• Lid sinds 27 juni 2021

Eastern Plaza

Bentelo

1. Lekkerbekjes 's profielfoto
    Lekkerbekjes heeft een recensie geschreven voor Tapasbar 1572

Afgelopen vrijdag hebben we met een groepje van 6 gezellige bourgondische fijnproevers, heerlijk gegeten bij Tapasbar 1572 in Brielle Diverse lekkere tapas hapjes, allemaal even smaakvol en met liefde klaargemaakt en dat proefje. Geserveerd door de super, snelle, vlotte, vriendelijke bediening,

Een heerlijke en vooral plezierige ervaring die vooral naar meer proeft.

Er is zoveel keuze dat we gegaranderen dat ze ons snel weerzien. Dan gaan we ons weer lekker laten verwennen door deze gastvrije vriendelijke mensen die weten wat er onder lekker eten wordt verstaan. Er staat namelijk nog veel meer lekkers op de kaart. Daar kwamen we nu niet aan toe.

Dus ja, we komen echt een keer terug bij Tapasbar 1572

2. Lekkerbekjes 's profielfoto
    Lekkerbekjes heeft een recensie geschreven voor La Plaisanterie

Ivm gezondheidsproblemen had ik spoedig een toilet nodig. Bij de deur vroeg ik aan de serveerster waar de toilet was. Mijn man zocht ondertussen een plekje op het terras om gezellig een drankje te nuttigen. Wel zo fatsoenlijk, want om nou alleen van het toilet gebruik te maken en weg te gaan vond ik niet netjes. Maar helaas alleen een drankje op het terras was niet mogelijk. Sorry gemiste kans.

3. Lekkerbekjes 's profielfoto
    Lekkerbekjes heeft een recensie geschreven voor Eastern Plaza

In het verleden hebben we wel eens bij Eastern plaza in Elst gegeten. Dat was altijd prima. Dus nu we in Twente vakantie vieren wilden we ook graag naar Eastern plaza in Bentelo. Nou het was voortreffelijk, het was fijn om na deze corona tijd weer eens heerlijk te eten bij een all you can eat.
    O, wat heb ik dat gemist.

4. Lekkerbekjes 's profielfoto
    Lekkerbekjes heeft een recensie geschreven voor Grandcafe de Werf

Heerlijk gegeten in dit Grand cafe. Op de foto ziet u mijn gekozen menu. Biefstuk de Werf, voortreffelijk met zeeuwsspek.
    Alles was prima verzorgd echt een aanrader