• Lid sinds 1 februari 2014

Sashimi

Maastricht

Jos Natan heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jos Natan's profielfoto
    Jos Natan vindt de recensie door ML voor Sashimi leuk

Regelmatig gaan eten bij Sashimi, vrij goede ervaringen gehad. Lekker eten, goede service en verder niets op aan te merken. Tot de laatste keer. Bijna 2,5u op de tweede ronde gewacht. Na drie keer navragen kwamen uiteindelijk de (koude) gerechten op tafel. Hele tent zat vol en er liepen maar twee man personeel rond. Die twee hielden het gewoon niet bij. Vervolgens komen er allemaal mensen binnen met de vraag of er nog plaats was en deze mensen gingen ze gewoon een tafel aanbieden. Dus wanneer je personeel het al niet bij kan houden, ga je gewoon je tent nog meer vol laden. Volgens mij ben je dan niet helemaal met het juiste idee bezig - het moet namelijk wel te eten zijn. En je moet je gasten kunnen bieden wat je belooft. We hebben hierna nog wel een derde ronde gegeten, maar het eten was gewoon heel slecht. Toen ik hier een opmerking maakte, raakte ik in discussie met een oudere serveerster - kreeg geen excuus of niks. Enkel een grote mond en de opmerking dat het niet mijn zaak was hoeveel personeel ze rond hadden lopen. Een compensatie kon er ook niet vanaf en van excuses maken had ze ook nog nooit gehoord. Ik ga hier nooit meer terug. Ze zijn een beetje boven zichzelf uit gestegen en niet op een goede manier.

2,8
  2. Jos Natan's profielfoto
    Jos Natan heeft een recensie geschreven voor Sashimi

Vanavond bij Sashimi geweest en niet voor de eerste keer. Zeer teleurgesteld. Wij moesten 45-60 minuten per ronde wachten en meerdere gerechten zijn uiteindelijk niet gearriveerd. Kers op de taart was de reactie van de manager op onze klachten " wij hebben voldoende tevreden klanten ". Laatste keer dus.

4,1