• Lid sinds 7 juni 2011

Legends

Seventh

De Borgh

Zevenbergen

Guus heeft nog geen foto toegevoegd

1. Guus's profielfoto
    Guus heeft een recensie geschreven voor Van der Hooft

Guus

Vanwege m'n werk verblijf ik al maanden in Zevenbergen en omgeving. In die tijd heb ik al heel wat restaurants gehad.

Niets haalt het bij dit restaurant. Gastvrij, betrokken, discreet, verse maaltijden en bijgerechten, voldoende op tafel, extra salade en je hoeft er niet om te vragen, het wordt gevraagd of het smaakt en of het voldoende is. Hier kan de horeca in Zevenbergen nog heel wat van leren. Daar waar de andere gelegheden altijd plaats hebben kun je bij Van 't Hooft wel eens moeten wachten. Een goed teken.

2. Guus's profielfoto
    Guus heeft een recensie geschreven voor Nieuw Olympia

Guus

Ik ben er eenmaal geweest en dat was ook de allerlaatste maal. Het vlees was voldoende van smaak maar geen positieve uitschieter. De gastvrouw was alleen maar aan het servetten vouwen. Signalen voor een tweede drankje of een kopje koffie werden niet gezien. Als je komt om af te rekenen wordt pas gevraagd of het gesmaakt heeft. Ben ik soms in een snackbar? Verkeerde kwitantie, pinnen werkte niet goed. Eens maar nooit weer!

3. Guus's profielfoto
    Guus heeft een recensie geschreven voor Legends
    Internationaal Zevenbergen

Guus

Hier opereert de jonge, oude, kok van Van 't Hooft. Het eten, zalm en asperge met een glas witte wijn, is goed van smaak echter heb ik in overleg maar een dubbele portie besteld om de maaltijd als avondmaaltijd door te kunnen laten gaan. De vette friet heb ik afgeslagen, om de sla - een paar lepeltjes, moest ik vragen. Nadat ik afgerekend had bleek dat ik volgens de rekening Vlaamse friet en fris had gedronken. Voor de € 25, dubbele portie had ik zalm met twee asperges. Bij een ander restaurant had ik vier of vijf asperges. De bediening is matig.

4. Guus's profielfoto
    Guus heeft een recensie geschreven voor Seventh

Guus

Enkele weken geleden hier gegeten, zeer goed alleen de betrokkenheid van de bediening is slecht. Na het vragen om de rekening was het wachten om uiteindelijk af te rekenen. Uiteindelijk na tien minuten maar geld op tafel gelegd en weggegaan.

5. Guus's profielfoto
    Guus heeft een recensie geschreven voor Golden Wok
    Chinees-Indisch Julianadorp

Guus

Al enkele malen hier geweest. Eten is vers en goed. Echter bij het bakken spat het behoorlijk. De vloer tegen de fornuizen aan is spekglad, hoezo schoon en hygiene. Als de zon schijnt is het behoorlijk warm en de armosfeer is dan erg warm en drukkend en ronduit onplezierig om er te eten, laat staan te moeten werken. De temperatuur moet dan het de terrasdeuren geconditioneerd worden. Dat klopt dus niet maar is al wel jaren een item. Met name in de zomermaanden is het aan het einde van de dag vanwege de warmte 'a no go area'. De biefstuk is niet echt biefstuk en de tong soms pangafilet.

6,3
  6. Guus's profielfoto
    Guus heeft een recensie geschreven voor De Borgh

Guus

Ik ben gewend om tenminste vier avonden per week buiten de deur te eten. Het eten was goed, hoofdmaaltijd € 30, en pas toen m'n maaltijd op was werd gevraagd of het gesmaakt had. Vooraf had ik aangegeven of er iets anders dan patat geserveerd kon worden. Nou dat kon, twee lepels salade. Er is veel te weinig aandacht voor de gasten of het eten goed van smaak is of het ook voldoende is. De signalen voor een tweede drank bij het eten werd niet waargenomen. B.w.v.s., bij McDonalds heb je meer gast/gastheer contact. Uiteindelijke ook nog een tweede kopje espresso was besteld. In de tussentijd schoof ik even anderhalve meter voor een praatje naar een andere tafel, werd m'n tafel zonder overleg afgeruimd en aan anderen vergeven. M’n eigendommen lagen nog over de tafel verspreid! En dat terwijl het helemaal niet druk was. Het tweede kopje espresso heb ik maar elders genomen en ik ben ook niet meer teruggegaan. De muurvulling mag niet zo maar als gezelligheidsaspect gezien worden. Deze decoratie kost een habbekrats bij Kwantum of Action maar heeft ook echt die kwaliteit. Ook ben ik verbaasd over de hotelprijs van ruim € 90. Voor die prijs in dit sporthotel kun je voor gelijkwaardige kamers ook elders heel goed terecht.

6,1