• Lid sinds 3 februari 2010

Restaurant Paradijs

Beek en Donk

De Koffer

Mierlo

FM heeft nog geen foto toegevoegd

1. FM's profielfoto
    FM heeft een recensie geschreven voor Ons Loes
    Internationaal Helmond

Onlangs goed gegeten hier, al was het hoofdgerecht (parelhoen) niet mijn smaak. Maar wanneer je kiest voor een verrassingsmenu, kan je dat verwachten.

Ik vind de prijs toch wat aan de hoge kant voor hetgeen je krijgt.

Het stokbrood met (overigens erg lekkere) boter en olie wordt overigens niet in rekening gebracht. Dat kan ik altijd zeer waarderen.

De sfeer is prima en ook met het personeel is niets mis.

2. FM's profielfoto
    FM heeft een recensie geschreven voor Restaurant Paradijs

Wij hebben hier al heel vaak Japans gegeten en elke keer naar volle tevredenheid. Met name het happy hour op zaterdag is echt een aanrader. Heerlijk eten voor slechts 50% van de normale prijs. Met name het gecombineerde vlees/vis menu is erg lekker.

Het personeel is erg vriendelijk en men zorgt ervoor dat je niets tekort komt.

Ons zien ze hier dus zeker terug!

3. FM's profielfoto
    FM heeft een recensie geschreven voor De Koffer

Ik vind de verhouding prijs/kwaliteit redelijk. Het eten is niet slecht, maar ook zeker niet geweldig. Voor een voorgerecht betaal je als snel ruim 10 euro en voor een hoofdgerecht 20 euro. Voor dat geld had ik zeker meer verwacht. Er zijn in de omgeving verschillende restaurants/eetcafés waar je voor hetzelfde geld echt beter eet.

De sfeer in de zaak is wel prima. Het is er gewoon heel gezellig. Ook op de bediening is niets aan te merken.

6,5