• Lid sinds 19 oktober 2012

Van der Valk

Tiel

Mahler

Arnhem

jordy wiggers heeft nog geen foto toegevoegd

1. jordy wiggers's profielfoto
    jordy wiggers heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Afgelopen dinsdag 18-9 heerlijk gegeten van het lunch buffet in het restaurant van Van der Valk in Tiel genoeg variatie en een ruim opgezet buffet zag er mooi uit!
    Heb zelf een gluten en lactose allergie dus werd ik verwezen naar de kok zelf op het moment dat de kok met mij aan het praten was ging hij vriendelijk mee het buffet met me rond en maakte zelfs een paar speciale gerechtjes in de keuken voor mij daar werd ik zelf zo vrolijk van en toen hij de speciale gerechtjes naar mijn tafel bracht kon mijn dag echt niet meer stuk wat een vriendelijke jongeman was die kok het was een leuke en gezellige middag bedankt!

2. jordy wiggers's profielfoto
    jordy wiggers heeft een recensie geschreven voor Mahler

Afgelopen zaterdag 17-10-12 heb ik met mijn vrouw heerlijk gegeten in restaurant mahler. vooraf een heerlijke kokos sinasappel soep gegeten en als hoofdgerecht een zwijnshaas en een victoriabaars het dessert bestond uit. Een verrasend lekkere dadelpudding met huisgemaakte sinasappel ijs. de service van de bediening was vlot en snel. zeker een aanrader om nog eens terug te komen.