• Lid sinds 1 november 2010

Zoetermeer

g7a4 heeft nog geen foto toegevoegd

1. g7a4's profielfoto
    g7a4 heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Groes

Tussen de middag een kop koffie met een pannenkoek. Heerlijk. Ook een prettige bediening. We kwamen hier voor het eerst maar de bediening was of we hier al vaker kwamen. Het diner gaan we zeker ook eens proberen als we in de buurt zijn.

2. g7a4's profielfoto
    g7a4 heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur
    Chinees-Indisch Zelhem

Heel goede keuken, zeer prettige bediening. We hebben een rijsttafel genomen en konden dus veel gerechten proberen, uitstekend. De porties zijn echt Chinees en dus voor senioren wel iets te ruim. Voor ons OF geen voorgerecht OF geen nagerecht.

Op zondag hier voor het eerst gegeten. Daarna voor vrijdag (!)gereserveerd en de heer Lam wist mijn naam nog, dan ben je op een plezierige manier met je werk bezig. Daarnaast heeft de heer Lam een heerlijk gevoel voor humor maar is daarmee zeker niet nadrukkelijk aanwezig. Het kan hier best druk zijn dus reserveer voor alle zekerheid.

3. g7a4's profielfoto
    g7a4 heeft een recensie geschreven voor De Smoks
    Nederlands Zelhem

Uitstekende keuken, goede porties. Hoofdgerecht opgediend op een "aangekleed" bord, leuk! Bijgerechten voldoende maar we mochten ook bijbestellen. Prettige, goede bediening.

Alleen de benamingen voor de gerechten zijn voor een "niet-Achterhoeker" soms wat lastig, maar geen echt probleem.

Wij vinden deze zaak een aanrader.

4. g7a4's profielfoto
    g7a4 heeft een recensie geschreven voor Odysseus Palace

Kom hier maar af en toe omdat ik niet in de buurt woon.

Het eten is heel goed en voldoende voor een schappelijke prijs.

Vriendelijke bediening en men komt ook niet elk moment vragen of je nog iets wil drinken. De dames hebben echt plezier in hun werk. Alles is goed verzorgd en het restaurant is dus een aanrader. Het kan hier zeker in het weekeinde erg druk zijn, dus reserveer voor de zekerheid.