De Chinese Muur in Zelhem

Restaurant de Chinese Muur Zelhem beschikt over ruime parkeergelegenheid. Parkeren is gratis voor onze restaurantgasten!

Bezorgrestaurants in de buurt van De Chinese Muur

1219093288 95
1275281919 95
1286519645 96
1320232824 94

1. Geweldige sfeer de eigenaar had voor iedereen een praatje en aandacht.
    Het is een aanrader om er zeker een keertje te gaan eten.

2. Fam Klein Reesink

Heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs.
    Super vriendelijke mensen.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

3. w.j.elsendoorn

Prima zaak. Erg vriendelijke bediening.

4. Uiterst vriendelijk personeel. Een hartelijk welkom en wat betreft t eten is er veel keus. Goede combinatiegerechten, goed advies vd gastheer en het is geen probleem af te wijken vd kaart door n gerecht toe te voegen of weg te laten. Het eten is prima, niet vet, goed warm en niet te sterk gekruid.
    Zeker een aanrader!

5. Afhalen doen we hier zeker geen tweede keer meer. Had het idee dat zeker de nasi al een aantal keren was opgewarmd. De Babington Pangang was taai en zeker niet krokant. In de tjap tjoy zaten voorgesneden wortelen, absoluut niet vers ook zat er een raar ogende saus bij. Naar horen zeggen is er een groot verschil met de kwaliteit in 't restaurant.

6. Dieter en Tineke

Heerlijk eten, attent en betrokken eigenaren en bediening. Binnen kort weer!

7. Eigenaar wil weten waar je woont of je een huur of koophuis hebt. Geeft niks hoor we hebben diverse malen hier gegeten en iedere keer viel het tegen. Geen lekkere Chinese kruiden. Wel veel, maar geen lekkere smaak. De eigenaar kan zelf ook niet koken, wel praten en grappen maken. Slechte Chinees in Zelhem

3,7
  8. Peter van de Horst

Wij hebben hier gegeten vorige week, en waren zeer tevreden! Met mijn vrouw en kinderen in het leuke plaatsje Zelhem. Bij binnenkomst een gastvrije ontvangst en werden naar onze tafel begeleid door een leuke jongedame. Goede service, erg vriendelijk en ook redelijk snel, terwijl het best druk was. Heerlijk gegeten! Beter dan wij gewend waren bij de chinees bij ons in het dorp. Het eten was allemaal heerlijk vers, en goed bereid! Erg goede gerechten voor een goede prijs! Aan het einde van dit alles, ook nog een heerlijke cognac gekregen van de eigenaar. Wij komen zeker weer een keer terug!

9. Onze verwachtingen waren heel hoog. We hebben afgehaald. De satésaus was heel dik, wel heel veel, maar het was gewoon niet lekker. De bami was papperig en nat, niet lekkker, het gerecht was wel veel, maar niet lekkere smaak. Geen goede kok, magnetron-chinees, heeft niks met koken te maken. Wel veel blabla, maar ja een goede kok heb je geen blabla voor nodig; dit is was gewoon NIET lekker!!!!

10. Onze verwachtingen waren erg hoog na het lezen van de reviews op eet.nu. Het is een schone Chinees, netjes ingericht, vriendelijke personeel. Het was niet heel druk, 4 tafels waren bezet.

De garnering zag er niet vers uit, het rundvlees leek op kalkoen en glazig, kan ook niet vers zijn als het niet druk bij een Chinees is, was ook niet lekker, de babi pangang was redelijk, de saus had een lekkere smaak. Grappig was de eigenaar wel, maar liever dat het eten beter was geweest, niet slecht, maar ook niet heel goed, we gaan het nog een keer proberen...

Helaas tegenwoordig hangen ze er bij de gewone Chinees niet meer met de benen uit, wij houden niet van wokken, de Chinees kan beter alleen maar werken met verse producten en een kleinere kaart, dat moet tot betere resultaten leiden en tot meer klanten. Wij houden van de Chinese keuken meneer Ham.

6,3
  11. Adri van Ommen

12. Koen Mathijssen

13. Een echte aanrader.

Erg gastvrij. Tijdens het wachten op de afhaal krijg je vaak een drankje van de zaak.

14. Marjolein

Super lekker gegeten! Wij komen altijd voor de gezelligheid en het lekkere eten. Dat het met de weekend/ feestdagen drukker is kunnen wij dat natuurlijk begrijpen. Bij de afhaal zijn ze super vriendelijk, lekker kroepoek en drankje van het huis gekregen, Top!! Dat het een beetje kan uitlopen is te begrijpen, de hele achterhoek komt hier dan ook eten op dezelfde tijdstip.

Wij komen hier al jaren en dat is natuurlijk vanwege het kwaliteit wat je zeker proeft en de klantvriendelijkheid. Wij willen geen andere chinees meer!

15. wvdBerg

Geweldige restaurant. Wat hebben we vandaag heerlijk gegeten. Wat een drukte, maar het wachten werd beloond met een smaakvolle rijsttafel. Geweldige service ook van de gastheer. Om af te sluiten zelfs een lekker wijntje gekregen!

Wij zijn regelmatige klanten bij de afhaal en weten ook dat het soms wat langer duurt (vooral op feestdagen), maar het wachten wordt beloond met uitstekende kwaliteit chinees-indische gerechten.

Wij wonen zelf in Diedam maar we komen altijd chinees eten bij de Chinese Muur in Zelhem. Super!

16. G.Maatman

Geweldig restaurant, zeer goed van eten en drinken. Kwaliteit prijs verhouding uitstekend. Wil je verwent worden ga dan beslist eens en keer naar de Chinese Muur in Zelhem, alwaar je verwent gaat worden door de familie Lam. De sfeer is altijd uitstekend. Laat je verwennen.

17. Alex Elsenaar

18. Wij komen hier regelmatig en laten ons dan iedere keer weer verassen door meneer Lam qua eten. De kaart blijft van tafel en hij maakt er iedere keer weer een feestje van. Vraag dus gerust om wat voor je te laten maken.

Wat hier al eerder gezegd is, meneer Lam is een op en top gastheer die het je naar de zin wilt maken.

Hoewel de uitstraling aan de buitenkant het niet doet vermoeden worden hier de heerlijkste gerechten bereid.

19. Heel goed restaurant, zoniet de beste van de achterhoek, of nederland. Eten is zeer goed, bediening altijd top,vooral de hr Lam,een echte top gast heer.

20. fransen

We komen al jaren hier met de hele familie, en de buren van ons zijn ook al vaste klant.
    Een paar keer per maand zeker hier eten en de catering ook een aanrader!
    Super!!

21. Top restaurant, ernstig ondergewaardeerd, gedraag je als een gast en je wordt behandeld als een koning, het zal je aan niets ontbreken. Vraag gerust naar een verrassings menu en je zult de lekkerste gerechten voorgeschoteld krijgen.
    Super vriendelijke bediening en goede service.

Top top top

22. bezoeker

23. Komen er regelmatig en het eten is altijd goed, lekker, en goed verzorgd. Personeel is ook uitermate vriendelijk.
    Wat wil je nog meer?

24. Wouter

25. Al jaren de nummer 1 in chinees eten. Klantvriendelijk, sfeervol en lekker eten.

26. AWP Ruiken

Het restaurant valt niet op. Een wat ouder gebouw, je loopt er gemakkelijk aan voorbij. Binnenkomst is wat vreemd, je lijkt door een kroegje te lopen. Eenmaal binnen een knus restaurant. Van binnen had de aankleding wat mooier en moderner gemogen, maar het heeft wel zijn charme.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, maar het oogt wat chaotisch. Geregeld worden drankjes aangeboden die voor een ander bestemd zijn, meerdere malen wordt de menukaart aangeboden, maar dit alles is eerder schattig en leuk dan vervelend. De eigenaar (Dhr Lam) is een erg vriendelijke gastvrije man met een leuk gevoel voor humor (komt een gerecht bij ons weghalen omdat het vlees oud zou zijn, zet het vervolgens bij de buren neer en wenst deze een smakelijke maaltijd. Bleek vergissing van de bediening, wij kregen een ander gerecht.)

Tot zover de kritische noot. Wat eten betreft, niets dan lof!

Niet eerder heb ik zo lekker chinees gegeten. Alle smaken kloppen, alles is goed op smaak, niets is te flauw of te zout. Alles is met liefde en aandacht gemaakt.

Grote tip!

Vraag aan de bediening om je te laten verrassen door de kok. Men vraagt wat je wel en niet lust (er waren geen echte liefhebbers van schaaldieren in ons gezelschap), of je van pittig houdt, met voorgerecht?, speciale visliefhebbers?

De kok komt met een leuk voorgerechtje dat heerlijk is. Wanneer het hoofdgerecht komt, word er van alles op tafel gezet. Werkelijk alles is meer dan heerlijk.

Dit alles ook tegen een alleszins redelijke prijs! Er wordt nog een drankje nadien aangeboden. We gaan hier heel zeker weten nog vaker komen!

Conclusie:

Absoluut de moeite waard om een stuk voor om te rijden. Ik woon gelukkig redelijk in de buurt, maar ik zou er gerust een uur voor rijden! Laat je verrassen door de kok en geniet!

27. Fam.Bats

We komen er al jaren, vriendelijke bediening, goed eten, het is er gezellig, geweldig.

28. Lekker eten, vriendelijk personeel, gezellige sfeer en redelijke prijzen.

29. Heel goede keuken, zeer prettige bediening. We hebben een rijsttafel genomen en konden dus veel gerechten proberen, uitstekend. De porties zijn echt Chinees en dus voor senioren wel iets te ruim. Voor ons OF geen voorgerecht OF geen nagerecht.

Op zondag hier voor het eerst gegeten. Daarna voor vrijdag (!)gereserveerd en de heer Lam wist mijn naam nog, dan ben je op een plezierige manier met je werk bezig. Daarnaast heeft de heer Lam een heerlijk gevoel voor humor maar is daarmee zeker niet nadrukkelijk aanwezig. Het kan hier best druk zijn dus reserveer voor alle zekerheid.

30. Ronald Hezemans

Ik kom hier al geruime tijd en dit is een prima chinees restaurant.

Het gastheerschap van meneer en mevrouw Lam is subliem. Daar kunnen veel Nederlandse restaurants nog heel wat van leren!

De keuken is erg goed. De prijzen zijn heel redelijk. Vaste gasten krijgen als zij dat willen van het huis een digestief bij de koffie. In mijn geval is dat zonder vragen standaard elke keer een cognac XO! Ik heb een keer een stevige fooi gegeven maar dat werd niet geaccepteerd. Te veel!

Dat dit restaurant met zijn eigenaar nog lang in Zelhem mag blijven!

31. Het lekkerste restaurant ooit!

32. Zelhemmer

Superlekker! Erg uitgebreid, wij hadden een rijsttafel, en mooie sfeer en superbediening.

33. Eind december met een zevental zakenrelaties uitgebreid en zeer goed gegeten bij de familie Lam.

Vooral de garnalen met ananas in knoflooksaus (opgediend in een uitgeholde ananas) alsook de gepaneerde en gefrituurde tongetjes waren om te smullen!

Gastheerschap was uitstekend. Hij bleef mij maar Baas noemen. En bij het weggaan een ieder galant met een aardig woordje in de jas geholpen.

Ben voornemens hier vaker heen te gaan, zowel met familie als met zakenrelaties. Werkelijk super!

34. Mark Starink

Woon zelf in Zelhem en kom regelmatig echt Chinees eten bij Meneer Lam. Een eerlijke, traditionele keuken en ook naast de kaart is er veel mogelijk. Helemaal top dus!

En dan nog niet eens gesproken over Meneer Lam zelf. Gastheerschap pur sang! Hij is in staat je als een vip te behandelen en is zeer belangstellend naar zijn gasten. Ook super vriendelijk voor de kleine gasten.

Tja..... en dat ie me dan meneer Stalin noemt, nemen we hem zeker niet kwalijk. Sterker, vind het eigenlijk wel grappig:-))

Gewoon naar toe gaan dus!

35. Het beste Chinese restaurant van de regio. Je wordt daar als een vriend behandeld en het eten is super. Qua prijs zeer betaalbaar, echt een aanrader voor iedereen.

36. Wij kregen dit adres omdat wij op vakantie waren in Ruurlo.

Ik kan je zeggen. Het is een top restaurant.
    Als je naar huis gaat heb je genoten van alles.

37. Demi 16 punten

Wij hebben gister op uitnodiging van een zakenrelatie hier gegeten.

Wij komen in veel restaurants, maar dit restaurant overtreft echt alles! Super goed eten en een erg vriendelijke gastheer.

38. Chinese muur is echt een top tent! Gezellig, goede keuken en geweldige gastvrijheid.

Echt een aanrader dus! Niet denken maar gewoon een keertje gaan eten.

39. ik woon in zelhem en ben vertegenwoordiger van beroepen
    eet bij veel chinesen onderweg.
    maar ik kom steeds weer terecht bij meneer lam zijn restaurant.
    daar klopt het gewoon.

40. het is gewoon top
    echt wel eten is heerlijk de gast vrij heid en vriendelijk personeel

41. Heerlijke maaltijden

42. Hans Kaiser

Al jaren komen we als gast bij de familie Lam. Top keuken met prachtige gerechten. Steekt bijzonder positief af ten opzichte van andere Chinees Indische restaurants. Gastvrij en super lekker, ook voor afhalen.

43. Alex Elsenaar

Begin 1990:Vraag aan Indische collega.Waar kun je lekker Chinees eten. Antw.: Waar de Chef kok goed is. En dat werd dus vanuit Arnhem, Zelhem. Bij de Fam. Lam. Sindsdien vaste klant om lekker te eten, in een gastvrije omgeving. Tot nu toe niets dan lof.

44. hans goedhart

wij komen hier al veertien jaar één of twee keer per jaar en de eigenaar dhr Lam blijft altijd heel enthousiast en zeer gastvrij. Hij noemt mij altijd meneel koeiehalt!

45. Wij kwamen hier een paar keer per jaar. Door omstandigheden 2 jaar niet geweest, maar we werden nog steeds herkend toen we weer terugkwamen. Ze zijn erg gastvrij en vriendelijk. Heerlijjk eten voor een goede prijs.

46. Geweldig eten en personeel zeer gastvrij!!! (Erg vriendelijk voor de kleine gasten!!)

47. W. Germeraad, Sneek

Top restaurant

48. Ronald Hezemans

goede keuken voor een goede prijs, zeer gastvrij, huiskamersfeer, xo cognac van de baas voor geregelde gasten, alles is mogelijk, ons favoriete restaurant