• Lid sinds 27 december 2011

Bij Kostas De Griek

Sluis

Grill-ig

Kaatsheuvel

Inezz heeft nog geen foto toegevoegd

1. Inezz's profielfoto
    Inezz heeft een recensie geschreven voor Onassis

We hebben hier lekker en gezellig gegeten en dat is precies wat we willen als we uit eten gaan!

2. Inezz's profielfoto
    Inezz heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Onlangs met mijn naaste familie op mijn verjaardag tapas gegeten bij Grill-ig. We hadden al een paar keer erg lekker gegeten bij Grill-ig en hadden hoge verwachtingen van de tapas. Het was echter geen prettige ervaring. Na héél veel brood (een grote mand vol stokbroodstukjes met mayo en drie halve stokbroodjes met knoflookboter per twee personen) en héél veel aardappels (een schaal frites en een schaal gebakken aardappelen per twee personen) een bakje sla en één enkel ander gerechtje kregen we twee uur nadat we waren binnengekomen (en nadat we uit pure ergernis al hadden afgerekend) een paar gerechtjes op tafel. Deze zagen er wel lekker uit, maar we stonden al naast de tafel om de jassen aan te trekken. Het voedsel dat we te eten hebben gekregen hadden we ook bij de frietzaak om de hoek kunnen halen voor ongeveer 1/10 van de prijs die we nu hebben moeten betalen. We hebben overigens wel keurig een paar dagen vooraf gereserveerd en het was verder ook echt niet druk, dus ze hadden er goed rekening mee kunnen houden in de planning. Dit was de eerste, maar gelijk ook de laatste keer tapas eten bij Grill-ig. Heel erg jammer van een bedorven avond.

1,5
  3. Inezz's profielfoto
    Inezz heeft een recensie geschreven voor Bij Kostas De Griek

Vorige week voor de derde (en zeker laatste) keer bij Kostas in Sluis gegeten. We zaten als enige gasten in het restaurant. Toen het eten werd opgediend begrepen waarom er verder niemand meer komt eten. Hoezeer we ook van Grieks eten houden, bij Kostas is het niet te eten. Al het vlees is koud, zonder enige smaak, aangebrand en véél te droog. Het lijkt alsof het voedsel al een jaar in de diepvries had gelegen, of dat de restjes van vorige gasten al minstens vier keer in de magnetron waren opgewarmd. De wijn lijkt aangelengd met een flinke sloot water en de frites waren bijna zwart, maar nog niet gaar. Ook vorige keren was het bij Kostas al niet top, maar zó slecht hebben wij nog nooit ergens gegeten. Er was deze keer een leuke jonge ober die erg zijn best deed. Dit werd echter verpest door een andere zeer arrogante ober die ons min of meer voor gek verklaarde omdat we vertelden het te droog te vinden. Dat schijnt volgens hem altijd zo te zijn met gegrilde gerechten. Raar, dat we dit bij andere restaurants nog nooit gemerkt hebben. De gratis aangeboden koffie hebben we maar afgeslagen. We wilden daar geen minuut langer meer blijven.

1,3