Op dit adres zit nu: Down Town

1. Vorige week voor de derde (en zeker laatste) keer bij Kostas in Sluis gegeten. We zaten als enige gasten in het restaurant. Toen het eten werd opgediend begrepen waarom er verder niemand meer komt eten. Hoezeer we ook van Grieks eten houden, bij Kostas is het niet te eten. Al het vlees is koud, zonder enige smaak, aangebrand en véél te droog. Het lijkt alsof het voedsel al een jaar in de diepvries had gelegen, of dat de restjes van vorige gasten al minstens vier keer in de magnetron waren opgewarmd. De wijn lijkt aangelengd met een flinke sloot water en de frites waren bijna zwart, maar nog niet gaar. Ook vorige keren was het bij Kostas al niet top, maar zó slecht hebben wij nog nooit ergens gegeten. Er was deze keer een leuke jonge ober die erg zijn best deed. Dit werd echter verpest door een andere zeer arrogante ober die ons min of meer voor gek verklaarde omdat we vertelden het te droog te vinden. Dat schijnt volgens hem altijd zo te zijn met gegrilde gerechten. Raar, dat we dit bij andere restaurants nog nooit gemerkt hebben. De gratis aangeboden koffie hebben we maar afgeslagen. We wilden daar geen minuut langer meer blijven.

1,3