• Lid sinds 31 maart 2009

De Eend is een sfeervol restaurant met een grote serre en een groot terras gelegen aan de Vuntusplas te Loosdrecht.
zie.www.eetcafedeeend.nl

De Eend is zeven dagen per week geopend vanaf 10.00 uur en U bent van harte welkom voor lunch, diner, lekker even een kopje koffie of een geweldige High Tea

Tevens kunt U bij ons ook terecht voor 'besloten' feesten of vergaderingen, productpresentaties of andere evenementen. Dit alles in 'eendige' sferen in een schitterende serre aan het water.

Van restaurant:

1. De Eend

Loosdrecht

De Eend heeft nog geen foto toegevoegd

1. De Eend's profielfoto
    De Eend heeft gereageerd op een recensie van De Eend
    Van restaurant

Beste Heer Blom, hoe spijtig om dit te horen! U had uw klacht ook kenmerk kunnen maken bij De Eend dan waren wij hier zeker op in gegaan en hadden we de kans gehad u blij te maken.
    De Eend heeft niet mee gedaan met het overmatig verhogen van haar prijzen, wat wij wel hebben gedaan is bij de gerechten frites, mayonaise en momenteel rabarbercompote te serveren en de groenten die wij normaal ook serveerden gaan nu op bestelling voor 5 3,50 per schaaltje. Op deze manier, en niet door prijsverhogingen, proberen wij de kosten in de hand te houden en ... niet onbelangrijk... we gooien veel minder eten weg!!!!

2. De Eend's profielfoto
    De Eend heeft gereageerd op een recensie van De Eend
    Van restaurant

Dank je wel, heel graag gedaan!

3. De Eend's profielfoto
    De Eend vindt De Eend leuk