1. Eten was matig en vooral 1 gerecht ver onder dat maat: bizar weinig met een veel te hoge prijs. Wij komen al jaren bij de eend maar de laatste 2 jaar gingen de prijzen sterk omhoog en de porties steeds kleiner. Wij zullen helaas niet meer naar de Eend gaan. Ook is de kwaliteit zeer sterk achteruit gegaan.

3,7

1. De Eend
    Van restaurant

Beste Heer Blom, hoe spijtig om dit te horen! U had uw klacht ook kenmerk kunnen maken bij De Eend dan waren wij hier zeker op in gegaan en hadden we de kans gehad u blij te maken.
    De Eend heeft niet mee gedaan met het overmatig verhogen van haar prijzen, wat wij wel hebben gedaan is bij de gerechten frites, mayonaise en momenteel rabarbercompote te serveren en de groenten die wij normaal ook serveerden gaan nu op bestelling voor 5 3,50 per schaaltje. Op deze manier, en niet door prijsverhogingen, proberen wij de kosten in de hand te houden en ... niet onbelangrijk... we gooien veel minder eten weg!!!!