Bezorgrestaurants in de buurt van La Plaisanterie

1621943850 79
1662671908 71
1713581982 86

1. Claessens Marc

Vandaag zeer lekker geluncht. 2x 12 uurtje, 1 vis en 1 vlees.
    Zeer rijkelijk met aangename bediening.

2. Bas Van Dam

Weer voortreffelijk gegeten. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Vriendelijke en spontane bediening in een gezellige ambiance, waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Kortom: een echte aanrader.

3. Vanhaluwyn marleen

Wij kwamen dit jaar op 19 oktober, en was terug super lekker, nu 5 sterretjes. 😉 Was verleden jaar 4,5 Zeker van toepassing. Jonge dame was vriendelijk. Prijs correct. Iedereen blij..... Jammer geen stylotjes om reklaam te maken. (GRAPJE) Doe zo verder.

4. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Immer wieder gerne kommen wir hierher. Die Bedienung ist stets freundlich. Das Essen ist frisch und sehr lecker. Auch lässt man sich bei den monatlich wechselnden Menüs immer was neues einfallen. Das Preis/Leistungsverhältnis ist stimmig. Dies direkt am Hafen sehr gemütliche Restaurant empfehlen wir gerne weiter. Wir freuen uns auf das nächste Essen. Frank & Petra

5. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Die Besitzer, Köche und die Bedienung sind ausnahmslos sehr freundlich. Man sitzt sehr gemütlich entweder auf der Terrasse direkt am Hafenbecken oder drinnen in einem geschmackvoll gestalteten Gastraum. Das Essen ist frisch und geschmacklich wunderbar. Die wechselnden Menüs sind stets eine Überraschung und sehr gut zusammen gestellt. Wir waren schon oft hier und kommen gerne wieder. Jedes mal freuen wir uns auf einen Besuch in der La Plaisenteria. Weiter so!

6. Gezellige sfeer, lekker eten en vriendelijke bediening.
    Echt een aanrader!

7. Rene tissink

Gisteravond wezen eten met 4 personen.
    Eten was echt top miste niks aan en alles ruim voldoende.
    Top personeel 2 heel gezellige dames ook tijd voor een praatje.
    Was top was echt een gezellig avond ga zo door komen zeker terug.

8. Eet er zo'n beetje om de andere week. Is prima eten daar - gevarieerde kaart, goed eten, tempo wordt aangepast aan de wensen, prima personeel. Hoeveelheid gasten en beschikbaarheid personeel (niet makkelijk in deze tijd) wordt goed op elkaar afgestemd, zodat je ook goed bediend wordt. En met zicht op de open keuken altijd weer verwonderd hoe knap daar gewerkt wordt.

9. 15/7 -2022 Op het terras van La Plaisanterie heerst de Terraspolitie. Met verboden op bordjes ("Geen tafels en stoelen veplaatsen! ", "Aan deze tafel minimaal 3 personen. ") wordt voor de terrasbezoeker meteen de toon gezet. Jammer want misschien is het terras wel het mooiste in het stadje. Tussen 4 en 4.30 PM wordt het terras bijna leeggeveegd door de Terraspolitie; "We moeten zelf ook even rustig kunnen eten (begrijp ik) want om 4.30 PM begint het diner". Nou ja dacht ik, jammer, dan maar even de 2 glaasjes rose afrekenen met de pin. "Mee naar binnen lopen om te pinnen. " En wat zie ik daar? Een mobiel pin apparaat! Later bleek me nog (niet goed opgelet) dat ipv 9 euro voor de 2 glaasjes er 10 euro in rekening was gebracht. Heb ik een bordje met toeslagen gemist? Enfin, hospitality en gastvrijheid hebben we op dit mooie terras helemaal niet aangetroffen. Volgende keer lopen we er inderdaad aan voorbij. Oh ja, ik denk dat ik nog wel die te veel betaalde euro even ga terughalen wanneer ik weer in de buurt ben.

10. E. VD Maas

ivm de coronaregels 2e kerstdag een visschotel en tapasschotel besteld voor 2 personen. Uitstekend. Wij waren met 4 personen. Ruim voldoende. Verse producten. Verse sausjes en stokbrood. Wij hebben er al regelmatig gegeten. Altijd goede service en vriendelijk personeel. Komen zeker terug als het weer kan en de schotels gaan wij volgend jaar weer bestellen.

11. Vanhaluwyn marleen

Wij al enkele keren geweest laats in 2019...was er lekker maar inderdaad een norse dame en bij apero niet veel tijd om ervan te genieten, moet vlug gaan. Door corona jammer genoeg niet meer naar Nederland geweest. Nu eindelijk terug begin november. Gaan toch de restaurants terug bezoeken.

12. Ivm gezondheidsproblemen had ik spoedig een toilet nodig. Bij de deur vroeg ik aan de serveerster waar de toilet was. Mijn man zocht ondertussen een plekje op het terras om gezellig een drankje te nuttigen. Wel zo fatsoenlijk, want om nou alleen van het toilet gebruik te maken en weg te gaan vond ik niet netjes. Maar helaas alleen een drankje op het terras was niet mogelijk. Sorry gemiste kans.

13. Rien van Lente

Wil je een keer appelgebak proberen? Bezoek dan La Plaisanterie in Brouwershaven! Het was heel vers, nog een beetje warm! Super, een tien!

14. Voor de zoveelste keer waren we niet welkom bij de plaisanterie. Op terras was nog volop plaats vanmiddag om 16.00 uur maar nieuwe gasten waren niet welkom ivm pauze. Ooit van gespreide pauze gehoord ? Nee dus!
    In het verleden al negatieve ervaringen gehad met deze gastvrouw. Voor ons nu dus nooit meer.

15. Jos van der Have

De gastvrouw is niet echt vriendelijk, ze straalt het ook niet uit.
    Vanaf ongeveer 3uur mag je niet meer op het terras plaats nemen omdat de tafels gereserveerd zijn voor 's avonds wat niet echt klantvriendelijk is.

16. Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met vrienden bij La Plaisanterie.
    Leuke vlotte bediening en heerlijk gegeten. Gezellig aan de haven.
    Een aanrader als je in Brouwershaven bent.

17. M.pieterman

Wij hebben gisteren eten laten bezorgen door La Plasanterie. Vooraf hadden we gekozen voor een carpaccio en een geitenkaasje met spek uit de oven, heerlijk en t zag er mooi verzorgd uit. Als hoofdgerecht tournedo met paddenstoelen en rode wijn saus, geserveerd met aardappeltjes en een luxe salade… WAUW wat hebben we genoten, voor ons een dikke pluim aan 't restaurant.

18. Ans Groenendojk

Wij komen hier al jaren. Super. We rijden vanaf de Camping Oostvoorne hier naar toe. Ik beveel het iedereen aan.

19. We hadden geen zin om zelf te koken. Contact gezocht of er wat bezorgd kon worden.
    Helaas werd dit een tegenvaller.

- droge spare ribs
    - stuk zalm in satésaus gepresenteerd
    - veel te zoute gamba's
    - tournedos doorbakken
    - wat warm hoorde te zijn kwam koud aan

Kortom voor "een vrienden prijsje" van €50,00 vonden we dit een grote dure tegenvaller.

We hebben het direct doorgegeven, het antwoord van de eigenaresse was "sorry voor de overlast, ik zal het doorgeven" en er werd verder niets mee gedaan. Jammer en een gemiste kans in deze tijden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden. Een flesje wijn van €3,00 had wonderen gedaan, we zijn namelijk buren.

20. Barry Rutten

Super lekker gegeten en de bediening is top. Prijs/kwaliteit is zeker in balans.
    Zeer goed restaurant en ziet er top uit.

21. DE SCHRIJVER PIERRE

Zij hebben een nieuwe chef die is niet op de hoogte. Kalfzwezerik was niet goed en zonder truffel saus.
    Vorgerecht was goed.

5,1
  22. Vandaag een 12-uurtje besteld. Tomatensoep erg flauw van smaak. Uitsmijter (=gewoon 1 witte boterham met ei, waarvan de dooier kapot was)… dus geen uitsmijter. Klein stokbroodje met tonijn (uit blik op waterbasis, zonder smaak). Met wat frutsels geprobeerd het op smaak te brengen. Stokbroodje werd aan de binnenkant zacht door het vocht. Men had nog nooit klachten gehad, zei de serveerster. Er werd niets gedaan toen we aangaven dat we het echt niet goed vonden. Dit was dramatisch slecht bereid. Eens maar nooit meer. Gelukkig hebben we op het eiland vele goede restaurants.

23. Doortje

We hebben daar een paar keer gegeten, het was super heerlijk en onze honden waren welkom. Deze werden ook door de gastvrouw hartelijk begroet, echt de moeite waard om daar te dineren, een gezellige sfeer.

24. Tijdens een dagje Brou hier héérlijk geluncht en gedineerd. Helemaal top! Gezellige sfeer en uitstekende keukenbrigade. Chapeau!

25. Met zijn vieren hartelijk ontvangen - honden geen probleem. De kaart biedt voldoende variatie en je kunt aangeven dat je toch net iets anders wilt. Keurig verzorgd allemaal - absoluut een aanrader.

Für unsere deutschen Freunde:
    Warmer empfang - Hunde kein Problem. Das Menü bietet viel Abwechslung und Sie können angeben, dass Sie doch etwas anderes wollen. Gut gepflegt alles - sehr zu empfehlen!

26. Super lekker gegeten, fijne bediening. Goede sfeer in de zaak. Het bestelde eten is met zorg bereid, plus de leuke variatie op het bord maakt je benieuwd wat het allemaal is.

27. Marianne jongerius

Super. Heerlijk gegeten.

28. Vorige week wezen eten, heerlijk, ik kan niet anders zeggen, super aardige bediening en ze doen goed hun best. Een fijn sfeervol restaurant waar je heerlijk kan genieten
    Ze zien ons zeker terug!!

29. a de klerk

Van de week weer eens langs geweest want de mosselen waren er weer. Bleek ze ook uiensoep te hebben, nou die was weer als vanouds lekker en heet. Ook het maandmenu (voor mijn ega) zag er goed uit en was lekker. Het was weer eens goed te zijn geweest en na een lekker toetje zijn we tevreden en vol huiswaarts gekeerd.

Voor in de vakantie, als de vrouw even niet in de keuken wil staan, is een maand menu zeker een aanrader vooral voor gezinnen met kinderen, snel, voldoende en betaalbaar.

Tot de volgende (geef geen 10-nen want dan zou het perfect zijn, maar daar begint het aardig op te lijken, noknok).

30. Huub van Es

In 2015 hier regelmatig gegeten en gedronken. De nieuwe eigenaresse zet er vaart in. Prima eten, uitstekende bediening en niet te duur. Lekker buiten zitten als je dat wilt, met uitzicht op de oude haven.

Kortom een van de beste plekken in dit gezellige stadje.

31. Frank Keijsers

32. De club van zes

Het eten was zeer goed en goede bediening.

33. Wij zeilen in Brouwershaven al een jaar of tien. Van in het prille begin tot vandaag is La Plaisanterie een vaste waarde. Je eet er prima, zelf het eenvoudigste gerecht, bv een uitsmijter, is er super lekker. Uiteraard is de verleiding groot om de kaart verder te ontdekken, van voorgerecht tot dessert een oprecht gemeende aanrader. Proficiat aan het team.

34. Heel goed restaurant. Lekkere gerechten uit de omgeving. Duidelijk dat er gebruik wordt gemaakt van verse producten. Komen hier zeker nog eens terug!

35. Wij hebben hier 1 keer gegeten. Sfeer was goed, bediening ook. Zou iets sneller mogen.
    Eten was perfect.

36. Zelden zo'n tent gezien. De ontvangst was om kwart over vier zondagsmiddags buitengewoon slecht: we mochten binnen niet plaatsnemen, er was iemand aan het dekken voor het diner. Uiteindelijk bij gods gratie een tafeltje. Donker en ongezellig en een inrichting waar een kabouter van zou smullen, veel oubollige meuk aan paddestoelen enz.
    We mochten buiten plaats nemen, de paar tafeltjes voor het pand waren bezet maar aan de andere kant van de straat stonden er nog een paar. Eenmaal daar gezeten werden we verzocht daar weer weg te gaan omdat mevrouw 'het hele terras weer schoon moest maken'. Natuurlijk, we waren met 2 personen, we wilden een glas wijn drinken en daar komt nu eenmaal een enorme hoop troep van...... We zijn maar weggegaan.....

37. herwig callebaut

Ik heb op paasmaandag genoten van heerlijk klaargemaakte visschotel in dit uiterst gezellige restaurantje dat zo mooi gelegen is aan de kaai van het kleine maar o zo mooie Brouwershaven.

Het zal me lang bijblijven en als ik Brouwershaven opnieuw aandoe ga ik er zeker opnieuw aan tafel!

38. Heeeeerlijk eten! Zonder veel poespas, prima persoonlijke bediening, verhouding prijs/kwaliteit zeer goed, gaan er regelmatig uit Rotterdam heen om eens gezellig en lekker te tafelen, kunnen veel zaken uit Rotterdam een voorbeeld aan nemen.

39. Gisterenavond voor de eerste keer in De Plaisanterie wezen eten. Reserveren is wel makkelijk voor jezelf en voor het bedrijf...

Uiteraard hadden we al vaker gehoord dat je hier lekker kon eten. Wij wilden dat zelf eens gaan proberen en ervaren. Dat hebben we geweten!

De ontvangst was goed en informeel, hetgeen wij heel prettig vinden.

De sfeer die dit restaurant uitstraalt is gemoedelijk, gezellig en je voelt je er echt op je gemak.

Op het eerste zicht zou je denken dat de houten stoelen zonder kussentjes je niet voldoende comfort kunnen bieden voor een hele avond gezelligheid. Dan kom je bedrogen uit, ze zitten goed en je kunt het hier gemakkelijk de hele avond op uithouden.

Nadat we onze keuze gemaakt hadden uit de overzichtelijke menukaart werd het spannend. We kregen stokbrood met kruidenboter, die lekker luchtig was en niet stijf staat van alleen maar knoflook, dat is zeer prettig. Je proeft vaak niets anders meer dan knoflook de verdere avond.

Wij waren met vier personen en hadden als voorgerecht de garnalencocktail en de rundercarpaccio.
    Het ziet er allemaal verzorgd uit en smaakt ook zoals het eruit ziet. Van het voor gerecht hebben we heerlijk genoten.
    Je proeft ook wat je eet, niet verdoezeld met allerlei sterke smaakjes, nee, eerlijke smaken. Heerlijk!

Dan het hoofdgerecht, gebakken kabeljauw met passende garnituur en drie maal de Tournedos. Tweemaal met gebakken champignons en spekjes en rode wijn sc. en eenmaal met reepjes gerookte zalm.
    Deze waren super mals, gelardeerd met een reepje spek ( zoals dat, heel klassiek, ook hoort)

Ik ga niet alles verklappen over de garnituren die we erbij kregen, dat moet je zelf gaan ervaren!
    Een tipje van de sluier.. heerlijke aardappelpuree, eerlijke smaakvolle groenten, (waaronder nu lamsoren, goed bereid).

De proportionering is ruim voldoende, je gaat met een goed gevoel weer van tafel, je ploft niet uit elkaar, maar je hebt zeker geen honger na enkele uurtjes!

Wij komen zeker nog een aantal keren terug!

Wij komen uit de directe omgeving, en zullen het voortzeggen!

Eet smakelijk alvast!

40. Frans Fransen

leuke bediening,voortreffelijk eten, perfecte sfeer

41. MMMMMmmm lekkere mosselen !! heerlijk vlees, het kost wat maar dan heb je ook wat!bediening Ok!