• Lid sinds 1 mei 2011

Mo-Jo

Tilburg

Sakana

Den Bosch

Eetje heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eetje's profielfoto
    Eetje heeft een recensie geschreven voor De Gereghthof

Eetje

Op een zaterdagmiddag hier een lunch genomen. Voor de eerste keer. Helaas komen we hier niet terug. Gewoon niet wat we ervan hadden verwacht. Prijzen zijn in vergelijk met overige lunchzaken in Vught te hoog. De tafels (buiten) zijn niet schoon. Ik had zin in makreel maar dit bleek harde peper-makreel te zijn. Niet smakelijk. Plus-punt: wel lekker brood!

2. Eetje's profielfoto
    Eetje heeft een recensie geschreven voor Mo-Jo

Super! we wonen niet in de omgeving Tilburg maar omdat een neefje hier is gaan studeren hebben we toch eens in Tilburg gegeten. Gekozen voor Mo-Jo om haar goede recensies. Ik kan niet anders zeggen dan: goed! Zeer vriendelijke personeel en heerlijke sushi. Een foutje op de rekening is met zeer veel lof bijzonder goed opgelost. Complimenten hiervoor! We komen zeker nog eens terug!

3. Eetje's profielfoto
    Eetje heeft een recensie geschreven voor Sakana

Gaan er erg op achteruit. Nonchalant personeel. Gerechtjes worden zonder uitleg op tafel gezet. Bordjes zien er niet netjes uit. Min of meer erop gesmakt. Slechte akoestiek. Aan deze negatieve punten kan echt iets worden gedaan. Doe dat en het is er weer fijn!

6,3
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  5. Eetje's profielfoto
    Eetje heeft een recensie geschreven voor La Bruschetta

Toen ik overdag naar binnen keek twijfelde ik. Maar 's avonds eenmaal binnen (vol!) hadden we geen spijt dat we naar La Bruschetta gegaan zijn. Zeer vriendelijke bediening. Mooie kaart en heerlijke (rode) huiswijn. Buiten de kaart om was er vanavond een voorgerecht: gefrituurde ansjovis op een bedje van frisse salade, Bijzonder lekker, met balsamico en gefrituurde uienringetjes. Mooi opgemaakt bord! De pasta carbonara volgens echt Italiaans recept! Het is jammer dat we niet in de omgeving van Gulpen wonen, anders zou ik het wel weten. Niet twijfelen, reserveer een tafeltje!

6. Eetje's profielfoto
    Eetje heeft een recensie geschreven voor Shabu Shabu

Super vers! Zowel sushi als grill-gerechten. Na bestelling wordt het bestelde snel gebracht. Geen lange wachttijden. Tafeltjes staan prettig, niet te dicht bij anderen. Goede logistiek, geen chaotische toestanden, ondanks het feit dat dit restaurant vaak vol zit. Nijmegen kent inmiddels meerdere sushi zaken maar wij gaan deze restaurants niet proberen omdat we zeer tevreden zijn over Shabu!

7. Eetje's profielfoto
    Eetje heeft een recensie geschreven voor Tjeerz
    Internationaal Nijmegen

Met een Sweetdeal hier gegeten op vrijdag 30 september. Bijzonder aardige, attente bediening. Zo hoort het, maar zie je niet altijd. Alles was lekker, mooi opgemaakte borden. Garnalentaartje, Thaise soep (daarvan zou je zo het recept willen vragen), maaltijd-salade met coquille, mixed grill. Het kaasplankje had een goed assortiment aan kazen. Daar waar kaas vaak zo uit de koeling wordt geserveerd was deze kaas perfect op temperatuur! Complimenten voor de kok, de meisjes in de bediening. We komen terug!

8. Eetje's profielfoto
    Eetje heeft een recensie geschreven voor Eten Bij Ons Mam

Eetje

Pas 10 dagen geopend, op vrijdagavond hier gegeten. Bediening zoals het hoort. Heel klantgericht, bijzonder vriendelijk. Sashimi, gamba's in tempura heerlijk. Prijs/kwaliteit van het eten heel goed. Sfeer perfect. Hier gaan we zeker vaker naar toe!

9. Eetje's profielfoto
    Eetje heeft een recensie geschreven voor Weet je Wel

Eetje

Met Koninginnedag hier gegeten. Mwah... nee niet nog een keer. Voorgerecht "proeverij" zeer matig. Prefabjes, te veel geld voor bijzonder weinig. Hoofdgerecht (pasta vlees) aardig maar niet verrassend. Bediening laat zeer te wensen over. Ongeinteresseerd. Op een tafel hangen, tegen een muur aanhangen. Nee, wij gaan niet meer!

5,7