Sashimi laten bezorgen?

1532922095 77
1661930953 74

1. Sandra Di Vincenzo

Tout était parfait!

2. Geen heel lekker eten, gefrituurde eten was te lang gefrituurd. 3 keer eten gekregen wat we niet hebben besteld. Prijs en service waren wel oke, maar ook niet geweldig. Over het algemeen geen aanrader dus.

3. Super lekker en heel vriendelijk!

4. Stef Bakker

Geweldige avond met de familie gehad! De internationaal service is echt goed, fijne sfeer en top-quality sushi. Trots op dit restaurant in hartje van ons mooi stadje Maastricht!

5. Lekker gegeten, vriendelijke bediening.

6. De sushi is OK, niet bijzonder. Zalm maki zeker de lekkerste.
    Voor de warme gerechten zou ik zeker de chili garnalen & biefstuk blokjes aanbevelen, deze waren zeer goed van smaak!

Enige nadeel hier qua service is dat wij 3× om extra wasabi hebben moeten vragen maar deze alsnog niet gekregen hebben.

Ambiance in het restaurant is erg fijn. Vooral de gigantische buddha is bijzonder mooi.

7. Prima. Beperkte keuze. Snelle doorvoer.

8. Gisteren hebben mijn vrouw en ik ons gewaagd aan de all you can eat bij Sashimi. Zelden zulk bedroevend slechte sushi gegeten. Verder was de eend droog en de lam koud. De thee was wel goed... Een smetje op een goede avond in Maastricht.

9. Iris Verhagen

Zeer onvriendelijk personeel. Afgelopen avond liep ik binnen om een klein hapje te eten. 3 vrienden van mij besloten om het all you can eat menu te bestellen. Ik gaf aan dat ik niet echt honger had en vroeg of ik misschien een apart gerechtje kon bestellen, dit was tot mijn verbazing "absoluut" niet mogelijk! Het zou zo maar eens kunnen dat ik een stukje mee zou pikken van het all you can eat menu! Uiteraard had ik wel alleen apart aan een tafeltje mogen gaan zitten met een apart gerecht. Ik vind dit zeer onvriendelijk gedrag en ben ook opgestaan. Voor mij nooit meer Sashimi!

10. Nico Lowis

Keurige bediening: verzorgd, snel en vriendelijk. Mijn vrouw en ik hadden voor lunch gereserveerd, waardoor het minder druk was dan op avonden dat ik er gegeten heb. Het eten was lekker en werd warm opgediend. Het was prima genieten op zo'n midweekse middag!

11. Heerlijke sushi en andere gerechten gegeten. Het was wel erg druk op zaterdagavond waardoor we niet heel rustig zaten.

12. Voor het eerst in lange tijd weer eens gaan eten bij Sashimi. Voorheen verreweg mijn favoriete sushi restaurant, maar viel vandaag erg tegen. Eend was taai, sushi rolls vielen uit elkaar, garnering was doorgaans een paar verlepte blaadjes ijsbergsla en ik ben ook niet echt een fan van mayonaise op mijn beef roll of knoflooksaus als saus bij de gefrituurde kip gerechten. Dat verwacht ik meer bij een frituur ;-)

13. Gisteren bij Sashimi gegeten. Van te voren een tafeltje bij het raam gereserveerd. Bij aankomst was dit keurig geregeld. Zaak ziet er sfeervol en gezellig uit. Personeel is erg vriendelijk en niets is teveel. De sushi is vers en erg lekker. De warme gerechten zijn echt super vers en mals. We gaan regelmatig sushi eten in het midden van het land en vinden Sushimi echt een aanrader. Jammer dat we hier voor naar Maastricht moeten. Echt een aanrader dus. Bedankt voor de gastvrijheid 👍

14. Wij waren regelmatige klanten maar denk niet dat ze mij nog gaan zien.. Eten is echt achteruit gegaan het laatste half jaar. Gisteren nog maar eens geprobeerd en viel weer enorm tegen.. Echt jammer want vroeger was het super!

15. Afgelopen zaterdag gegeten bij Sashimi Maastricht. Het eten was prima, uiteraard niet zoals bij een echte Japanner, maar prijs/kwaliteit is erg goed. Leuk ingerichte zaak (wel erg groot en daardoor een beetje een 'vreetschuurgevoel'). Personeel kan beter, we kregen volgens de ober eend terwijl het schnitzel was. Concept is leuk, al mis ik wel een toetje of kopje koffie achteraf.
    Groot minpunt afgelopen zaterdag: het bier was lauw! Hier melding van gemaakt en we werden bedankt. Was netter geweest de pilsjes van de rekening te halen. Eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat het die dag 30 graden was. Maar toch, bier moet wel koud zijn.
    Wij komen zeker nog een keer eten en hebben een fijne avond gehad. Het is vrijwel onmogelijk om met 'honger' hier weg te gaan, royale porties.

6,1
  16. Na vele keren lekker gegeten te hebben, viel het deze keer tegen: de eend was taai, de curryrijst was zonder curry en de biefreepjes bleek een compleet biefstuk te zijn; met als gevolg dat je al na 1 gerecht vol zat, iets dat bij Sushi niet hoort te zijn (allemaal kleine gerechtjes). Toen we klaar waren met eten werd direct de tafel afgeruimd, zonder te vragen of we nog iets wilde drinken. Ook het serveren van de gerechten werd door sommige serveersters gewoon op tafel gezet, zonder mededeling van wat het was. Als ik de overige recensies lees is Sashimi erg achteruit gegaan, volgende keer maar ergens anders eten.

4,5
  17. Zijn op een zondag geweest, het restaurant is zeer groot en zat erg vol. Hierdoor lijkt het meer bandwerk en de gerechten zijn daarom ook niet vers op het moment zelf bereid.

Bij de sushi die ik bestelde ontbrak wasabi en gember, hierachter gevraagd en kon ik 10min op wachten. Witte wijn die ik bestelde is nooit aangekomen.

Verder is de keuze van de sushi zeer beperkt vergeleken met andere zaken. Ook is alles redelijk flauw van smaak. Voor mij de laatste keer hier.

4,3
  18. rein van ravenzwaaij

Wie sushi wil eten in een oosterse sfeer moet zeker hier eens sfeer en het eten proeven. Een verrassing! De architect heeft licht rust en sfeer op een briljante manier weten te creëren. Tip: Eigenaar zet meer foto's op je site!

19. Gisterenavond na lange tijd nog een keer gaan eten. Is helaas wat tegengevallen.

Kwaliteit van eten is t.o.v. een jaar geleden erg achteruit gegaan, helaas. Keuze uit sushi rollen is zeer beperkt en de tonijn in de rollen komt gewoon uit blik.

Altijd met veel plezier gekomen, echter nu waarschijnlijk de laatste keer.

20. Vanavond bij Sashimi geweest en niet voor de eerste keer. Zeer teleurgesteld. Wij moesten 45-60 minuten per ronde wachten en meerdere gerechten zijn uiteindelijk niet gearriveerd. Kers op de taart was de reactie van de manager op onze klachten " wij hebben voldoende tevreden klanten ". Laatste keer dus.

4,1
  21. Regelmatig gaan eten bij Sashimi, vrij goede ervaringen gehad. Lekker eten, goede service en verder niets op aan te merken. Tot de laatste keer. Bijna 2,5u op de tweede ronde gewacht. Na drie keer navragen kwamen uiteindelijk de (koude) gerechten op tafel. Hele tent zat vol en er liepen maar twee man personeel rond. Die twee hielden het gewoon niet bij. Vervolgens komen er allemaal mensen binnen met de vraag of er nog plaats was en deze mensen gingen ze gewoon een tafel aanbieden. Dus wanneer je personeel het al niet bij kan houden, ga je gewoon je tent nog meer vol laden. Volgens mij ben je dan niet helemaal met het juiste idee bezig - het moet namelijk wel te eten zijn. En je moet je gasten kunnen bieden wat je belooft. We hebben hierna nog wel een derde ronde gegeten, maar het eten was gewoon heel slecht. Toen ik hier een opmerking maakte, raakte ik in discussie met een oudere serveerster - kreeg geen excuus of niks. Enkel een grote mond en de opmerking dat het niet mijn zaak was hoeveel personeel ze rond hadden lopen. Een compensatie kon er ook niet vanaf en van excuses maken had ze ook nog nooit gehoord. Ik ga hier nooit meer terug. Ze zijn een beetje boven zichzelf uit gestegen en niet op een goede manier.

2,8
  22. Voor de tweede keer geweest. Lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en behulpzaam. De sushi en dergelijke liet iets langer op zich wachten dan de warme gerechten, maar dat was niet storend. Handig: voor de minder geoefende eter zijn er de eetstokjes met elastiek. Werkt net als een pincet.
    Voor vegetariërs was er voldoende keus, al had er nog een extra warm gerecht op de kaart bij gemogen.
    De sfeer is gezellig. Een eyecatcher is het boeddhabeeld van meer dan een verdieping hoog. De hoeveelheid licht was minimaal.
    Al met al een prima eetgelegenheid.

23. Annick Slangen

24. Het eten is absoluut lekker! Daar kan geen kwalijk woord over gezegd worden. Ook de ambiance is aangenaam. Maar ondanks dat de bediening hard werkt, komen bestelde gerechten vaak niet aan. Bij elke ronde is er wel iets dat niet geleverd wordt. Met een totaal van vijf rondes die je bestellen kunt, is dat natuurlijk praktisch op te lossen door iets wat bij een eerdere ronde achtergebleven is nogmaals te bestellen. Maar het is gewoon niet juist. Kennelijk zal toch iets in het bestel- en keukenproces veranderd moeten worden.

25. Vandaag gaan lunchen met mijn moeder. Eten was prima, echter bleven er 2 schaaltjes met eten over bij pas onze 2e bestelling. Eentje die we niet lekker vonden en eentje die we niet meer op kregen. Er werd ons meteen gezegd dat we hiervoor moesten bij betalen. Jammer dat het hier zo kinderachtig gaat en dat terwijl we al maar 2 keer iets bestelden. Nu ga je niet meer terug.

26. Met een all-in formule nog nooit ergens zo lekker gegeten. Zelfs de sushi smaakt er goed, dat heb ik zelden gehad met een all-in formule. De verscheidenheid aan gerechten is geweldig en enkele zijn bijzonder lekker, over het algemeen is het allemaal erg goed qua smaak.
    Enige minpunt is de bediening, je mag 2.5 uur eten maar die tijd is ook hard nodig om 4 gangen te krijgen geserveerd.
    Prijs/kwaliteit heb ik zelden zo lekker gehad.

27. Ik kwam vaak bij Sashimi toen ik -tot eind 2011- in Maastricht woonde. Vond het er altijd prima! Gisteren 6 maart '13 was het echter vreselijk. De zalm was op, en waar kom je voor als je sushi gaat eten..? Zalm inderdaad. Ze zeiden hier niks over en kwakten gewoon wat andere sushi op tafel. Een korting kon er ook niet af. Bediening was echt verschrikkelijk slecht. Nooit was er iemand in de buurt en gerechten werden vergeten. Kortom; ik ga niet meer terug na deze ervaring.

28. Ik kom hier zeer regelmatig en het eten is me nog nooit tegengevallen, niet de sushi's en evenmin de warme gerechten. Ik kom wel zelden toe aan de vierde gang.. Er zijn wel een aantal koks en dus is de ene keer de sushi al eens wat dikker gesneden of net iets anders dan de andere keer maar daarom is het ook altijd open. Het is altijd druk dus dat zegt eigenlijk al genoeg. Het personeel is heel behulpzaam, het kan wel zijn dat je bij sommigen engels moet praten maar dat is voor de meesten toch geen probleem.

29. Sashimi is zo ongeveer mijn vaste plek geworden wanneer ik ga uiteten. Ik vind het eten heerlijk, heel afwisselend en superlekker. De bediening verschilt in vriendelijkheid, maar eerlijk gezegd maakt me dat bij deze formule weinig uit. Het eten komt (meestal) snel. Het is in ieder geval mijn nummer 1. Het is niet zonder reden dat het restaurant bijna iedere dag helemaal vol zit.

30. Zeer slechte chaotische bediening en uiteindelijk is de warme helft van onze bestelling nooit gekomen. Na 40 min met veel moeite bediening naar onze tafel gelokt die als reden voor het wegblijven van de bestelde gerechten gaf dat er problemen waren met "de printer". Alsof je eten maakt met een printer! Ook een simpel tweede biertje wilde maar niet lukken. We gaven het op en komen hier nooit meer terug.

4,5
  31. De eerste keer dat we hier kwamen ging alles fout. De zaak was net open dus daar hadden we begrip voor maar gaandeweg is de bediening zo slecht geworden met gangen vergeten en doen alsof ze je niet zien (behalve als je drinken op is want daar verdienen ze aan) dat we niet meer gaan.

32. Deze keer echt tegen gevallen. 1,5 week geleden per mail via hun eigen site gereserveerd. De reservering was niet bekend en kregen vervolgens van hun een soort van kritiek dat zij geen bevestiging hadden gestuurd? Toen geen plaats, maar binnen 10 seconden wel weer plaats. Lang moeten wachten op de eerste gang (+/- 30 min). Eten was niet altijd warm en bij iedere gang was er of iets bij wat we niet besteld hadden of er ontbrak gewoon iets. Toen we voor de vierde gang hadden besteld kregen we te horen dat onze 2,5 uur voorbij waren en we niks meer kregen. Is handig zo geld te verdienen. Laat mensen aan de voorkant lang wachten en zeg vervolgens aan de achterkant dat de tijd om is? Tip aan Sashimi. Hou je eigen website in de gaten en zorg voor voldoende capaciteit op momenten dat de zaak vol zit. Mij zien ze er voorlopig niet meer.

33. Wij hebben hier gisteren heerlijk gegeten! Restaurant ziet er leuk uit en je hoeft niet lang te wachten op het eten. Bediening wisselde: er waren vriendelijke medewerkers die echt de tijd voor jou maakte, anderen zette alleen het eten neer en liepen weer door. Maar dat maakt verder niet uit, we hebben heerlijke gegeten voor een goede prijs!

34. Voor de 2e keer geweest afgelopen zaterdagavond. En wederom heerlijk gegeten!!!!

35. Agora 110 punten

Hier nu al een aantal keren geweest en ook recensies voor geschreven. dit wordt de laatste die ik hier schrijf want telkens hetzelfde zeggen slaat ook nergens op maar: Keep up the good work!! Lekker eten, heerlijk bereidt, gezellige en snelle bediening. Op de drukke momenten (en die kent dit restaurant steeds meer, bijna dagelijks tussen 18:00 en 20:00 uur) laat het eten inderdaad soms iets langer op zich wachten, maar wat maakt dat nou uit voor een all you can eat formule? Zonder tijdsgrens!! Lekker hoor.

36. Jennifer

Het is druk. Het eten komt heel erg laat op tafel. Bijna 45 min geleden bestelling gedaan en al de bestelde gerechten zijn er nog niet uit. Eten komt ook af en toe lauw op tafel. Jammer

6,1
  37. barbara

Heb echt al overal sushi gegeten, maar voor deze prijs echt heerlijk; heel vers en veel keus!

38. Lekkere warme gerechtjes en altijd bomvol. Alles supervers. Shashimi's bediening kan inderdaad vriendelijker en klantgerichter. Omdat het zo vol is, wordt het soms een fabriek waar wat fout kan gaan. Als een van de eters niet zo veel honger heeft, kan die niet als enige niet mee doen met het eat-all-you-can geheel. Heel vervelend en hier wordt niet van afgeweken. Voor mij is die houding de reden om er niet meer terug te gaan. Er zijn gezelliger plekjes in Maastricht waar je persoonlijker wordt geholpen.

39. De sushi is heerlijk, we komen hier bijna elke maand. Reserveren is aan te raden om dat het 's avonds vaak helemaal vol zit. Het personeel is wisselend van kwaliteit, soms moet je 1 keer om extra wasabi vragen soms 4 keer.

40. Hou je van sushi en aziatisch eten? Dan moet je naar dit restaurant!
    De kwaliteit is super! Je hebt 4/5 rondes waar je van koude tot warme gerechten kan bestellen. Maar ik kom niet verder dan de 3e ronde.
    De bediening is snel en vriendelijk!
    Maar wil je 's avonds dineren, moet je van te voren reserveren, want het zit BOMVOL!

41. Mijn man verrast met etentje bij Sashimi Maastricht. Beiden zijn we enorm dol op de Aziatische keuken, waaronder Sushi en dergelijke op nummer 1 staan. Op veel plekken Sushi al gegeten, maar de kwaliteit, uiterlijk en smaken waren een streling voor het oog maar ook voor de mond. Zo goed!

De inrichting is geheel onze stijl, en de grote buddha is de blikvanger! Prachtig!!

De bediening is erg enthousiast en snel.
    Het concept All You can Eat is perfect bedankt, maar de 4de en 5e ronde hebben we niet eens gehaald.

Mijn man en ik hebben gelijk een datum voor volgende maand geprikt om terug te gaan, en de maand daarna ook en dan, en..
    Aanrader!

42. Voor de 1e keer naar Sashimi geweest. Onze serveerster was super aardig. Kregen bij alles uitleg en zelf een kleine cursus, hoe eet ik met stokjes. Het eten vonden wij erg lekker. Was nl voor ons de 1e Japans. De zaak is erg sfeervol ingericht. Je merkt inderdaad later op de avond dat dingen niet geleverd werden. En we moesten hier tot 3 x toe naar vragen. Maar alles over de hele avond bekeken, vonden wij het top en gezellig. We komen zeker terug.

43. Joeri-Ellen

Eten was wel ok,maar zeker niet bijzonder. Sfeer en bediening niet geweldig. Wij hoeven hier niet meer zo nodig naar toe.

44. Ik zou er wel op tijd reserveren anders zetten ze je voor de ingang en waait er een lekkere frisse wind door je gezicht bij elke nieuwe klant.
    Het eten was wel goed en de bediening daar heb ik ze zelf op aangesproken dat kan echt niet, kan ook aan mij liggen maar die was echt onder de maat. Ga er nog wel vaker naartoe omdat eten goed en de zaak wel erg gezellig was.
    m,v,g mike.

45. Het eten is erg lekker, maar de bediening is flut met peren!!
    Als het druk is (dus 's avonds in het weekend) vind ik het een beetje in de soep lopen. Je ontvangt dingen die je niet besteld en je ontvangt de dingen die je besteld niet!
    Maar de sushi is lekker.

6,5
  46. Renate Mulder

Prima sushi, alleen weinig smaakvariatie!
    Bij de handroll is het zoeken naar de vulling (lees;vis)

5,9
  47. Vond eten erg goed. Gaan zeker nog eens terug. De 4e ronde hebben we niet gehaald. Na de derde ronde zaten we al v..... Bediening kon inderdaad wel wat vriendelijker.
    Maar hele mooie en sfeervolle zaak.

48. ik heb hier in november samen met een vriendin gegeten en ik moet zeggen dat het eten redelijk was.
    De sushi was niet vers maar de warme gerechten waren integendeel wel lekker. Ook is de inrichting erg mooi maar dat verandert niets aan de bediening. De bediening was namelijk erg slecht, ze waren niet klantvriendelijk.

49. Eten was goed maar bediening is zwaar onder de maat.
    We wilden gaan lunchen waarmee geadverteerd werd van 13:00 tot 16:00, twee en een half uur eten.
    We kwamen aan om 15:00 en we mochten maar bestellen tot 16:00 uur en daarna moesten we maar vertrekken.
    Wel werd het volledige bedrag in rekening gebracht.
    Nog nooit zo'n onbeschofte mensen meegemaakt in een restaurant, het zal ze financieel schijnbaar zo goed af gaan dat ze zich kunnen permitteren om zo met hun klanten om te gaan.
    We waren geregeld bij hun te gast maar het ziet er naar uit dat we toch maar eens elders moeten gaan kijken de volgende keer.

50. @ Vandenbroek

Ik heb in heel wat Japanse All you can eat restauranten gegeten en het eten bij Sashimi in Maastricht viel ietsjes tegen vergeleken met de anderen. Sushi's waren wel erg lekker maar het warm eten kon beter. Bedieners leken ook ongeinteresseerd. Geen smakelijk eten, geen glimlach, ze praten erg zacht of helemaal niet, wordt geen drinken gevraagd etc (standaard dingen dus). Ik vond het wel top dat het eten altijd op tijd/snel kwam ondanks de drukte.

51. De kwaliteit van het eten is van een zeer hoog niveau.
    Uitzonderlijk lekker en zeer vers. Echt een aanrader.

Bediening is afhankelijk van de ober. Dames zijn erg vriendelijk maar de jongere heren vaak nors en ongeinteresseerd.

Prijs versus kwaliteit is erg goed.

52. Het eten en de sfeer zijn echt top bij Sashimi. Daarnaast is de prijs/kwaliteit verhouding ook erg goed. Als enig minpunt vind ik de bediening, deze was niet altijd even vriendelijk en de gerechten werden soms lomp op tafel gezet. De bediening was echter wel snel. Over het algemeen vind ik het een top restaurant en ga ik hier zeker vaker komen.

53. Echt goed gegeten!

Leuke tent, snelle service, goed systeem.

Mooie verse produkten en absoluut in verhouding met de prijs.

Aanrader...

54. magda silanoe

Kennen de eigenaren van de Wok van Limburg in Geleen; altijd prima plek! Wilden deze ervaring 's meemaken, zijn méér dan tevreden! De formule -bestelformulier invullen- was leuk, eten was prima en sfeer reuze gezellig. Komen zeker terug! Leuke bijkomstigheid: dhr. Wu herkende ons van een bezoekje van 5 jaar geleden! In zijn zaak in Geleen. Kwestie van goed geheugen, aandacht voor de klant of hebben wij zo'n goede indruk achtergelaten?!

55. Vandenbroek

Niet de beste sushi ooit maar qua prijs-kwaliteitverhouding zit het goed.

Wel een erg vervelende ervaring; onze bestelling werd 3x vergeten. Tja, kan gebeuren. Echter; toen we na een uur (en nog geen service) wilden vertrekken kregen we een uitbrander van de eigenaar, die vond dat we t volle pond moesten betalen ondanks dat we slechts 2 van de 4 gangen hebben gekregen. Ik vind: als je de helft krijgt betaal je toch ook de helft? We werden uitermate onvriendelijk te woord gestaan, heel jammer.

56. Dewi 161 punten

Gevarieerd eten en lekker vers, mooi interieur, bediening zag er netjes uit, alleen jammer dat het oogcontact met de klanten niet zo goed is.

57. Maarten

Heerlijk gegeten met veel verschillende gerechten. Zaak is ook zeer gezellig en modern ingericht. Zeker de moeite waard en gezien de prijs ook een aanrader voor bijvoorbeeld studenten!

58. Indra 504 punten

Nu al een paar keer geweest. Als je een beetje weet wat je moet pakken is het heel goed te doen.

De wakame-salade vond ik absoluut geen succes; hele onsmakelijke dressing. Inktvis is daarentegen weer heel erg lekker.

Makkelijk bestelsysteem, hippe mooie zaak.

De moeite waard om te proberen in ieder geval. Bediening vriendelijk en loopt soepel.

59. Jeffrey

Het eten was op zich wel lekker, behalve dat sommige sushi's niet helemaal vers waren, wat wel het geval is bij een echt Japanner. Maar vond de bediening super en echt een hele mooi restaurant.

60. Leuk, hip, gezellig restaurant met lekker eten.

De sushi is heerlijk en de andere gerechtjes zijn ook heel lekker.

Snelle service, vriendelijk personeel.

Zeker een aanrader!

61. Het eten was zeer goed, je kon zien dat alles heel vers was.

De bediening was zeer vriendelijk. De sfeer was goed.

Zeker een aanrader!

62. Vrij beperkte keuze. Handige formule. Functionele bediening.

Niet beter dan de 2 andere japanse restaurants in Maastricht.

Neem zeker geen salade! Deze wordt overgoten met een soort cocktail-saus:slaat werkelijk nergens op.

Hip en mooi interieur trekt de mensen aan.

63. Heeeerlijk! Super verse sushi's en echt waar super genoten van het eten en de ambiance! Gewoon een toppertje in Maastricht!

64. Als je de kwaliteit uit de grote steden gewend bent valt dit tegen. De sushi's waren tamelijk klein en de keuze was niet groot. Ook was er geen ijs inbegrepen. De bediening viel erg tegen, het personeel was niet al te vriendelijk.

65. We zijn hier nu een aantal keren geweest en super enthousiast! We nemen elke keer andere vrienden mee die al net zo tevreden waren. De zaak is mooi en gezellig. Altijd druk en ondanks de drukte hebben we nooit heel lang hoeven te wachten. Vooral leuk om met meerdere mensen naar toe te gaan en lekker alles uit te proberen. Ook de eigenaars zijn altijd even vriendelijk.

66. Heerlijk gegeten! We zijn hier nu twee keer geweest, maar willen zeker vaker komen. Lekker alles uitproberen en smullen maar. Een aanrader!

67. Heerlijk eten!

Goede service en prachtig restaurant!

Het beste sushi restaurant in Maastricht en omstreken.. ;D.

68. Heerlijk! Nu al een paar keer geweest en het blijft smaken. Genoeg keuze en je komt inderdaad amper toe aan ronde 4 van de "all you can eat formule". Goede bediening en mooie inrichting. Ook ik zal hier vaak te vinden zijn!

69. Tijdens drukke momenten, moet je soms wat lang wachten. Voor de rest.. goed eten, lekkere verse vis. Vriendelijke bediening.

70. Goed eten!€23,- all you can eat! Super gegeten en erg snelle service!