buffet lopen om vlees te pakken. Ze kunnen beter iedere tafel gewoon een eigen mandje stokbrood en schaal vlees geven.
    De wijn was ook niet om te drinken. Moesten nota bene constant om drankjes vragen, het werd ons niet één keer gevraagd. Bij binnenkomst kwam ook niemand naar ons toe om gedag te zeggen. Misschien zagen ze ons niet door de vele rook, het stond blauw. Wat ziet die tent er goedkoop en armoedig uit. Geloof die andere reacties niet en ga er alsjeblieft niet heen!

13. Dit is een gezellig restaurantje met aardige mensen, maar het eten is niet zo goed; we hadden veel vlees maar soms was het taai. De salades waren best lekker. Het was er niet druk en beetje ongezellig

5,7
  14. Via Vakantie Veiling met z'n viertjes gegeten.

Tafel bij het raam, ruim voldoende keus aan vers vlees en vis voor bij het gourmetten. Sauzen, brood, soep en salades waren prima.
    Eigenaar was vriendelijk en vrolijk dus...

Wij komen er zeker nog eens terug!

15. Vanavond heerlijk gegeten. Alles vers en ruim voldoende keus en hoeveelheid. Maar bovenal een gezellige sfeer en sympathieke eigenaar en personeel. Wij zaten ook aan tafel 7.

16. Heerlijk gegeten vanavond met ons vieren. Vriendelijk personeel en genoeg eten in de saladebar en als er iets leeg was werd het direct bijgevuld. Tafel 7.

17. Ernst duijndam

We hebben lekker gegeten. We hebben genoten en we komen zeker terug. Het werd allemaal heel erg netjes verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

18. Helemaal top een echte aanrader. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Alles vers en tot de laatste eter is het buffet goed gevuld.

19. Van der heijden

Zojuist gegeten bij dit restaurant, wij zaten aan tafel twee met vier personen en we zijn het zeker eens, een super bediening, goeie gastheer en vooral lekker en vers eten. Complimenten voor de dames van de bediening en eigenaar die ook lekker normaal is en gewoon hard meewerkt. Het restaurant zelf is sfeervol knus en gezellig en wij gaan op zeker vaker lekker hier eten. Ook het ijs is trouwens zeer aan te raden. Tot snel.

20. esther flippo

Vanavond lekker gegeten daar. Leuke meiden en een gezellige baas. We waren te laat om karaoke te doen maar volgende keer gaat het dak eraf. Bedankt voor de gezellige avond.

21. Schneidertafel7

Het is een gezellig restaurantje met goed eten en goede service. Wij zijn nu al drie keer geweest en gaan zeker nog een keer.

22. Super personeel, lieve vriendelijke eigenaar. Heerlijke soep, heerlijk eten, verse salade, gewoon gezellig en super lekker.
    Groetjes, tafel 4. We waren een dag te vroeg, geen probleem, werd een tafel vrijgemaakt. Toppie.

23. Tjonge jonge wat een fantastische avond hebben wij gehad. Bij dit restaurant terecht gekomen door Vakantie Veilingen. Het was de reis (45 min heen en terug) meer dan waard! We werden zeer hartelijk ontvangen door de enthousiaste eigenaar. Lekker no-nonsens! De tafel werd in orde gemaakt en de grillpret kon beginnen. Van het begin tot het eind was het een dikke 10 waard. Het vlees en bijgerechten, de service (er was tijd om even met de klanten te kletsen) en prijs/kwaliteit waren dik in orde. Bijna een schaamtegevoel om voor het geboden bedrag zo'n fantastische avond gehad te hebben. Ik zeg: "ga zo door en absoluut tot ziens!" Anouk.

24. Goed restaurant met gezellige en deskundige bediening. Lekker eten en drinken. Een glas wijn is daar ook een glas wijn, niet zo'n lullig beetje als in sommige restaurants. Prijs ook prima. Dus ik zou zo zeggen ervaar het zelf.

25. Met 25 collega's heerlijk gegeten, gedronken en gelachen. De bediening was top. Feestelijk ijs voor de feestvarkens was zo geregeld. De gastvrijheid was meer dan geweldig waardoor de ongedwongen sfeer er voor zorgde dat we een super avond hebben gehad. Danny kwam ons al afhalen bij de rondvaart boot. Service staat hoog in het vaandel. Bedankt!

26. Heel erg lekker gegeten, hele gezellige en ontspannen sfeer, zeer vriendelijke bediening. Kortweg een aanrader.

27. yvonne klarholz

Super lekker en voldoende gegeten. Weer gelachen, kleine helemaal blij met haar lampje, hifi. Prijs is goed te doen, bediening is ook super en het eten zo lekker. Tot snel, tafel 4.

28. Afgelopen weekend met de buren en onze kinderen wezen steengrillen. Het eten was erg lekker. Er hing een leuke sfeer en de bediening is erg vriendelijk. De kinderen konden lekker vrij rondlopen en hun eigen gang gaan. Wij komen zeker nog een keer terug!

30. Vincent Duyvestijn

Heerlijk gegeten leuk restaurant klantvriendelijk personeel en de locatie is rolstoel toegankelijk. BBQ steengril of gourmet ruime keuze uit 2 soepen vooraf, vis kip vlees en een heel buffet zelfs een eitje en pannenkoeken bakken kan ook.
    Echt een aanrader, wij hadden de BBQ maar gaan zeker nog voor de gourmet en steengril

31. M.R. Remmerswaal

Afgelopen weekend de verjaardag van mijn moeder gevierd met een groep van 10 man bij BBQ Delft! Lekker eten, gezelligheid alom en service met een glimlach! Bedankt voor het helpen met de feeststemming :-)

32. Sanidump, badkamers&tegels

Aanrader! Gewoon gezellig ongedwongen eten tegen een super prijs!

33. Goed eten en drinken voor een goede prijs.

34. Een heel gezellig restaurant, vriendelijke bediening, goed eten, veel keus, niet duur. Als je binnen komt voel je al gelijk de vriendelijke sfeer. Kan er op je gemaak eten, komen zeker weer terug. We waren met 6 personen. Zaten aan tafel nummer vier.

Met vriendelijke groeten kitty Barendrecht tot ziens. Zijn er 7 maart 2015 geweest.

35. Monique

Goed gegeten met 3 kinderen waarvan jongste 10 jaar. Na misverstand met de rekening, zonder problemen geregeld.

36. Geweldige ervaring. Met z'n vieren heerlijk gegeten. Leuke ontvangst. Gezellige bediening en voldoende te eten en te drinken. Zeker voor herhaling vatbaar.

37. familie van der toorn

Super leuke ervaring, het was dan ook weer lachen en brullen. De verjaardag van onze moeder gevierd met volle teug. We willen dan ook snel een keertje komen steengrillen bij je, super leuk restaurant. Lekker knus, niet te groot, prima! Alles lekker vers en veel keus! Tot snel en bedankt voor de gezelligheid!!
    Groetjes van Roxanne van der toorn

38. Heel gezellig ja, hier word geen onderscheid gemaakt met bon of zonder, prima eten en drinken, gewoon toppie. Tot de volgende keer.

39. Helemaal top, we gaan zeker terug. Vriendelijk, goed eten en geen onderscheid, wij hadden een vakantieveilingbon en bij andere restaurants wordt er dan onderscheid gemaakt. Hier totaal niet. Top top top!

40. Linda Hesseling

Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk en zorgzaam. Echt top. En aanrader is het zeker. Oja en heerlijke kruidenboter hebben ze.

41. A van Dolder

Prijs kwaliteit verhouding is goed en je wordt vriendelijk geholpen. Het vlees is van goede kwaliteit in tegenstelling tot de meeste grill buffet restaurants. Vooral de kip en varkenshaasjes waren heerlijk mals. Eigenaar is erg vriendelijk en legt alles netjes uit.

42. We vonden het super gezellig. Het zag er erg leuk uit. We hadden even een probleem met reserveren door mijn schuld. En dankzij die vriendelijke eigenaar is alles goed gekomen! Echt top. Heel erg bedankt. De eigenaar legt alles heel fijn uit hoe het werkt voor je gaat beginnen. Ook de bediening is echt super. Het vlees, vis en de groente zagen er goed uit.

Kortom een echte aanrader! We komen er zeker eens terug om dan de grill uit te proberen. We hadden nu de bbq.

43. c.lingsveld

Eten was super, hadden tafel 1. De bouwvakkers zijn goed behandeld.

44. Lekker gegeten, erg aardige bediening. Aanrader dus !

45. Heerlijk gegeten, er was een mooi buffet met verschillende soorten vlees en vis. Ook een salade buffet met fruit, het idee om binnen te kunnen bbqen in de winter is erg leuk en was zeer goed verzorgd. Kregen een goede uitleg van de eigenaar die trouwens super relaxed en vriendelijk is. Ook alles erom heen was goed, patat, soep, stokbrood met kruidenboter en zelfs op de wijn werd niet bezuinigd, top! Vriendelijke bediening. Op aanraden van de eigenaar volgende keer steengrill. Komen zeker terug.

46. Ed Bertens

Uitstekend gegeten met 4 personen aan de steengril. Goede uitleg en prettige ongedwongen ontvangst in dit ongecompliceerde restaurant. Eten van goede kwaliteit en voldoende keuze. Hebben hier via vakantieveiling gegeten en men ontvangt je met de zelfde hoffelijkheid als iedere andere gast. Komen hier uiteraard nog een keertje terug.

47. Rob Carton

(17-01-2015)
    Heerlijk gegeten aan tafel 4. We werden hartelijk ontvangen en de zeer persoonlijke benadering maakten onze avond compleet. We waren met 4 personen. Voor aanvang van de bbq werd ons alles duidelijk en helder uitgelegd. Alles was in ruime mate aanwezig. We komen zeker nog een keer terug.

48. Monique Bos

49. Ruud Arends

Prima restaurant, erg lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Tafel 6 op vrijdagavond. Wij hebben zitten steengrillen, alles vers en lekker gekruid. Een aanrader. Personeel erg vriendelijk. Wij komen zeker terug.

50. We hebben daar heerlijk gegeten, voor mij was het gisteren de derde keer, gisteren met een groep van 10, was gezellig, goede bediening, en genoeg keuze te eten. Ga zo door Danny.

51. Soep, vlees en patat waren goed. Lekkere kruidenboter. Vriendelijke bediening. Wat wil je nog meer voor een etentjeveilen.nl bon. Het was gezellig.

52. Gezellig, heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening, aanrader.

53. Wat een top zaak, heerlijk gegeten op tafel 5 ;) Ik raad het een ieder aan. Geweldig.

54. Gaan er voor de 4e keer heen, gezellig en gemoedelijk restaurant, keuze genoeg aan vlees en vis, lekkere salades en frites. En dit alles voor een leuke prijs. Toppie!!!

55. Hallo. Eerder gegeten bij dit concept, was redelijk maar hier top. Dit restaurant toppie. Komen zeker weer terug met ons groepje, dan gaan we steengrillen. Zelfs de toiletten zijn schoon. Alleen parkeren is moeilijk.

56. Voor nog geen 60 euro met ze'n vieren prima gegeten en gedronken. Er is genoeg keuze uit vlees, vis, rauwkost, etc. Alles is lekker vers.

Drankjes zijn betaalbaar en de wijn wordt in grote wijnglazen geschonken. Danny is een prima gastheer! Parkeren is helaas prijzig (2,50 per uur).

Aanrader.

57. Christi

Afgelopen zaterdag gegeten bij BBQ Restaurant Delft. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, absoluut een aanrader! Een heel gezellig sfeervol restaurant, en alles werd goed aangevuld. We komen zeker terug Danny!

Groetjes van die Rozenburgers!

58. Joke Klok

Zondag 6 april met ons vieren heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening en uitleg van alle zaken. Genoeg keuze, 2 soorten soep, stokbrood met kruidenboter en verschillende soorten vlees en vis. Alles werd op tijd aangevuld. Restaurant zag er goed en schoon uit. De moeite waard om aan te schuiven!

59. Voor het eerst hier gegeten. Klein maar warm en sfeervol restaurant. Prima bediening. Ruime keus van vlees en groente. Fruit is ook aanwezig. Tafels erg schoon. Prima bediening. Persoonlijk praatje was geen probleem. BBQ werkt op gas en supersnel warm. We waren iets te vroeg maar de tafel was erg snel gedekt. Top. Ga zo door. Gr uit vlaardingen (rode kool schotel met shawarma kruiden) dat is voor de eigenaar .