• Lid sinds 10 augustus 2012

Tante Pos

Ommen

La Lanterna

Ommen

R.C heeft nog geen foto toegevoegd

1. R.C's profielfoto
    R.C heeft gereageerd op een recensie van Tante Pos

Vergeten te zeggen, het was mooi ingericht met een goede sfeer. Je kan zien dat er veel aandacht aan is besteed.

2. R.C's profielfoto
    R.C heeft een recensie geschreven voor Tante Pos
    Nederlands Ommen

Gelukkig hebben wij hier nog geweldig kunnen eten nadat we bij een ander restaurant eruit werden gegooid. We werden vriendelijk ontvangen, ookal zat het bomvol. Jammer dat het terras vol zat, zag er mooi uit.
    Wij zaten dus binnen en konden al snel wat te drinken bestellen. Dat werd al snel gebracht en werd zelfs ingeschonken, zeer professioneel. Ook kregen we een broodje van het huis.
    Onze spareribs (goede kwaliteit, erg veel), schnitzel (niet te groot, niet te klein, smaakvol) en de dagvis (snoekbaars) werden wonderbaarlijk snel geserveerd. Ook de hond had lekker een paar hondenkoekjes en water van het restaurant op.

Al met al hebben we geweldig gegeten en is onze avond toch nog gered.

3. R.C's profielfoto
    R.C heeft een recensie geschreven voor La Lanterna

Gisteren waren wij toevallig terecht gekomen bij dit restaurant. i.v.m de wind en de kou vroegen wij of wij binnen konden zitten. Geen probleem, dus even later verhuisden wij met ons drinken naar een tafeltje binnen. Nog voordat we zaten kwamen twee serveersters geschrokken naar ons toe en vertelden ons dat honden niet toegestaan waren. Niet snel daarna, nog voordat we hadden kunnen antwoorden, kwam de kok/eigenaar woedend aangesneld en begon tegen ons in het italiaans te roepen dat we eruit moesten.
    Eenmaal buiten vonden we na een tijdje zoeken toch nog een verstopt bordje waarop stond dat honden niet toegestaan waren.
    Vervolgens werden we straal genegeerd door de bediening. De kok/eigenaar stond nog even in de deuropening, maar niemand kwam onze bestelling opnemen. Dus besloten we af te rekenen en weg te gaan. We hebben nog heerlijk gegeten ergens anders, ze hadden daar zelfs hondenkoekjes.

Kortom, wij voelen ons honds behandeld door deze opvliegerige kok/eigenaar. De gastvrijheid was ver te zoeken.

1,7