• Lid sinds 21 juni 2009

Aeterij de Bourgondiër

Weert

Pizzeria Sardinia

Weert

fleur ramon hans &paula heeft nog geen foto toegevoegd

1. Zeer goed! Bediening super.(uitleg en hulp oplettendheid)

prijs kwaliteit goed.

Zeker een aanbeveling.

2. fleur ramon hans &paula's profielfoto
    fleur ramon hans &paula heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Sardinia

Uitermate slecht!

Het duurde 15min voordat we opgemerkt werden.

Voor dat het eerste glas drinken werd aangeboden waren we 30min verder, het personeel staat met 5 leden aan de bar te praten, letten totaal niet op.

De porties waren goed. Alleen de tijden van het serveren van het eerste gerecht tot dat we alle 4 het eten hadden waren meer als 10min. Wachtijd tussen voor en hoofdgerecht was meer als 45min. Aangezien we ons bestek mee hadden gegeven na we het voorgerecht hadden genuttigd kwamen ze er pas achter toen we melden dat we geen bestek hadden. Het hoofdgerecht stond toen al op tafel. De koks daarentegen hebben eten van goede kwaliteit geleverd. Helaas door de servering was mijn eten al koud, (pech hebben )zeggen we dan maar. Daarentegen waren de wijnglazen en het bestek niet zorgvuldig zuiver gemaakt, aanslag van de vaatwasmachine (kalk) en het gebruik van een vuile afdroogdoek(strepen waren zichtbaar ) op het bestek. Borden met meerdere vingerafdrukken zorgen er tot mijn grote spijt voor dat ik dit restaurant niet aanbeveel.