• Lid sinds 26 september 2016

De Dyck

Woubrugge

Alfreds

Alphen aan den Rijn

josina deurloo heeft nog geen foto toegevoegd

1. josina deurloo's profielfoto
    josina deurloo heeft gereageerd op een recensie van Alfreds
  2. josina deurloo's profielfoto
    josina deurloo heeft een recensie geschreven voor LKKR
    Internationaal Nieuwkoop

Helaas op de menukaart niet meer terug kunnen vinden, wat we precies gegeten hadden. Mijn tafelgenoot koos als voorgerecht iets met vis en als hoofdgerecht mosselen. Ik koos voor de vitello tonnata (zij noemen het anders) en als hoofdgerecht koos ik de eendenborst. Het eten was lekker, maar had lekkerder gekund. De ligging van het restaurant is sfeervol.

3. josina deurloo's profielfoto
    josina deurloo heeft een recensie geschreven voor De Dyck

Vorige week hier gegeten. We hebben gekozen voor het 3 gangen verrassingsmenu. Vooraf werd gevraagd of er met dieetwensen rekening gehouden moest worden. Als voorgerecht kreeg mijn tafelgenoot coquille & iberico marbré.Ik kreeg omdat ik niet van vis houd i.p.v. de coquille pata negra ham.
    Het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot was Tarbot en truffel op een bedje van risotto en paddenstoelen. Voor mij was er kalfssteak.
    Het nagerecht bestond uit allemaal kleine hapjes van braam, peer ijs en chocolade.
    Alle gerechten werden op smakelijke wijze opgediend.
    Ook de bijpassende wijnen werden erg smakelijk gevonden.

4. josina deurloo's profielfoto
    josina deurloo heeft gereageerd op een recensie van Alfreds

de service verdient ook een een 10. Helaas verkeerd ingevuld

5. josina deurloo's profielfoto
    josina deurloo heeft een recensie geschreven voor Alfreds

Vorige week met 36 mensen hier mijn verjaardag gevierd met een feestelijke high-tea. Alles was mooi uitgestald op tafel en iedereen kon naar believen nemen van de smakelijke zoete en hartige hapjes. Wij waren zeer tevreden en ik heb van de gasten ook alleen maar positieve reacties gehoord. We komen graag nog een keer terug!