• Lid sinds 29 mei 2014

La Lanterna

Ommen

Familie Rensen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Familie Rensen's profielfoto
    Familie Rensen vindt de recensie door Auke voor La Lanterna leuk

Vandaag een bijzonder onprettige ervaring bij dit restaurant. Bij binnenkomst met Italiaans temperament afgesnauwd door de eigenaar die ons verwees naar een reeds bezette tafel. Mijn vrouw wilde graag champignons in haar calzone, maar dat 'kon' niet volgens de bediening. De pizza was best aardig, vandaar nog een tweede ster. Toen we feedback gaven, gaf de gastvrouw de drukte de schuld. Toetje hebben we dus maar ergens anders genoten. Geen aanrader en zeker geen reclame voor de stad Ommen.

3,4
  2. Familie Rensen's profielfoto
    Familie Rensen vindt de recensie door Bart voor La Lanterna leuk

Tafeltje voor vieren op hemelvaartsdag 2009. Geen tapbier alleen flessen! Slaat onmiddelijk dood in het glas. Ook de rode huiswijn, 9 euro halve liter is niet te pruimen.

Voorgerechten, 2xsoep, 1xrauwe ham/meloen goed, 1x Italiaanse salade bar slecht, komt direct uit een pot. Na een opmerking over mijn dode bier wordt het in een ander glas overgegoten en klaar is mevrouw. Het is daarna nog net zo dood. Nog niet eerder meegemaakt.

Hoofdgerechten, 1x Q-formaggi redelijk 1x Q-stagioni slecht, alles op een hoop gegooid. Bij ons verdelen ze dat mooi in vieren zoals het hoort. Echt waar, een goede diepvriespizza kan wedijveren met dit produkt. Verder 2x Ossehaas.

Als gevraagd wordt om de champignonsaus apart te serveren kan dat bij mijn dochter wel maar als mijn zoon hetzelfde vraagt voor de pepersaus is mevrouw geirriteerd en kan het alleen tegen meerprijs! Werkelijk ongehoord.

De prijs van de ossehaas mag er zijn, de kwaliteit en de hoeveelheid is ronduit slecht. Een Ossehaas is een bonk, dit een lap, een baklap dus. De bijbehorende groente is exact gelijk aan de italiaanse salade uit het voorgerecht, niets vers alles weer uit de pot met de zoetzure smaak.

Achteraf bezien veel te netjes geweest, we hadden direct op moeten stappen. Een tent waar Gordon Ramsey of Herman den Blijker een keer langs moet. Die maken er meteen korte metten mee.

Advies aan de eigenaar: Maak er een ambachtelijke houtzagerij van.

3,3
  3. Familie Rensen's profielfoto
    Familie Rensen vindt de recensie door Dijk voor La Lanterna leuk

Dijk

Vandaag hebben wij een poging gedaan om te gaan eten bij dit restaurant. Het is niet meer dan een poging geworden omdat wij door de eigenaar/kok uit het restaurant zijn gewerkt. Wij vroegen om een tafeltje aan het raam en niet bij de deur ivm de kou. Volgens de serveerster geen enkel probleem maar dan moesten wij even wachten, voor ons geen enkel probleem. Vervolgens kwam Roberto de kok er aan en zei dat wij aan het tafeltje bij de deur maar moesten gaan zitten. Ivm de tocht van de deur gaven wij aan graag bij het raam te willen zitten en dat even wachten voor ons geen probleem was. Roberto zei dat wij dan maar over een kwartier weer moesten komen. Dit waren wij niet van plan en dit was voor Roberto reden om ons eruit te zetten. Wij hebben onze jas gepakt en we waren nauwelijks de deur uit of deze werd op agressieve wijze achter ons dicht gegooid. Wilt u gezellig eten in Ommen? Ga dan niet hier heen.

4. Familie Rensen's profielfoto
    Familie Rensen vindt de recensie door R.C voor La Lanterna leuk

Gisteren waren wij toevallig terecht gekomen bij dit restaurant. i.v.m de wind en de kou vroegen wij of wij binnen konden zitten. Geen probleem, dus even later verhuisden wij met ons drinken naar een tafeltje binnen. Nog voordat we zaten kwamen twee serveersters geschrokken naar ons toe en vertelden ons dat honden niet toegestaan waren. Niet snel daarna, nog voordat we hadden kunnen antwoorden, kwam de kok/eigenaar woedend aangesneld en begon tegen ons in het italiaans te roepen dat we eruit moesten.
    Eenmaal buiten vonden we na een tijdje zoeken toch nog een verstopt bordje waarop stond dat honden niet toegestaan waren.
    Vervolgens werden we straal genegeerd door de bediening. De kok/eigenaar stond nog even in de deuropening, maar niemand kwam onze bestelling opnemen. Dus besloten we af te rekenen en weg te gaan. We hebben nog heerlijk gegeten ergens anders, ze hadden daar zelfs hondenkoekjes.

Kortom, wij voelen ons honds behandeld door deze opvliegerige kok/eigenaar. De gastvrijheid was ver te zoeken.

1,7
  5. Familie Rensen's profielfoto
    Familie Rensen vindt de recensie door Hartog voor La Lanterna leuk

Hartog

Tafel voor 3 gereserveerd, pizza's waren wel lekker, de gekruide olijven waren zo uit het blik en niet te eten, wijn zowel de droge witte als wel de rode huiswijn waren ok.
    De bediening was redelijk, doch niet klant vriendelijk, we vroegen ons af of ze wel plezier in hun werk hadden. Dessert kaart bestond uit 3 opties, hetgeen wel wat weinig is t.o.v. Het aantal soorten pizza's.
    Voor ons is de "vrolijke bediening" reden hier niet weer te komen.

6. Familie Rensen's profielfoto
    Familie Rensen vindt de recensie door Marga voor La Lanterna leuk

Erg slecht gegeten! Erg veel zout! Wanneer wij dit aangeven, worden wij als idioot beschreven. "Niemand klaagt, u bent de enige". Ik kom hier nooit weer!

2,2
  7. Familie Rensen's profielfoto
    Familie Rensen heeft een recensie geschreven voor La Lanterna

Bij binnenkomst werden we vanuit de keuken toegeschreeuwd waar we moesten gaan zitten. Deze tafel bleek overigens al bezet te zijn. Werd over het hoofd gezien.
    In iedere andere pizzeria kan ik een calzone met champignons bestellen, maar hier kon dat niet. Met een rotsmoes werd ons meegedeeld dat men dan de pizza niet dicht kon vouwen.
    Bij afrekenen aangegeven het niet erg plezierig ervaren te hebben. Werd niet serieus genomen. Zonde van ons geld en onze tijd. Toetje maar ergens anders gehaald.
    Onze tip: loop maar een deur verder. Genoeg andere eetgelegenheden in het mooi Ommen die wel je tijd en geld waard zijn.

3,5