• Lid sinds 14 september 2013

Brasserie de Berken

Gasselte

Mariëlla Meijer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mariëlla Meijer's profielfoto
    Mariëlla Meijer heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Berken

Deze vakantie, meerdere malen, bij Brasserie de Berken gegeten. De sfeer, aankleding (altijd verse bloemen of een gezellig plantenhoekje), een babbeltje, maken het geheel ongedwongen en gezellig. Het eten is voortreffelijk. De soep echt heet, zoals ie moet zijn. Hoofdgerecht mooi gepresenteerd en van een goede kwaliteit. Friet is verrukkelijk. Nagerecht zo mooi, dat je gelijk eraan wilt beginnen. Ze luisteren naar wat jij vraagt en denken met je mee. Voor mij was het eten bij de Brasserie het ,,toetje'' van de vakantie. Ik wens het hele team van de Brasserie veel succes en ga zo door met de formule. Jullie zullen me zeker terug zien.

2. Eigenaren Brasserie de Berken

Vanaf 15 maart is Cafe restaurant de Berken overgegaan in Brasserie de Berken. Er zijn nieuwe eigenaren op gekomen en het pand en de menukaart hebben een totale metamorfose ondergaan. Nieuwsgierig? Hopelijk tot ziens in onze nieuwe Brasserie de Berken. Natuurlijk gezellig en gastvrij.

3. Mariëlla Meijer's profielfoto
    Mariëlla Meijer heeft gereageerd op een recensie van Brasserie de Berken

Ja, de nieuwe eigenaren hebben op eet.nu zelf ook een stukje geschreven.
    Dus goede lezers kunnen zien dat er een grote verandering heeft plaatsgevonden.

4. Mariëlla Meijer's profielfoto
    Mariëlla Meijer heeft gereageerd op een recensie van Brasserie de Berken

Ik wil hier even op reageren.
    Wat je schrijft kan ik natuurlijk niet over oordelen, maar inmiddels zijn er andere eigenaren en heeft het interieur een metamorfose ondergaan.
    Zo ook de menukaart en de bereiding van de keuken, wat echt met liefde is klaargemaakt.