Activiteiten van thea

1. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor De Galgenwiel
    Internationaal Waalwijk

thea

Afgelopen zondag hier geluncht tijdens onze fietstocht van 35 km. We waren net op de helft toen we het Galgenwiel voorbij fietsten. Omgedraaid en naar binnen. Het was er druk maar er waren tafeltjes vrij. Bediening was vlot en netjes, werden vrij snel geholpen, er kwam tussendoor nog een serveerster vragen of alles naar wens was; dat was het. Dus misschien hebben ze geleerd van de reacties hieronder. Ik kon er niks van terugvinden de gehele lunch. We werden behandeld zoals het hoort en er werd aan tafel afgerekend. Kortom voor ons was het een positieve ervaring.

2. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Vapiano

thea

Vorig jaar hier gegeten met een vriend tijdens een weekendje Den Haag. Ik had van te voren een beetje zitten googelen naar goede en niet al te dure restaurants. Vapiano was een van de namen die ik tegen kwam en met het lezen van de recensies dacht ik; dat kan wel wat zijn. En ik moet zeggen dat het ons niet teleurgesteld heeft. De formule is goed met het pasje bij binnenkomst, bestellen wat je wilt en bij vertrek betalen met het pasje. En we hebben ook nog eens heerlijk gegeten. Het was wel druk met een wachttijd bij de de verschillende balie's maar ook dat wisten we uit de reacties op de site. Het was de moeite waard. Want toen we enkele maanden later naar Berlijn gingen met andere vrienden zagen we dat er daar ook een Vapiano was en hebben we daar ook heerlijk gegeten. En ik ga er zeker nog eens vaker naar toe, jammer dat er nog maar eentje in Nederland is!!

3. thea's profielfoto
    thea heeft gereageerd op een recensie van Santorini

Ik wil hier wel op reageren, wij hebben verschillende keren bij Santorini gegeten, maar bij Jiorgos moet je een beetje afwachten wat voor bui hij heeft want ik heb hem heel vriendelijk gezien maar ook niet zo aardig. Ligt eraan wie hij voor zich heeft. Heb vaak gemerkt dat hij bij mensen die hij goed kent veel vriendelijker is dan bij andere gasten.

4. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

thea

Gisteren weer een keer hier gegeten. Waren een jaar of 4 geleden hier voor het laatst en toen waren we niet zo tevreden over de bediening, het eten was prima.
    Maar gisteravond klopte alles, bediening goed, eten perfect. We hebben allemaal ontzettend lekker gegeten, de pizza's maar ook de pasta's, het voorgerecht, de dolci's, heerlijk.
    Een dikke 10 voor Bella Italia.

5. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Rode Lampion

thea

Reeds 2x hier Chinees tapas gegeten. Heerlijk. Eigenaar uiterst vriendelijk en legde alles goed uit wat de gerechten precies waren. Een keer was er wel een jonge onervaren serveerster, maar die hebben we met wat dingen uit te leggen wat geholpen. Alles moet geleerd worden. Het eten is uitstekend. Echt de moeite waard om dit een keer te proberen.

6. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Bistro Gossimijne

Gisteravond sinds lange tijd weer eens bij Gossiemijne gegeten. We hadden een tafeltje buiten en dat was prima (had ik om gevraagd bij de reservering) maar ik kon mijn stoel niet naar achter schuiven want daar stond een stoel op de kopkant van de tafel achter ons. Veel te kort op elkaar dus. Die mensen waren er nog niet maar dat duurde niet zo lang. Dat was dus een min-punt. Het was passen en meten. Het eten daarentegen was prima, de bediening ook. We hebben heerlijk gegeten.

7. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Asteria

Afgelopen zaterdagavond hier gegeten. Kenden het restaurant nog niet alleen wat vrienden en kennissen er over te zeggen hadden. Het heeft ons niet teleurgesteld. Heel lekker gegeten. De stifado was echt goed en de mousaka waren echt heerlijk. Omdat het mooi weer was zaten we buiten ( hadden hier zelf ook om gevraagd) we hadden veel last van de vliegen. Het restaurant zit nu eenmaal in het buitengebied van Boekel. Maar nietttemin, het is niet de laatste keer dat we hier zijn geweest.

8. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Scarlatti
    Internationaal Leiden

thea

Waren afgelopen zaterdag in Leiden voor een dagje en kwamen uit bij Scarlatti om te lunchen. We werden begroet door een vriendelijke jongeman die meteen hoorde aan onze zachte G dat we geen Leidenaren waren en heette ons van harte welkom in Leiden. Dat waren de eerste pluspunten natuurlijk. We hebben heerlijk geluncht. Prijs / kwaliteit was prima.

9. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker

thea

Paar weken geleden gegeten hier met mijn meiden ( 3 dochters). Als afscheidsetentje voor de jongste die voor 2 maanden naar het buitenland vertrok. Het was er gezellig en we hebben heerlijk gegeten. Bediening was heel aardig, het was er netjes, wel wat rumoerig in het begin maar het was op een woensdag dus veel gezinnen met kleine kinderen. Wij komen hier beslist nog vaker eten.
    Thea

10. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor De Hommel

thea

Na vele verschillende opmerkingen en recensies gingen we afgelopen maandag 19 maart met toch wat gemengde gevoelens naar de Hommel. Op aanraden van vrienden die hier vorig jaar uitstekend hadden gegeten, had ik de reservering gedaan. Daarna pas op deze site gekeken dus u begrijpt een beetje dat ik huiverig was want wat waren er veel negatieve reacties bij. Maar zoals u ziet aan mijn punten, het was voortreffelijk. We waren met 7 personen en er was er niet een bij die het niet goed vond. De voorgerechten en de soepjes waren lekker, de visgerechten waren heerlijk, niet te gaar en lekker mals, het vlees viel ook behoorlijk in de smaak. Lekkere dikke frieten en aardappelschijfjes erbij die overigens heerlijk waren gebakken. Salade en een schaaltje warme groeten erbij. En ook de nagerechten...heerlijk. Er werd ons nog een kopje koffie of thee aangeboden maar het was voor ons laat genoeg en dat hebben we dus afgeslagen. De bediening was snel en heel aardig. Dus mensen van de Hommel als jullie dit lezen, ik weet niet wat er voorheen allemaal fout was maar wij hebben een heerlijke avondje gehad.
    Thea

11. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Hoogh Bezoeck

We hebben van de week geluncht bij Hoogh Bezoeck en ik moet eerlijk zeggen dat ik ooit lekkerder heb geluncht.
    We moesten al meer dan een half uur wachten voor onze lunch kwam, maar dat lag aan een groot gezelschap dat net voor ons had besteld was de uitleg toen ik vroeg hoe lang het nog zou duren. En toen het dan eindelijk kwam was de kip van mijn broodje maar half warm, en zat er geen mosterdsaus bij zoals er wel op de kaart stond.
    En het toiletpapier was op en er stond nog niet een reserverol! En dat midden op de dag?
    Volgende keer ergens anders.

6,1
  12. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

thea

Vrienden van ons die altijd naar dit restaurant gaan hebben ons meegenomen een tijdje geleden. Ik moet zeggen dat ik heerlijk heb gegeten, bediening is goed en de kwaliteit - prijs is goed. Toch is er voor mij maar een topper van Griekse restaurants in de buurt van Uden-Veghel???

13. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Het Roekenbosch

thea

Verschillende keren met de familie gebruncht.

De gerechten zijn volgens mij al jaren hetzelfde, en het is dat de rest van de familie het zo geweldig vindt, maar voor mij hoeft het niet. En dan staat er ook nog een van de koks met zo een ontzettend chagrijnig gezicht te kijken dat je honger er spontaan van over gaat.

6,5
  14. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor In de Witte Dame

thea

Gegeten tijdens een fietstochtje met vrienden enkele weken geleden, een lekker aspergemenu genomen met 3 verschillende kleine gerechten. HEERLIJK, een lekker koud pilsje erbij. De bediening was goed, we zaten buiten waardoor je een mooi uitzicht hebt op het parkje tegenover. Prijs-kwaliteit is goed.

15. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Eddies
    Nederlands Bergeijk

thea

Vanmiddag bij Eddie's een lunch genuttigd. We kwamen door Bergeyk met de fiets en we hadden behoefte aan een stop met een drankje en een hapje.

Leuke, spontane meid die ons bediende.

Lekker broodje gegeten met een roseetje erbij. Niks teveel voor betaald.

Kortom, het was goed.

16. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Haciënda San Juan

Laatst met mijn partner bij San Juan gaan eten omdat we een bon hadden gekregen van onze dochters. Ik wilde graag de zwarte bonensoep bestellen en vroeg aan het meisje dat ons bediende of hij pittig was. Ze wist het niet en moest het gaan vragen, ( ik vind dat ze dat had moeten weten ) enfin, ze zei dat hij niet pittig was maar ik mocht wel wat proeven om het zeker te weten. Dat vond ik dan wel weer goed, maar ik ging op het woord van de kok af en bestelde de soep. Hij was inderdaad niet pittig en erg lekker. Het hoofdgerecht van ossehaas wat ik besteld had was smaakte wel. Ik vond het wel raar dat mijn man die fajitas had besteld ze geserveerd kreeg in een noord-afrikaanse tajine!!! Dat vind ik raar in een Mexicaans restaurant.

6,5
  17. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor 't Zusje

Wij hebben afgelopen zondag met de familie bij 't Zusje gegeten en ik moet zeggen dat ik er heerlijk heb gegeten. Dat geldt ook voor de rest van de familie. Voor iedereen was er wel wat lekkers te kiezen, sommige gerechten meerdere malen. Het personeel was zeer vriendelijk en nam de tijd om even te blijven praten als we iets vroegen.

We komen hier zeker nog een keer terug omdat ik niet alles heb kunnen proberen wat ik graag wilde proeven.

We zaten ook op een prima plek. Toen we er net zaten merkten we dat er enkele deuren tegen elkaar openstonden en dat we daar de tocht van voelden. Geen probleem, het trekgat werd dichtgemaakt en we hebben er de hele avond geen last meer van gehad.

Complimenten.

18. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor Bella Italia

We zijn hier enkele weken geleden met de familie gaan eten. Had er veel van gehoord maar was niet onder de indruk. De bediening was wel vlot maar op onze tweede drankje moesten we 20 minuten wachten... Het zou erg druk zijn was het excuus.
    Ik hou erg van Italiaans eten maar zoek de volgende keer een ander restaurant in de buurt uit.

19. thea's profielfoto
    thea heeft De Brabantse Kluis toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Kloosterdreef 8 Aarle-Rixtel
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  20. thea's profielfoto
    thea heeft een recensie geschreven voor De Brabantse Kluis

Vorige week zondag hier gegeten met de hele familie. De binnenkomst was al aangenaam vanwege de warmte, zelfs door het hoge plafond wat meestal veel warmte wegneemt. Leuke en kundige bediening, er zat een mooie tijd tussen de gerechten, niet te lang en niet te kort. En terwijl het helemaal vol zat kon de bediening het allemaal goed aan. De gerechten waren ook heel lekker. Daarna nog lekker in de banken gehangen voor de (nep) open haard, met een kopje koffie.
    Het enige minpunt van de avond was toen we weer naar buiten gingen. Je komt vanuit een verlichte hal op een donker pad. Je ziet bijna niks, zo donker is het er. Enkele mooie sfeervolle tuinverlichtingen zouden daar niet misstaan. Maar we komen hier zeker nog een keer in de zomer terug om dan fijn op het terras te zitten.

Oudere updates

Meer updates