1. De Loohoeve

Schoonloo

Jeroen Brouwer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jeroen Brouwer's profielfoto
    Jeroen Brouwer heeft gereageerd op een recensie van De Loohoeve

Beste Marga,

Wat jammer dat u het alsnog nodig vind om dit te plaatsen op een openbare recensie website nadat ik uitgebreid contact met u heb gehad. Zoals ik u al via de mail heb aangegeven kunnen wij helemaal niets voor u betekenen als wij geen signalen ontvangen van de gast over hun ongenoegen tijdens het verblijf.

Ik vind het karakterloos dat u het lef niet heeft om op het moment suprême zelf iets te zeggen over een tegenvaller maar dit achteraf via mail en een recensie site moet doen terwijl ik uw mail uitgebreid hebt beantwoord.

Als dit de manier is om uw ongenoegen gevoelsmatig om te zetten in een overwinning dan heeft u bij deze gewonnen. Toch wil ik nogmaals aangeven dat wanneer iets niet bevalt tijdens een verblijf het altijd verstandiger is om direct aan de bel te trekken dan achteraf neuzelen op internet. Wij doen namelijk er alles aan om onze gasten een zo goed mogelijk verblijf te geven, echter blijven we mensen en worden er nog altijd fouten gemaakt. Het maakt uw verblijf, en uw leven, zo veel mooier.

Ik wens u veel liefde, warmte en een fijne kerst toe.

2. Jeroen Brouwer's profielfoto
    Jeroen Brouwer heeft De Loohoeve toegevoegd als favoriet restaurant