• Lid sinds 21 juli 2012

De Kabouterhut

Amersfoort

Caroline Cortenbach heeft nog geen foto toegevoegd

1. Caroline Cortenbach's profielfoto
    Caroline Cortenbach heeft een recensie geschreven voor De Kabouterhut
    Pannenkoekenhuis Amersfoort

Nadat we bij het dierenpark in Amersfoort zijn geweest wilden we heel erg graag poffertjes eten. We hadden lekkere trek en vol verwachting zijn we naar de kabouter hut gegaan. De poffertjes smaakten goed, maar in verhouding met de prijs is het bedroevend. De poffertjes lagen op een bordje van kabouter formaat, en de poffertjes te klein. Wat dat betreft heeft de kabouterhut zijn naam wel eer aangedaan. Ik heb wel vaker poffertjes in een restaurant gegeten, maar nog nooit heb ik zo weinig op zo'n klein bordje gehad. Bij de tweede bestelling was er geen boter toegevoegd bij de poffertjes. En zowel de eerste als de tweede keer was de suiker er heel slordig overheen gestrooid, zodat het eigenlijk merendeels aan de linkerkant van het bord lag. Omdat de poffertjes erg klein zijn in tegenstelling tot andere restaurants, vind ik zelf de prijs veel te duur. We voelen ons daarom om zwaar genept en zijn niet van plan ooit nog eens terug te komen om te eten.
    We hebben ook geen menukaart gekregen. Ik had er eigenlijk veel meer van verwacht.

4,5