• Lid sinds 9 maart 2011

Gullmander

Delft

Iris heeft nog geen foto toegevoegd

1. Iris's profielfoto
    Iris heeft een recensie geschreven voor Gullmander
    Internationaal Delft

Iris

Gave compleet verzorgde avond gehad in het hotel.

De ruimtes waren zoals afgesproken zeer netjes gereserveerd met gedrukte plaatjes. De ruimte was erg gezellig gemaakt met statafels maar zeker ook met de "koeien" krukjes. Het geheel kreeg een heel besloten en gezellig karakter. Op mijn verzoek werd er nog a la minute een verlengsnoer geregeld.

Daarnaast was de bediening super. We werden netjes te woord gestaan en op onze wenken bediend. Het systeem met de kaartjes werkte perfect en werd door het personeel goed uitgelegd aan mijn visite. De bediening was vriendelijk, alert en snel. Zou u mijn dank daarvoor aan het betreffende personeel uit willen spreken.

Toen werd het etenstijd. Door het personeel werden wij daar netjes op gewezen. Ook daar netjes een tafel voor ons gereserveerd. Het eten was lekker en goed en werd netjes en tegelijk opgediend waardoor we tegelijk zaten te eten. Ook was de tijd tussen de gangen door prima geregeld.

Daarna terug naar de gezellige ruimte.

Wij hebben het verschrikkelijk gezellig gehad mede door jullie goede service. Daarvoor wil ik jullie hartelijk bedanken. Als ik nog iets dergelijks te vieren heb doe ik dat zeker bij jullie!

Groetjes.
    Iris van der Laan.