Op dit adres zit nu: Gossimijne

Haciënda San Juan in Uden

1199163607 82
1266320053 65
1355861982 68

1. Ilonka

2. Al vaak gaan eten, maar nu lijkt het wel of alle speciale en lekkere dingen van de kaart zijn gehaald en is er een all you can eat in de plaats gekomen. Heel jammer. American steak was lekker en mals, maar de inktvisringen en de nachos niet meer zo lekker als eerst. Voor wij de volgende keer gaan, kijken we eerst of de kaart veranderd is, anders kiezen we helaas een ander restaurant. Jammer hoor, was eerst altijd ons favoriete restaurant.

3. Een geweldig restaurant. Mijn vriend en ik komen hier erg graag. Het eten is heerlijk, het personeel is vriendelijk, warm en gastvrij, de sfeer is gezellig en de prijs is goed. Kortom: genieten!!

4. Daniëlle

Een fantastische avond gehad. Het arrangement van 2,5 uur beviel ons prima. Ruim de tijd voor 3 gangen. De bediening was erg vriendelijk en zorgde op tijd voor nieuwe drankjes. Het eten was prima. Meer dan genoeg ook. Het chocolade dessert is een echte aanrader. Prijs - kwaliteitverhouding ook erg goed. We gaan hier zeker vaker eten.

5. M.h.vd. 175 punten

Zojuist heerlijk gegeten bij San Juan. Gekozen voor 2.5 uur onbeperkt eten. Dit was fantastisch! Keuze uit de gehele menukaart, wil je 2x een hoofdgerecht dan neem je dat, nog een keer een voorgerecht geen probleem!
    Bediening is zeer attent, meerdere keren vragen of alles naar wens is en altijd met een lach. In 2.5 uur werd er genoeg keer gevraagd of we nog iets te eten wilden of nog wat te drinken. Zeker niet het gevoel gehad dat er bezuinigd werd. Eten was erg smakelijk, erg lekker! San Juan bedankt voor een fijne avond.

Dat je in 2.5 uur niet genoeg onbeperkt kon bestellen hebben wij absoluut niet ervaren! Niks was teveel en wat je lekker vond kon je onbeperkt bestellen, top!

6. Eten best lekker, ik houd wel van Mexikaans-achtig eten, want op écht Mexikaans lijkt het niet.. Bediening te popi-jopie vind ik, muziek vaak te hard, om rustig met elkaar te kunnen kletsen.

6,1
  7. Wat een super ervaring bij deze toptent. We hebben heerlijk gegeten, mochten bestellen wat we maar wilden. Alles kwam perfect op tafel. En dat allemaal voor een écht zacht prijsje. Ga zo door San Juan's, wij komen snel weer terug. Dankjewel.

8. Geen goede ervaring de laatste keer! (Voorheen, vorige menukaart en concept was goed, kwam er meerdere keren per jaar)

Deze keer werd ons een arrangement aangeboden: 2 1/2 uur onbeperkt eten en drinken voor €32,95 p.p. (exclusief alcoholische dranken) Klinkt aantrekkelijk zou je denken..

Maar als je na het voorgerecht bijna een uur moet wachtten voordat je het hoofdgerecht kunt bestellen, en er dan inmiddels al ruim, 2 uur voorbij is, valt er weinig 'onbeperkt' te eten! Er moet in een half uur tijd nog een hoofdgerecht bereidt worden, en daarna moeten we ook nog een nagerecht uitkiezen..
    We hebben hier de gastvrouw op aangesproken, zij kon dit niet voor ons oplossen en riep haar baas erbij.. deze reageerde wat nors.. "we moeten ons niet zo druk maken, en het zou wel goed komen"
    De sfeer was na onze "klacht" nogal bedrukt, en al het personeel wat iets bij ons aan tafel kwam brengen leek ervan op de hoogte te zijn, ik heb nog nooit zo'n chagerijnige bediening gezien!

Kortom erg jammer.. hoewel ik er eerst meerdere keren per jaar kwam, zal dit de laatste keer zijn geweest!

9. Afgelopen zaterdag hebben wij hier gegeten.
    Hier hebben we in het verleden echt heerlijk Mexicaans gegeten.
    Nu is er een nieuwe menu kaart, hier is vanalles mee mogelijk.
    De eigenaar dringt erg aan op het menu onbeperkt eten / drinken daar heb je de keuze uit 2.5 uur of 3.5 uur.
    Dit hebben we dan ook op zijn advies gedaan.

We kregen het eerste menu gewoon netjes en optijd, daarna moesten we 50 min wachten om te bestellen!
    Dit was echt schandalig, toen we ze erop aan spraken kwam de eigenaar die heel makkelijk zei dat we wel extra tijd kregen.
    Maar hij luisterde totaal niet, want we willen relaxt eten zonder continu op de klok te kijken.

Het eten was daarbij niet speciaal eigenlijk zelfs een beetje saai.
    De overige klanten klaagde ook over de onderbezetting en dat er lang gewacht moest worden. De eigenaar zelf vond de computer belangrijker als zijn gasten.

Wij zullen hier niet meer gaan eten.

10. pieter van eijkelenburg

Dit restaurant heeft alle ingrediënten voor een super gezellige avond. Hetgeen geserveert wordt, wat je ook kiest, is subliem. Zeer zeker een aanrader. Super personeel, ambiance perfect. Prijs / kwaliteit top.

11. Wij hebben hier heerlijk gegeten!! Alle 3 gangen zijn uitstekend!
    Coctails waren ook erg lekker.
    Zeker een aanrader en wij komen hier zeker terug!!

12. In het verleden ben ik al heel vaak in dit restaurant geweest. Het zou een Mexicaans restaurant moeten zijn, maar daar is op de kaart niets meer van te zien. Zonde, voorheen was het uitstekend! Ook is de prijs/kwaliteit-verhouding niet best. De bijgerechten zijn smakeloos en bijna alle hoofdgerechten smaken voornamelijk naar knoflook.
    De bediening is vriendelijk, maar traag en gebruikt bij iedere gast en elke keer dat je er bent dezelfde grappen!
    De sfeer is verder prima. Muziekje aan en leuk aangekleed.

4,9
  13. Leuk restaurant, heel gezellig, je waant je in het buitenland. Zeer uitgebreide kaart en grote porties. Een dessert kon er echt niet meer bij. Goed en lekker gegeten en we komen zeker terug!!

14. We waren wat huiverig na wat minder positieve ervaringen in het verleden, maar er zijn wat aanpassingen gedaan en de kaart is veranderd dus we gingen op herhaling.
    Werden vlot ontvangen en mochten zelf een tafeltje kiezen. Onze drankjes werden al snel opgenomen en daarna konden we ons verdiepen in de menukaart.
    Vooraf gingen we voor de tapasschotel met vlees voor 2, erg lekker en ook behoorlijk veel. Wel lekker om van alles een beetje te kunnen proeven, aanrader voor mensen die niet kunnen kiezen.
    Daarna hadden wij de American sucade en de lamsreepjes, prima, lekker, maar niet heel speciaal, gewoon goed. Lekkere salade er bij, goede frieten (met zonder te vragen een flinke bak mayo, goede zaak!) en de lekkere Mexicaanse rijst.
    Een toetje paste er niet meer bij.
    Er zijn duidelijk wat dingetjes veranderd, er werken andere mensen (leuke, vlotte en verzorgde jongelui met hier en daar nog een 'oude' (goede) rot in het vak) in plaats van de voormalige bediening die wij altijd wat slordig/ordi en bitchy vonden en er staan veel andere/nieuwe dingetjes op de kaart. Daarbij voelden we ons gezien (iets dat ik altijd superbelangrijk vind), we werden vlot maar niet te vlot bediend (anders word het zo'n hap-schrok-weg-festijn) en we hebben lekker gegeten voor een redelijk leuke prijs. Hopelijk houden ze dit zo vast, dan komen wij snel nog eens terug!

15. Al erg vaak hier gegeten en iedere keer weer genoten. Tip: pak vooraf de tapas schotel voor 2 personen (wat er overigens overduidelijk bij vermeld staat)!! Daarnaast favorieten mixed grill en de gamba's. Sfeer is gezellig met leuke salsa muziek. Zeker een aanrader om te gaan eten!

16. Gisteren met vrienden terug geweest. Eten prima. Bediening mag iets attenter. Koks waren enthousiast en met plezier aan het werk. Eerst met koken, daarna met schoonmaken. Leuke sfeer.

17. fam. Welts

Naar aanleiding van hun 1 euro aanbieding zijn we op advies van andere hierheen gegaan. Jammer dat ik dit restaurant niet eerder heb ontdekt. Werkelijk heerliik gegeten met een vriendelijke bediening.
    De menukaart geeft voldoende keus en de sfeer is zeer gemoedelijk.
    Ons zien ze snel weer terug. Ga zo door.

18. Misleidende kaart voor wat betreft de prijs. Voorgerecht Tapas voor 1 persoon besteld, achteraf wordt je voor 2 personen aangeslagen. Toen ik zei dat ik de kaart misleidend vond werd ik als dom behandeld. Evenmin zei de serveerster dat het voor minimaal 2 personen was. Door de arrogante toon waarop ze mij behandeld hebben kom ik hier nooit meer terug. Ook goed opletten met wisselgeld want ze gaven te weinig terug.

19. Echt een geweldig restaurant! Ben er met een paar vrienden en vriendinnen wezen eten. Het eten was overheerlijk. Echt een explosie in je mond. De service was goed mensen waren aardig en de sfeer was oogstralend! En vooral de ijsjes waren lekker. 3 gangen menu maar, je zit op het einde helemaal vol van heerlijk Mexicaans eten! Echt een 100% aanrader om het daar eens een x te proberen.

20. Vorige week vrijdag hier gegeten met 2 vrienden.

Ik vond het beneden alle peil, de muziek stond zo hard dat je geen gesprek kon voeren op normale toonhoogte. De eigenaar reageerde alleen : ""dit is ons concept", hij reageerde evenmin op een zeer luidruchtig gezelschap met kinderen die van hot naar her renden met enorm veel kabaal!

Ik zou dit niemand aanraden!

4,5
  21. 3 maanden geleden hier gegeten met een groep van 13 personen. Ze boden ons een speciaal menu aan waardoor we 3 gangen kregen. Bij elke gang werden er grote schalen met alle soorten gerechten geserveerd. Dit was heerlijk en heel erg leuk met een groep. De bediening was erg aardig en liep goed. Ze legde goed uit wat alles was wat op tafel werd gezet.

Hele leuke sfeer hing er. Zeker een aanrader, en wij komen hier met onze groep zeker nog een keertje terug!

22. Ik ben al meerdere malen hier wezen eten (met de nieuwe kaart). Ik ben er erg tevreden over. Met name de fiesta camerones is een aanrader (gamba's op 2 verschillende wijzen bereid).

Het is wel een restaurant waar je naar toe moet gaan als je honger hebt (vanwege de grote porties van bijv. Het voorgerecht) en waar je naar toe moet gaan wanneer je de tijd hebt om uit te gaan eten. De bediening is niet traag of sloom maar je zit daar in een gezellige mood waardoor je blij bent dat niet alles razendsnel komt.

Ik vind het zeker een aanrader voor iedereen, jammer van eerdere slechtere recensies!

23. We komen al jaren in Den Bosch en sinds een aantal jaren blij verheugd dat we niet meer zo ver hoeven te reizen voor overheerlijk Mexicaans eten.

Op 6 juli 2011 ter gelegenheid van onze 10e trouwdag Uden bezocht. Wat een teleurstelling!

Nieuwe menu kaart: Geen burrito's, enchiladas etc.! We hebben met lange tanden ons bord leeg gegeten. Mixed grill van mijn man was niet lekker, sucade van mij was een lap vlees niks meer, niks minder. Wat een deceptie! Bediening was traag. IJs smaakte goed maar werd op de menu kaart als Italiaans ijs omschreven. Zit ik hiervoor in een Mexicaans restaurant?

Koffie werd in een grote mok geserveerd, bah!

Ga echt niet meer terug naar Uden!

3,1
  24. Ik heb eind juni 2011 bij ndit restaurant gegeten en het was ronduit waardeloos.

Voorgerecht was redelijk maar het hoofdgerecht was spareribs en ik had gamba 's, spareribs van fabriekskwaliteit en gamba's taai en weinig smaak een mini schaaltje overgare smaakloze tomatenrijst en zelfde schaaltje met rauwkost voor 3 personen.

2 cola bijbesteld, het eten al lang op nog geen cola.

Nadat ik binnen gemeld had dat we die niet meer hoefden en de rekening wilden werd er door de ober ( kale man ) gevraagd of het gesmaakt had waarop ik ontkennend antwoordde en uitlegde waarom niet zizei hij dat hij het door zou geven en dat was het. Professioneel hoor, thuis kwam ik er achter dat de twee cola toch gerekend waren en ook het driegangenmenu terwijl ik gezegd had dat we het dessert niet meer wilden.

Gebeld en teruggegaan, geld cola retour maar voor driegangenmenu was geen restitutie want zo zei hij dan moest alles opnieuw aangeslagen worden, terwijl ik het dessert niet meer wilde omdat ik het eten slecht vond.

Ik heb hier al vaker gegeten en was altijd zeer tevreden maar er is een nieuwe en beperkte kaart en misschien een andere eigenaar. Maar ik raad niemand aan om hier te gaan eten slechte kwaliteit en slechte oplossing.

2,3
  25. Gezellig, lekker en genoeg! Vriendelijk personeel! Prima prijs kwaliteit verhouding!

Misschien keertje dessert kaart vervangen voor nieuwe invloeden!

Verder helemaal top!

26. JvdW 26 punten

Hier al enkele malen gegeten. Gezellige aankleding, goede bediening, nette service en het eten geweldig goed. Echt een aanrader om vaker naar toe te gaan. De drankjes zijn wel aan de dure kant, zeker de wijn! Maar voor de rest krijg je echt waar voor je geld.

27. Udenaartje

Afgelopen vrijdag met 10 vrienden gegeten en het was een erg gezellige avond! Het eten vonden wij goed, wij hadden het menu, 3 gangen voor 28,-. De porties waren meer dan voldoende, personeel was aardig en we werden netjes geholpen. Toen wij binnen kwamen was het erg warm binnen, we vroegen of de haard wat minder kon. Dit was geen probleem en werd meteen gedaan. Kortom, een gezellige avond met goed eten! Wij komen hier zeker nog vaker.

28. Minder restaurant, ik heb wel eens beter gegeten. Prijs/kwaliteit niet goed, erg duur in verhouding met wat je krijgt.

29. Laatst met mijn partner bij San Juan gaan eten omdat we een bon hadden gekregen van onze dochters. Ik wilde graag de zwarte bonensoep bestellen en vroeg aan het meisje dat ons bediende of hij pittig was. Ze wist het niet en moest het gaan vragen, ( ik vind dat ze dat had moeten weten ) enfin, ze zei dat hij niet pittig was maar ik mocht wel wat proeven om het zeker te weten. Dat vond ik dan wel weer goed, maar ik ging op het woord van de kok af en bestelde de soep. Hij was inderdaad niet pittig en erg lekker. Het hoofdgerecht van ossehaas wat ik besteld had was smaakte wel. Ik vond het wel raar dat mijn man die fajitas had besteld ze geserveerd kreeg in een noord-afrikaanse tajine!!! Dat vind ik raar in een Mexicaans restaurant.

6,5
  30. Afgaande op onze uitstekende ervaring van Cantina San Juan in 's-Hertogenbosch ( DB) gingen we hier eten. Aankomst direct bakje Nacho's ( Héé, anders dan in DB, niet zelf gebakken). Corona besteld, deze verkopen we niet meer ( hé, overal reklame materiaal van Corona ). Nou vooruit dan maar. Onstond al indruk dat het hier anders was en vroeg aan mijn partner, zullen we maar gaan - rijden we naar DB. Nee, probeer het maar hier. 2 gerechten besteld van rond de € 20.- en guacamole. Bij afhalen van onze gerechten bij de keuken zagen we allebei dat de serveerster er iets van af haalde en zelf opat (? ) Wij vroegen bij aankomst tafel : zagen we het nu goed, at jij iets van dat bord op - Nee hoor, zei ze vrolijk. Garnalen bijna rauw, chorizo net aan, mocht gaarder, biefstuk koud, calamares erg zoet en geen uien. Guacamole nooit geleverd, daarna wel op de rekening. - Totale Mexicaanse smaakbeleving zwaar onder niveau. -

31. Porties waren groot, eten voldoende, niets bijzonders. Was niet echt warm. Is beter geweest, moesten ook lang wachten op het hoofdmenu.

Hopelijk zakt het niet weg. Wilde eerst altijd daar heen, nu een beetje een wansmaak gekregen.
    Jammer. En wat een herrie.

5,3
  32. Heerlijk gegeten, keuze menu met verschillende gerechten gegeten, erg lekker! Dessert was ook prima!

Alleen jammer dat we ruim een uur hebben gewacht op het hoofdmenu! (door miscommunicatie, wel netjes excuses voor aangeboden!)

Lekker eten goede sfeer en zeker niet te duur!

33. Wij gaan vanavond voor
    de zoveelste keer toch maar weer naar San Juan, vorige keer naar
    Senor PP en Rosas geweest en nu weer hierheen. Het blijft
    gewoon erg goed, zowel eten als bediening en de sfeer is echt top! Absoluut 3 toptenten!

34. Heerlijk eten daar. zou ik echt aanraden. Gezellig goede sfeer.
    Aardig personeel. gewoon kortom goed

35. Van Thiel

Gisteren wezen eten bij Rosas. Over het algemeen was het redelijk goed. De carpaccio was echt niet lekker, weinig smaak! De gamba's die mijn man had waren super! De ossenhaasmedaillons waren ook heerlijk! De spareribs ook maar de Spaanse kip was ook niet lekker! De wijn was weer wel goed! Al met al dus redelijk goed, maar niet voor herhaling vatbaar. Normaal gaan we naar Het Gesprek en Herperduin maar da's natuurlijk niet met Rosas te vergelijken.

36. Leuk ingericht restaurant. Zonder reserveren heb je geen plaats meer. Voldoende keus uit het menu. Het restaurant valt onder dezelfde eigenaar als Rosas en SenorPP. Waarvan ook niets negatiefs te vertellen is. Alledrie een aanrader.

37. San Juan is mijn favoriete restaurant in Uden! Sfeer is altijd perfect, bediening heel vriendelijk, het eten om je vingers bij op te smikkelen! Het allerlekkerst? absoluut de gamba's!

38. lang niet zo lekker meer gegeten! Vooral die totilla´s met gehakt en kaas waren smullen.we komen zeker terug.

39. Altijd lekker! Bijzondere en uitgebreide kaart. Omlangs weer veranderd. Nergens zulke lekkere inktvisringen! En zeer vriendelijk en gezellig personeel! Altijd weer goed, gezellig en lekker.
    Leuke sfeer.

40. Diverse malen hier gegeten. Iedere keer opnieuw weer even goed. Klein minpuntje: hebben tijdens een bezoek met 12 personen op zaterdagavond zeer lang moeten wachten tussen de gangen. Dit was echter eenmalig. Alle andere bezoeken was dit geen probleem.

41. Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Maar de wijnen vonden wij met z'n 14en ronduit slecht. Huiswijnen kunnen ook een goede kwaliteit hebben. Velen zijn darrom overgegaan op bier.
    Dat zou nog kunnen verteren maar voor de rest een prima abiance ook leuk voor kinderen. Goede soms wat te amicale bediening.
    Maar ach daar leent het restaurant zich een beetje voor.
    Ga zo door.

42. Het eten is heerlijk en de porties groot. Erg leuk restaurant met goede sfeer.