Pizzeria Sardinia in Weert

Pizzeria Sardinia laten bezorgen?

Online eten bestellen

1428319564 67
1472196584 56
1570919880 60
1713520196 62

1. We hebben hier vaak gegeten maar nu is het klaar… het eten mag dan goed zijn het is er zo verschrikkelijk smerig… alleen als je naar het toilet kijkt heb ik al gegeten en gedronken… BAH wat goor… erg jammer…

2. Bij binnenkomst was mijn halve eetlust al vergaan. De eigenaresse snauwde letterlijk tegen de jongeman achter de bar dat ie eerst moest afmaken waar ie mee bezig was (bonnetjes,) het antwoord van de jongeman was: ik ben deze mevrouw aan het helpen waarna de eigenaresse wijzend met haar hand naar mij snauwend zei: deze dame kan wel even wachten.

Besteld: pasta in romige tomatensaus met zalm

Resultaat: pasta in een lichtroze drap waar je letterlijk de verrotte zalm in moest zoeken.

Conclusie: voortaan maar weer naar de concurrent een paar deuren verderop. Waar de pasta echt vers is!! Voor mij nooit Sardinia meer, weggegooid geld!!!

Romy

3. Wij hebben een paar keer bij jullie eten besteld bella case deze keer was het niet te eten normaal is het met tomaten room saus nu helemaal niet het was zo droog dat we het weg hebben gegooid en daar €35 voor betaald! Nooit meer!

4. Eten & drinken goed, vriendelijke bediening, niet duur.

5. 2 uur gewacht op eten, was flauw en smaakloos was. Chagrijnige bediening. Oftewel, nooit meer!

1,9
  6. Heerlijk gegeten. Alleen 50 (!!) minuten op het eten wachten vond ik extreem lang!!

7. Nog nooit zo vies gegeten. Wat een teleurstelling. Lasagne besteld maar zit werkelijk geen smaak aan. Dit word het nooit meer

8. Wouter 219 punten

Gegeten op do 2 maart met 3 volwassenen (1 met rolstoel) en 2 kinderen.

Service:
    Bij binnenkomst direct door de gastvrouwe ontvangen, die meteen behulpzaam was met het kiezen van een geschikte plaats voor de rolstoel. Haar bediening was hartelijk, vriendelijk en ook correct volgens de etiquette, dus de dames kregen eerst de menukaart (zonder dat te willen overwaarderen, vind ik het toch altijd fijn om te zien, omdat het een indicatie is voor een servicegerichtheid en correctheid naar de klant). Het verschil tussen gewoon de klanten bedienen of een gastvrouw zijn werd hier gelukkig eens positief duidelijk.

Sfeer:
    Eenvoudige, maar passende inrichting. Vooral door de echte muurschilderingen (geen goedkope standaard postertjes!) krijgt het restaurant een gezellige Italiaanse sfeer. De langgerekte rechthoekige vorm gaat een klein beetje ten koste van de sfeer, hier zou de ruimte door het middendeel te 'breken' misschien nog iets knusser gemaakt kunnen worden.

Eten en drinken:
    De kaart is echt héél uitgebreid. Nadat we uiteindelijk toch een keuze hadden kunnen maken, hebben we verschillende Pizza's besteld, die allemaal erg in de smaak vielen. Mijn favoriet was de "Dellâ Amore". Weer eens wat anders en erg smaakvol! De grootte en de hoeveelheid beleg zijn prima en de bodem is gelukkig Italiaans dun (dus niet zo'n 'half brood' dik zoals bij Amerikaanse pizza's).

Prijs / kwaliteit
    De pizza's zijn heel redelijk geprijsd, iets goedkoper zelfs dan gemiddeld waar ik woon (daar zijn ze ca. 1 tot 2 euro per stuk duurder). De kinderen kunnen tegen gereduceerde prijs een iets kleinere pizza krijgen. Dat zie je niet vaak en het is niet alleen voor de beurs prettig,, maar gaat vooral ook verspilling tegen. Ook de drank is redelijk geprijsd. Prima prijs/kwaliteit verhouding dus.
    Ook een groot pluspunt is dat we aangeboden kregen het eten dat over was mee te nemen (daar gaan we dadelijk dus ook nog van smullen). Het is gewoon zonde om goed eten weg te gooien en voor de klant is het een extra service.

Als met al sfeervol en goed gegeten tegen alleszins redelijke prijzen en met top service. Een aanrader voor als we nog eens in de buurt zijn!

9. Zojuist besteld bij sardinia, was weer heerlijk! Voldoende, vers en zeer smaakvol, goede kwaliteit-prijs verhouding. Aardige bezorger.

10. Prima restaurant, goede prijs/kwaliteit verhouding. Vlotte en vriendelijke bediening.

11. Slecht personeel, de bediening was hele tijd aan het schreeuwen en lachen net alsof het een speeltuin was. De kok was alleen maar aan het schreeuwen en de serveerder alleen maar lachen alsof hij geen zin had om te werken. En bakte er niks van. Het eten kon ik weinig vertellen, het was lang wachten op het voorgerecht en hoofd en het was niet warm. De garnalen waren niet goed voorbereid. Sorry, maar dit is zeker geen herhaling vatbaar.

12. Met 4 personen, 4 verschillende pizza's besteld. Het vet droop eraf, pizza was binnen paar minuten koud en nat van het vet. In de garnalen zat het darmkanaal nog in. Kant en klare ingredienten erop, lading olijfolie en klaar is je pizza. En dan een zwaaiende kok aan tafel? Ooh en de sinas was niet te drinken, aldibier in de fles op tafel en de bediening was een jong meisje.

13. Veel te veel mozzarella (waarschijnlijk het goedkoopste ingrediënt) op de pizza's en sommige ingrediënten waren gewoonweg weggelaten.

Bediening zeer onprofessioneel. Men kondigde de gerechten aan met het nr. (alsof je onthoudt welk nr. je hebt besteld), de dames wisten waarschijnlijk niet eens de naam van het gerecht. Stelden ook onnodige vragen over de simpelste verzoeken. Weinig ervaring zo lijkt het.

Ondanks wat op de menukaart van hun website staat beschreven, kon men geen dessert serveren. Dat de bediende dat eerst moest vragen aan de basin was opmerkelijk, dat weet je toch wel als je daar werkt?

Aangezien ik in andere reviews zie dat mensen soms wel en soms geen desserts kregen, denk ik dat men gewoonweg geen zin heeft om desserts te maken als het even te druk wordt. Maar dat klinkt ook niet echt plausibel, want toen ik verhaal ging halen waren de dames alleen maar druk met kletsen aan de bar.

Afrader.

14. A. Uiterwijk Winkel

Onlangs zijn we hier wezen eten. En ik ben eigenlijk nog steeds verbaasd: je hebt vrij veel gasten op een doordeweekse dag, je serveert lekkere pizza's voor een goede prijs en dan sta je de gasten onvriendelijk te woord en kan er nog geen glimlach af bij het personeel. Echt heel erg jammer! Wat kost nu een glimlach, een vriendelijk woord? De sfeer in een restaurant is zo belangrijk. Probeer dit te veranderen en dan zit het restaurant ieder weekend vol. Bovendien heb je dan waarschijnlijk zelf ook meer plezier in je werk. Dat er geen nagerechten zijn is jammer maar gelukkig zit er even verderop een ijssalon. Zoals aangegeven vonden we de pizza's wel heerlijk. Nu alleen nog even iets doen aan de gastvrijheid.

5,7
  15. Slecht personeel, serveerster zag er erg onverzorgd uit en lette niet op. Verschrikkelijk lang op het eten moeten wachten, zowel het voor- als hoofdgerecht. Vervolgens wordt er van achter naar onze tafel voor met 1 bord tegelijk gelopen, zodat het lang duurde voordat iedereen zijn gerecht had. Eten bleek vervolgens lauw/koud te zijn, vlees was allemaal hartstikke taai en droog.
    Bediening loopt weg voordat iedereen een drankje heeft kunnen bestellen. Vervolgens denken we nog een lekker dessert te kunnen nemen, want dankzij het slechte hoofdgerecht waren we niet echt voldaan... Geen desserts op de kaart! Haal dan de helft (wat zeg ik, driekwart) van de hoofdgerechten van de kaart, zorg dat wat je er wél op hebt staan fatsoenlijk kan maken en serveer lekkere desserts na.
    Nooit meer hier naartoe, betaal liever wat meer voor goed eten, dan dit voor iets wat niet te eten is.

16. Met zijn tweetjes lekker gegeten bij Sardinia. De minestrone soep was heerlijk, evenals de pasta en de pizza. Echt Italiaans bereid zoals het moet, geen shoarma pizza en die flauwekul allemaal. Het interieur kon wel wat opgefrist worden. De bediening was oké evenals de wachttijd. De lambrusco is aan te bevelen.

Deze prijs / kwaliteits verhouding vind je nergens anders.
    Tot de volgende keer Groetjes M & M

17. Heel duidelijk op voorhand klaargemaakte gerechten, het was er koud en niet gezellig, enige voordeel: niet duur.

18. We waren de enige gasten, moesten toch 3 kwartier wachten op het eten. We zagen geen bediening meer. Hierover een opmerking gemaakt. Hier werd zeer nonchalant op gereageerd. Eigenaresse kwam later wel haar verontschuldigingen aanbieden. Kortom eten was lekker, maar pizza was koud van binnen. Bediening door jong meisje was waardeloos. Niet voor herhaling vatbaar helaas.

19. JP 326 punten

Regelmatig zijn we hier te vinden voor een pasta of pizza. Het eten is goed, de sfeer helaas wat minder ( het lijkt wel een etalage sinds jaren geleden de luchtsluis eruit is gehaald. Dit zorgt ( vooral 's winters ) voor een tochtige bedoeling.
    Bediening is soms goed, maar vaak matig ( ligt ook aan wie er aan het werk zijn ).
    Porties zijn goed. Niet te weinig maar ook niet te veel. Prima.

20. Pizza besteld met o.a. Rosbief, maar de rosbief was de kok vergeten, geen excuses. cappuccino kon niet besteld worden en bij het afrekenen bleek dat we ook niet konden pinnen. Om 9 uur ging de verwarming uit leek wel en werd er al druk gepoetst. Onvriendelijk personeel, slecht eten, ruzie-achtige sfeer onder het personeel. Geen aanrader!

3,1
  21. Laatst wezen eten. Opzich goed gegeten. Bediend door een knul. Die deed het heel leuk ondanks dat die wat gestrest leek.

Pizza was zeer goed. De soep was een beetje flauw.

Loopt een onverzorgde vieze vrouw door de keuken. En er staat een hele nette pizza bakker!

Hopelijk als we weer komen pin gelegenheid.

22. Afdeling van een bedrijf

Zo'n slechte restaurant hebben we nog nooit eerder bezocht!
    1. Koud eten
    2. Vervolgens opgewarmd in magnetron
    3. Smakeloos eten
    4. Bediening en/of eigenaar en/of kok laat zich niet meer zien nadat je aangeeft niet tevreden te zijn, maar ze komen wel de rekening brengen
    5. Absoluut niet klantvriendelijk, lijkt zelfs alsof ze liever geen klanten hebben

Waardeloos. Ga hier niet eten.

23. Henk en gasten

Met drie personen daar op een avond gegeten.
    Twee hadden Pizza en de derde had Tagliatelle met aglio en olio.
    Tagliatelle niet al dente!
    Pizza's, och als iemand deze voortreffelijk vindt, heeft hij of zij nog nooit een Pizza gegeten. Flauw en bodem niet lekker.

Geen pinmogelijkheid!! Wordt je achteraf mee geconfronteerd.
    Geen Italiaanse sfeer! Prijs voor het gebodene echter niet te hoog.
    Edoch, jammer maar helaas. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

24. Manuela en Dylan

Mijn zoon en ik waren na langere tijd weer eens lekker eten bij Sardinia, na een filmpje bij Gotcha.
    Het eten was als " vanouds" gewoon heerlijk- hebben gewoon de resten van onze pizza meegenomen, zo lekker !
    De bediening was super, heel alert en heel lief en de leeftijd, daar heb ik geen problemen mee, ze leren het allemaal wel bij het doen.
    Ook kwamen ze meteen met een oplossing om onze resten van de pizza in te pakken om mee te nemen.
    De prijzen zijn nog altijd gewoon prima, passend bij het aanbod en keuze.
    Dus rondom een dikke 9, welverdient !
    Verder zo.
    Tot de volgende keer.
    Groetjes Manuela en Dylan

25. Maessen

Afgelopen zaterdag met een vriendinnengroep daar gegeten. Reservering bleek niet genoteerd te zijn, maar konden gelukkig nog terecht. Prima pizza, maar de desserts waren echt een aanfluiting. Choco-ijs zat vol met kritstalstukjes. Weinig ijs, slagroom en saus, zeer eenvoudig op een bordje. Bediening werd steeds minder vriendelijk. Vooral bij betalen: géén 'bedankt',' hoe heeft het gesmaakt' en zelfs niet 'tot ziens'. Dit was echt jammer en kan echt niet. Met de stille trom zijn we vertrokken...

5,5
  26. Zeer lekker eten en een lage prijs. Ze bieden aan de pizza die je niet op kan in te pakken om mee te nemen
    Echt super

27. familie de Groot

Het eten is goed.

Bediening doet het zeer goed! Er gaat in de keuken van alles mis en de bediening krijgt de schuld! Dat hoort niet, we zijn bedient door een jonge knul en die deed het heel goed! Hij en nog een andere meid liepen de hele tijd op en neer, hard werken. En een ander meisje, (Waarschijnlijk dochter van de baas?) deed werkelijk niets! En als ze dan na heel veel zeuren dan wat deed, deed ze het ook nog fout.

Ik vind dat de bediening er op vooruit is gegaan, op dat ene meisje na!

Geen pin automaat, is een beetje raar, maar desondanks goed gegeten en gezellig gehad!

Fam de Groot

28. Het eten smaakt echt geweldig. De prijs is echt heel laag.
    De eigenaar zit helemaal onder de stress. Je moet vaak wachten en/of hem herhaaldelijk roepen. Hij heeft duidelijk geen strategie, planning of overzicht.
    Het decor is eenvoudig, de keuken is leuk en open, maar verder niet veel bijzonders. Lijkt in eerste instantie op een goedkope shoarma-zaak.

29. Ik eet mijn schoen op als deze tent over een paar maanden nog bestaat. Wat een aanfluiting zeg. Om 19:15 uur een pizza besteld. Afhalen, thuis opeten. Om 20:25 naar buiten met mijn 2 pizza's. Gewoonweg lachwekkend. Geen excuses of een drankje voor het schandalig lange wachten. Ze hadden de telefoon er naast gelegd zodat er niet meer telefonisch besteld kon worden. De bediening en de keuken zijn constant op elkaar aan het vitten.

Ook al hebben ze de lekkerste pizza's hier in de buurt, ik zal hier nooit meer terug komen. Als ze op deze voet verder gaan denk ik dat ik hier ook nooit meer terug hoef te komen.

4,7
  30. Carpaccio was smaakloos. Pizza's waren wel erg lekker! Het duurste gerecht met vlees was erg slecht. Veel te doorbakken. Zeer slechte bediening. Het hoofdgerecht werd al geserveerd terwijl de voorgerecht borden nog op tafel stonden, geen antwoord weten op onze vragen en het dan ook niet gaan uitzoeken. Geen schone placemats. Niet vragen of we nog iets willen drinken. En in een restaurant geen pin?! Onbegrijpelijk.. De pizza's zijn zeker aan te bevelen, maar de rest niet! In tijden niet zo slecht bediend.

5,7
  31. Jan van der Waal

Bestek dat op de grond is gevallen weer op tafel leggen, tafels niet goed afvegen, bestek dat wordt vergeten, lang wachten, het is niet om vrolijk van te worden. Dan de vis die veel te veel is doorgebakken. Dit is nu niet een restaurant waar je een volgende keer weer naartoe gaat, jammer. Gelukkig kregen we de koffie gratis voor het lange wachten. Je moet wel cashgeld op zak hebben, want pinnen kennen ze hier nog niet.

5,3
  32. Eten is lekker en zeer goed betaalbaar...

Bediening kan beter...

33. Wij zijn op koninginnedag geweest, hadden het duurste gerecht van de kaart, dan mag je ook wat verwachten. De salade lag onder de soorten vlees, jammer..( was beter geweest in bakje, ivm het warme vlees op de koude sla, hierdoor koelt het vlees sneller af).
    Ook vind ik het slecht dat ik niet kon pinnen!

6,1
  34. Onze favoriet is het trio van vis. Een heerlijk gerecht dat we kunnen aanraden. Goede pizza's en lekkere salade. Het interieur is aan vervanging toe, maar het eten maakt veel goed.

Bij Sardinia kun je uitstekend eten voor een goede prijs.

35. Op zondag gegeten met 4 personen. Je zit er in rijen, echt niet gezellig. Constant gaat de deur open, er is geen tochtsluis, erg koud en tochtig. Jammer, het eten is prima. De bediening vergeet de helft, maar goed zal de leeftijd wel zijn. Doe er wat aan!

36. Tomas en Margreet

Als je naar de prijs en kwaliteit kijkt dan is het echt OK. We hebben voor 3 personen eten incl drankjes 35 euro betaald en dat is echt niet veel. Het eten is gewoon lekker, maar niet bijzonder, maar dat kun je voor die prijs ook niet verwachten. Dan betaal je meestal 35 euro per persoon.

37. Ik begon met de tomatensoep; opzich niks mis mee maar na een paar happen had je er wel een beetje genoeg van, eentonige smaak. Dus ik keek uit naar de cannelloni, smaakt die saus gewoon precies hetzelfde als mijn soep! Zelfde smaak, dikte, kleur. Ik had eigenlijk willen vragen of het misschien echt dezelfde saus was. Dit was echter niet mogelijk omdat de serveersters maar 1x per uur naar je keken of je misschien nog iets nodig had. Ze hadden het namelijk te druk met kletsen aan de bar..

5,1
  38. Het eten is helemaal super en mensen die er werken zijn ook super aardig! We gaan gemiddeld eens per 2 maanden eten afhalen! Gewoon omdat het super lekker is!

39. M.Hendriks

Het interieur is niet meer van deze tijd, ook qua opstelling.

Het is een beetje smutzig binnen, hier en daar wat stof, en ook de bediening (jonge meiden van 16-18) is niet optimaal hoewel ze altijd even vriendelijk zijn.

Maar het eten maakt dan alles in 1 keer goed.

Lekkere sauzen met verse producten bij de spaghetti's, lekkere pizza's en prima prijs kwaliteit verhouding. Ik bedoel waar eet je nog een lekkere spaghetti Bolognese voor 6 euro!

40. We kwamen op een Zondag en het was behoorlijk druk. Toen ik binnenkwam viel het op dat er erg weinig personeel was. Dus ik was bang dat we lang zouden moeten wachten op ons eten en drinken. Dit viel erg mee, ik kreeg te horen dat de andere bediening op vakantie is dus dat ze maar met z'n tweeen waren. Toch ging dit erg goed. We hoefden helemaal niet lang te wachten op ons drinken en ze waren erg vriendelijk. Het eten vond ik heerlijk en ook nog voor een lage prijs. Het is ook erg kindvriendelijk. Ze hebben kindermenu's en kinderijs. Ook hebben ze kleurplaten en kleurtjes voor de kinderen klaarliggen. Ik heb een hele gezellige avond gehad, echt een aanrader.

41. Ann 21 punten

Heel slechte ervaring gehad met dit restaurant..

Ik ben allergisch voor bepaalde ingredienten, dus ik vroeg of ik iets anders kon krijgen in de plaats van een bepaald ingredient, was allemaal geen probleem.

Toen ik de rekening kreeg, was er 2,25 erbij gerekend, wat mij dus vooraf niet verteld was.

Toen ik hiernaar vroeg werd de baas erbij gehaald, en hij beweerde bij hoog en laag dat het niet zo was en gooide het gesprek om op iets geheel anders. Dat wij voor deze kwaliteit bij een ander restaurant veel duurder uitwaren (hier ging het totaal niet om). Als hij gewoon had gezegd, mijn excuses, de serveerster had het erbij moeten zetten, dan was er eigenlijk niet eens iets aan de hand geweest...

Maar om de reden dat hij gewoonweg kwaad werd ga ik hier niet meer eten. Erg slechte behandeling en we moesten ook nog erg lang wachten op ons eten en drinken.
    Jammer eigenlijk. Het eten is er goed maar dat is ook echt het enige!

4,3
  42. anne 181 punten

Zijn er geweest op een woensdag. Het was er vrij rustig! We werden goed bediend. Het eten was goed en de wijn lekker.

Het enige niet echt minpuntje is de opzet van de tafels. Beetje saai. Maar het belangrijkste was toch het eten!

43. Marc 861 punten

Alles wat je hier onder leest is absoluut waar. Dit restaurant heeft echter een probleem, de pizza's zijn echt heel lekker. De enige reden om op vieze oude kussentjes te gaan zitten, wachten op je drank, vaak onvoldoende bediening,.......de pizza's.

44. Uitermate slecht!

Het duurde 15min voordat we opgemerkt werden.

Voor dat het eerste glas drinken werd aangeboden waren we 30min verder, het personeel staat met 5 leden aan de bar te praten, letten totaal niet op.

De porties waren goed. Alleen de tijden van het serveren van het eerste gerecht tot dat we alle 4 het eten hadden waren meer als 10min. Wachtijd tussen voor en hoofdgerecht was meer als 45min. Aangezien we ons bestek mee hadden gegeven na we het voorgerecht hadden genuttigd kwamen ze er pas achter toen we melden dat we geen bestek hadden. Het hoofdgerecht stond toen al op tafel. De koks daarentegen hebben eten van goede kwaliteit geleverd. Helaas door de servering was mijn eten al koud, (pech hebben )zeggen we dan maar. Daarentegen waren de wijnglazen en het bestek niet zorgvuldig zuiver gemaakt, aanslag van de vaatwasmachine (kalk) en het gebruik van een vuile afdroogdoek(strepen waren zichtbaar ) op het bestek. Borden met meerdere vingerafdrukken zorgen er tot mijn grote spijt voor dat ik dit restaurant niet aanbeveel.

45. Vaak lang wachten, eten is heerlijk. Klantvriendelijkheid is soms ver te zoeken.

46. Eten was goed. Wachttijd was veel te lang. We hebben 1 uur en 10 minuten moeten wachten.

Ik weet zeker dat ze i.p.v. spa blauw kraanwater hebben geserveerd, er werd alleen maar een glas water gegeven, plus van smaak is kraanwater ook zwaarder dan spa blauw.

Mensen die na ons zijn gekomen kregen eerder het eten dan wij. Werd geen excuses aangeboden door serveerster.

5,9
  47. Tiramisu kwam uit de diepvries

3,4
  48. Komen regelmatig in jullie restaurant, eten is erg lekker, echter als het te druk wordt, loopt echt alles in het honderd, tochtportaal is ook niet overbodig,na afgelopen zondag hebben we even genoeg van jullie restaurant, jammer want het eten is zeer goed

49. afgelopen zondag geweest, de bediening was geweldig. alles precies goed geregeld, het eten smaakte ook heerlijk! een top avond gehad, eerlijk waar.

50. Het eten is oké maar absoluut niet byzonder.

51. harrie kessels

ik heb een fijne avond gehad met heerlijk eten.

52. miel koolen

Lekkerste pizza's in weert

53. Goed restaurant met goede kwaliteit/prijs verhouding. Dat je soms even iets langer moet wachten is geen probleem vooral omdat je dit van te voren weet.

54. We hebben hier een keer zo lang moeten wachten, dat mijn dochter haar ijsje niet eens gekregen heeft omdat ze gingen sluiten. Geen fatsoenlijk iemand die even vraagt aan je, wilt u nog koffie/of hier is de rekening...ze bleven gewoon weg!!!!
    Jammer want het eten was erg lekker

55. Marleen Bokken

Als je verwachtingen niet te hoog zijn is dit een prima restaurant. Ze doen hun best om voor hun prijzen toch iets behoorlijks op tafel te brengen. Je zit er gezellig en de bediening is ook goed. Lang wachten is geen probleem onder het genot van een lekkere apéritief zoals Rosso Antico

56. sirri en stefan

We komen hier vaak omdat het goed en lekker eten is voor een normale prijs

57. Marianne Langeslag

Lekker,gezellig, leuke bediening, betaalbaar. Af en toe te lang wachten