• Lid sinds 11 november 2015

Restaurant ‘t Karrewiel is gevestigd in een geheel gerestaureerde, monumentale boerderij aan de Zuiddijk 2 te Hellevoetsluis. Gunstig gelegen op loopafstand van Resort Cape Helius en de jachthaven en ligt aan de rand van Camping ’t Weergors. Dankzij het huiselijke aandoende, Oud Hollands boeren interieur en niet te vergeten een royale parkeervoorziening op eigen terrein is Restaurant ’t Karrewiel een garantie voor een sfeervol en comfortabel avondje uit.
Een bezoek aan het restauant begint natuurlijk in onze gezellige lounge hoek. Onder het genot van een aperitiefje kunt u een keuze maken uit onze heerlijke Oud Hollandse boeren gerechten, om zo te genieten van een diner dat wel eens uit Grootmoeders Tijd zou kunnen komen! Restaurant ’t Karrewiel staat voor persoonlijke service en gastvrijheid, daarnaast dragen wij er zorg voor sfeer en comfort betaalbaar te houden.

2. Favourites

1. 't Karrewiel

Hellevoetsluis

Restaurant 't Karrewiel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Restaurant 't Karrewiel's profielfoto
    Restaurant 't Karrewiel heeft gereageerd op een recensie van 't Karrewiel

Goede middag Lateesha,

Wat fijn dat u het naar uw zin heeft gehad. Erg bedankt voor uw bezoek en uw reactie en graag verwelkomen wij u binnenkort weer in ons restaurant! Tot snel!

Met vriendelijke groet,

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  3. Restaurant 't Karrewiel's profielfoto
    Restaurant 't Karrewiel vindt de recensie door Lateesha voor 't Karrewiel leuk

Hebben het afgelopen weekend heerlijk gegeten.. Leuke, vriendelijke service.. We komen snel weer.

4. Restaurant 't Karrewiel's profielfoto
    Restaurant 't Karrewiel heeft gereageerd op een recensie van 't Karrewiel

Beste Kees,

Heel erg bedankt voor uw reactie. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u geen positieve ervaring heeft gehad in ons restaurant.

Zojuist, hebben wij contact gehad met Hema en zijn tot de conclusie gekomen dat er inderdaad een misverstand heeft plaatsgevonden en dat er dus nog 1 HEMA kaart in omloop was, betreffende deze actie, waar wij niet van op de hoogte waren. Wij vinden het natuurlijk heel erg dat u hier de dupe van bent geworden en zouden u onze oprechte excuses aan willen bieden. Ook zouden wij u graag willen uitnodigen om alsnog kosteloos de kaart te komen verzilveren, mocht u hier nog in geinteresseerd zijn.

Nogmaals, onze oprechte excuses en wij hopen u graag nogmaals te verwelkomen in restaurant 't Karrewiel.

Vriendelijke groeten,

Laura Grootenboer