• Lid sinds 10 juni 2018

De Beren

Roosendaal
  2. De Beren

Roosendaal

De Eetpiraat heeft nog geen foto toegevoegd

1. De Eetpiraat's profielfoto
    De Eetpiraat heeft een recensie geschreven voor De Beren

Zondagavond met 9 man waaronder een aantal kids bij restaurant de beren gegeten.
    We hadden allemaal goede ervaringen bij de beren keten, goed en degelijk eten, geen flauwekulletjes, daar kwamen we dan ook voor.
    We werden vriendelijk ontvangen, er was zelfs witte trapist op de tap wat ik echt een pluspunt vind. We bestelde het hoofdgerecht en nog wat stokbrood als voorgerecht, ja als je op zondag uit eten gaat met 9 hongerige mensen, dan weet je dat wat stokbrood als voorgerecht geen overbodige luxe is, want dan kan het hoofdgerecht even op zich laten wachten.
    Na ongeveer een half uur begon het gelazer, slechts 4 van de 9 gerechten werden uitgeserveerd waaronder een stuk varkensvlees wat 400 gram moest wegen. Waarschijnlijk was het stuk vlees direct in de pan gegooid nadat we besteld hadden… Ook hadden we een berenbout besteld… gortdroog, gelukkig hadden we de witte trapist om het weg te spoelen. Na een minuut of 10 elkaar appelig aankijken zijn degene met een hoofdgerecht toch maar begonnen met eten… helaas waren de spare ribs niet de kwaliteit die we gewend waren van de beren… droog, koud en met een beetje een laffe swirl erover en inmiddels koud… na twee keer een serveerster te hebben aangesproken die " aan de keuken ging vragen waar de rest bleef" helaas zonder resultaat. Na nog eens 10 minuten kwam de rest aan. De helft van de friet met snacks voor de kids en de sliptong. (Zonder saus) gelijk de serveerster verzocht om de overige snacks en de saus na te leveren aangezien de rest inmiddels al ver klaar met het vermalen van het vlees was. De snacks werden uiteindelijk nadat iedereen klaar met eten was door de kok zelf gebracht. Met excuses, het was nogal een zootje in de keuken. Oh echt joh. De saus voor de vis hebben we nooit meer gezien, (ondanks meerdere keren vragen) nja. Iedereen aan tafel heeft recht op een droge bek van het eten, dus ook degene die vis heeft genomen.
    Er werd ons nog wel gevraagd of het gesmaakt had. Iedereen aan tafel keek teleurgesteld naar beneden… zou het zin hebben om eerlijk te zeggen dat het eten eigenlijk helemaal niet zo goed was? Nog voordat iemand iets kon uitbrengen was de serveerster weer gevlogen… en wij na het nagerecht ook, jammer het had zon leuke avond moeten worden… Dat was het overigens ook wel, maar daar heeft het eten bij de beren niet aan bijgedragen 😫

2. De Eetpiraat's profielfoto
    De Eetpiraat vindt De Beren niet leuk