1. De eerste indruk bij binnenkomst is positief. Een sfeervolle authentieke ruimte.
    We hebben een Hema-tegoedpas waarvoor we 2 naturelpannenkoeken en 2 drankjes kunnen krijgen. De dame die ons bedient bevestigt dit. De kwaliteit van de pannenkoeken was redelijk, maar we hebben ze wel beter gegeten.
    Bij het afrekenen worden de 2 drankjes toch doorberekend. Als ik hier een opmerking over maak gaat de dame naar achteren om informatie. Na 5 minuten wachten komt een collega (ik vermoed de uitbater) mij melden dat hij van de Hema slechts 7 euro voor deze pas ontvangt en ons echt geen 2 gratis drankjes kan aanbieden. Dat zijn restaurant zelf met de Hema dit arrangement heeft afgesloten is blijkbaar voor hem niet relevant.
    Als ik hem op mijn mobiele telefoon de aanbieding van de Hema laat zien, waar toch duidelijk staat dat de drankjes (1 per persoon) bij dit arrangement horen, blijft hij volharden dat dit niet kan. Ik ga natuurlijk geen drama maken over 2 drankjes, maar klantvriendelijk is anders. Dus bij deze een waarschuwing aan klanten die hier de Hema tegoedpas nog komen ''verzilveren''.

5,1

1. Beste Kees,

Heel erg bedankt voor uw reactie. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u geen positieve ervaring heeft gehad in ons restaurant.

Zojuist, hebben wij contact gehad met Hema en zijn tot de conclusie gekomen dat er inderdaad een misverstand heeft plaatsgevonden en dat er dus nog 1 HEMA kaart in omloop was, betreffende deze actie, waar wij niet van op de hoogte waren. Wij vinden het natuurlijk heel erg dat u hier de dupe van bent geworden en zouden u onze oprechte excuses aan willen bieden. Ook zouden wij u graag willen uitnodigen om alsnog kosteloos de kaart te komen verzilveren, mocht u hier nog in geinteresseerd zijn.

Nogmaals, onze oprechte excuses en wij hopen u graag nogmaals te verwelkomen in restaurant 't Karrewiel.

Vriendelijke groeten,

Laura Grootenboer
    Restaurant 't Karrewiel

2. Beste Laura,

Bedankt voor deze reactie. Sportief!
    Wij wonen in Rotterdam, dus even naar Hellevoetsluis voor een pannenkoek zit er dit jaar niet meer in.

Toch bedankt voor het aanbod.

Groet,
    Kees